Dat kan ik me wel voorstellen ja. Heb seizoen 1 nu helemaal gekeken en vind het nog steeds top, maar ik denk niet dat er genoeg in zit voor nog 6 seizoenen op hetzelfde niveau..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:07 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Leuke serie idd alleen ben wel blij dat seizoen 7 de laatste wordt..
ben meteen gaan kijken. Vind der na 3 minuten al episch!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Aventura het volgende:
Tip, bij cabaret 'war paint' van Iliza Schlesinger. We hebben heel hard gelachen. Ik vind vrouwelijke comedians vaak helemaal niks, maar zij is echt hilarisch. Absurd en grof. Aanrader!
1 maartquote:Op zondag 9 februari 2014 13:22 schreef Lidlchips het volgende:
Iemand enig idee wanneer de laatste 8 episodes van Breaking Bad uitkomen?
ja bijzonder he. Ook zo lekker kritisch op d'r eigen sekse. En ook nog eens enorm knap.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:57 schreef ukga het volgende:
[..]
ben meteen gaan kijken. Vind der na 3 minuten al episch!
Lekker wijf ook trouwens
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Copycat het volgende:
Niemand dwingt je om een serie af te kijken als je er niet door gegrepen wordt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:00 schreef Copycat het volgende:
Misschien wordt Better call Saul dan meer jouw ding.
Ik dacht dat Netflix je belde als je na drie afleveringen afhaaktequote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Copycat het volgende:
Niemand dwingt je om een serie af te kijken als je er niet door gegrepen wordt.
Nou ja, verwend nestquote:Op maandag 10 februari 2014 12:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Kutservice is dat netflix zeg
In een week alles gezien van californication en suits, nu maar begonnen aan prison break.
Alle toffe series beginnen in maart/april pas weer
Want in Frasier speelde Kelsey Grammer bagger?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:30 schreef yvonne het volgende:
Wat enorm jammer dat Boss maar 2 seizoenen kreeg. Ik heb genoten, onverwacht goed acterende "Frasier"
Nee, anders. Laat ik het anders formuleren dan, ik had zo'n rol niet bij hem verwacht.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:11 schreef J83 het volgende:
[..]
Want in Frasier speelde Kelsey Grammer bagger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |