Je verwacht het nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:59 schreef Pino112 het volgende:
"Dat is Wilbert"
Uiteraard is hij erbij, want camera's.
Jij hebt nog nooit liefdesverdriet gehad zeker.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn broertje heeft zoveel liefdesverdriet en is totaal depri dat ik maar besloten heb dit weekend niet naar mijn ouders te gaan. Hij schijnt totaal niet te genieten te zijn en iedereen overal de schuld van te geven behalve aan zichzelf.
Mannen en liefdesverdriet
Nee, want ik maakte het altijd uitquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit liefdesverdriet gehad zeker.
xD
Oh je hebt relaties gehad? RIP die jongens.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want ik maakte het altijd uit
Maar wel eens een potje gejankt over een jongen, maar niet dat ik 4 dagen depri door het huis liep.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh je hebt relaties gehad? RIP die jongens.
quote:
En dat basloopjequote:Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef alors het volgende:
Er zit ook een beetje een schlager-ritme in, ik snap wel dat het daar zo aansloeg
twitter:bartjancune twitterde op donderdag 30-01-2014 om 16:36:12The Hoff sprak tegen mij. Weliswaar "The news is over." Maar hij sprak!!
reageer retweet
Dat zou iedereen doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:52 schreef Pino112 het volgende:
Domien was er ookJe verwacht het niet.
Neem je het nou op voor Domien? Híer?quote:
Yep!quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Neem je het nou op voor Domien? Híer?
Hulde!quote:
ik denk dat ze in de Olympische Vlam gaantwitter:3FM twitterde op donderdag 30-01-2014 om 16:10:34t.A.T.u maakt via Facebook bekend onderdeel te zijn van de opening van de Olympische Winterspelen: http://t.co/N2pUkSk4cG #3FM reageer retweet
Hmm knap klote.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:06 schreef 3rdRock het volgende:
hoi
nou...ehm...dus...
even een update.
er moeten 60 man uit, 30 daarvan zijn auditoren (mijn functie). Er komen wel zo'n 15 vacatures, maar die zijn allemaal hoger management waar auditoren niet geschikt voor zijn. Teamleiders moeten ons werk gaan doen. ik wens ze veel succes. wij halen met 4 man het geëiste target al niet, laat staan dat 6-7 TL dat wel redden terwijl ze nu al tijd tekort komen
volgende week een persoonlijk gesprek. ben benieuwd, maar ik vermoed dat ik kan oprotten met oprotpremie of zonder behoud van salaris terug de lijn in kan.
De sfeer onder het grootste deel van het auditorenteam op mijn vestiging (ca 15 man) is flut, de 4 op mijn project houden zoveel mogelijk de moed erin. ik ben vandaag de enige die echt heeft gewerkt
3fm![]()
Jeetje Rock, wat balen... Brengt ook persoonlijk altijd zoveel stress bij mensen zulke reorganisaties, leuk voor de sfeer idd. Klote zegquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:06 schreef 3rdRock het volgende:
hoi
nou...ehm...dus...
even een update.
er moeten 60 man uit, 30 daarvan zijn auditoren (mijn functie). Er komen wel zo'n 15 vacatures, maar die zijn allemaal hoger management waar auditoren niet geschikt voor zijn. Teamleiders moeten ons werk gaan doen. ik wens ze veel succes. wij halen met 4 man het geëiste target al niet, laat staan dat 6-7 TL dat wel redden terwijl ze nu al tijd tekort komen
volgende week een persoonlijk gesprek. ben benieuwd, maar ik vermoed dat ik kan oprotten met oprotpremie of zonder behoud van salaris terug de lijn in kan.
De sfeer onder het grootste deel van het auditorenteam op mijn vestiging (ca 15 man) is flut, de 4 op mijn project houden zoveel mogelijk de moed erin. ik ben vandaag de enige die echt heeft gewerkt
3fm![]()
er zijn 30 auditoren. de hele functie wordt opgehevenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hmm knap klote.
Hoeveel auditoren zijn er? Niet toevallig 30 die minder aantrekkelijk zijn om te behouden? Flink doorbeunen in dat geval![]()
Kop dr veur!
ik ga iig niet zitten sippen voorlopig. ik doe mijn werk (op halve kracht ofzo) en ik blijf ouwehoeren. ik kan wel de hele dag gaan zitten internetten en de boel de boel laten maar daar word ik niet vrolijk vanquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef alors het volgende:
[..]
Jeetje Rock, wat balen... Brengt ook persoonlijk altijd zoveel stress bij mensen zulke reorganisaties, leuk voor de sfeer idd. Klote zeg
ehm...dank je....quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef Pino112 het volgende:
Kusje op je 3e been Rockie, komt wel goed
Wat klote.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:06 schreef 3rdRock het volgende:
hoi
nou...ehm...dus...
even een update.
3fm![]()
Oh... tsja klinkt als nogal een kortzichtige besparing die uiteindelijk klanten en dus geld kan gaan kostenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zijn 30 auditoren. de hele functie wordt opgeheven![]()
lijkt me knap, een callcenter zonder semi-onafhankelijke kwaliteitsbewaking
Er is nog een kans dat de opdrachtgever van mijn project zegt dat ze auditoren eisen (Staat in een nieuw te tekenen contract). In dat geval moet mijn callcenter buigen of barsten. als ze barsten zijn ze een grote opdrachtgever kwijt, als ze buigen heb ik wellicht nog mijn baan
Jason heeft op de trumpet van Wilbert gespeeld denk ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:19 schreef alors het volgende:
Waarom draaien ze deze aids van Jason DeRulo wel en destijds Watcha Say of Ridin Solo nooitDit is echt tergend slecht.
ik vind het ook kortzichtig hoor. echt, kwaliteitsbewaking neerleggen bij de "baas" van een agent en de baas wordt afgrekend op zijn team. er moet toch een soort van onafhankelijke meting gedaan worden?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh... tsja klinkt als nogal een kortzichtige besparing die uiteindelijk klanten en dus geld kan gaan kostenBezuinigen op kwaliteit levert namelijk in het algemeen maar weinig op..
Kun je ze niet overtuigen dat ze minimaal 1 hele goede auditor moeten houden?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jason heeft op de trumpet van Wilbert gespeeld denk ik.
talk dirty to mequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jason heeft op de trumpet van Wilbert gespeeld denk ik.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef 3rdRock het volgende:
zo, mijn toekomstige baan: http://www.nrc.nl/carrier(...)-bedrijf-in-wachten/
haha, ik vraag 10euro per klant. dan geef ik 5euro aan jou en ga jij in de rij staan. ik blijf dan lekker thuis een beetje gamen. top!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Mag ik dan voor jou komen werken?
75?quote:
5 euro? Afzetter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, ik vraag 10euro per klant. dan geef ik 5euro aan jou en ga jij in de rij staan. ik blijf dan lekker thuis een beetje gamen. top!
ja hallo, ik heb onkosten! zoals ehm.....mn playstationquote:
dan ken ik jouquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja hallo, ik heb onkosten! zoals ehm.....mn playstation
deal, zal ik je mn bankrekingennummer dmen? dan kun je die 15euro overmakenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar we kunnen net doen alsof. 15 euro per uur.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deal, zal ik je mn bankrekingennummer dmen? dan kun je die 15euro overmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |