leuke coverquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Aventura het volgende:
Tip, bij cabaret 'war paint' van Iliza Schlesinger. We hebben heel hard gelachen. Ik vind vrouwelijke comedians vaak helemaal niks, maar zij is echt hilarisch. Absurd en grof. Aanrader!
Ik doe dat altijdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Was iedereen hier al bekend mee?
[..]
Regie: Gus van Sant. Ik ga er eens voor zitten, 'eens' als in 'Nu'.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:15 schreef yvonne het volgende:
Nee, anders. Laat ik het anders formuleren dan, ik had zo'n rol niet bij hem verwacht.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef kebabkever het volgende:
Weet iemand waarom ik plots zwarte ondertiteling heb na de update van vanavond van Netflix. (Xbox360). Ik heb op mijn account de voorkeuren gecontroleerd en deze staan gewoon goed op witte letters met zwarte rand. Maar ik krijg maar niet voor elkaar om weer goede ondertiteling te krijgen
Extra info: overigens heb ik wanneer ik op de laptop dezelfde aflevering stream wel witte ondertiteling haha!
Zitten hele leuke documentaires tussen iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Sinds ik Netflix heb kijk ik eigenlijk veel meer docu's![]()
Zitten een hoop leuke docu's tussen. Zeker die prison docu's vind ik altijd wel leuk.
Politiek: "Mitt" en "street fight" (over lokale verkiezingen in newark)quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:29 schreef Tweek het volgende:
Wat zijn de betere documentaires eigenlijk? Sugar man, bronnies en life 2.0 heb ik al gekeken.
Zo heb ik t ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik heb op de ps3 nl netflix en appletv usa. Simpelweg av receiver omzetten en klaar.
aangemeld bij tunlr, die dns ingevuld bij de ps3 en dan is het binnen een minuut geswitched tussen automatische dns (dus de NL) en de zelf ingevulde dnsquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik heb op de ps3 nl netflix en appletv usa. Simpelweg av receiver omzetten en klaar.
Ik heb er nog steeds een trauma van. Minder groot als dat van Deadwood overigens.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:30 schreef yvonne het volgende:
Wat enorm jammer dat Boss maar 2 seizoenen kreeg. Ik heb genoten, onverwacht goed acterende "Frasier"
De Chromecast connect met m'n WiFi, dus volgens mij dient de netflix-app op m'n iphone alleen als 'afstandbediening' en is het niet zo dat er via m'n WiFi naar m'n telefoon, gestuurd wordt en dan weer naar de Chromecast gestuurd wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:18 schreef Joene het volgende:
Die google chromecast , begrijp ik nou goed dat die netflix alleen streamt vanaf een device en dat er dus niet echt een app in dat aparaatje zit ?
Zoals ik het begrijp , speelt die gewoon content af vanaf een andere player (ios of android).
Ok , maar er zit dus geen app in dat apparaat ? wat kut is ... want stel ik ben niet thuis en vriendin of kinderen willen iets kijken en ik heb de app bij me kan het niet gefixed worden dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
De Chromecast connect met m'n WiFi, dus volgens mij dient de netflix-app op m'n iphone alleen als 'afstandbediening' en is het niet zo dat er via m'n WiFi naar m'n telefoon, gestuurd wordt en dan weer naar de Chromecast gestuurd wordt.
Volgens mij moet je je telefoon dan zien als externe app, zeg maar.
Je kunt het apparaat ook bedienen vanaf een ander device (andere telefoon,laptop, tablet)quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Ok , maar er zit dus geen app in dat apparaat ? wat kut is ... want stel ik ben niet thuis en vriendin of kinderen willen iets kijken en ik heb de app bij me kan het niet gefixed worden dus.
Ik vind het namelijk een mooi klein apparaatje idd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je kunt het apparaat ook bedienen vanaf een ander device (andere telefoon,laptop, tablet)
Goed , bevalt het ding of zeg jij geef 20 eu meer uit ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:38 schreef Five_Horizons het volgende:
De Chromecast is net iets goedkoper (4 tientjes, via marktplaats), maar is wel beperkt. Er zijn wel hacks voor gemaakt (om andere content te streamen), maar die ken ik verder niet. Ook Synology heeft er rekening mee gehouden in z'n NAS, geloof ik.
Mij bevalt het ding prima, voor het doel waar ik heb voor heb (Netflix alleen). Als ik lees dat er meer apps voor komen, dan vermoed ik dat er ook meer mogelijkheden gaan komen voor andere zaken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed , bevalt het ding of zeg jij geef 20 eu meer uit ?
Ja ik twijfel dus een beetje , de buildin mediaplayert in mn tv is wat beperkt ook.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mij bevalt het ding prima, voor het doel waar ik heb voor heb (Netflix alleen). Als ik lees dat er meer apps voor komen, dan vermoed ik dat er ook meer mogelijkheden gaan komen voor andere zaken.
Dus voor het geld hoef je het sowieso niet te laten.
+1. Netflix via de Apple TV in de woonkamer bevalt zo goed dat ik voor af en toe in de slaapkamer Netflix kijken ook heb gezocht. Voor dat doel vond ik een aTv via marktplaats net iets teveel van het goede. Voor chromecast ¤ 40,00 betalen was mooi en het resultaat is prima. Alles wat er nog aan apps bij gaat komen is meegenomen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mij bevalt het ding prima, voor het doel waar ik heb voor heb (Netflix alleen). Als ik lees dat er meer apps voor komen, dan vermoed ik dat er ook meer mogelijkheden gaan komen voor andere zaken.
Dus voor het geld hoef je het sowieso niet te laten.
Ben er ook heel blij mee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |