3e dame!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
3e dame of 3e keer met dezelfde?
...misschien omdat niet iedereen die je liket 24 uur per dag op tinder zit te wachten totdat jouw foto langskomt?quote:
De eerste twee waren geen succes?quote:
Volpompen die zooiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
jezus heb toch een tindermatch zojuist gekregen, kneiters wat een dikke tieten en ze woont op 8km afstand maar
Die 8km je lul door glas slepen, dan weet ze dat het menens is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
jezus heb toch een tindermatch zojuist gekregen, kneiters wat een dikke tieten en ze woont op 8km afstand maar
hahaha dit is wel goeie openerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Die 8km je lul door glas slepen, dan weet ze dat het menens is.
Ik zou willen dat ik het je na kon zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel?? Waarom bij 1 blijven?
Awquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het je na kon zeggen.
Daar is reden voor. Ik merk dat ik erg fijne vrienden heb (ahum)quote:
Dan zouden de mensen die je hebt geliked toch allemaal moeten opduiken als je weer inlogt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...misschien omdat niet iedereen die je liket 24 uur per dag op tinder zit te wachten totdat jouw foto langskomt?
Oke.. Op het moment dat er stiltes vallen heb je te lang gewacht met een eerste date of jullie zijn toch ál uitgepraat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Mijn intensieve gesprek met klasgenoot is sinds eergister een gestrand...we hebben sindsdien niet meer gepraat. Weet niet wat ik ervan moet denken. Ik merkte dat hij een beetje "anders" werd toen ik op zijn vraag antwoordde dat ik . het leven in de randstad wel zie zitten als ik een baan aangeboden krijg ( hij woont in een kleine dorp wAar hij volgens mij ook wil blijven). Vanaf dat antwoord liep t vast
Ik dnek gewoon dat laatste.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:57 schreef keizersnede het volgende:
[..]
Oke.. Op het moment dat er stiltes vallen heb je te lang gewacht met een eerste date of jullie zijn toch ál uitgepraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |