abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136125511
Lieve mensen! Ik ben heel erg benieuwd naar jullie meningen hierover en hoe ik dit kan oplossen. Alvast sorry voor mijn lange verhaal, maar ik kan het niet in het kort uitleggen.

Afgelopen weekend ben ik weer eens naar mijn ouders geweest. Ik woon vanwege mijn studie in een hele andere stad en verblijf daar meer dan bij mijn ouders. Mijn ouders wonen in een studentenstad en veel van mijn vriendinnen zijn daar blijven wonen. Ik heb daar dus heel wat vrienden en kennissen en heb een leuk weekend gehad!

Ook heb ik mijn beste vriend weer gezien na één maandje hem niet gezien te hebben. We kennen elkaar al vanaf de basisschool (we zijn inmiddels twintig jaar) en we hebben altijd al goed met elkaar op kunnen schieten. Hij weet alles van mij, ik weet - denk ik dan - alles van hem, maar we hebben vooral een bijzondere band. We hebben periodes dat we elkaar een poos niet zien vanwege drukte, maar over het algemeen hebben we altijd wel (telefonisch) contact.

Zaterdag spraken we ’s middags af en dat was als vanouds gezellig. Mijn relatie is onlangs verbroken en ik zit daar nog steeds wel mee. Mijn beste vriend weet mij altijd weer op te vrolijken met lieve en wijze woorden en ik weet dat ik hem kan vertrouwen. Tegen hem durf ik alles uit te spreken en 100% mezelf te zijn. Dat durf ik naast hem alleen maar bij mijn ouders en goede vriendinnen.

We hadden het dus heel leuk, en om maar to the point te komen: een vriendin van mij gaf een feest en daar gingen we samen heen. Ik vond het heel gezellig en omdat ik gewoon sociaal ben, heb ik veel gepraat en gedanst met meerdere personen. In het bijzonder heb ik één leuke jongen ontmoet en we hebben nummers uitgewisseld.

Na het feest bracht mijn beste vriend mij naar huis, maar ik vond zijn houding nogal vervelend. Hij wilde eerst niets kwijt, maar uiteindelijk liet hij weten dat hij het belachelijk vindt dat ik 'zo sletterig deed' op het feest (zo kwam dat dus over op hem). Ik vond het heel erg onredelijk van hem omdat ik juist niet zo snel op jongens inga - en dat weet hij - tenzij ik iemand echt interessant vind. Buiten dat feit om, neemt hij zelf ieder weekend een meisje mee naar huis om daar vervolgens seks mee te hebben (en ik heb ook nog eens maar één sekspartner gehad in mijn hele leven) en dan noemt hij mijn gedrag 'sletterig'.

Eigenlijk vond ik het dus hypocriet en ik was best boos. En dat word ik zelden. Nu ben ik het gewend dat hij altijd iets lulligs heeft te zeggen over de jongen als het aankomt op jongens en mijn zaken, maar nooit over mij. Ik had het niet achter hem gezocht.

Hij heeft daarna zijn excuses aangeboden en beweerde de hele tijd dat hij het absoluut niet zo bedoelde, maar ik was er toch wel door gekwetst. Ik begrijp niet zo goed wat er fout is aan het gewoon leuk hebben op een feest, ik begrijp zijn uitbarsting sowieso totaal niet. We hebben nog nooit ruzie gehad en ik weet zeker dat hij mij niet echt een slet vindt. Maar door deze (re)actie ben ik toch teleurgesteld in hem. Ik ben daarna naar huis gegaan en heb het gelaten voor wat het is, eigenlijk dacht ik: 'laten we deze stomme gebeurtenis maar snel vergeten en weer leuk tegen elkaar gaan doen'.

Nu belde hij mij vannacht (om half 4 's nachts) ineens dronken wakker met de boodschap dat er veel mooie vrouwen zijn, maar dat ik de mooiste ben - en dat herhaalde hij zo'n zes keer - met daarna de boodschap dat hij helemaal geen contact meer met mij wil, want 'hij wil mij gewoon vergeten'. Hij hing op, ik kreeg de kans niet eens om iets te zeggen want hij ratelde maar door en tot nu toe heb ik niets van hem gehoord.

En ik denk dat ik nu pas inzie wat er aan de hand is, maar ergens kan ik het niet geloven, omdat we altijd heel erg close zijn geweest en we elkaar de laatste tijd niet heel erg veel zagen. Ik wil echt niet dat onze vriendschap kapot gaat of dat we geen contact meer hebben, want ook al is het sinds dit weekend wat geëscaleerd, hij is echt iemand in mijn leven waar ik echt gek op ben en waar ik het heel erg goed mee kan vinden. Ik wil het heel graag oplossen tussen ons, maar ik weet echt niet hoe.

Ik ben nu al de hele nacht/ochtend wakker en zit hier best erg mee, vandaar dat ik even anoniem m'n verhaal doe! Ben benieuwd naar jullie reacties! :)
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:47:13 #2
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_136125545
Hij wilt meer dan alleen "vriendschap".
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:47:38 #3
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_136125548
Oh ja, en "studenten" :')
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_136125559
Hij wil je, maar durfde het niet te zeggen. Hij wil je zo graag dat het hem kwetst als jullie samen zijn en jij niet van hem bent. Hij wil je zo graag dat hij je liever niet ziet dat elke keer die pijn. Daarom vindt hij je zo snel een slet, hij wil je te graag. Hij wil je. Oke? Dus als jij hem wil, ga naar hem toe en pak hem. Wil jij hem niet, laat dan weten dat je hem begrijpt en las een 'pauze' in.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:50:14 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_136125581
Hij is gecrushed op planet Lievig. Geef het maar even tijd, wie weet draait hij nog bij en anders moet je helaas maar accepteren dat ergens in de tijd tussen de kleuterschool en nu zijn hormonen en emotionele toestand zich aan jou hebben gehecht en het beter voor hem is om geen vrienden meer te zijn met je.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_136125616
Tot die conclusie ben ik ook al gekomen, tenminste: ik vermoed het. Misschien zit hij niet goed in zijn vel en moet hij het afreageren (op mij). Ik kan het namelijk niet helemaal geloven als 't zo is, want we zijn altijd heel erg close geweest en heel eerlijk naar elkaar. Althans, dat is wat ik dacht! Nu weet ik niet zo goed wat ik hiermee moet. Hij is echt mijn allerbeste vriend en hij weet zo'n beetje alles van mij. Ik wil hem echt niet verliezen want ik vind hem echt een fantastisch leuk persoon, maar ik weet echt niet hoe we dit kunnen oplossen. Het is ook een beetje raar allemaal: ik weet niet of ik hem nog kan vertrouwen aangezien hij dit heeft kunnen verzwijgen voor mij, mocht het echt zo zijn.
pi_136125633
Hij is verliefd op je. Simpel. Hoe je dit oplost? geen idee, als jij hem ziet als vriend en niet als partner moet je dat zeggen tegen hem. De vraag is hoe hij daar mee om kan gaan.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_136125647
Hij zit zo te lezrn al jaren bij jou in de friendzone en hoopte nu je relatie voorbij was op meer en was dus erg teleurgesteld toen hij jou zag met die andere jongen op dat feestje.

Hij heeft daarom ook alleen maar one night stands met random meisjes. Hij is verliefd op jou dus een relatie met iemand anders wil hij niet.

Hij wil nu proberen over je heen te komen en dat kan niet als jullie elkaar blijven zien.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_136125658
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:52 schreef Lievig het volgende:
ik weet niet of ik hem nog kan vertrouwen aangezien hij dit heeft kunnen verzwijgen voor mij, mocht het echt zo zijn.
Dit is echt een van de meest domme uitspraken. Leef je eens in zeg. Moet je je voorstellen hoe kut die jongen zich voelt en hoe graag hij het wil vertellen maar het niet kan doen, omdat hij bang is dat jullie dan geen vrienden meer kunnen zijn...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 30 januari 2014 @ 08:56:08 #10
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136125660
Wellicht had hij nu dat je vrijgezel was andere verwachtingen van die avond. Je weet nooit hoeveel gevoelens hij voor je heeft die hij nooit heeft laten merken. Dat hij je zag flirten met een andere jongen deed hem kennelijk beseffen dat je niet op die manier geinteresseerd in hem bent. Daar kan je verder ook niets aan doen, soms doet liefde pijn, zeker als het eenzijdig is en daar moet hij gewoon doorheen, en dan is het ook beter dat je afstand houd.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:04:27 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_136125782
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:52 schreef Lievig het volgende:
Tot die conclusie ben ik ook al gekomen, tenminste: ik vermoed het. Misschien zit hij niet goed in zijn vel en moet hij het afreageren (op mij). Ik kan het namelijk niet helemaal geloven als 't zo is, want we zijn altijd heel erg close geweest en heel eerlijk naar elkaar. Althans, dat is wat ik dacht! Nu weet ik niet zo goed wat ik hiermee moet. Hij is echt mijn allerbeste vriend en hij weet zo'n beetje alles van mij. Ik wil hem echt niet verliezen want ik vind hem echt een fantastisch leuk persoon, maar ik weet echt niet hoe we dit kunnen oplossen. Het is ook een beetje raar allemaal: ik weet niet of ik hem nog kan vertrouwen aangezien hij dit heeft kunnen verzwijgen voor mij, mocht het echt zo zijn.
Niet zo heel vreemd dat hij niet tegen jou durfde zeggen dat hij verliefd op je is hoor. Het gaat dan wel over jou maar betrek het alsjeblieft niet op jezelf.
Vrijheid
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:05:04 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136125793
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit is echt een van de meest domme uitspraken. Leef je eens in zeg. Moet je je voorstellen hoe kut die jongen zich voelt en hoe graag hij het wil vertellen maar het niet kan doen, omdat hij bang is dat jullie dan geen vrienden meer kunnen zijn...
Dit ja.

Verder lukt vrienden zijn niet als een van de twee een relatie wil.
pi_136125895
een hetero man en een hetero vrouw, die kunnen geen vrienden zijn.

Vanuit het perspectief van de vrouw wel, maar andersom niet.
Dit is al zo vaak gebleken.

Hij had na de breuk gehoopt dat ie jou mee naar huis kon nemen.
pi_136125939
Relatiemateriaal is hij absoluut niet. Ik vind hem echt heel erg leuk, lief, speciaal en daarnaast ook wel knap, maar ik kan niet verliefd op hem worden. Ik kan hem gewoon niet zien op 'die manier'.

Hij heeft wel twee relaties gehad (maar dat ging uit omdat hij vreemdging) dus hij nam het nooit zo serieus. Hij heeft wel eens gezegd dat hij gewoon niet verliefd was, maar de meisjes wel gewoon leuk vond, maar niet bijzonder. Ik wist dat allemaal wel, evenals ik weet dat hij heel wat scharrelt, en juist daarom kan ik niet geloven dat hij verliefd is op mij. Het kan toch ook zo zijn dat hij even niet goed in z'n vel zit en toevallig alles op mij afschuift?

Het is een raar idee dat hij dit voor mij heeft verzwegen, terwijl ik dacht dat we altijd eerlijk naar elkaar waren. Ik neem hem niks kwalijk en ik begrijp best dat hij nu even geen contact wil, maar dat kan toch ook op een redelijke manier gezegd worden? Hij belt mij nu midden in de nacht wakker en komt met de meest wazige praatjes aanzetten. Daarnaast is hij onredelijk boos geworden en heeft gezegd dat ik sletterig ben, terwijl dat echt nergens opsloeg.

Op deze manier vrees ik echt dat onze hele vriendschap kapot gaat en dat is juist iets wat ik wil voorkomen. Afstand nemen: en wat helpt dat? Er is zoveel afstand tussen ons geweest, blijkbaar maakt dat niet zoveel uit dan.
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:17:06 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136125992
Hij durfde het alleen dronken tegen je te zeggen en zei dat je sletterig was omdat hij je zelf wilde. Zo moeilijk is het toch allemaal niet.
pi_136126083
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:17 schreef kwiwi het volgende:
Hij durfde het alleen dronken tegen je te zeggen en zei dat je sletterig was omdat hij je zelf wilde. Zo moeilijk is het toch allemaal niet.
Mevrouw wil het niet snappen. Als ze hem nu niet meer kan vertrouwen is het beter nooit meer vrienden te worden met heterosexuele mannen, lesbie´s en bisexuele vrouwen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:21:58 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_136126090
Dat hij zegt dat hij jou wil vergeten, vind ik toch wel een duidelijk teken dat hij meer voor je voelt dan alleen vriendschap.

Je kunt het negeren en over een tijdje gewoon doen of je neus bloedt en hem vragen iets af te spreken.
Je kunt hem erop aanspreken, maar de vriendschap wordt er echt niet beter op als het 'out in the open' is dat de een verliefd is op de ander en dat niet wordt beantwoord.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:22:07 #18
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_136126093
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mevrouw wil het niet snappen. Als ze hem nu niet meer kan vertrouwen is het beter nooit meer vrienden te worden met heterosexuele mannen, lesbie´s en bisexuele vrouwen.
Ja inderdaad.
pi_136126098
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:17 schreef kwiwi het volgende:
dit ja
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:13 schreef Lievig het volgende:
Ik vind hem echt heel erg leuk, lief, speciaal en daarnaast ook wel knap, maar ik kan niet verliefd op hem worden. Ik kan hem gewoon niet zien op 'die manier'.
obvious friendzone
quote:
Op deze manier vrees ik echt dat onze hele vriendschap kapot gaat en dat is juist iets wat ik wil voorkomen.
denk dat dat niet te voorkomen is. hij wil uit de friendzone. dus of een relatie of niks.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:23:54 #20
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_136126130
quote:
Relatiemateriaal is hij absoluut niet. Ik vind hem echt heel erg leuk, lief, speciaal en daarnaast ook wel knap, maar ik kan niet verliefd op hem worden. Ik kan hem gewoon niet zien op 'die manier'.

Hij heeft wel twee relaties gehad (maar dat ging uit omdat hij vreemdging) dus hij nam het nooit zo serieus. Hij heeft wel eens gezegd dat hij gewoon niet verliefd was, maar de meisjes wel gewoon leuk vond, maar niet bijzonder. Ik wist dat allemaal wel, evenals ik weet dat hij heel wat scharrelt, en juist daarom kan ik niet geloven dat hij verliefd is op mij. Het kan toch ook zo zijn dat hij even niet goed in z'n vel zit en toevallig alles op mij afschuift?
Dat is een beetje het kip - ei verhaal. Zit hij niet lekker in zijn vel omdat hij gek op je is en er niet meer mee om kan gaan of denkt hij gek op je te zijn omdat hij niet lekker in zijn vel zit. Ik gok stiekem een beetje het eerste maar hoe het ook zij, geef hem wat ruimte.

quote:
Het is een raar idee dat hij dit voor mij heeft verzwegen, terwijl ik dacht dat we altijd eerlijk naar elkaar waren. Ik neem hem niks kwalijk en ik begrijp best dat hij nu even geen contact wil, maar dat kan toch ook op een redelijke manier? Hij belt mij nu midden in de nacht wakker en komt met de meest wazige praatjes aanzetten. Daarnaast is hij onredelijk boos geworden en heeft gezegd dat ik sletterig ben, terwijl dat echt nergens opsloeg.

Op deze manier vrees ik echt dat onze hele vriendschap kapot gaat en dat is juist iets wat ik wil voorkomen. Afstand nemen: en wat helpt dat? Er is zoveel afstand tussen ons geweest, blijkbaar maakt dat niet zoveel uit dan.
Afstand is ook daadwerkelijk niet meer bellen hé.
Vrijheid
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:25:13 #21
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136126154
quote:
Ok je hebt dus echt niet een ontwikkeld sociaal vermogen. Als jij verliefd op een jongen bent die ook een hele goede vriend is. Kan jij dat 1 2 3 opzij zetten? Hoe zou jij je voelen als hij vrijgezel is geworden en aan het flirten is met een ander? Een btje empathie is geen slechte eigenschap hoor.

Verder is er niets wat jij kan doen behalve de gevraagde afstand bewaren. De vriendschap die jij voelt is kennelijk ook niet helemaal gelijk aan wat hij voelt. Dat jij wat jij voelt in stand wil houden ongeacht hoe hij zich voelt vind ik eerder onbegrijpelijk. Wellicht over een aantal jaar, als het wat bekoeld is kan je toenadering zoeken, maar ik zou er nu niet aan beginnen.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_136126170
quote:

Het is een raar idee dat hij dit voor mij heeft verzwegen, terwijl ik dacht dat we altijd eerlijk naar elkaar waren. Ik neem hem niks kwalijk en ik begrijp best dat hij nu even geen contact wil, maar dat kan toch ook op een redelijke manier gezegd worden? Hij belt mij nu midden in de nacht wakker en komt met de meest wazige praatjes aanzetten. Daarnaast is hij onredelijk boos geworden en heeft gezegd dat ik sletterig ben, terwijl dat echt nergens opsloeg.

Als hij echt zo verliefd is en het duidelijk voor hem is dat jij dat nooit op hem zult zijn, dan is afstand de beste oplossing. Waarschijnlijk is hij al jaren verliefd en is het veel meer dan alleen dat gevoel voor hem.

Het doet pijn en het blijft pijn doen om de persoon waar je verliefd op bent/van houdt zo te zien. Het gaat niet weg. Ik kan je mn hele verhaal gaan vertellen maar geloof me, alleen tijd en afstand helpt en dat kan heel lang duren.
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 09:37:01 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_136126367
Moet je hier nou echt een topic voor openen om te achterhalen wat hier gaande is? Die gozer wil je, hard, en misschien zelf al wel jarenlang, maar toen had jij een relatie. Respect voor hem dat hij dat in die tijd voor zich heeft gehouden.

Nu ben je vrijgezel, en jij gaat naar hem toe met je issues daarover, dus hij wordt keihard gefriendzoned, maar hij doet 't toch, want dan ben je in ieder geval bij hem. Jij zit over je problemen te praten, waar niks mis mee is, en hij luistert, en geeft je advies, maar ondertussen hoort ie eigenlijk niet eens wat je zegt. Hij ziet je, hij ruikt je, misschien voelt hij je wel, en ik denk dat ie bijna uit elkaar klapt van verlangen, maar hij durft 't niet te zeggen omdat hij bang is voor het antwoord.

Dan komt er een feest, en terwijl jij tegen hem hebt verteld dat je zo zit met je verbroken relatie scoor je die avond wel even een telefoonnummer van een of andere gast die je net een uurtje kent ofzo. Voor jou geen big deal, maar voor hem een mes dat door 'm heen gestoken wrodt, want hij had de stille ijdele hoop dat ie een move zou maken, en in zijn fantasie zou t ook lukken.

En dan sta je daar, en dan ineens ben je weer into iemand anders. Ja, dat doet pijn. Heel veel pijn, vandaar zijn initiele reactie. Maar dan denkt hij na, en dan beseft hij dat hij over jou heen moet komen en dat kan niet door met je geconfronteerd te worden. Dus hij doet t moeilijkste wat er is, maar hij doet t wel, en dat is jou afkappen, om te zorgen dat hij je kan vergeten.

Hij doet dat niet om jou een hak te zetten (tenzij hij probeert te forceren dat jijdan alsnog een move maakt) maar om zichzelf te helpen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_136126486
Hij wil meer, maar groeit er vanzelf overheen. Als jullie daadwerkelijk zulke goede vrienden zijn moet je de frequentie van contact gewoon wat laten afnemen de komende tijd. Bel hem binnenkort op om af te spreken ofzo, desnoods praat je er even openlijk met elkaar over (zonder alcohol). En ga hem dan sowieso niet behandelen als het gewonde hertje. Jullie zijn nog jong, dat trekt wel weer bij.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_136126529
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:37 schreef CoolGuy het volgende:
Moet je hier nou echt een topic voor openen om te achterhalen wat hier gaande is? Die gozer wil je, hard, en misschien zelf al wel jarenlang, maar toen had jij een relatie. Respect voor hem dat hij dat in die tijd voor zich heeft gehouden.

Nu ben je vrijgezel, en jij gaat naar hem toe met je issues daarover, dus hij wordt keihard gefriendzoned, maar hij doet 't toch, want dan ben je in ieder geval bij hem. Jij zit over je problemen te praten, waar niks mis mee is, en hij luistert, en geeft je advies, maar ondertussen hoort ie eigenlijk niet eens wat je zegt. Hij ziet je, hij ruikt je, misschien voelt hij je wel, en ik denk dat ie bijna uit elkaar klapt van verlangen, maar hij durft 't niet te zeggen omdat hij bang is voor het antwoord.

Dan komt er een feest, en terwijl jij tegen hem hebt verteld dat je zo zit met je verbroken relatie scoor je die avond wel even een telefoonnummer van een of andere gast die je net een uurtje kent ofzo. Voor jou geen big deal, maar voor hem een mes dat door 'm heen gestoken wrodt, want hij had de stille ijdele hoop dat ie een move zou maken, en in zijn fantasie zou t ook lukken.

En dan sta je daar, en dan ineens ben je weer into iemand anders. Ja, dat doet pijn. Heel veel pijn, vandaar zijn initiele reactie. Maar dan denkt hij na, en dan beseft hij dat hij over jou heen moet komen en dat kan niet door met je geconfronteerd te worden. Dus hij doet t moeilijkste wat er is, maar hij doet t wel, en dat is jou afkappen, om te zorgen dat hij je kan vergeten.

Hij doet dat niet om jou een hak te zetten (tenzij hij probeert te forceren dat jijdan alsnog een move maakt) maar om zichzelf te helpen.
ik denk dat dit wel zo ongeveer de spijker op zn kop slaat..
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')