abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136138347
In strijd met internationaal recht, zuigt Israel Palestijnen compleet uit.

Water en land, name it, alles wordt door de illegale bezetting van Israel ingepikt.

De moreel corrupte groupie Scarlett Johansson speelt nu een rol in deze bezetting van Palestijns land.
Op bezet gebied opereren Israelische bedrijven, dit is tegen het internationaal recht. Een van die bedrijven is SodaStream.

Deze groupie heeft zich opgeworpen als gezicht van dat bedrijf. De organisatie Oxfam die tegen onrecht en armoede strijd en waar Scarlett ook een gezicht van was, heeft haar daarom de laan uitgestuurd.

Ze was niet in staat om haar moreel verwerpelijk gedrag te doorzien. $$$s zegevieren wederom.

http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-25958176
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
pi_136138414
Hoezo zuigt Israel de Palestijnen uit? Dat is gewoon hun land :')
-XOXO-
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:25:53 #3
407722 LeonardoFibonacci
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21 ..
pi_136138489
Oxfam :') Alsof Scarlett een dikke care geeft om wat vrijwilligerswerk.
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:26:27 #4
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_136138504
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef Samuray13 het volgende:

Water en land, name it, alles wordt door de illegale bezetting van Israel ingepikt.

De moreel corrupte groupie Scarlett Johansson speelt nu een rol in deze bezetting van Palestijns land.
Op bezet gebied opereren Israelische bedrijven, dit is tegen het internationaal recht. Een van die bedrijven is SodaStream.

Deze groupie heeft zich opgeworpen als gezicht van dat bedrijf. De organisatie Oxfam die tegen onrecht en armoede strijd en waar Scarlett ook een gezicht van was, heeft haar daarom de laan uitgestuurd.

Ze was niet in staat om haar moreel verwerpelijk gedrag te doorzien. $$$s zegevieren wederom.

http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-25958176
Israhell vind ik sowieso een achterlijk land.
pi_136138513
Oxfam. :')

Johansson. _O_
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_136138533
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef Samuray13 het volgende:
Boehoe, ga lekker janken.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_136138551
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
pi_136138560
Oxfam :') Stelletje ondankbare honden _O- Doneer je geld aan ze, bellen ze op of je meer wil geven. Eh... nee, en nu krijgen jullie ook niks meer :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136138570
Die Joden doen tenminste iets met het land, met die Palestijnen is het voornaamste exportproduct daar zand.

Nu houden we d'r tenminste nog wat dadels aan over.
Ik ga naar huis.
pi_136138679
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En nu? Dat het pas later in bezit is gekomen betekent niet dat Israel er geen aanspraak op had
-XOXO-
pi_136138695
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:30 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

En nu? Dat het pas later in bezit is gekomen betekent niet dat Israel er geen aanspraak op had
Hitler had dus ook aanspraak op heel Europa?
pi_136138821
Ik kan me echt niet meer druk maken om dat hele schijtconflict in die regio. Hoop alleen dat ze nooit (op wat voor manier dan ook) de rest van de wereld erbij betrekken.
pi_136138857
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

En hop, de eerste Godwin na 10 posts is weer binnen.
pi_136138866
quote:

[..]

Godver, binnen tien post naar Godwin :') _O-

De Joden hadden zich al in het gebeid gevestigd, maar zijn later verjaagd door de Romeinen.

Zelfde als met Nederland, het was bezet door de Duitsers en daarna hebben wij het weer terug genomen.

Zelfde geldt voor Israel alleen heeft daar een veeeel langere periode tussen gezeten
-XOXO-
pi_136138922
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Robuustheid het volgende:

[..]

En hop, de eerste Godwin na 10 posts is weer binnen.
Ik kan er ook Napoleon van maken maar je snapt de strekking van het verhaal wel.
pi_136139002
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Godver, binnen tien post naar Godwin :') _O-

De Joden hadden zich al in het gebeid gevestigd, maar zijn later verjaagd door de Romeinen.

Zelfde als met Nederland, het was bezet door de Duitsers en daarna hebben wij het weer terug genomen.

Zelfde geldt voor Israel alleen heeft daar een veeeel langere periode tussen gezeten
De Romeinen hadden zich ook gevestigd in Nederland, maken de Italianen nu ook aanspraak op Brabant en Limburg?
Bovendien praten we hier over een gebeurtenis van meer dan 1800 jaar geleden, wat een nonsense om daar nu nog over te beginnen.
pi_136139042
Achja, beetje bij beetje verzwakt de positie van Israël in het midden-oosten. Het zal dus niet lang duren voordat Israël van de kaart verdwijnt. De Amerikanen beginnen steeds meer last van de zionisten te krijgen dus die laten die paupers binnenkort wel vallen.
pi_136139092
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:38 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

De Romeinen hadden zich ook gevestigd in Nederland, maken de Italianen nu ook aanspraak op Brabant en Limburg?
Bovendien praten we hier over een gebeurtenis van meer dan 1800 jaar geleden, wat een nonsense om daar nu nog over te beginnen.
Dat jij iets afdoet als onzin maakt het niet minder waar
-XOXO-
pi_136139101
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:34 schreef Gewas het volgende:
Ik kan me echt niet meer druk maken om dat hele schijtconflict in die regio. Hoop alleen dat ze nooit (op wat voor manier dan ook) de rest van de wereld erbij betrekken.
9/11 vergeten? Dat conflict kun je dan ook beter oplossen, de volgende 9/11 zal waarschijnlijk met een kernbom zijn.
-
pi_136139144
quote:
5s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:41 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

9/11 vergeten? Dat conflict kun je dan ook beter oplossen, de volgende 9/11 zal waarschijnlijk met een kernbom zijn.
Daarom mijn opmerking: Hoop alleen dat ze nooit (op wat voor manier dan ook) de rest van de wereld erbij betrekken.
pi_136139180
quote:

[..]

Ja.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136139195
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:40 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Dat jij iets afdoet als onzin maakt het niet minder waar
Ik zeg niet dat het niet waar is, ik zeg slechts dat het nonsense is om aanspraak te maken op land wat je bijna 2000 jaar geleden kwijt bent geraakt.
Als de Indianen in de VS of de Aboriginals hun land terug eisen dan worden ze keihard uitgelachen.
pi_136139216
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:42 schreef Gewas het volgende:
Daarom mijn opmerking: Hoop alleen dat ze nooit (op wat voor manier dan ook) de rest van de wereld erbij betrekken.
Je kunt niet beide hebben, onverschilligheid en hopen dat de rest van de wereld er niet bij wordt betrokken.
-
pi_136139219
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Achja, beetje bij beetje verzwakt de positie van Israël in het midden-oosten. Het zal dus niet lang duren voordat Israël van de kaart verdwijnt. De Amerikanen beginnen steeds meer last van de zionisten te krijgen dus die laten die paupers binnenkort wel vallen.
Bron?
pi_136139249
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')