quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja boekenkaft verhaal. Copycat kom er maar in
Lokpostquote:
Mja, dit is eerder tamelijk sneu.quote:
Nee, die is op vakantie met Cor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die maakt vieze filmpjes met Ad.
HarryvandeSunwep vindt dit leuk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, die is op vakantie met Cor.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, die is op vakantie met Cor.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:16 schreef Ouder1 het volgende:
enorm brutaal is en denkt het recht te hebben zich overal mee te mogen bemoeien en commentaar op te mogen leveren
HRM, Uitvaartleider en wat nog meer ook al weer? En waar werk je zelf?quote:Ze een pret studie gaat doen maar het geen probleem vindt dat daar geen werk in is te rijgen
Dan is TS nog de enige brutale parasitaire slettebak met grote bek die zich overal mee bemoeit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga toch zo hard lachen als 't meiske inderdaad gewoon een baan via d'r moeder hosselt!
Dus ze koopt toch Coca Cola!quote:
En dan maar janken dat ze zelf geen baan kan krijgen dankzij de Polen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga toch zo hard lachen als 't meiske inderdaad gewoon een baan via d'r moeder hosselt!
Ouder1 mist het cognitief vermogen voor introspectie, dus ik vrees dat dit ook voor niets is geschreven.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:21 schreef Deshain het volgende:
HRM, Uitvaartleider en wat nog meer ook al weer? En waar werk je zelf?
Vanwaar toch altijd het idee dat jij moreel superieur bent enkel alleen om het feit dat je oud bent?
Ik weet het en toch kon ik het niet laten, sorry...quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouder1 mist het cognitief vermogen voor introspectie, dus ik vrees dat dit ook voor niets is geschreven.
Zie je wel dat zonen hun moeders willen daten!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Als antwoord op de vraag in de op:
Hartstikke leuk ding, die vriendin van mijn zoon. Beleefd, sociaal, slim, niet op haar mondje gevallen, verzorgd. En nog zo wat. En bovenal vindt ze mijn zoon leuk! Nou, wat wil je nog meer als ouder.
Dat het geen MOE-lander is die jouw baan inpikt verdomme!!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Als antwoord op de vraag in de op:
Hartstikke leuk ding, die vriendin van mijn zoon. Beleefd, sociaal, slim, niet op haar mondje gevallen, verzorgd. En nog zo wat. En bovenal vindt ze mijn zoon leuk! Nou, wat wil je nog meer als ouder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |