abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136141086
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:28 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee joh dat is juist geweldig! Dan denk ik bij mezelf, waarom heb ik dat trotse gevoel niet wat vaker, ipv zitten chagrijnen als een loopje net wat minder hard gaat dan normaal.
Waar is de tijd gebleven dat wij nog buitensporig blij waren met het uitlopen van een beginnersles. ;( En er is echt niet zoveel veranderd. In die zin: we staan nog steeds op van onze luie reten en gaan nog steeds die deur uit om wat voor hardloopvariant dan ook te doen. Kan het soms wel 's kut gaan, maar toch is het achteraf toch altijd maar weer leuk/goed dat je getraind hebt, of gewoon even wat frustratie eruit hebt gerend. Het hoeft niet altijd naar wens te gaan om goed voor je te zijn, op welke manier dan ook. Ook van slechte loopjes kun je leren: over zowel je hardlopen als over jezelf.

Las tijd geleden nog in TrailRunMag geloof ik iets van "Van DNF's leer je nog meer dan van finishen, omdat je dan harder geconfronteerd wordt met de fouten die je maakte en ze daardoor kunt verbeteren. Finishen kon ook gewoon stom geluk zijn" :+
Ja doei.
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:40:11 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136141152
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg? Waarom zou je dat voor je moeten houden? Het heet hier 'hardlopen', en dat is voor iedereen, van Evy1'er tot marathonabonnee.

Zeg. Dus gewoon blijven posten.
Dit!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_136141171
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, thettes, en ik kom hier juist weer om luchtig over hardlopen te praten. En het gaat hier eigenlijk 80% van de tijd altijd wel op de één of andere manier over hardlopen, al is het soms wat 'banter' rondom de 'fitties' tussen wegrenners, trailers, baanrenners, etc. Schoenenfetishes, camelbakvergelijkingen, blessureleed en voedingstips in een los jasje, en soms met whisky. Ideaal. En ook met alle nieuwe mensen met ook weer een nog grotere variatie aan niveau/snelheid/voorkeuren is het gewoon voor mij een tof topic. Jompels voor Evy1 les 1 tot aan TdF 50Ks. Voor de louter serieuze shizzle zou ik zelf naar 't topic in SPT gaan, als ik alleen dat soort dingen zou willen lezen.
Is ook zo. Maar het was een kwestie u vraagt wij draaien. Het is meer een slowchat rondom hardlopen dan een echt hardlooptopic. Dat weet ik, daarom ga ik daar ook geen waardeoordeel over geven.

Overigens heeft die scheiding niet zoveel met hardloopniveau te maken denk ik, want hardloopgerelateerde vragen of verhalen van mensen die nog niet zo snel zijn vind ik juist ook leuk om te lezen. En zelf ben ik trouwens ook maar een redelijke recreant die net een paar jaar loopt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:40:52 #154
34586 kepler
No bounce, no play
pi_136141178
Kleine tip:
SPT / Centraal topic voor Amateurhardlopers, deel 68: we glide'n 't topic in

Dat topic is geschikt voor de wat meer ervaren en/of snellere lopers. Het is niet heel actief, maar dat komt omdat veel mensen opeens hier posten :D
The line is a dot to you!
pi_136141301
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:40 schreef kepler het volgende:
Kleine tip:

Dat topic is geschikt voor de wat meer ervaren en/of snellere lopers. Het is niet heel actief, maar dat komt omdat veel mensen opeens hier posten :D
Die topicreeks staat gewoon in de OP hier.
:)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:47:37 #156
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136141408
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:40 schreef kepler het volgende:
Kleine tip:

Zeker een goeie tip. Ik kom daar juist weer niet zoveel omdat men daar meer schemagericht is, en ik meer een freewheeler ben. Misschien wel een goed idee voor de serieuzere lopers dus :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:48:33 #157
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_136141441
Ja, sommige mensen zijn hier heel lief voor elkaar. Maar wat wil je dan? Iets in de trend van:
Nee DIKKE trut/lul/eikel/teef*[doorhalen wat niet van toepassing], met 1 keer per week 15 minuten 8:00/km kom je niet van je dikke pens af!

Of: He jij daar, patetische LOOSER. Zolang je niet onder de 3:00/km kan lopen stel je echt niets voor hoor. Dus doe maar niet zo happy de peppie met je 10e F#CK!NG plek tijdens dat treurige lokale loopje, het stelt echt geen K#NT voor.

Dat weten ze zelf ook wel. Maar niemand wordt er gelukkig van. Denk ik.

Dus al iemand langzaam maar zeker aan de hand van Evy of een of ander hardlopen-voor-dummy-schema probeert zijn conditie op te bouwen, of bezig is om zo hier een daar in loopjes die er niet toe doen zich te onderscheiden, zeggen we daar wat aardigs over. Heel saai, heel Phil Collins, heel aardig, lief en vriendelijk allemaal. Soms een beetje hardlopersrelie. En in dat laatste geval haak ik zelf af. Maar dat is een wielrennersdingetje. ;)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_136141457
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:48 schreef Corniel het volgende:
Of: He jij daar, patetische LOOSER. Zolang je niet onder de 3:00/km kan lopen stel je echt niets voor hoor. Dus doe maar niet zo happy de peppie met je 10e F#CK!NG plek tijdens dat treurige lokale loopje, het stelt echt geen K#NT voor.

:D :'( :D :')
Ja doei.
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:58:46 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136141732
quote:
En in dat laatste geval haak ik zelf af.
Ik niet. Omdat ik zelf ook zo begon. En toen ook blij was met de juicherds hier. En misschien nog steeds wel een slak ben (en inderdaad blij was met mijn 10e plek op dat plaatselijke loopje :P ). Ik voel alleen geen behoefte mensen die er duidelijk iets van wíllen maken, af te kammen.

Ik snap dat ook niet zo goed, eerlijk gezegd. Las laatst ook een blogje van de vrouw van een marathon- of ultraloper. Zij verbaasde zich over mensen die met grote moeite 5 uur deden over een marathon met een zgn. zwaar fysiek en ze dat niet begreep. Zij wilde dat soort mensen afraden er nog mee door te gaan. Waarom? Wie zijn wij om te oordelen over iemands beweegredenen? Waarom kan iemand niet streven naar zo'n doel puur omdat het goed voelt te werken naar een op het oog onhaalbaar doel? Dat is m.i. wat ons hier allemaal bindt; trailers, colorrunners, evy-lopers en mensen die regelmatig podiumplaatsen behalen en volgens mij ziet menig fokker hier dat soms over het hoofd.

Zo, relimodus weer off.
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:59:51 #160
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_136141760
Dat andere topic vind ik echt suf:

quote:
Ik heb een groot ego en wil top 100 lopen in een verder niet ter zake doend lokaal rondje, wat neerkomt op een 23:00, hoe realistisch is dat?
Wat is dat voor kansloze vraag? En daar gaan dan mensen serieus op antwoorden, als "Nou, je bent voetballer tussen de 20 en 30 jaar, dus dat moet best kunnen (..)".

Doe mij maar de soms kleffe gezelligheid van dit topic. Iemand nog thee?
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:01:21 #161
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_136141809
Ik heb goed nieuws en ik heb goed nieuws..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_136141821
quote:
Ja, sommige mensen zijn hier heel lief voor elkaar. Maar wat wil je dan? Iets in de trend van:
Nee DIKKE trut/lul/eikel/teef*[doorhalen wat niet van toepassing], met 1 keer per week 15 minuten 8:00/km kom je niet van je dikke pens af!

Dus al iemand langzaam maar zeker aan de hand van Evy of een of ander hardlopen-voor-dummy-schema probeert zijn conditie op te bouwen, of bezig is om zo hier een daar in loopjes die er niet toe doen zich te onderscheiden, zeggen we daar wat aardigs over. Heel saai, heel Phil Collins, heel aardig, lief en vriendelijk allemaal. Soms een beetje hardlopersrelie. En in dat laatste geval haak ik zelf af. Maar dat is een wielrennersdingetje. ;)
Ik ben natuurlijk voor heel aardig zijn en vind dat motiveren heel leuk, wat je niveau ook is. Zet ook zelden tijden neer van mezelf, omdat het juist daar niet om gaat. Maar je hebt natuurlijk leuk en aardig doen OF de Phil Collins overtreffende trap. Geef mij dan maar dat eerste ;) Zeker omdat dat laatste ook aandachtstrekkerij in de hand werkt.

Maar ik hou op. Ben alleen maar aan het zeiken vandaag terwijl ik hier eigenlijk vrij weinig rondhang EN ik het uiteindelijk van jullie allemaal leuk vind dat jullie lopen en daar blij mee zijn.
pi_136141830
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:59 schreef Corniel het volgende:
Dat andere topic vind ik echt suf:

[..]

Wat is dat voor kansloze vraag? En daar gaan dan mensen serieus op antwoorden, als "Nou, je bent voetballer tussen de 20 en 30 jaar, dus dat moet best kunnen (..)".

Doe mij maar de soms kleffe gezelligheid van dit topic. Iemand nog thee?
*;

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Nou, doe dan eerst 't goede nieuws maar.
Ja doei.
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:03:11 #164
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136141861
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu wil ik 't weten ook. Doe ene maar eerst. En dan ook de andere.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_136141876
Trouwens join allemaal een runningcrew. Ik verweet die mensen in eerste instantie ook klefheid en overdreven gedoe, maar ben ook helemaal omgeturned nu ik een tijdje meeloop. Het ligt ook gewoon aan mij :*
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:04:05 #166
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136141881
c_/

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:03 schreef thettes het volgende:
Trouwens join allemaal een runningcrew. Ik verweet die mensen in eerste instantie ook klefheid en overdreven gedoe, maar ben ook helemaal omgeturned nu ik een tijdje meeloop. Het ligt ook gewoon aan mij :*
Lijkt me wel tof, maar ik ben een eigenwijs stuk vreten, heb weinig tijd en kijk altijd graag de kat uit de boom bij nieuwe mensen, dus vraag me af of het wat voor me is.
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:07:16 #167
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_136141976
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*;

[..]

Nou, doe dan eerst 't goede nieuws maar.
:D Ik kreeg een mail van de grote Bertus van Elburg

quote:
Hallo trailliefhebber!

Je hebt op de een of andere wijze bij mij kenbaar gemaakt dat je graag mee zou willen doen aan de 25 km.SallandTrail.

Toen je dat hebt aangegeven was de inschrijving echter al gesloten; ook voor de reservelijst.

Ondertussen zijn de reservelijsten wat ingekort doordat een aantal mensen door blessures etc. heeft afgezegd .

Daarnaast is het maximale aantal deelnemers op de 25 km.trail verhoogd van 350 naar 400

Op de 25 km. reservelijst staan nu nog 34 mensen die hopen dat ze nog mee kunnen doen.

Er zullen er zeker nog een aantal door kunnen schuiven doordat er nog afzeggingen komen tussen nu en 8 maart.

Of alle reserves uiteindelijk mee kunnen doen is niet zeker.

Ik wil je de mogelijkheid geven om jezelf op de reservelijst van de 25km. SallandTrail te plaatsen.

((UITLEG OVER INSCHRIJVEN))

PS

- deze mogelijkheid geldt alléén voor degenen die van mij deze mail hebben ontvangen!!

- (mochten ook anderen zich in die periode inschrijven dan worden ze weer van de lijst verwijderd)
Dus ik heb me net om stipt 6 uur ingeschreven voor de reservelijst dus wie weet kan ik ook meedoen *O* *O* *O* *O*

En ik heb na een poosje niet gelopen te hebben (afgelopen zaterdag) net mijn maat door zijn eerste 5km gesleept. En bij mij ging dat ook heerlijk :7 Nu dus weer flink trainen voor eventueel de Salland Trail. *)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_136141993
Oeh! Dat zou wel heel tof zijn! :D
Ja doei.
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:08:48 #169
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136142013
Dat klinkt goed! Gezellig! *O*

Had al ergens geruchten gelezen dat het aantal deelnemers misschien wat opgehoogd zou worden. (Of was dat hier?)
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:10:40 #170
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_136142076
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:08 schreef Wolve000 het volgende:
Dat klinkt goed! Gezellig! *O*

Had al ergens geruchten gelezen dat het aantal deelnemers misschien wat opgehoogd zou worden. (Of was dat hier?)
Ja dat was hier ;) En nu sta ik er ook bij op.. :D
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:13:04 #171
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136142139
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:10 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja dat was hier ;) En nu sta ik er ook bij op.. :D
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:13:22 #172
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_136142148
@SEMTEX: De reli-modus is voor mij: hardlopen is het mooiste/meest verslavende/ect. wat er is op aarde. Iemand die mensen die een marathon niet binnen 5 uur te lopen afraadt er mee door te gaan, heeft duidelijk alleen een fysieke ontwikkeling doorgemaakt en is geestelijk ergens blijven hangen. ;)

Hoewel ik het ook moeilijk in voelbaar vind dat je binnen 2 minuten hardlopen buiten adem bent, feit is dat er veel mensen zijn die zo beginnen. Het is alleen maar mooi dat hardlopen (of fietsen, zwemmen, touwtjespringen, voetballen, goede seks desnoods) dat kan veranderen. :)

En natuurlijk kan je het overdrijven. Zwabberhark overdrijft (een beetje, maar toch) over hoe zwaar de Balijbrug is, anderen doen alsof Jero_nimo het Haile lastig kan maken tijdens een marathon, soms ik het ook gewoon spel he. Niet echt. Voor de show. Om het leven leuker te maken dan het is. Of verklap ik nu iets?
pi_136142191
Die Safarinrun had mij echt tof geleken en volgens mj dacht ik vorig jaar "die wil ik ook gaan lopen" helaas weer gemist dus :')
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_136142207
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:13 schreef Corniel het volgende:
Of verklap ik nu iets?
:( Ja, ik kan nu mijn geplande hoogtestage in Zoetermeer wel overslaan, nu blijkt dat de Balij heul geen Ventoux is....
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_136142211
quote:
doen alsof Jero_nimo het Haile lastig kan maken tijdens een marathon, soms ik het ook gewoon spel he. Niet echt. Voor de show
Thanks for bursting my bubble ;( en ik maar denken dat ik binnenkort een heuse Wereldrecordhouder zou kennen ;(
Ja doei.
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:16:30 #176
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136142229
Mooi nieuws Daywalker!
F means you're fucked
pi_136142255
quote:
[...]
Ik zal je wat vaker kudos geven op Strava ;)
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:18:06 #178
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136142261
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Die Safarinrun had mij echt tof geleken en volgens mj dacht ik vorig jaar "die wil ik ook gaan lopen" helaas weer gemist dus :')
Gelukkig is daar 2015, het jaar waarin Marty McFly op een hoaverboard door de straten heen vliegt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:18:52 #179
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136142282
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Zoek op wanneer de inschrijving open ging vorig jaar, en zet op die datum dit jaar in je agenda dat je je wellicht wil inschrijven.

Ik heb al een hele lijst van loopjes klaar staan voor het jaar, waarvan er genoeg nog niet eens een datum hebben. :o
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:18:55 #180
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_136142284
even snel terug lezen maar ik kom al googlend niet uit op een lopersknie... woedeuitbarsting,frustratie,gevoel niet begrepen te worden..... Swets, je hebt volgens de NZ'se google PMS
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')