Israhell vind ik sowieso een achterlijk land.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef Samuray13 het volgende:
In strijd met internationaal recht, zuigt Israel Palestijnen compleet uit.
Water en land, name it, alles wordt door de illegale bezetting van Israel ingepikt.
De moreel corrupte groupie Scarlett Johansson speelt nu een rol in deze bezetting van Palestijns land.
Op bezet gebied opereren Israelische bedrijven, dit is tegen het internationaal recht. Een van die bedrijven is SodaStream.
Deze groupie heeft zich opgeworpen als gezicht van dat bedrijf. De organisatie Oxfam die tegen onrecht en armoede strijd en waar Scarlett ook een gezicht van was, heeft haar daarom de laan uitgestuurd.
Ze was niet in staat om haar moreel verwerpelijk gedrag te doorzien. $$$s zegevieren wederom.
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-25958176
Boehoe, ga lekker janken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef Samuray13 het volgende:
In strijd met internationaal recht, zuigt Israel Palestijnen compleet uit.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
Hoezo zuigt Israel de Palestijnen uit? Dat is gewoon hun land
En nu? Dat het pas later in bezit is gekomen betekent niet dat Israel er geen aanspraak op hadquote:
Hitler had dus ook aanspraak op heel Europa?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En nu? Dat het pas later in bezit is gekomen betekent niet dat Israel er geen aanspraak op had
En hop, de eerste Godwin na 10 posts is weer binnen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Hitler had dus ook aanspraak op heel Europa?
Godver, binnen tien post naar Godwinquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik kan er ook Napoleon van maken maar je snapt de strekking van het verhaal wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
En hop, de eerste Godwin na 10 posts is weer binnen.
De Romeinen hadden zich ook gevestigd in Nederland, maken de Italianen nu ook aanspraak op Brabant en Limburg?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Godver, binnen tien post naar Godwin![]()
![]()
De Joden hadden zich al in het gebeid gevestigd, maar zijn later verjaagd door de Romeinen.
Zelfde als met Nederland, het was bezet door de Duitsers en daarna hebben wij het weer terug genomen.
Zelfde geldt voor Israel alleen heeft daar een veeeel langere periode tussen gezeten
Dat jij iets afdoet als onzin maakt het niet minder waarquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:38 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
De Romeinen hadden zich ook gevestigd in Nederland, maken de Italianen nu ook aanspraak op Brabant en Limburg?
Bovendien praten we hier over een gebeurtenis van meer dan 1800 jaar geleden, wat een nonsense om daar nu nog over te beginnen.
9/11 vergeten? Dat conflict kun je dan ook beter oplossen, de volgende 9/11 zal waarschijnlijk met een kernbom zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:34 schreef Gewas het volgende:
Ik kan me echt niet meer druk maken om dat hele schijtconflict in die regio. Hoop alleen dat ze nooit (op wat voor manier dan ook) de rest van de wereld erbij betrekken.
Daarom mijn opmerking: Hoop alleen dat ze nooit (op wat voor manier dan ook) de rest van de wereld erbij betrekken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:41 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
9/11 vergeten? Dat conflict kun je dan ook beter oplossen, de volgende 9/11 zal waarschijnlijk met een kernbom zijn.
Ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet waar is, ik zeg slechts dat het nonsense is om aanspraak te maken op land wat je bijna 2000 jaar geleden kwijt bent geraakt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat jij iets afdoet als onzin maakt het niet minder waar
Je kunt niet beide hebben, onverschilligheid en hopen dat de rest van de wereld er niet bij wordt betrokken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:42 schreef Gewas het volgende:
Daarom mijn opmerking: Hoop alleen dat ze nooit (op wat voor manier dan ook) de rest van de wereld erbij betrekken.
Bron?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Achja, beetje bij beetje verzwakt de positie van Israël in het midden-oosten. Het zal dus niet lang duren voordat Israël van de kaart verdwijnt. De Amerikanen beginnen steeds meer last van de zionisten te krijgen dus die laten die paupers binnenkort wel vallen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef datismijnmening het volgende:
Hoezo zuigt Israel de Palestijnen uit? Dat is gewoon hun land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |