quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:27 schreef Bart84 het volgende:
4x90 , 2x85, nog wat alts en iets van 140k. De rest is allemaal emotie....
Characters op zichzelf zijn niks waard, en level 85's al helemaal niet. Het gaat om de achievements en de gear die je hebt, 140k gold is ook minder waard dan je denktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:28 schreef Bart84 het volgende:
En oja, ik moet natuurlijk ook de uren rekenen die ik erin gestopt heb.
Ik denk dat 17k achievements met 500 unieke pets en 170 mounts waaronder onyxia, ashes en fiery warhorse wel meer doet ;-)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef GokuSsj3 het volgende:
Haha Bart, daar kom je met 7055 achievements, dat account levert nog geen 100,- op. En denk ook niet dat de naam poesmagneet goed verkoopt
.
Kijk, mijn account is natuurlijk een ander verhaal, heb bijna 10k achievement, die wil natuurlijk iedereen wel hebben.
Ps, ook dit bericht is niet serieus bedoelt
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:49 schreef GokuSsj3 het volgende:
Haha Bart, daar kom je met 7055 achievements, dat account levert nog geen 100,- op. En denk ook niet dat de naam poesmagneet goed verkoopt
.
Da's wel leuk jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik denk dat 17k achievements met 500 unieke pets en 170 mounts waaronder onyxia, ashes en fiery warhorse wel meer doet ;-)
Helemaal mee eens!. En vind het persoonlijk ook nog eens een unieke naam. En je hoeft niet bang te zijn dat als je een realm transfer doet dat je naam al ingepikt isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:16 schreef Bart84 het volgende:
De naam Poesmagneet werkt overigens heel goed. Zelfs op een dode server als Aerie Peak krijg je daar de Trade weer tot leven
Mwah, dat valt allemaal reuze mee. De mounts die je noemt vallen allemaal niet onder de noemer ''ultra''rare. Het zijn de vanity dingen als Black AQ mount, Atiesh, T3, Ashbringer en in mindere mate TCG mounts, Invincibles & Mimirons Head die ervoor zorgen dat een account echt honderden euro's waard is. Gear valt te verwaarlozen..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik denk dat 17k achievements met 500 unieke pets en 170 mounts waaronder onyxia, ashes en fiery warhorse wel meer doet ;-)
Ik bedoel ergens waar je niet 100% gescammed wordt..quote:
Heb je connecties voor nodig, niet een googlesearch.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:04 schreef Blistering het volgende:
Ik bedoel ergens waar je niet 100% gescammed wordt..
Die doet het niet bij mijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:50 schreef Maureentje het volgende:
Op http://maldy.net/ kan je voor de fun checken wat je char waard is
Iemand de mijne kopen?http://maldy.net/ath%C3%ACna
Da's niks! Ik lever 7.878 opquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:50 schreef Maureentje het volgende:
Op http://maldy.net/ kan je voor de fun checken wat je char waard is
Iemand de mijne kopen?http://maldy.net/ath%C3%ACna
Nou wil mijn char anders best voor die prijs verkopen hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's niks! Ik lever 7.878 op
En dat is meer dan mijn vriendWat čcht niet kan
(die heeft bijv ook Invincible, Mimiron's Head, Raidtitels & achievements die ik niet heb etc etc)
Ik zou het ook zo verkopen voor 7.878quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:13 schreef Maureentje het volgende:
Nou wil mijn char anders best voor die prijs verkopen hoor
Dit. Dat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:06 schreef TwyLight het volgende:
Nederlandstalige char namen zijn sowiesolaat staan dingen als poesmagneet.
Thanks!, weer wat geleerdquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:39 schreef pl4kkie het volgende:
Je kan block guild invites aanzetten in je options.
Ja, dat is het inderdaad, daarom zal ik zo;n guild nooit accepteren, zelfs niet voor de xp bonus. Een ideale guild is gewoon een guild met iets van 250 members waarvan rond de 15 mensen online zijn. Eventueel 1 of 2 raid teams en dat je daarnaast lekker een alt kan levelen. Dat is persoonlijker dat een guild waar 40 mensen online zijn. Daar valt gewoon geen connectie mee te krijgen. En dan een guild om samen hc scenario te doen, perfect worldquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:08 schreef Isabeau het volgende:
Al die guilds verdienen gold voor de guildmaster en niemand trekt er ooit z'n mond open. Honderden leden, en allemaal in hun eigen wereldje. Niemand die je leert kennen, niemand die vraagt of je dingen samen wilt doen. Ik ben er een aantal afgegaan voor ik met mijn vriendinnen maar samen een guild ben begonnen
Haha, is goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:44 schreef MarkyB het volgende:
Mijn tip voor Public Enemy, zorg dat je alles goed afspreekt en niks aan het toeval over laat.
Dan kan ik naast Public Enemy ook Dude Where s My Mount adviseren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:10 schreef GokuSsj3 het volgende:
[..]
Haha, is goed, is voor mij op dit moment gewoon een guild om mijn mage in te levelen. als nieuw iemand is het erg moeilijk om een guild te vinden als je de hele server niet kent
Ja, toevallig had ik inderdaad van die guild ook veel goeds gehoord via mijn oude wowforum. Alleen heeft die guild 680 members, dus als leveler krijg je dan niet echt een band met een guilld. Ze hebben wel veel raiding groepen, dus mocht ik weer gaan raiden, dan is de kans groot dat ik me daar aanmeldquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:37 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Dan kan ik naast Public Enemy ook Dude Where s My Mount adviseren.
Ik zou ook eerder voor dat tweede guild kiezenquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:37 schreef MarkyB het volgende:
Dan kan ik naast Public Enemy ook Dude Where s My Mount adviseren.
Haha, die is grappigquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou ook eerder voor dat tweede guild kiezen
Wat voor probleem is er met een guild met alleen nederlanders en belgen ?. Zit nu op aerie peak ook in een guild vol met nederlanders en op frostmane 1 met nederlanders en belgen. Al heb ik ook genoeg guilds gezeten met mensen uit de UK, en dat vond ik ook erg gezellig. Dus uiteindelijk boeit het niet waaruit een guild bestaat, gezelligheid maak je zelfquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:16 schreef TwyLight het volgende:
Dude where's my mount is toch zo'n guild met alleen maar Nederlanders en Belgen?
Public Enemey toch ook? Die waren gisteren in SoO flink aan het spammen dat ze mensen zochten voor hun 25-man raiding team, in het Nederlands.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:16 schreef TwyLight het volgende:
Dude where's my mount is toch zo'n guild met alleen maar Nederlanders en Belgen?
Public enemy ook ja, maar ik weet niet in welke guild TwyLight zit, maar ik vind er niks mis met nederlandse/belgische guildquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Public Enemey toch ook? Die waren gisteren in SoO flink aan het spammen dat ze mensen zochten voor hun 25-man raiding team, in het Nederlands.
Mijn leukste guild ooit had bijna alleen Nederlanders! Er werd wel Engels in de chat gesproken, omdat er een paar Engelsen in zaten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:45 schreef GokuSsj3 het volgende:
Public enemy ook ja, maar ik weet niet in welke guild TwyLight zit, maar ik vind er niks mis met nederlandse/belgische guild
Blizzard kennende zijn de servers dus ergens tussen 18:00 en 20:00 weer up. Als het vandaag al goed komtquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, wow nog steeds down en gaat tot minstens 14:00 duren
Ja 5.4.2 hotfixesquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef Ratsnest89 het volgende:
Komt er een nieuwe patch vandaag dan?
Ik wist het wel, tis een nieuwe blizzard medewerker die de boel omver gegooid heeft!quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:45 schreef Isabeau het volgende:
Allemachtig, wow nog steeds down en gaat tot minstens 14:00 duren
Vanmorgen stond er tot 11.00, dat is dus al veranderd in 14.00. Mijn vriend kon gisteren ook niet inloggen, dus er waren al allemaal problemen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:22 schreef Lhyanna het volgende:
Blizzard kennende zijn de servers dus ergens tussen 18:00 en 20:00 weer up. Als het vandaag al goed komt
Ik zag al een paar dagen de melding voorbij komen dat er een probleem was met de login server, misschien dat ze de problemen eindelijk kunnen/willen oplossen? Blizzard's ETA werd trouwens altijd al overschreden, zeker als ze technisch onderhoud combineren met nieuwe content implementeren.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanmorgen stond er tot 11.00, dat is dus al veranderd in 14.00. Mijn vriend kon gisteren ook niet inloggen, dus er waren al allemaal problemen.
Ze hebben me wel eens de andere kant op verbaast hoor, dat ze zeiden 11 uur end at alls om 9 uur al draaide.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:38 schreef Lhyanna het volgende:
Ik zag al een paar dagen de melding voorbij komen dat er een probleem was met de login server, misschien dat ze de problemen eindelijk kunnen/willen oplossen? Blizzard's ETA werd trouwens altijd al overschreden, zeker als ze technisch onderhoud combineren met nieuwe content implementeren.
Ja, in principe niets natuurlijk maar mijn ervaring is dat ik andere Nederlanders in WoW het liefst ontwijk. Mensen met namen als koelkast en broodrooster enzoquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:17 schreef GokuSsj3 het volgende:
[..]
Wat voor probleem is er met een guild met alleen nederlanders en belgen ?
Ik herken dit ook totaal niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, in principe niets natuurlijk maar mijn ervaring is dat ik andere Nederlanders in WoW het liefst ontwijk. Mensen met namen als koelkast en broodrooster enzo
Zijn meestal ook van die gasten die niet het respect op kunnen brengen Engels te praten in een dungeon waar 3 van de 5 geen Nederlands spreken
Erg irritant inderdaad, in dungeons ook. Altijd van die lui van Pozzo dell'Eternitāquote:Op donderdag 6 februari 2014 14:59 schreef Bart84 het volgende:
En in LFR is het tegewoordig vooral Italiaans wat er gesproken wordt.
Op ons Timeless Isle heb je wel mensen van Aggra, een Portugese server. Dat geeft wel eens grappige Rarecoordinator namen dat je denkt: huh, welke rare is dāt?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:00 schreef TwyLight het volgende:
Erg irritant inderdaad, in dungeons ook. Altijd van die lui van Pozzo dell'Eternitā
Aggra, de server die ze aangemaakt hebben omdat er te veel portugezen op Grim Batol zaten. Maar wat hebben ze laatst gedaan? Aggra weer met Grim Batol gemergedquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op ons Timeless Isle heb je wel mensen van Aggra, een Portugese server. Dat geeft wel eens grappige Rarecoordinator namen dat je denkt: huh, welke rare is dāt?
Whehehe.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je op Frostmane alliance bent op Timeless Isle dan zie je niet eens hordeJa, zo nu en dan eentje en die wordt dan direct bij Huolon door 40 man afgeslacht
Ik heb mezelf er anders al een paar keer mee vermoord zonder dat ik bij mijn corpse kon komenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:44 schreef Denni5 het volgende:
Er is wel veel lag ingame op het moment, als ik een scenario in wil gaan dan kan ie de instance niet vinden, ik kan met een flying mount de halve shrine door tot ik dismount.
Wel net Falling Flame geloot op Timeless Isle, zo jammer dat dat maar 50 charges heeft...
Inderdaad, het is al de hele week aanmodderen met inloggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Er mag inmiddels wel weer eens een extra gratis dag subscription bijkomen met al het gedoe van de afgelopen weken.
Timeless Isle (en LFR, maar dan moet je eerst de oudere raids doen voor je de nieuwste kan doen)quote:Op zondag 9 februari 2014 01:46 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je goed gearen als nieuwe lvl 90?
Mijn Scroll of ress is ook eerdags opquote:Op zondag 9 februari 2014 01:57 schreef Jimbo het volgende:
ik heb weer een lvl 90%
maar morgen is mn gametijd op
Oke, thx.quote:Op zondag 9 februari 2014 01:58 schreef Isabeau het volgende:
Timeless Isle geeft iLevel 496 (en 535 met Burden of Eternity)
LFR Throne of Thunder is iLevel 502
Worldbosses Nalak en Oondasta geven iLevel 522
LFR Siege of Orgrimma is 528
Celestial Boss op Timeless Isle geeft 553 (kan je direct doen als lvl 90!)
Een zone, kan je nu al heen met level 89. Gewoon alle chests gaan zoeken (krijg je al heel veel items) en rares doodmaken (installeer zoiets als rare coordinator)quote:
Dat krijg je bij elke expansion, jammer maar helaas.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:01 schreef Smoofie het volgende:
Het doet trouwens wel pijn om een Heroic DS of FL ilvl 400+ epic te veranderen naar een green item
Staat allemaal hier in: http://www.wowhead.com/ne(...)-maps-rares-and-morequote:Op zondag 9 februari 2014 02:03 schreef Jimbo het volgende:
betere vraag; waar is het en hoe kom je er
Tijdens Cata en WotLK was het wel erger. Kan me herinneren dat ik mijn ICC gear al in MH had vervangen, terwijl ik nu pas op lvl 89 dingen begin vervangen.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat krijg je bij elke expansion, jammer maar helaas.
Wat is sneller voor 89-90, quests of dungeons?quote:Op zondag 9 februari 2014 02:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik leef momenteel op Timeless Isle, dus wie een rondleiding wil incl uitleg die roept maar (alliance only)Ja, niet nu, want ik zit op mijn werk, maar morgen of overmorgen
![]()
Moet nog 7 items voor de bigger bag achievement
Geen idee, ik heb de laatste tijd geleveld met pet battles en dat ging best snelquote:Op zondag 9 februari 2014 02:12 schreef Smoofie het volgende:
Wat is sneller voor 89-90, quests of dungeons?
kun-lai summit pakken, ga je binnen 2 uur naar 90quote:Op zondag 9 februari 2014 02:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is sneller voor 89-90, quests of dungeons?
Nee, iedereen (players onder lvl 90) maakt daar vooral de eh...soort maggots dood. Low health, heel veel bij elkaar en doen weinig dmg. Blijkbaar geeft dat veel xp.quote:Op zondag 9 februari 2014 02:25 schreef Jimbo het volgende:
er zijn iig nog geen Q's voor onder de 90 daar zie ik al
had ik eerder moeten wetenquote:Op zondag 9 februari 2014 02:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, iedereen (players onder lvl 90) maakt daar vooral de eh...soort maggots dood. Low health, heel veel bij elkaar en doen weinig dmg. Blijkbaar geeft dat veel xp.
die kill je dan ook voor de lewtquote:Op zondag 9 februari 2014 02:48 schreef Isabeau het volgende:
Het schijnt dat de rares op Timeless Isle dan weer amper xp gaven.
Rond Old Pi'jiu villagequote:
zijn personal, na de reset van woensdag komen ze weer terug.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:14 schreef Jimbo het volgende:
Wat is de spawn rate op die kisten op TI ?
Ik had er vanmorgen zn 10-15... nu kan ik ze niet meer vinden, nergens niet
Ahh ok, dus elke woensdag kan je weer op jacht?quote:Op zondag 9 februari 2014 12:56 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zijn personal, na de reset van woensdag komen ze weer terug.
Nee helaas, de meeste chests komen nooit meer terug. Maar een paar wel en dat zijn meestal de kisten waar een behendigheidje voor nodig is.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:31 schreef Jimbo het volgende:
Ahh ok, dus elke woensdag kan je weer op jacht?
ohquote:Op zondag 9 februari 2014 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee helaas, de meeste chests komen nooit meer terug. Maar een paar wel en dat zijn meestal de kisten waar een behendigheidje voor nodig is.
De meeste kan je maar een keer openen maar dat kan wel op elk character opnieuw, en de tokens zijn Bind to Account. Dus je kan gewoon op al je alts die dingen openen en dan alle gear doorsturenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh
Gay... Ik hoopte zo door die kissies alle gear te krijgen die ik nodig heb om dat eiland te overleven
Dat iddquote:Op zondag 9 februari 2014 18:58 schreef TwyLight het volgende:
De meeste kan je maar een keer openen maar dat kan wel op elk character opnieuw, en de tokens zijn Bind to Account. Dus je kan gewoon op al je alts die dingen openen en dan alle gear doorsturen
Nooitquote:Op zondag 9 februari 2014 20:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb vaak problemen met inloggen, jullie ook?
Ik kom er ook niet in, heb het maar weer opgegeven voor vandaag. Derde keer deze week.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:07 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb vaak problemen met inloggen, jullie ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |