Omdat ie jarig is en ik hem niet wil storen. Ik denk dat t morgen gewoon beter is om het gesprek weer op te pakken en uitgebreider te praten. Plus ik weet niet wat ik verder moet zeggenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:41 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Waarom zou je wachten? Hij speelt heus niet dat, nou ga ik niks sturend spelletje met je.
Doet me denken aan m'n studietijd. Altijd maar uitstellen met de meest belachelijke smoesjes, terwijl ik gewoon geen zin had.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:04 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Omdat ie jarig is en ik hem niet wil storen. Ik denk dat t morgen gewoon beter is om het gesprek weer op te pakken en uitgebreider te praten. Plus ik weet niet wat ik verder moet zeggen
HAhaah doen we al, hij toont veel interesse en reageert supersnel en uitgebreid telkens hahahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Doet me denken aan m'n studietijd. Altijd maar uitstellen met de meest belachelijke smoesjes, terwijl ik gewoon geen zin had.
Gewoon praten, nu. HOP!
Vrouwen zijn om de stomste dingen onzeker. Zo hoog ligt de lat meestal helemaal niet...quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:54 schreef ntm het volgende:
Constant op like drukken is wel goed voor je ego moet ik zeggen.
Ja, zo werkt dat. Voordat je ze hebt geliked staan ze op jouw maximale straal. Als jij ze dan ook naar rechts veegt en het is een match, dan zie je pas het werkelijk aantal km.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:36 schreef Disorder het volgende:
De laatste paar matches die ik had bleken ver buiten mijn straal te liggen. Blijkbaar hadden zij mij al geliked, aangezien ze af en toe in mijn rijtje voorgestelde matches terug bleven komen. Maf.
Ah. Heb ik het dus toch goed gezien. Wat lelijk dan. Denk je een leuke match in de buurt te hebben gevonden, kom je er na het liken achter dat ze 80 km verderop woontquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat. Voordat je ze hebt geliked staan ze op jou maximale straal. Als jij ze dan ook naar rechts veegt en het is een match, dan zie je pas het werkelijk aantal km.
Op deze manier denkt hij waarschijnlijk dat je geen interesse hebt. Niet helemaal de bedoeling denk ik?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:04 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Omdat ie jarig is en ik hem niet wil storen. Ik denk dat t morgen gewoon beter is om het gesprek weer op te pakken en uitgebreider te praten. Plus ik weet niet wat ik verder moet zeggen
Zie mijn updatequote:Op donderdag 6 februari 2014 20:06 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Op deze manier denkt hij waarschijnlijk dat je geen interesse hebt. Niet helemaal de bedoeling denk ik?
Vraag gewoon hoe z'n verjaardag is, of hij cadeaus heeft gehad, of stel voor om samen z'n verjaardag te vieren
We hebben vandaag de hele dag zitten praten op facebook pm! Echt goed dat ik niet heb gewacht tot we op tinder een match waren...maar het scheelde ook weer dat hij gister jarig was en ik na zoveel jaar een excuus had om hem te benaderen anders had ik hhet waarschijnlijk niet gedaan. Verder stelde hij ook gerichtere vragen over waar ik straks wil gaan wonen als ik straks klaar ben met mijn stage in de randstad...het kwam eeen beetje over alsof hij wilde peilen wat mijn toekomstplannen zijn etc en of deze bij die van hem passen?. Maargoed, ik weet het allemaal niet...ik zie wel..quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:26 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
HAhaah doen we al, hij toont veel interesse en reageert supersnel en uitgebreid telkens hahaha
Dat kan. Soms duurt het dagen of zelfs weken voordat je je eerste match te pakken hebt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:39 schreef pietjetiet het volgende:
Ik heb tinder voorhet eerst gebruikt nu maar na 30 likes heb ik na 10 minuten nog geen reactie!!
Dat laatste is gewoon interesse hoor. Omdat jij hoi zegt denkt hij echt niet gelijk dat jullie gaan trouwen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:39 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Zie mijn update
[..]
We hebben vandaag de hele dag zitten praten op facebook pm! Echt goed dat ik niet heb gewacht tot we op tinder een match waren...maar het scheelde ook weer dat hij gister jarig was en ik na zoveel jaar een excuus had om hem te benaderen anders had ik hhet waarschijnlijk niet gedaan. Verder stelde hij ook gerichtere vragen over waar ik straks wil gaan wonen als ik straks klaar ben met mijn stage in de randstad...het kwam eeen beetje over alsof hij wilde peilen wat mijn toekomstplannen zijn etc en of deze bij die van hem passen?. Maargoed, ik weet het allemaal niet...ik zie wel..
Kan iemand dit verifiėren?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Klopt het dat je hiervoor minstens 50 man op facebook moet hebben ?
Ik had al enkele uren zitten keuren maar ik kreeg helemaal geen matches, toen werd ik argwanend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |