abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136589874
Ik heb de nieuwe docu The motivation gekeken over de beste skaters die meedoen aan de Street League Championship . Leuk om te zien hoe het achter de schermen gaat en het verhaal van de skaters en hun familie te zien
pi_136590110
Staat Supernatural al een keer op de nederlandse?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_136590588
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Aventura het volgende:
Tip, bij cabaret 'war paint' van Iliza Schlesinger. We hebben heel hard gelachen. Ik vind vrouwelijke comedians vaak helemaal niks, maar zij is echt hilarisch. Absurd en grof. Aanrader!
leuke cover :P

Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_136595117
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Was iedereen hier al bekend mee?

[..]

Ik doe dat altijd :Y

Edit: ik gebruik altijd "CTRL+ALT+ linkermuisknop" volgens mij...
(op die manier kun je ook eigen ondertitels inladen).

[ Bericht 9% gewijzigd door Forbry op 11-02-2014 18:27:18 ]
Tails tell tales
  dinsdag 11 februari 2014 @ 20:38:01 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_136601133
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 14:15 schreef yvonne het volgende:

Nee, anders. Laat ik het anders formuleren dan, ik had zo'n rol niet bij hem verwacht.
Regie: Gus van Sant. Ik ga er eens voor zitten, 'eens' als in 'Nu'.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_136601561
Sinds ik Netflix heb kijk ik eigenlijk veel meer docu's :)

Zitten een hoop leuke docu's tussen. Zeker die prison docu's vind ik altijd wel leuk.
pi_136602509
Weet iemand waarom ik plots zwarte ondertiteling heb na de update van vanavond van Netflix. (Xbox360). Ik heb op mijn account de voorkeuren gecontroleerd en deze staan gewoon goed op witte letters met zwarte rand. Maar ik krijg maar niet voor elkaar om weer goede ondertiteling te krijgen :(
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_136602605
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef kebabkever het volgende:
Weet iemand waarom ik plots zwarte ondertiteling heb na de update van vanavond van Netflix. (Xbox360). Ik heb op mijn account de voorkeuren gecontroleerd en deze staan gewoon goed op witte letters met zwarte rand. Maar ik krijg maar niet voor elkaar om weer goede ondertiteling te krijgen :(

Extra info: overigens heb ik wanneer ik op de laptop dezelfde aflevering stream wel witte ondertiteling haha!
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_136612568
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 20:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Sinds ik Netflix heb kijk ik eigenlijk veel meer docu's :)

Zitten een hoop leuke docu's tussen. Zeker die prison docu's vind ik altijd wel leuk.
Zitten hele leuke documentaires tussen idd
  woensdag 12 februari 2014 @ 00:29:02 #250
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_136612986
Wat zijn de betere documentaires eigenlijk? Sugar man, bronnies en life 2.0 heb ik al gekeken.

Staat niet op Netflix, maar zoek Dear Zachary: A Letter to a Son About His Father op, probeer spoilers te vermijden en gewoon kijken. Er zijn weinig documentaires die zo'n emotionele reactie bij je zal ontlokken.
pi_136616776
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 00:29 schreef Tweek het volgende:
Wat zijn de betere documentaires eigenlijk? Sugar man, bronnies en life 2.0 heb ik al gekeken.

Politiek: "Mitt" en "street fight" (over lokale verkiezingen in newark)
Muziek: "Searching for sugarman"
en verder nog "best worst movie" en "Ray Harryhausen special effects titan"
  woensdag 12 februari 2014 @ 11:02:09 #252
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136618873
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:28 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

ik heb op de ps3 nl netflix en appletv usa. Simpelweg av receiver omzetten en klaar.
Zo heb ik t ook :7
En op de slaapkamer staat de Atv ook op USA c_/
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_136623482
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:28 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

ik heb op de ps3 nl netflix en appletv usa. Simpelweg av receiver omzetten en klaar.
aangemeld bij tunlr, die dns ingevuld bij de ps3 en dan is het binnen een minuut geswitched tussen automatische dns (dus de NL) en de zelf ingevulde dns :)
pi_136623739
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 13:30 schreef yvonne het volgende:
Wat enorm jammer dat Boss maar 2 seizoenen kreeg. Ik heb genoten, onverwacht goed acterende "Frasier"
Ik heb er nog steeds een trauma van. Minder groot als dat van Deadwood overigens.
anonieme razernist
pi_136624919
Die google chromecast , begrijp ik nou goed dat die netflix alleen streamt vanaf een device en dat er dus niet echt een app in dat aparaatje zit ?

Zoals ik het begrijp , speelt die gewoon content af vanaf een andere player (ios of android).
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136625229
quote:
5s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:18 schreef Joene het volgende:
Die google chromecast , begrijp ik nou goed dat die netflix alleen streamt vanaf een device en dat er dus niet echt een app in dat aparaatje zit ?

Zoals ik het begrijp , speelt die gewoon content af vanaf een andere player (ios of android).
De Chromecast connect met m'n WiFi, dus volgens mij dient de netflix-app op m'n iphone alleen als 'afstandbediening' en is het niet zo dat er via m'n WiFi naar m'n telefoon, gestuurd wordt en dan weer naar de Chromecast gestuurd wordt.

Volgens mij moet je je telefoon dan zien als externe app, zeg maar. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar volgens mij kan ik m'n telefoon ook gewoon uitzetten. Wil ik vanavond anders wel even doen. :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_136625265
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:27 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

De Chromecast connect met m'n WiFi, dus volgens mij dient de netflix-app op m'n iphone alleen als 'afstandbediening' en is het niet zo dat er via m'n WiFi naar m'n telefoon, gestuurd wordt en dan weer naar de Chromecast gestuurd wordt.

Volgens mij moet je je telefoon dan zien als externe app, zeg maar.
Ok , maar er zit dus geen app in dat apparaat ? wat kut is ... want stel ik ben niet thuis en vriendin of kinderen willen iets kijken en ik heb de app bij me kan het niet gefixed worden dus.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136625298
quote:
8s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:28 schreef Joene het volgende:

[..]

Ok , maar er zit dus geen app in dat apparaat ? wat kut is ... want stel ik ben niet thuis en vriendin of kinderen willen iets kijken en ik heb de app bij me kan het niet gefixed worden dus.
Je kunt het apparaat ook bedienen vanaf een ander device (andere telefoon,laptop, tablet)
pi_136625467
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:29 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Je kunt het apparaat ook bedienen vanaf een ander device (andere telefoon,laptop, tablet)
Ik vind het namelijk een mooi klein apparaatje idd.

Aan de andere kant lijkt de wd tv live of play me ook wel wat ivm content die straks op nas staat en daar zit de netflix app in. En qua kosten is het plus minus gelijk.
pi_136625594
De Chromecast is net iets goedkoper (4 tientjes, via marktplaats), maar is wel beperkt. Er zijn wel hacks voor gemaakt (om andere content te streamen), maar die ken ik verder niet. Ook Synology heeft er rekening mee gehouden in z'n NAS, geloof ik.
pi_136625614
en de API van Chromecast is vrijgegeven dus er komen meer en meer apps aan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136625824
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:38 schreef Five_Horizons het volgende:
De Chromecast is net iets goedkoper (4 tientjes, via marktplaats), maar is wel beperkt. Er zijn wel hacks voor gemaakt (om andere content te streamen), maar die ken ik verder niet. Ook Synology heeft er rekening mee gehouden in z'n NAS, geloof ik.
Goed , bevalt het ding of zeg jij geef 20 eu meer uit ?
pi_136625897
quote:
5s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:45 schreef Joene het volgende:

[..]

Goed , bevalt het ding of zeg jij geef 20 eu meer uit ?
Mij bevalt het ding prima, voor het doel waar ik heb voor heb (Netflix alleen). Als ik lees dat er meer apps voor komen, dan vermoed ik dat er ook meer mogelijkheden gaan komen voor andere zaken.

Dus voor het geld hoef je het sowieso niet te laten. :)
pi_136625945
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:47 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Mij bevalt het ding prima, voor het doel waar ik heb voor heb (Netflix alleen). Als ik lees dat er meer apps voor komen, dan vermoed ik dat er ook meer mogelijkheden gaan komen voor andere zaken.

Ja ik twijfel dus een beetje , de buildin mediaplayert in mn tv is wat beperkt ook.

ik denk dat ik beter af ben met een wd tv live of play ivm de afspeelbare formaten.

Maar twijfel dus , gelukkig nog poosje om na te denken , pas per 1 mei nodig :)
pi_136626220
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:47 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

+1. Netflix via de Apple TV in de woonkamer bevalt zo goed dat ik voor af en toe in de slaapkamer Netflix kijken ook heb gezocht. Voor dat doel vond ik een aTv via marktplaats net iets teveel van het goede. Voor chromecast ¤ 40,00 betalen was mooi en het resultaat is prima. Alles wat er nog aan apps bij gaat komen is meegenomen.
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:34:46 #266
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_136627765
Apple tv ^O^
#FreeHat
pi_136636113
Eerste 4 afleveringen True Detective gekeken. Echt fantastisch. Helaas HBO, dus niet op Netflix. ;( Nu weer aan een goede serie beginnen die wel op Netflix staat. Homeland of Mad Men wordt het denk ik.
pi_136638177
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef DuvelDuvel het volgende:
Apple tv ^O^
Ben er ook heel blij mee!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_136643649
Net waltz with bashir gekeken. Animatie over de oorlog in libanon, de hoofdpersoon gaat op zoek naar de herkomst van zijn flashbacks. Grafisch erg pakkend en boeiend qua verhaallijn maar geen feelgoodverhaal natuurlijk.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 13 februari 2014 @ 02:12:24 #270
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_136652362
Over Chromecast: hou er wel rekening mee dat je alleen nl content kunt streamen. Google werkt met vaststaande dns. Er is wel een workaround voor maar die is nogal omslachtig en hangt er ook vanaf wat voor modem(software) je hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')