Dit is echt een van de meest domme uitspraken. Leef je eens in zeg. Moet je je voorstellen hoe kut die jongen zich voelt en hoe graag hij het wil vertellen maar het niet kan doen, omdat hij bang is dat jullie dan geen vrienden meer kunnen zijn...quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:52 schreef Lievig het volgende:
ik weet niet of ik hem nog kan vertrouwen aangezien hij dit heeft kunnen verzwijgen voor mij, mocht het echt zo zijn.
Niet zo heel vreemd dat hij niet tegen jou durfde zeggen dat hij verliefd op je is hoor. Het gaat dan wel over jou maar betrek het alsjeblieft niet op jezelf.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:52 schreef Lievig het volgende:
Tot die conclusie ben ik ook al gekomen, tenminste: ik vermoed het. Misschien zit hij niet goed in zijn vel en moet hij het afreageren (op mij). Ik kan het namelijk niet helemaal geloven als 't zo is, want we zijn altijd heel erg close geweest en heel eerlijk naar elkaar. Althans, dat is wat ik dacht! Nu weet ik niet zo goed wat ik hiermee moet. Hij is echt mijn allerbeste vriend en hij weet zo'n beetje alles van mij. Ik wil hem echt niet verliezen want ik vind hem echt een fantastisch leuk persoon, maar ik weet echt niet hoe we dit kunnen oplossen. Het is ook een beetje raar allemaal: ik weet niet of ik hem nog kan vertrouwen aangezien hij dit heeft kunnen verzwijgen voor mij, mocht het echt zo zijn.
Dit ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is echt een van de meest domme uitspraken. Leef je eens in zeg. Moet je je voorstellen hoe kut die jongen zich voelt en hoe graag hij het wil vertellen maar het niet kan doen, omdat hij bang is dat jullie dan geen vrienden meer kunnen zijn...
Mevrouw wil het niet snappen. Als ze hem nu niet meer kan vertrouwen is het beter nooit meer vrienden te worden met heterosexuele mannen, lesbie´s en bisexuele vrouwen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:17 schreef kwiwi het volgende:
Hij durfde het alleen dronken tegen je te zeggen en zei dat je sletterig was omdat hij je zelf wilde. Zo moeilijk is het toch allemaal niet.
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mevrouw wil het niet snappen. Als ze hem nu niet meer kan vertrouwen is het beter nooit meer vrienden te worden met heterosexuele mannen, lesbie´s en bisexuele vrouwen.
dit jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:17 schreef kwiwi het volgende:
Hij durfde het alleen dronken tegen je te zeggen en zei dat je sletterig was omdat hij je zelf wilde. Zo moeilijk is het toch allemaal niet.
obvious friendzonequote:Op donderdag 30 januari 2014 09:13 schreef Lievig het volgende:
Ik vind hem echt heel erg leuk, lief, speciaal en daarnaast ook wel knap, maar ik kan niet verliefd op hem worden. Ik kan hem gewoon niet zien op 'die manier'.
denk dat dat niet te voorkomen is. hij wil uit de friendzone. dus of een relatie of niks.quote:Op deze manier vrees ik echt dat onze hele vriendschap kapot gaat en dat is juist iets wat ik wil voorkomen.
Dat is een beetje het kip - ei verhaal. Zit hij niet lekker in zijn vel omdat hij gek op je is en er niet meer mee om kan gaan of denkt hij gek op je te zijn omdat hij niet lekker in zijn vel zit. Ik gok stiekem een beetje het eerste maar hoe het ook zij, geef hem wat ruimte.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:13 schreef Lievig het volgende:
Relatiemateriaal is hij absoluut niet. Ik vind hem echt heel erg leuk, lief, speciaal en daarnaast ook wel knap, maar ik kan niet verliefd op hem worden. Ik kan hem gewoon niet zien op 'die manier'.
Hij heeft wel twee relaties gehad (maar dat ging uit omdat hij vreemdging) dus hij nam het nooit zo serieus. Hij heeft wel eens gezegd dat hij gewoon niet verliefd was, maar de meisjes wel gewoon leuk vond, maar niet bijzonder. Ik wist dat allemaal wel, evenals ik weet dat hij heel wat scharrelt, en juist daarom kan ik niet geloven dat hij verliefd is op mij. Het kan toch ook zo zijn dat hij even niet goed in z'n vel zit en toevallig alles op mij afschuift?
Afstand is ook daadwerkelijk niet meer bellen hé.quote:Het is een raar idee dat hij dit voor mij heeft verzwegen, terwijl ik dacht dat we altijd eerlijk naar elkaar waren. Ik neem hem niks kwalijk en ik begrijp best dat hij nu even geen contact wil, maar dat kan toch ook op een redelijke manier? Hij belt mij nu midden in de nacht wakker en komt met de meest wazige praatjes aanzetten. Daarnaast is hij onredelijk boos geworden en heeft gezegd dat ik sletterig ben, terwijl dat echt nergens opsloeg.
Op deze manier vrees ik echt dat onze hele vriendschap kapot gaat en dat is juist iets wat ik wil voorkomen. Afstand nemen: en wat helpt dat? Er is zoveel afstand tussen ons geweest, blijkbaar maakt dat niet zoveel uit dan.
Ok je hebt dus echt niet een ontwikkeld sociaal vermogen. Als jij verliefd op een jongen bent die ook een hele goede vriend is. Kan jij dat 1 2 3 opzij zetten? Hoe zou jij je voelen als hij vrijgezel is geworden en aan het flirten is met een ander? Een btje empathie is geen slechte eigenschap hoor.quote:Op deze manier vrees ik echt dat onze hele vriendschap kapot gaat en dat is juist iets wat ik wil voorkomen. Afstand nemen: en wat helpt dat? Er is zoveel afstand tussen ons geweest, blijkbaar maakt dat niet zoveel uit dan.
Als hij echt zo verliefd is en het duidelijk voor hem is dat jij dat nooit op hem zult zijn, dan is afstand de beste oplossing. Waarschijnlijk is hij al jaren verliefd en is het veel meer dan alleen dat gevoel voor hem.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:13 schreef Lievig het volgende:
Relatiemateriaal is hij absoluut niet. Ik vind hem echt heel erg leuk, lief, speciaal en daarnaast ook wel knap, maar ik kan niet verliefd op hem worden. Ik kan hem gewoon niet zien op 'die manier'.
Hij heeft wel twee relaties gehad (maar dat ging uit omdat hij vreemdging) dus hij nam het nooit zo serieus. Hij heeft wel eens gezegd dat hij gewoon niet verliefd was, maar de meisjes wel gewoon leuk vond, maar niet bijzonder. Ik wist dat allemaal wel, evenals ik weet dat hij heel wat scharrelt, en juist daarom kan ik niet geloven dat hij verliefd is op mij. Het kan toch ook zo zijn dat hij even niet goed in z'n vel zit en toevallig alles op mij afschuift?
Het is een raar idee dat hij dit voor mij heeft verzwegen, terwijl ik dacht dat we altijd eerlijk naar elkaar waren. Ik neem hem niks kwalijk en ik begrijp best dat hij nu even geen contact wil, maar dat kan toch ook op een redelijke manier gezegd worden? Hij belt mij nu midden in de nacht wakker en komt met de meest wazige praatjes aanzetten. Daarnaast is hij onredelijk boos geworden en heeft gezegd dat ik sletterig ben, terwijl dat echt nergens opsloeg.
Op deze manier vrees ik echt dat onze hele vriendschap kapot gaat en dat is juist iets wat ik wil voorkomen. Afstand nemen: en wat helpt dat? Er is zoveel afstand tussen ons geweest, blijkbaar maakt dat niet zoveel uit dan.
ik denk dat dit wel zo ongeveer de spijker op zn kop slaat..quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:37 schreef CoolGuy het volgende:
Moet je hier nou echt een topic voor openen om te achterhalen wat hier gaande is? Die gozer wil je, hard, en misschien zelf al wel jarenlang, maar toen had jij een relatie. Respect voor hem dat hij dat in die tijd voor zich heeft gehouden.
Nu ben je vrijgezel, en jij gaat naar hem toe met je issues daarover, dus hij wordt keihard gefriendzoned, maar hij doet 't toch, want dan ben je in ieder geval bij hem. Jij zit over je problemen te praten, waar niks mis mee is, en hij luistert, en geeft je advies, maar ondertussen hoort ie eigenlijk niet eens wat je zegt. Hij ziet je, hij ruikt je, misschien voelt hij je wel, en ik denk dat ie bijna uit elkaar klapt van verlangen, maar hij durft 't niet te zeggen omdat hij bang is voor het antwoord.
Dan komt er een feest, en terwijl jij tegen hem hebt verteld dat je zo zit met je verbroken relatie scoor je die avond wel even een telefoonnummer van een of andere gast die je net een uurtje kent ofzo. Voor jou geen big deal, maar voor hem een mes dat door 'm heen gestoken wrodt, want hij had de stille ijdele hoop dat ie een move zou maken, en in zijn fantasie zou t ook lukken.
En dan sta je daar, en dan ineens ben je weer into iemand anders. Ja, dat doet pijn. Heel veel pijn, vandaar zijn initiele reactie. Maar dan denkt hij na, en dan beseft hij dat hij over jou heen moet komen en dat kan niet door met je geconfronteerd te worden. Dus hij doet t moeilijkste wat er is, maar hij doet t wel, en dat is jou afkappen, om te zorgen dat hij je kan vergeten.
Hij doet dat niet om jou een hak te zetten (tenzij hij probeert te forceren dat jijdan alsnog een move maakt) maar om zichzelf te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |