ja bijzonder he. Ook zo lekker kritisch op d'r eigen sekse. En ook nog eens enorm knap.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:57 schreef ukga het volgende:
[..]
ben meteen gaan kijken. Vind der na 3 minuten al episch!
Lekker wijf ook trouwens
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Copycat het volgende:
Niemand dwingt je om een serie af te kijken als je er niet door gegrepen wordt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 13:00 schreef Copycat het volgende:
Misschien wordt Better call Saul dan meer jouw ding.
Ik dacht dat Netflix je belde als je na drie afleveringen afhaaktequote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Copycat het volgende:
Niemand dwingt je om een serie af te kijken als je er niet door gegrepen wordt.
Nou ja, verwend nestquote:Op maandag 10 februari 2014 12:16 schreef Verbodsbord het volgende:
Kutservice is dat netflix zeg
In een week alles gezien van californication en suits, nu maar begonnen aan prison break.
Alle toffe series beginnen in maart/april pas weer
Want in Frasier speelde Kelsey Grammer bagger?quote:Op maandag 10 februari 2014 13:30 schreef yvonne het volgende:
Wat enorm jammer dat Boss maar 2 seizoenen kreeg. Ik heb genoten, onverwacht goed acterende "Frasier"
Nee, anders. Laat ik het anders formuleren dan, ik had zo'n rol niet bij hem verwacht.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:11 schreef J83 het volgende:
[..]
Want in Frasier speelde Kelsey Grammer bagger?
quote:When streaming Netflix on a computer, if the stream quality is sub-par, press control+alt(opt)+shift+s in order to change the buffering rates. Changing to 3000 forces HD video.
leuke coverquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Aventura het volgende:
Tip, bij cabaret 'war paint' van Iliza Schlesinger. We hebben heel hard gelachen. Ik vind vrouwelijke comedians vaak helemaal niks, maar zij is echt hilarisch. Absurd en grof. Aanrader!
Ik doe dat altijdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Was iedereen hier al bekend mee?
[..]
Regie: Gus van Sant. Ik ga er eens voor zitten, 'eens' als in 'Nu'.quote:Op maandag 10 februari 2014 14:15 schreef yvonne het volgende:
Nee, anders. Laat ik het anders formuleren dan, ik had zo'n rol niet bij hem verwacht.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:02 schreef kebabkever het volgende:
Weet iemand waarom ik plots zwarte ondertiteling heb na de update van vanavond van Netflix. (Xbox360). Ik heb op mijn account de voorkeuren gecontroleerd en deze staan gewoon goed op witte letters met zwarte rand. Maar ik krijg maar niet voor elkaar om weer goede ondertiteling te krijgen
Extra info: overigens heb ik wanneer ik op de laptop dezelfde aflevering stream wel witte ondertiteling haha!
Zitten hele leuke documentaires tussen iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Sinds ik Netflix heb kijk ik eigenlijk veel meer docu's![]()
Zitten een hoop leuke docu's tussen. Zeker die prison docu's vind ik altijd wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |