Goed , bevalt het ding of zeg jij geef 20 eu meer uit ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:38 schreef Five_Horizons het volgende:
De Chromecast is net iets goedkoper (4 tientjes, via marktplaats), maar is wel beperkt. Er zijn wel hacks voor gemaakt (om andere content te streamen), maar die ken ik verder niet. Ook Synology heeft er rekening mee gehouden in z'n NAS, geloof ik.
Mij bevalt het ding prima, voor het doel waar ik heb voor heb (Netflix alleen). Als ik lees dat er meer apps voor komen, dan vermoed ik dat er ook meer mogelijkheden gaan komen voor andere zaken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed , bevalt het ding of zeg jij geef 20 eu meer uit ?
Ja ik twijfel dus een beetje , de buildin mediaplayert in mn tv is wat beperkt ook.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mij bevalt het ding prima, voor het doel waar ik heb voor heb (Netflix alleen). Als ik lees dat er meer apps voor komen, dan vermoed ik dat er ook meer mogelijkheden gaan komen voor andere zaken.
Dus voor het geld hoef je het sowieso niet te laten.
+1. Netflix via de Apple TV in de woonkamer bevalt zo goed dat ik voor af en toe in de slaapkamer Netflix kijken ook heb gezocht. Voor dat doel vond ik een aTv via marktplaats net iets teveel van het goede. Voor chromecast ¤ 40,00 betalen was mooi en het resultaat is prima. Alles wat er nog aan apps bij gaat komen is meegenomen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:47 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mij bevalt het ding prima, voor het doel waar ik heb voor heb (Netflix alleen). Als ik lees dat er meer apps voor komen, dan vermoed ik dat er ook meer mogelijkheden gaan komen voor andere zaken.
Dus voor het geld hoef je het sowieso niet te laten.
Ben er ook heel blij mee!quote:
Ik heb zojuist mijn keuze gemaakt denk ik hahahaquote:
Dom dom dom...quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:53 schreef Chrizs het volgende:
Geen netflix meer op Chromecast in Nederland
http://androidworld.nl/ni(...)dersteuning-netflix/
Geen chromecast voorlopigquote:
Je vraagt je af wie er nou zo'n beslissing zou nemen om het niet meer te supporten voor Netflix, dan haal je toch een hoop potentiele klanten wegquote:
Nee, snap ik. Net wel Netflix gebeld en dat werd daar inderdaad bevestigd. Ook maar gezegd dat ik simpelweg m'n account stopzet, totdat ze wél te gebruiken zijn.quote:
Maar je kunt wel toch nog steeds gewoon je browser naar Chromecast casten? En hem delen als een tweede beeldscherm?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Je vraagt je af wie er nou zo'n beslissing zou nemen om het niet meer te supporten voor Netflix, dan haal je toch een hoop potentiele klanten weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |