SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de mensen die de TT niet snappen: ik kocht een Riascos RW voor 8.5k BIN en ik zette hem erop voor 150c SP. Na een lange bidding war is hij dan toch verkocht:![]()
![]()
43k jah.voor iemand die naar de rw is verhuisd, dat lijkt me nou niet echt positief of zie ik dat verkeerd, wel nette winstquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen die de TT niet snappen: ik kocht een Riascos RW voor 8.5k BIN en ik zette hem erop voor 150c SP. Na een lange bidding war is hij dan toch verkocht:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is een mooie winstquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen die de TT niet snappen: ik kocht een Riascos RW voor 8.5k BIN en ik zette hem erop voor 150c SP. Na een lange bidding war is hij dan toch verkocht:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
VBL / Wat en wie zijn cultspitsen?
Deze user, wat een baas.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bukharov is ook wel een cultheld hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
Deze user, wat een baas.
jk, maar Demouge hoort er wel bij.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik heb zelf niet genoeg coins maar er staat een IF Caulker op voor 164k BIN..echt een koopje (xbox)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Koevermans ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bukharov is ook wel een cultheld hoor.
jk, maar Demouge hoort er wel bij.![]()
Precies.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Er staan er een heleboel op voor 164k zie ikquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:10 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb zelf niet genoeg coins maar er staat een IF Caulker op voor 164k BIN..echt een koopje (xbox)![]()
ssstquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er staan er een heleboel op voor 164k zie ikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is wel nice jaquote:
Nu de rest van het team nog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sjimmie een baas vindenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:
Deze user, wat een baas.
Kijk eens op WZV dan ben je er snel vanafDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sjimmie een baas vinden
Kijk eens op WZV dan ben je er snel vanaf.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ah nee dat ben jij toch nietquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sjimmie een baas vinden
Kijk eens op WZV dan ben je er snel vanaf![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Jup, is 2 weken bij Cagliari geweest ofzo en nu alweer naar Betis. Dus denk dat ze m bij de volgende update er weer uit slopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
is dat niet een zero weight speler geweest ?![]()
Betis zit toch gewoon in de primera ?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:20 schreef Zhano het volgende:
[..]![]()
[..]
Jup, is 2 weken bij Cagliari geweest ofzo en nu alweer naar Betis. Dus denk dat ze m bij de volgende update er weer uit slopen.![]()
Ja, dan doen ze m daarheen, dat bedoel ik. Beetje raar neergezetquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Betis zit toch gewoon in de primera ?![]()
![]()
Ik haat mensen die bij alles wat er gezegd wordt, direct de associatie met geld makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik haat mensen die Uro's zeggen ipv Euro's
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Staat erinquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:33 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Reemi, je hebt er 1 gemist
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Awesome FC is bezig met een pricefix voor IF Bonucci op de PS3.
edit: Hij dumpt gewoon zijn IF Bonucci's..
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
awesome.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Awesome FC is bezig met een pricefix voor IF Bonucci op de PS3.
edit: Hij dumpt gewoon zijn IF Bonucci's..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vond het serieus goed klinken eigenlijk..beter dan ik van ze gewend ben.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb er niet eens serieus naar geluisterd, maar wat een mongolen zijn datquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond het serieus goed klinken eigenlijk..beter dan ik van ze gewend ben.![]()
![]()
Yobo verhuurd aan Norwich, Stoch gaat waarschijnlijk weer terug naar Fener.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Die Griekse spits van Paok is veel beter? Op de weak foot na.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:28 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een spits om met Stoch te gebruiken.![]()
Ik had hem in FUT 12 nog als bronze CBquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:33 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Reemi, je hebt er 1 gemistwas snel, maar wel een midget.
![]()
Ah, hij was dat jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had hem in FUT 12 nog als bronze CBwas snel, maar wel een midget.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
1m72 vs 1m86quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die Griekse spits van Paok is veel beter? Op de weak foot na.Voor een formatie met LW vind ik dat belangrijk.
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
1m72 vs 1m86Voor een formatie met LW vind ik dat belangrijk.
![]()
![]()
kan je de transfers nog steeds herkennen aan minder fitness ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
neen, gr gr ds2quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:02 schreef FCsuarez het volgende:
kan je de transfers nog steeds herkennen aan minder fitness ?![]()
wat is dat nou weer voor gezeik. waar is die schijtlijst dan.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat was stiekem best handig jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:02 schreef FCsuarez het volgende:
kan je de transfers nog steeds herkennen aan minder fitness ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://wefut.com/en/transfersquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor gezeik. waar is die schijtlijst dan.![]()
Ligue 1 Cissé
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom dekken CB's nooit bij voorzetten als de spits een stap achteruit zet?![]()
Ze blijven gewoon staan of lopen naar voren![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gast, je moet dat dagelijkse roddeltopic van VZ niet eens lezen
Ik heb al 70 Matuidi's gekocht.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die had ik al. Ik haal er nog ff 70 bij danquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ik heb al 70 Matuidi's gekocht.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is deze al rond?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:14 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Biabiany blijft overigens gewoon bij Parma, gaat niet naar China.
Yobo idd naar Norwich, bevestigd door Fener. Maar hij zal wel zero-weight zijn.![]()
Ik wissel een speler van 81 voor een speler van 82 en m'n beoordeling gaat van 81 naar 80. Wat is deze?![]()
Weet niet of Yobo in de database zit van Fifa. denk het nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is deze al rond?
Yobo idd naar Norwich, bevestigd door Fener. Maar hij zal wel zero-weight zijn.![]()
Dude, dat zeg ik tochquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Weet niet of Yobo in de database zit van Fifa. denk het niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)lezers.html#comments
Gadverdamme.![]()
![]()
![]()
Waarom klikte ik hier op.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)lezers.html#comments
Gadverdamme.
pas na de comments snapte ik wat ik gezien had. Ik dacht dat er een ongeluk was gebeurd
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja dacht eerst ook een aan ongeluk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
pas na de comments snapte ik wat ik gezien had. Ik dacht dat er een ongeluk was gebeurdgadverdamme ik word er nog onpasselijk van.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dacht eerst ook een aan ongeluk.gadverdamme ik word er nog onpasselijk van.
en jij bent wel wat gewend haha
Feyenoord Rotterdam![]()
Toilet Licking en turd sucking vind ik wel normaal.. maar dit.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mol tijdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om de lucht te klarenFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef Fuszy het volgende:
Ze staat ook al (heel lang) in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om de lucht te klaren![]()
![]()
Serieus?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze staat ook al (heel lang) in de OPdie tweede? hoe heet ze dan?
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zit wel eens te denken. Ik heb een Playstation 4 gekocht, maar waarom eigenlijk.Ik speel alleen maar op me xbox one Fifa 14 en Forza 5 en me vriendin Zoo Tycoon. Die Playstation 4 staat een beetje stof te happen![]()
Hij gaat nu even op zijn F: schijf kijken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Serieus?die tweede? hoe heet ze dan?
Weet je dat niet?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Serieus?die tweede? hoe heet ze dan?
![]()
voor 350 euro neem ik hem van je over.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit wel eens te denken. Ik heb een Playstation 4 gekocht, maar waarom eigenlijk.Ik speel alleen maar op me xbox one Fifa 14 en Forza 5 en me vriendin Zoo Tycoon. Die Playstation 4 staat een beetje stof te happenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
hoeveel geld heb jij man sjzeusSDF:'f#$#@$ RFquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit wel eens te denken. Ik heb een Playstation 4 gekocht, maar waarom eigenlijk.Ik speel alleen maar op me xbox one Fifa 14 en Forza 5 en me vriendin Zoo Tycoon. Die Playstation 4 staat een beetje stof te happen![]()
Ik zit op Marktplaats te kijken en daar kan ik toch flink wat voor krijgen als ik het zo bekijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
voor 350 euro neem ik hem van je over.![]()
Iets met een min ervoor waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
hoeveel geld heb jij man sjzeusSDF:'f#$#@$ RF![]()
![]()
Vraagprijs is wat anders dat wat je er voor krijgt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zit op Marktplaats te kijken en daar kan ik toch flink wat voor krijgen als ik het zo bekijk.
355 euro.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nina Angdal ofzoiets..bekend model.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In december 430 euro terug gehad van de energie maatschappijquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
hoeveel geld heb jij man sjzeusSDF:'f#$#@$ RFdaar me PS4 van gekocht
![]()
Ik ga em eerst wel even op marktplaats zetten voor een dag en dan kijk ik wel even hoeveel mensen gaan bieden. Kan ik altijd nog beslissenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vraagprijs is wat anders dat wat je er voor krijgt.
355 euro.![]()
Zat maar te grappen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga em eerst wel even op marktplaats zetten voor een dag en dan kijk ik wel even hoeveel mensen gaan bieden. Kan ik altijd nog beslissen
Denk dat je er makkelijk boven de 400 voor kan krijgen.
Dan weet ik dat we over dezelfde pratenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nina Angdal ofzoiets..bekend model.. Zag de gelijkenis niet met die van in de OP
, maar het is dezelfde dus.
Feyenoord Rotterdam![]()
Dat is inderdaad dezelfde.. er staat ook een topic over haar in B&H met heel veel foto's.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan weet ik dat we over dezelfde praten. Zag de gelijkenis niet met die van in de OP
, maar het is dezelfde dus.
![]()
Ik dacht serieus dat je het echt meende, haha. Ik ga em wel even op marktplaats zetten. kijken hoelang het duurt voordat ik berichtjes ga krijgen van mensen. Ik ga em trouwens niet opsturen. ze mogen het alleen komen afhalen. iets te duur productquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zat maar te grappen.
Denk dat je er makkelijk boven de 400 voor kan krijgen.![]()
O als je hem op Marktplaats niet kwijt kan wil ik hem wel overnemen hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat je het echt meende, haha. Ik ga em wel even op marktplaats zetten. kijken hoelang het duurt voordat ik berichtjes ga krijgen van mensen. Ik ga em trouwens niet opsturen. ze mogen het alleen komen afhalen. iets te duur product
Van dat geld een taalcursus kopen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef Maver24 het volgende:
Ik wordt overspoed met mailtjes op het moment op me ps4. heb al een bod van 450 euro![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef Maver24 het volgende:
Ik wordt overspoed met mailtjes op het moment op me ps4. heb al een bod van 450 euro![]()
Van een jongen die geld met Western Union wil overmaken en hem wil laten opsturen naar Nigeria?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef Maver24 het volgende:
Ik wordt overspoed met mailtjes op het moment op me ps4. heb al een bod van 450 euro
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dit was wel heel erg jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Van dat geld een taalcursus kopen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha nee dat niet. dat zijn oplichtersquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van een jongen die geld met Western Union wil overmaken en hem wil laten opsturen naar Nigeria?![]()
lol_cabralquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Verhuurd met optie tot koopAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou volgens mij moet ik mijn team weer verkopen. Het ging eventjes goed maar nu is het weer paalschieten geblazen. Ik blijf me erover verbazen hoe slecht mijn spelers soms de bal aannemen en hoe ze vervolgens kinderlijk eenvoudig opzij worden gezet.![]()
Wie is die belgische CDM dan? die zit er toch nog niet in of wel ?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit al iemand opgevallen?![]()
Ja, nadat jij die wefut transferlink postte, wel een mooiequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit al iemand opgevallen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jawel was verhuurd aan Zulte.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie is die belgische CDM dan? die zit er toch nog niet in of wel ?![]()
Junior Malanda van Zultequote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie is die belgische CDM dan? die zit er toch nog niet in of wel ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Staan er nog geen op de markt (PS3), maar hij is al wel getransferred.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wie is die belgische CDM dan? die zit er toch nog niet in of wel ?
@Thad:![]()
![]()
![]()
Aaah nice, wel een leuke tripple linkquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel was verhuurd aan Zulte.![]()
![]()
Mol:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm servers down ofzo, webapp vindt geen resultaten en ingame ook niet
reboot heeft niet geholpen..
ik was net zo lekker bezig, 7 wedstrijden op rij gewonnen, terwijl ik dus net gepromoveerd was naar divisie 1..
nu dus nog 3 wedstrijden te gaan en nog maar 2 punt nodig!
maar had dus ff fitness kaartje nodig..![]()
![]()
Ik wilde die PS4 eigenlijk toen des tijds hebben voor Driveclub onder andere. nu lees ik dus dat hij pas waarschijnlijk na april pas gaat uitkomen. zolang ga ik niet meer wachten![]()
Dat is echt fantastisch.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef Maver24 het volgende:
Ik wordt overspoed met mailtjes op het moment op me ps4. heb al een bod van 450 euro
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Volgens DS2 is er ook een transfer met chemstyle n/aquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:46 schreef DutchSL het volgende:
Al die Milan-Essiens hebben Maestro op de 1 of andere reden![]()
Misschien wel CAMquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Officieel dus, mooie optie erbij voor in de Serie A.![]()
![]()
Ja, deze man:quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens DS2 is er ook een transfer met chemstyle n/a![]()
![]()
Liever niet, er lopen echt genoeg CAM's rond in de Serie A en met Honda erbij heb je al een optie extra.quote:Op LM een 5* skillieboii alleen jammer van de pace.
Ff eentje op Ananidze plakken, brb.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat deze bestond joh..
[ afbeelding ]![]()
![]()
2.5M euro > 6alatasaray
7M euro > 6alatasaray
Beide zijn leuke spelers in FM. En wie weet krijgen ze nu een UP. Van Telles denk ik dat die er zeker een krijgt aangezien hij als een van de betere LB's werd/wordt gezien in de Braziliaanse competitie.
Verhuurd aan Gaziantepspor tot het einde van dit seizoen. Speelde gister nog in de beker mee, dus vandaar ook niet meegenomen in de transfers van vandaag.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Is die ook iets waard dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Tim86 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat deze bestond joh..
[ afbeelding ]
Ze hebben volgens mij geen kits van legends.![]()
Gunterquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
2.5M euro > 6alatasaray
[ afbeelding ]
7M euro > 6alatasaray
Beide zijn leuke spelers in FM. En wie weet krijgen ze nu een UP. Van Telles denk ik dat die er zeker een krijgt aan gezien hij als een van de betere LB's werd/wordt gezien in de Braziliaanse competitie.
[ afbeelding ]
Verhuurd aan Gaziantepspor tot het einde van dit seizoen. Speelde gister nog in de beker mee, dus vandaar ook niet meegenomen in de transfers van vandaag.
Die Gunter is zeker een halve turk?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
2.5M euro > 6alatasaray
[ afbeelding ]
7M euro > 6alatasaray
Beide zijn leuke spelers in FM. En wie weet krijgen ze nu een UP. Van Telles denk ik dat die er zeker een krijgt aangezien hij als een van de betere LB's werd/wordt gezien in de Braziliaanse competitie.
[ afbeelding ]
Verhuurd aan Gaziantepspor tot het einde van dit seizoen. Speelde gister nog in de beker mee, dus vandaar ook niet meegenomen in de transfers van vandaag.![]()
Yep, Koray Günter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die Gunter is zeker een halve turk?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die Ananidze speelt wel verdomd goed trouwens.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ff eentje op Ananidze plakken, brb.![]()
Geen idee. Zag hem toen ik een kaartje zocht. Had een BIN van 4k die niet werd verkocht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is die ook iets waard dan?
Ze hebben volgens mij geen kits van legends.
Klaar om te knallen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je ging toch voor IF Ibra?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee. Zag hem toen ik een kaartje zocht. Had een BIN van 4k die niet werd verkocht.
[ afbeelding ]
Klaar om te knallen
Nee joh, die kan ik niet betalen..postte ik toen ook al. Had niet verwacht dat ik IF Lavezzi wel kon betalen erbij, maar dat lukte nog net door een IF Caulkertje te lozen. Plan wat ik had met IF Caulker en IF Uche moet maar even wachten. Silvers zijn toch frustrerend dit jaar met nooit goede cups en amper tegenstanders.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Hulk kan ook nog.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee. Zag hem toen ik een kaartje zocht. Had een BIN van 4k die niet werd verkocht.
[ afbeelding ]
Klaar om te knallen![]()
Gunter vond ik niet postwaardig en die andere twee waren al lang gemeldquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
2.5M euro > 6alatasaray
[ afbeelding ]
7M euro > 6alatasaray
[ afbeelding ]
Verhuurd aan Gaziantepspor tot het einde van dit seizoen. Speelde gister nog in de beker mee, dus vandaar ook niet meegenomen in de transfers van vandaag.![]()
![]()
egniequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat zal hem lerenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gunter vond ik niet postwaardig en die andere twee waren al lang gemeldAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik volg het topic niet 24 uur lang.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gunter vond ik niet postwaardig en die andere twee waren al lang gemeld
netjesquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klaar om te knallenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wel eindelijk een bronze bij Galatasaray.. net als IF Felipe Melo vorig jaar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gunter vond ik niet postwaardig en die andere twee waren al lang gemeld![]()
Een bronze waar je niks mee kan dus..quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel eindelijk een bronze bij Galatasaray.. net als IF Felipe Melo vorig jaar.![]()
quote:Microsoft biedt momenteel $100 voor je PS3 als je er een Xbox One voor terugkoopt. De aanbieding geldt momenteel alleen in de Microsoft Stores in Amerika. Of de actie ook naar Europa komt is nog niet bekend.!
![]()
Die man heeft geen chemstyle nodig dankzij zijn godcomplex. Ideaal.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat je er alleen maar Legend op kunt plakken idd, andere weigert ie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die man heeft geen chemstyle nodig dankzij zijn godcomplex. Ideaal.![]()
Bedankt. Ik zag ook een getransferde CDM met artist maar ik weet niet zeker of hij er vaker op staat met die chem style.quote:![]()
Wtf is dit, iedere keer dat ik FIFA opstart disconnect Xbox Live, zodra ik weer in het dashboard ben connect ie weer...![]()
![]()
Beide naar deze club getransferd en hoge strenght. (CM is normaal CDM)
http://wefut.com/en/player/12451
http://wefut.com/en/player/12578![]()
Ribair Rodriguez ja, die zat in mijn 1e team met o.a. Rodrigo Mora (ook getransfereerd) en Vicente Sanchez.![]()
Voldeed ie wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:46 schreef DutchSL het volgende:
Ribair Rodriguez ja, die zat in mijn 1e team met o.a. Rodrigo Mora (ook getransfereerd) en Vicente Sanchez.![]()
Ribair en Mora waren erg goed, Sanchez viel me tegen (kan ook komen omdat ik twee totaal waardeloze MLS-Argentijnen om hem heen had gezet voor de chem..).quote:
Er is ook nog een gouden Uruguayaan naar de Mexicaanse competitie gegaan trouwens.![]()
![]()
Jizzz!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Jizzz!!modricSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:55 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Spoiler op een ML![]()
![]()
Baas
Buttner rijdt hier weleens rond in een Audi R8.
politiek correct hoor om een mercedes ML te antwoorden.. verder lijkt het me niet dat dat je droom auto is als je een profvoetballer bent.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:55 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Spoiler op een ML![]()
![]()
BaasPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
[ afbeelding ]
Jizzz!!Andere Real Madrid CAM..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Benzema zelf wide CAM en Gameiro in de spits![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jizzz!!IF IscoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een R8 is welquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Buttner rijdt hier weleens rond in een Audi R8.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:
Goed, dan vraag ik het wel...quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Jizzz!!Kaká op CDM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
te zunig om IF vidal te kopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef StijnDa het volgende:
Goed, dan vraag ik het wel...
[..]
Kaká op CDM?
#FreeTrapz![]()
Zie op die transfer lijst transfers staan waar ik dus echt totaal geen weet van hadZoals Adryan naar Cagliari
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik wist ze wel alle 100+ uit mn hoofd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:04 schreef Revontulet het volgende:
Zie op die transfer lijst transfers staan waar ik dus echt totaal geen weet van hadZoals Adryan naar Cagliari
![]()
Dan nogquote:![]()
Zoveel opties met betere defending/passing/pace. Die shooting en dribbling skills van hem zullen nu niet echt goed gebruikt kunnen worden lijkt me.![]()
4-2-2-2 heeft lekker veel ruimte achter de spitsenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan nog![]()
Zoveel opties met betere defending/passing/pace. Die shooting en dribbling skills van hem zullen nu niet echt goed gebruikt kunnen worden lijkt me.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wist niet alleen niet van die 47-rated LB af.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik wist ze wel alle 100+ uit mn hoofd.![]()
tenzij het plan is om met LB+Y ballen te strooien vanaf de CDM positiequote:Op donderdag 30 januari 2014 23:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan nog![]()
Zoveel opties met betere defending/passing/pace. Die shooting en dribbling skills van hem zullen nu niet echt goed gebruikt kunnen worden lijkt me.
#FreeTrapz![]()
Dan zou ik Pirlo pakkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tenzij het plan is om met LB+Y ballen te strooien vanaf de CDM positieof Montolivo.
![]()
Ik meende het nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet alleen niet van die 47-rated LB af.![]()
![]()
Geen coins voor IF Vidal, en Pogba alleen is wel voldoende voor het verdedigende werk denk ik. Anders kan ik nog altijd de NIF Vidal neerzetten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:02 schreef StijnDa het volgende:
Goed, dan vraag ik het wel...
[..]
Kaká op CDM?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:04 schreef Revontulet het volgende:
Ik zit hier potverdriedubbeltjes niet voor niks steeds transfers te melden![]()
![]()
Smaak!quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind die nieuwe Maserati's wel erg mooi.
Heb niet alle topics meegelezenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit hier potverdriedubbeltjes niet voor niks steeds transfers te meldenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
alleen als je deze neemt voor erbijquote:
#FreeTrapz![]()
Dat smoesje heb ik al gebruikt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:10 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heb niet alle topics meegelezen
Jij hebt echt een gebrek aan stijl.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen als je deze neemt voor erbij
[ afbeelding ]
![]()
Zo'n Maserati vind ik toch wat meer hebben. Zal wel liggen aan het feit dat ik een beetje op sportieve maar ook weer zakelijke auto's val.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe lang zou het duren voor hij daar iets raars doet?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:10 schreef DutchSL het volgende:
Osvaldo naar Juventus, morgen medische keuring![]()
Izmailov naar Qäbälä PFKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus.Hoe vaag wil je een opdrachtomschrijving maken. Onderdeel van Filosofie:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is een korte column voor mij geen probleem, maar enkele richtlijnen zouden toch wel fijn zijn.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
ford mustang geen stijl vinden maar zelf met een maserati aankomenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt echt een gebrek aan stijl.
#FreeTrapz![]()
Italianen >> Amerikanen in alles als we het over stijl en klasse hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ford mustang geen stijl vinden maar zelf met een maserati aankomen![]()
Heerlijke wagen inderdaad, vond de vorige Quattroporte ook helemaal geweldig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is gewoon echt een soepele wagen.
Die op de foto heeft wel wat weg van de nieuwe F30 3-serie van BMW.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
Serieus.Hoe vaag wil je een opdrachtomschrijving maken. Onderdeel van Filosofie:
Merk: DoritosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is een korte column voor mij geen probleem, maar enkele richtlijnen zouden toch wel fijn zijn.![]()
Ik ben ook echt van die moffen wagens normaal hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heerlijke wagen inderdaad, vond de vorige Quattroporte ook helemaal geweldig.
Die op de foto heeft wel wat weg van de nieuwe F30 3-serie van BMW.![]()
en waarschijnlijk zelf in een fiat panda rijdenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Italianen >> Amerikanen in alles als we het over stijl en klasse hebben.
#FreeTrapz![]()
Same hier, van een sportieve BMW kan ik echt genieten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben ook echt van die moffen wagens normaal hoor.
Dat maakt toch niet uit voor het vermogen om een goede auto te ontwerpen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en waarschijnlijk zelf in een fiat panda rijden![]()
![]()
nee maar wel voor het gebrek aan stijlquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit voor het vermogen om een goede auto te ontwerpen?rij trouwens zelf ook wel een in een italiaan
#FreeTrapz![]()
Situatie: rooie snikkel na het eten van Doritos.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Deze man weetquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nee maar wel voor het gebrek aan stijlrij trouwens zelf ook wel een in een italiaan
Dit is wel een prima ford![]()
![]()
mijn vriendin heeft deze italiaan. zelf rij ik spaans-duitsquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel een prima ford![]()
#FreeTrapz![]()
![]()
Dit is ook wel een droom auto. Over enkele jaren denk ik wel haalbaar voor ± 20K¤Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
pc hoofd tractorquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook wel een droom auto. Over enkele jaren denk ik wel haalbaar voor ± 20K¤
#FreeTrapz![]()
?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb geen auto nu.
Een autobedrijf hebben maar zelf zonder auto zitten![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Gewoon in deze rondcruisen ja toggg?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:26 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb geen auto nu.
Een autobedrijf hebben maar zelf zonder auto zitten![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Doekoeman.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
Audi RS7 is denk ik wat ik later rijd
Of iets soortgelijks. Redelijk sportief/zakelijk en toch 4 deurs met wat ruimte.
Ik wil sowieso nog een keer die Range Rover hebben om op vakantie te gaan naar Turkije. En dan de nieuwe 5-serie, rijd nu een E60 ook een pracht ding.
Ik heb al een edit gemaaktquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Doekoeman.
Ik wil sowieso nog een keer die Range Rover hebben om op vakantie te gaan naar Turkije. En dan de nieuwe 5-serie, rijd nu een E60 ook een pracht ding.
Het is meer hoop ik dan denk ik. Was meer van; als ik mocht kiezen dan...![]()
![]()
Die ken ik nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon in deze rondcruisen ja toggg?
[ afbeelding ]
quote:
Elke dag![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Situatie: rooie snikkel na het eten van Doritos.![]()
Heb het columnpje (mooi woord) inmiddels af. Nu nog even een essay van 2000 woorden en ik ben klaar.Ebolavak.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Heb het columnpje (mooi woord) inmiddels af. Nu nog even een essay van 2000 woorden en ik ben klaar.Ebolavak.
Vanmiddag zag ik een betere, maar kan m niet terugvinden![]()
![]()
Zouma naar Chelsea is officieel nu, maakt wel het seizoen in Frankrijk af.
En Djuricic misschien naar Newcastle
Godver ik heb best wel hoogtevrees... tering eng filmpjequote:Op donderdag 30 januari 2014 23:34 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_met_doodwens.html
Wat bezielt die mensen toch
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik had ook zweethandjesquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Godver ik heb best wel hoogtevrees... tering eng filmpje![]()
![]()
Dit doe ik ze op 10 meter nog niet naquote:
Wel vreemd trouwens dat PAOK een optie tot koop heeft bedongen op Hoesen..
Waarschijnlijk ben ik de enige die nog vertrouwen in hem had
Lindgren. ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enige die nog vertrouwen in hem hadOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan echt helemaal geen spelers meer opzoeken op de console en web app.
De meeste supporters wel..maar Frankie blijkbaar niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enige die nog vertrouwen in hem hadAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Menneke waar ik vannacht met 6-0 van won (divisie 5 speler..) heeft me nog even de huid vol gescholden toen ik op bed lag![]()
![]()
En wel in Siggy. Dat zijn de enige rare trekjes van Frankie soms, te lang vasthouden aan bepaalde spelers.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De meeste supporters wel..maar Frankie blijkbaar niet.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En zijn onverklaarbare wisselbeleid.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
En wel in Siggy. Dat zijn de enige rare trekjes van Frankie soms, te lang vasthouden aan bepaalde spelers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij behaald resultaat en dat is toch het belangrijkste. Daarnaast ziet hij ze natuurlijk altijd op de training en wij niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En zijn onverklaarbare wisselbeleid.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Weet je wat me wel vet lijkt voor Fifa 15? Dat als de tegenstander een voorzet geeft, het GEEN goal is en de verdediger de bal gewoon weg kopt!![]()
![]()
En dan alleen maar geplaatste schoten van een meter of 40quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:03 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Weet je wat me wel vet lijkt voor Fifa 15? Dat als de tegenstander een voorzet geeft, het GEEN goal is en de verdediger de bal gewoon weg kopt!
Dat is wel een leuke, maar een sprint van 40 meter zetten om een snelle inworp te nemen en de bal vervolgens laten liggen mag ook wel gefixed worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:03 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Weet je wat me wel vet lijkt voor Fifa 15? Dat als de tegenstander een voorzet geeft, het GEEN goal is en de verdediger de bal gewoon weg kopt!
Na het zoeken naar alle chem styles t/m 500 BIN ben ik erachter gekomen dat er heel veel getransferde spelers met een chem style (of met N/A) zijn. Dit zijn echter geen interessante spelers.![]()
en hij loopd rondjes op het veltquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij behaald resultaat en dat is toch het belangrijkste. Daarnaast ziet hij ze natuurlijk altijd op de training en wij niet.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Van Nieff naar Groningen![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mja terug naar Groningen dan. Echt een baas is het in ieder gevalquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee joh.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mja terug naar Groningen dan. Echt een baas is het in ieder geval![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:27 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Jawel joh.
85 curve, 92 shot power, 95 free kick let maar op![]()
![]()
Divisie 1 met clubs weer eens gewonnen hoor. Even 5 of 6 keer scoren in de allesbeslissende wedstrijd.![]()
![]()
Het is nu voor drie dagen (!!) happy hour met 15k packs.. en de packs hebben een raar icoontje met een paard er op ?
Marcelo en transfer-Vargas![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:02 schreef DutchSL het volgende:
Het is nu voor drie dagen (!!) happy hour met 15k packs.. en de packs hebben een raar icoontje met een paard er op ?
Staat niks op Twitter...![]()
![]()
Chinees nieuwjaar, het is blijkbaar het jaar van het paard..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat niks op Twitter...![]()
![]()
Happy New Year
Kut puush doet weer kutFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Peter R. de Vries als spelersmakelaarDat ik dat gemist heb
![]()
Vast en zeker undercover om die rat van een Raiola ergens mee te kunnen pakken![]()
![]()
Eerste IF van het jaar uit een pakje
6 of 7 pakjes van 15k voor verspild.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En dit uit een free pack die ik kreeg in een pakje
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik mag niet klagen zo te zien
Schijnbaar ook nog Jesus Navas, Barzagli en transferred Dempsey en een hoop andere shiny golds. Valt me allerminst tegen.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik win met 5-0 van iemand uit divisie 6 met een 100% chem Spanje + Benzema team.
Stuurt bericht: "para tener jugadores azules no eres muy bueno"
nee klopt, anders had je wel met 10-0 verloren.
![]()
Cazorla de artiest hierbovenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als jullie spelers in een pack krijgen met een chem style dan zou ik dat graag willen weten.![]()
Pirlo
Wat een held, vond hem in een vorig team fucking slecht spelen, maar maakt nu de ene na de andere assist en scoort ook nog eens.
Bedtijd Ted.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 02:54 schreef ThadCastle het volgende:
Iiiiiiii need to know now, know now
Can you love me again?![]()
Mogguh
3 dagen lang HH packs
Zo wordt IF Pique misschien nog wel betaalbaar
Kan niet op de console vandaag...iemand al een thema cup gespot? Die worden meestal op vrijdag geopend
E: O ja, bijna vergeten. Soms schaam je je toch om Nederlander te zijn
Moest gisteravond met mijn 2e account ergens in divisie 5 ofzo tegen een landgenoot. Ajax-embleem, Ajax-kits. Teamnaam: "FC Kenkertje"![]()
O ja, hij speelde ook nog 5 atb, en bakte er he-le-maal niks van. Continu lob through passes, vanaf zijn eigen 16. Bij 3-0 hield hij het voor gezien
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moet ik dit als een echo lezen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mogguh
3 dagen lang HH packs
Zo wordt IF Pique misschien nog wel betaalbaar
Kan niet op de console vandaag...iemand al een thema cup gespot? Die worden meestal op vrijdag geopend
E: O ja, bijna vergeten. Soms schaam je je toch om Nederlander te zijn
Moest gisteravond met mijn 2e account ergens in divisie 5 ofzo tegen een landgenoot. Ajax-embleem, Ajax-kits. Teamnaam: "FC Kenkertje"![]()
O ja, hij speelde ook nog 5 atb, en bakte er he-le-maal niks van. Continu lob through passes, vanaf zijn eigen 16. Bij 3-0 hield hij het voor gezien
Bij 3-0 hield hij het voor gezien.
Ik had hem al ge-editquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet ik dit als een echo lezen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha, ik net 5 minuten. Had gister vrij en toen had ik al een weekendgevoel. Vandaag helaas nog weer ff heen, maar niet zo heel lang dus mag niet klagenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 5 uur wakker hoor![]()
![]()
![]()
Dan mag jij zeker niet klagen...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, ik net 5 minuten. Had gister vrij en toen had ik al een weekendgevoel. Vandaag helaas nog weer ff heen, maar niet zo heel lang dus mag niet klagen
Had ik dat ook maar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe laat ben je ongeveer thuis dan? Ik rond 6 uur.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan mag jij zeker niet klagen...
Had ik dat ook maar![]()
Tot een uur of 5 werken, daarna door naar een maatje voor een pokeravond. Maar heb echt slecht geslapen. Als ze niet op me zouden rekenen vanavond, was ik lekker op tijd mijn nest in gekropenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe laat ben je ongeveer thuis dan? Ik rond 6 uur.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, themacup: minstens 1 speler uit China.
10k rewardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan ook nog Cortesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste IF van het jaar uit een pakje
6 of 7 pakjes van 15k voor verspild.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:43 schreef DutchSL het volgende:
Ja, themacup: minstens 1 speler uit China.
10k rewardhad bijna een hele lading chinees besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
Jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:26 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb geloof ik een zilveren transfer. Die adryan. Is hij naar de serie a verhuisd ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: