abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136130105
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een jongen via tinder ontmoet en we appen nu al een maand of 4. Ook hebben we een aantal dates gehad, en er volgen meer, maar binnenkort vertrekt hij voor een x aantal maanden naar het buitenland.
Sociaal gestoorde TS die ik ben, heb ik al in date één te kennen gegeven dat ik geen relatie wil, omdat ik wist dat hij dat ook niet wil nu omdat hij een aantal maanden gaat reizen.
Tot dusver allemaal prima, maar de dates zijn dusdanig leuk en gezellig dat ik nu toch begin te twijfelen over mijn eerdere besluit. Kerel in kwestie heeft al gezegd dat ie na zijn reizen mij weer komt opzoeken, hij is romantisch en leuk en ik merk dat we heel goed klikken op alle sociale vlakken. Zelfde humor, zelfde interesses, zelfde achtergrond.
Dus nu, dilemma, kap ik het af voordat ik gekwetst word? Want het is niet te doen om op dit moment een relatie aan te gaan.
Vertel ik het hem en wacht ik mijn kansen af? Misschien is zijn gevoel inmiddels ook veranderd?
Of ik zeg niks, we blijven wat daten óók als hij terugkomt van het reizen en ik zie over een half jaar wel weer?

Alle advies is welkom.
pi_136130144
Wat is een paar maanden voor je als het daadwerkelijk je perfecte man is.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:08:34 #3
242879 Onnoman
The On And Only
pi_136130235
ik wil zijn taken wel tijdelijk overnemen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_136130249
Reizen is meestal in het vooruitzicht om lekker te gaan sletten en nergens aan vast te zitten.. dus wachten hoe hij terugkomt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:13:21 #5
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136130372
Hoe is het onmogelijk?
Je stelt je aardig aan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136130555
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:05 schreef Scorpie het volgende:
Wat is een paar maanden voor je als het daadwerkelijk je perfecte man is.
Ik heb geen idee of dit 'mijn perfecte man' is, daarvoor moet ik immers ook weten hoe hij over mij en de situatie denkt...?
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:09 schreef viseenoptie het volgende:
Reizen is meestal in het vooruitzicht om lekker te gaan sletten en nergens aan vast te zitten.. dus wachten hoe hij terugkomt.
Ja dat dacht ik dus ook al, en bovendien vind ik dat geen probleem, maar het is wel weer een x aantal maanden die ik besteed met 'wachten' op iemand waarvan ik niet eens weet hoe het gaat aflopen. Heb gewoon niet zo veel zin in teleurstellingen.

quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het onmogelijk?
Je stelt je aardig aan.
Omdat ik in een situatie zit waarvan ik van te voren zei dat ik niet verliefd zou worden en geen relatie wou hebben, maar vervolgens sta ik er nu lijnrecht tegenover. Dat is een beetje het onmogelijke aan de situatie.
pi_136130588
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:19 schreef Zippow het volgende:

[..]

Ik heb geen idee of dit 'mijn perfecte man' is, daarvoor moet ik immers ook weten hoe hij over mij en de situatie denkt...?
Hoezo? Waarom moeten vrouwen altijd alles kapot analyseren? Hij gaat nog steeds met je om dus ben je nog steeds in de picture. Gosh.
pi_136130633
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoezo? Waarom moeten vrouwen altijd alles kapot analyseren? Hij gaat nog steeds met je om dus ben je nog steeds in de picture. Gosh.
Godverdomme je slaat de spijker op zijn kop. Neemt niet weg dat dat tussen m'n oren zit en ik er vrij weinig aan kan doen. Maar goed, ik kan er ook op vertrouwen dat hij mij leuk vindt anders blijft ie niet terug komen natuurlijk... Zucht.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:22:24 #9
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136130665
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:19 schreef Zippow het volgende:

[..]

Omdat ik in een situatie zit waarvan ik van te voren zei dat ik niet verliefd zou worden en geen relatie wou hebben, maar vervolgens sta ik er nu lijnrecht tegenover. Dat is een beetje het onmogelijke aan de situatie.
En omdat je ooit iets hebt gezegd, moet je je daar aan houden?
Gedachten en gevoelens veranderen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136130853
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En omdat je ooit iets hebt gezegd, moet je je daar aan houden?
Gedachten en gevoelens veranderen.
Jawel maar ik heb de verkeerde verwachtingen geschept. Hij heeft vaker verteld dat hij met meisjes heeft gedate die hij wel leuk vond, maar hij is nog nooit verliefd geweest en negen van de tien keer worden die meisjes dat wel op hem en loopt het stuk omdat hij die gevoelens niet kan beantwoorden. Ik heb hem er van verzekerd dat ik zo niet ben, omdat ik dat op dat moment oprecht geloofde. En nu zit ik met de gebakken peren :')
pi_136130963
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Deze post moet TS uitprinten, inlijsten en iedere ochtend even bewonderen.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_136131007
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:21 schreef Zippow het volgende:

[..]

Godverdomme je slaat de spijker op zijn kop. Neemt niet weg dat dat tussen m'n oren zit en ik er vrij weinig aan kan doen. Maar goed, ik kan er ook op vertrouwen dat hij mij leuk vindt anders blijft ie niet terug komen natuurlijk... Zucht.
Je bent echt een wijf. Vermoeiend :P
pi_136131053
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bent echt een wijf. Vermoeiend :P
Ja :')
pi_136131498
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:27 schreef Zippow het volgende:

[..]

Jawel maar ik heb de verkeerde verwachtingen geschept. Hij heeft vaker verteld dat hij met meisjes heeft gedate die hij wel leuk vond, maar hij is nog nooit verliefd geweest en negen van de tien keer worden die meisjes dat wel op hem en loopt het stuk omdat hij die gevoelens niet kan beantwoorden. Ik heb hem er van verzekerd dat ik zo niet ben, omdat ik dat op dat moment oprecht geloofde. En nu zit ik met de gebakken peren :')
Wat doet (deed) hij op deze dates met al die meisjes? Zijn het wel romantische dates, (zoenen etc) of zijn het meer 'vrienden' dates? Als hij zoveel dates heeft en nooit verliefd raakt begin ik aan zijn geaardheid te twijfelen.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_136131960
Wat een moeilijk gedoe om niets.
Nooit gesnapt waarom men niet gewoon direct een relatie neemt (zoals ik vaak deed). Als het misloopt, wat boeit het, weer wat geleerd. Het is niet dat je leven er dan vanaf hangt :P
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:06:06 #16
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136132013
Wat was jouw doel op Tinder dan? Je wilt geen relatie, dus gewoon een seksmaatje? En nu zijn er toch gevoelens bij gekomen? Zoiets?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:27:43 #17
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_136132659
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:04 schreef Zippow het volgende:
Kerel in kwestie heeft al gezegd dat ie na zijn reizen mij weer komt opzoeken
Waarom zoek jij hem niet een paar keer op?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:57:58 #18
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_136137527
Heb je wel eens een niet-onmogelijke liefde overwogen? Als je hier meer over wilt weten, raad ik Herman Finkers aan.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:59:46 #19
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136137583
oh god een maandje single, nee dat kan eeeeecht niet hoor, snel zoek iemand die je naar zijn grot kan slepen en beschermen tegen prooidieren :')
pi_136140516
Neem het gewoon zoals het komt nu. Geniet van je tijd samen maar breek je hoofd niet over het wel of niet nemen van een relatie. Probeer wat meer in het hier & nu te leven, en als hij op reis is / weer terug komt, dat zie je dan wel. Ga geen etiketten plakken of verwachtingen scheppen, kijk gewoon hoe het loopt. Leef er ook gewoon op los als hij weg is, hij zal zich ook heus niet exclusief voor jou gaan gedragen dus waarom jij wel voor hem? Wellicht zien jullie elkaar na de reis en is alles weer als vanouds, prima kan je dan kijken wat je dan met elkaar wilt. En zo niet, heb je nu toch een leuke tijd gehad?
"The past is our definition. We may strive, with good reason, to escape it, or to escape what is bad in it, but we will escape it only by adding something better to it." - Wendell Berry
pi_136152501
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:49 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Wat doet (deed) hij op deze dates met al die meisjes? Zijn het wel romantische dates, (zoenen etc) of zijn het meer 'vrienden' dates? Als hij zoveel dates heeft en nooit verliefd raakt begin ik aan zijn geaardheid te twijfelen.
Naja dat waren allemaal scharrels, of friends with benefits, hoe je het wil noemen. Daar had ie gewoon seksueel contact mee, maar geen gevoelens. En op een gegeven moment werd of werden die meisjes dan toch verliefd en wouden ze meer. Hij is geen homo hoor haha.

quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat was jouw doel op Tinder dan? Je wilt geen relatie, dus gewoon een seksmaatje? En nu zijn er toch gevoelens bij gekomen? Zoiets?
Nou in eerste instantie zat ik op tinder omdat ik nieuwsgierig was naar waar alle heissa om ging, dus ik was naar geen van beide opzoek, maar hij heeft mijn interesse gewekt en van het een kwam het ander en zo zijn we gaan afspreken.. Waardoor er nu dus van mijn kant inderdaad gevoelens zijn gekomen/komen.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:27 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Waarom zoek jij hem niet een paar keer op?
Hij is net afgestudeerd en woont nu tijdelijk bij z'n ouders totdat ie gaat reizen, als ie daarna weer naar de stad verhuist kan ik hem inderdaad wel eens opzoeken. Of bedoel je als ie aan het reizen is? Want daar heb ik geen tijd en geld voor, bovendien is dat ook niet helemaal de bedoeling lijkt me. Hij gaat reizen om even tot zichzelf te komen en er achter te komen wat hij nou eigenlijk wil met z'n leven.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:59 schreef Life2.0 het volgende:
oh god een maandje single, nee dat kan eeeeecht niet hoor, snel zoek iemand die je naar zijn grot kan slepen en beschermen tegen prooidieren :')
Ik snap niet goed wat je met deze post bedoelt. Hij gaat een x aantal maanden weg en dat is mooi voor hem, moet ie ook echt doen en ik ben niet iemand die dat in de weg wil staan, maar ik weet gewoon niet wat ik met de situatie moet.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:22 schreef StrawberrySwing het volgende:
Neem het gewoon zoals het komt nu. Geniet van je tijd samen maar breek je hoofd niet over het wel of niet nemen van een relatie. Probeer wat meer in het hier & nu te leven, en als hij op reis is / weer terug komt, dat zie je dan wel. Ga geen etiketten plakken of verwachtingen scheppen, kijk gewoon hoe het loopt. Leef er ook gewoon op los als hij weg is, hij zal zich ook heus niet exclusief voor jou gaan gedragen dus waarom jij wel voor hem? Wellicht zien jullie elkaar na de reis en is alles weer als vanouds, prima kan je dan kijken wat je dan met elkaar wilt. En zo niet, heb je nu toch een leuke tijd gehad?
Ja je hebt gelijk, ik vroeg mij gewoon af wat anderen in zo'n situatie zouden doen. Ik ben juist niet iemand die snel gevoelens toont of gauw een relatie begint, maar omdat het ook een situatie is waarin ik persoon in kwestie ook daadwerkelijk een tijd niet kan zien vind ik het lastig om te bedenken hoe ik verder moet gaan. Maar goed, ik ga gewoon tot die tijd genieten van de tijd die we nu hebben.
pi_136154059
ok ik weet het het is een cliché antwoord:
"Tijd zal het leren"
pi_136154195
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:04 schreef Zippow het volgende:
[Met het risico dat ik ALLE vooroordelen over chicks die seks en liefde niet uit elkaar kunnen houden bevestig]
:D :')
pi_136158504
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:08 schreef Onnoman het volgende:
ik wil zijn taken wel tijdelijk overnemen
Als je net zo'n grote pik hebt - of groter -, maar ik betwijfel 't. Sorry man.
pi_136158581
Garpig... Ik heb een jongen via tinder ontmoet en we appen nu al een maand of 4
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')