Goed bezigqquote:
ze is een goeie verpleegsterquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijn dat je mam het goed verzorgt Sara.
Met een beetje zorg, aandacht en gezond verstand kom je al een heel eindquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze is een goeie verpleegsteral heeft ze er niet voor geleerd.
quote:
tuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]Vind je het ook gezellig dat ik er al de hele middag ben?
quote:
Ik ben natuurlijk ook een rund dat ik niet even op de achterkant keek dus in die zin hebben ze gelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Zulke dingen moeten ze gewoon verbieden. Zet dan niet zo groot rund op de voorkant..
Net zoals die stevia.. ik weet niet meer welk merk maar op zo'n pot staat levensgroot STEVIA en als de ingrediënten bekijkt blijkt maar een miniem deel daarvan daadwerkelijk stevia te zijnWaarom mag zoiets?
Ja. Ik geloof wel dat de minister of een of andere werkgroep er mee bezig is. Omdat het gewoon misleidend is en dat is gewoon verbodenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk ook een rund dat ik niet even op de achterkant keek dus in die zin hebben ze gelijk.
Maar eigenlijk vind ik dit soort dingen niet kunnen. Je wordt belazerd maar door de omzichtige woordkeuze op de achterkant blijven ze buiten schot.
Ook al Pet Shop Boysquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow! Dat gaat goed!
Nu even doorzetten
Die vind ik zo te gek. It's an sin bijvoorbeeld. Wat een goed nummer.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook al Pet Shop Boys![]()
Daar heb ik toevallig gister en vandaag ook al een liedje van gedraaid
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die vind ik zo te gek. It's an sin bijvoorbeeld. Wat een goed nummer.
Niet eens paardenvlees? Valt mee!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb van de week peppersteak gekocht. Voorop staat RUND.
Keek ik net op de achterkant staat er: samengesteld uit delen rundvlees. wtf?
Ik vind het toch altijd apart dat zulke dingen met vlagen komenquote:
Dat stond er niet op, maar zit er vast in.quote:
Ik zet PSB hier regelmatig neer.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd apart dat zulke dingen met vlagen komen
Net zoals dat ik met m'n broertje aan het praten was en we ineens op Fort Minor - remember the name kwamen, een paar dagen later kijk ik een serie komt ie voorbij, ik post hem hier en iemand zei 'daar dacht ik net nog aan!'
En nu draai ik gister en eergister toevallig PSB, en begint Lavje er ook over
Dat vraag ik me ook altijd af ja..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat stond er niet op, maar zit er vast in.
Ik vraag me alleen af hoe ze dat dan doen. Als je zo'n steak bekijkt ziet het er uit als een geheel. Of hoe zeg ik dat. Je kunt iig niet zien dat er blijkbaar ook delen van aan ander dier aanzitten.
Het is dat ik zo dol ben op een stukje vlees anders zou ik er echt over denken om vegetariër te worden.
Nagedacht.....toch maar niet
The Boss? Zat worden?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zet PSB hier regelmatig neer.
Maar het liefste Bruce maar dat kan ik niet maken want dan wordt iedereen hem zat
Dat is misschien wel een goed idee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af ja..
Maar anders misschien voor goed biologisch vlees gaan? Naar een goede biologische boer gaan en daar je vlees kopen?
Dan weet je ook beter wat je krijgt en je kan het zelf controleren bij meneer de boerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een goed idee.
Benieuwd wanneer de volgende vlaag zal komen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het toch altijd apart dat zulke dingen met vlagen komen
Net zoals dat ik met m'n broertje aan het praten was en we ineens op Fort Minor - remember the name kwamen, een paar dagen later kijk ik een serie komt ie voorbij, ik post hem hier en iemand zei 'daar dacht ik net nog aan!'
En nu draai ik gister en eergister toevallig PSB, en begint Lavje er ook over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |