idd the sqaurequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:21 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben fan van documentaires. Sinds ik Netflix heb, keek ik bijvoorbeeld naar:
Blackfish
Supersize me
Sicko
Being Elmo
Best worst movie
Bronies
Life 2.0
Indie game
Into the wild (tsja, wel zwaar geromantiseerd)
Wat raden jullie me aan om nog meer te kijken op Netflix NL?
Ja maar de 'Mijn lijst' optie werkt niet meer als je met een Amerikaans account in Nederland bent. En de kans dat zo'n code via ebay met gestolen creditcards is gekocht is ook aanwezig. Zodra Netflix dat ziet trekken ze je giftcard in.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:54 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik heb even verder gekeken naar van die kaartjes van ebay, je moet dan vaak een US account aanmaken. Kom je met een US account nog wel gewoon in de Nederlandse bibliotheek (zoals je met een Nederlands account ook in de US bibliotheek kan?)
Ik gebruik AppleTV en dat werkt ideaalquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is een fatsoenlijk apparaat om Netflix op te gebruiken? Ik kan ook een nieuwe tv kopen maar het is natuurlijk een stuk goedkoper een mediaplayer ofzo te kopen
Mee eensquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:58 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik gebruik AppleTV en dat werkt ideaal
Ik gebruik de WD TV Live. Ook gelijk goed in te zetten als media player.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat is een fatsoenlijk apparaat om Netflix op te gebruiken? Ik kan ook een nieuwe tv kopen maar het is natuurlijk een stuk goedkoper een mediaplayer ofzo te kopen
Ik gebruik meestal m'n Apple TV. Is prima voor <100 euro. Ik heb het ook op m'n Xbox, maar dan moet je wel LIVE Gold hebben. Playstation werkt ook prima.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja, dat kan. Zie ook: https://www.google.com/intl/nl/chrome/devices/chromecast/quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:31 schreef OverRated het volgende:
En er is ook nog zo'n goedkoop kastje van Google. Chromecast heet dat? Misschien kan het daar ook wel op.
Ah, ja. Dat lijkt me dan voor $35 ideaal als het puur om Netflix te doen is. De gebruikservaring is op verschillende apparaten toch zo goed als hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Zie ook: https://www.google.com/intl/nl/chrome/devices/chromecast/
apple tv.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ik heb op de ps3 nl netflix en appletv usa. Simpelweg av receiver omzetten en klaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:38 schreef kawa4 het volgende:
ik heb mn playstation3 en mn smasung smart tv,
en maakt eigenlijk niet uit welke van de 2 in gebruik, meestal de ps3.
Leuke serie idd alleen ben wel blij dat seizoen 7 de laatste wordt..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:44 schreef OverRated het volgende:
Gisteren begonnen met Californication, en meteen weer 7 afleveringen achter elkaar gekeken natuurlijk..
Lekker luchtige, vlotte serie. Niet veel inhoud, maar wel erg leuk als afwisseling
ik wil ook n smasungquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:38 schreef kawa4 het volgende:
ik heb mn playstation3 en mn smasung smart tv,
en maakt eigenlijk niet uit welke van de 2 in gebruik, meestal de ps3.
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Heb seizoen 1 nu helemaal gekeken en vind het nog steeds top, maar ik denk niet dat er genoeg in zit voor nog 6 seizoenen op hetzelfde niveau..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:07 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Leuke serie idd alleen ben wel blij dat seizoen 7 de laatste wordt..
ben meteen gaan kijken. Vind der na 3 minuten al episch!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Aventura het volgende:
Tip, bij cabaret 'war paint' van Iliza Schlesinger. We hebben heel hard gelachen. Ik vind vrouwelijke comedians vaak helemaal niks, maar zij is echt hilarisch. Absurd en grof. Aanrader!
1 maartquote:Op zondag 9 februari 2014 13:22 schreef Lidlchips het volgende:
Iemand enig idee wanneer de laatste 8 episodes van Breaking Bad uitkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |