quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:50 schreef Heaven7 het volgende:
Op het viva forum was ie gister overleden ipv vandaag.
maagtorsie gaat hij toch niet in 1 nacht dood aan,quote:
Nope.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:58 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maagtorsie gaat hij toch niet in 1 nacht dood aan,
dat duurt toch altijd een paar dagen??
Hij was zelfs al opgehaald door het crematorium gisterquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En nu? Leuke mededeling verder TS.
Crematorium? Goddomme hé.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:10 schreef Heaven7 het volgende:
[..]
Hij was zelfs al opgehaald door het crematorium gister
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Crematorium? Goddomme hé.![]()
Waar is de tijd gebleven dat je gewoon een gat groef in de achtertuin.![]()
Net zoals die mensen die condoleren. Alsof het een mens was.
Wat probeer je nu te zeggen?quote:
Dat jij een penis bentquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat probeer je nu te zeggen?
Wellicht ben je aan het trollen maar desnietaltemin ben ik meer in de rouw geweest toen mijn kat er niet meer was dan mijn moeder. Tja sommige mensen zijn erg gehecht aan hun huisdier misschien lastig voor jou om dit voor te stellen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ja, lekker. Josti een gat laten graven op 10cm onder het oppervlak. Komt er een rat of een andere hond en die gaat lekker met het lijk lopen slepenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is gewoon triest dat je een betere relatie kan hebben met een kat dan je bloedeigen moeder.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wellicht ben je aan het trollen maar desnietaltemin ben ik meer in de rouw geweest toen mijn kat er niet meer was dan mijn moeder. Tja sommige mensen zijn erg gehecht aan hun huisdier misschien lastig voor jou om dit voor te stellen.
Daar zijn richtlijnen voor inderdaad, ik dacht iets van 75 cm diep ofzo?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, lekker. Josti een gat laten graven op 10cm onder het oppervlak. Komt er een rat of een andere hond en die gaat lekker met het lijk lopen slepen![]()
Een fretje of een cavia deed ik nog wel eens in een zak wikkelen en in de container, maar een kat of een hond geloof dat ik die wel naar de dierenarts zou brengen als die er mee ophoud...
de richtlijnen volgens de wet zijn dat je dat helemaal niet mag doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar zijn richtlijnen voor inderdaad, ik dacht iets van 75 cm diep ofzo?
Waarom verkondig jij leugens?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
de richtlijnen volgens de wet zijn dat je dat helemaal niet mag doen
in de container ook niet, maar ook niet in je achtertuin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |