Qua uiterlijk wel, alleen wil ik als ik ga daten puur daten, geen seksdates, en meestal blijkt t na een gesprekje dat de ander toch andere dingen wilt dan ik haha. Al moet ik toegeven dat ik puur tinder voor de fun en als er iets uitkomt ik t niet erg zou vinden, maar ik fix mn dates nog steeds in de kroeg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wil je wel maar zit er niks tussen of geen zin om te daten?
Ah zo. Is toch ook een beetje hoe men het insteekt ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:05 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Qua uiterlijk wel, alleen wil ik als ik ga daten puur daten, geen seksdates, en meestal blijkt t na een gesprekje dat de ander toch andere dingen wilt dan ik haha. Al moet ik toegeven dat ik puur tinder voor de fun en als er iets uitkomt ik t niet erg zou vinden, maar ik fix mn dates nog steeds in de kroeg.
Ja nouja tis natuurlijk ook verschillend hoe t gaat, of dat t is dat je al een idee hebt dat ze seks verwachten of dat het aan het einde (of halverwegequote:Op woensdag 5 februari 2014 17:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ah zo. Is toch ook een beetje hoe men het insteekt ja.
Ligt ook beetje hoe het gesprek gaat. Als het er op neerkomt of ik het erg zou vinden als er seks is, dan is dat natuurlijk niet zo. Maar dat is wat anders dan een seksdate. Ook gedate als puur daten en geen seks. Die zie ik nu nog omdat het gewoon leuk is.
Gek genoeg waren mijn twee laatste tinder dates leuker dan mij twee laatste kroeg dates. Ik hou het op alcohol.
Zover komen mijn kroegdates niet eensquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:16 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Ja nouja tis natuurlijk ook verschillend hoe t gaat, of dat t is dat je al een idee hebt dat ze seks verwachten of dat het aan het einde (of halverwege) de date gebeurd.
Daarom, ieder zn ding. Al zijn mn kroegdates meestal ook niets, blijft bij een date of 4/5 hangen
Hoe werkt dat uberhaupt qua seksdates? Krijg je ineens een foto van een leuter opgestuurd of worden er te foute opmerkingen geplaatst? Verder overigens een prima instelling!quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:05 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Qua uiterlijk wel, alleen wil ik als ik ga daten puur daten, geen seksdates, en meestal blijkt t na een gesprekje dat de ander toch andere dingen wilt dan ik haha. Al moet ik toegeven dat ik puur tinder voor de fun en als er iets uitkomt ik t niet erg zou vinden, maar ik fix mn dates nog steeds in de kroeg.
Nee je hebt gewoon een date. Eventueel nog een date. En dan blijf je slapen en heb je seks.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe werkt dat uberhaupt qua seksdates? Krijg je ineens een foto van een leuter opgestuurd of worden er te foute opmerkingen geplaatst? Verder overigens een prima instelling!
Dat is geen seksdate.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee je hebt gewoon een date. Eventueel nog een date. En dan blijf je slapen en heb je seks.
inb4 hoe regel je dat vraagquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is geen seksdate.Dat is gewoon een date.
Een seksdate is dat je afspreekt om te neuken.
Ja duh, dat snap ik ook! Ik bedoel meer hoe mensen dat voor elkaar (proberen te) krijgen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee je hebt gewoon een date. Eventueel nog een date. En dan blijf je slapen en heb je seks.
Duitse vrouwenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:06 schreef BeamofLight het volgende:
De Duitse dames hebben het ook ontdekt zeg.
Op date gaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef Mitsu het volgende:
Wow ik ben lichtelijk in shock
Ik had afgelopen periode een ziek knappe student-assistent voor een vak, die beoordeelde of ik mn vak zou halen. Vond m leuk maar dacht kan m moeilijk gaan versieren alsie mn begeleider is terwijl ik wel t gevoel had dat hij me zag zitten, kom ik m net tegen op tinder. Likede m en t was meteen een match, maar nu weet ik niet wat ik moet doen haha.
Het vak is toch voorbij?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:23 schreef Mitsu het volgende:
[..]![]()
![]()
Correctie: nu weet ik niet of ik moet gaan praten of niets doen
Nee hij heeft niets meer met m'n vak te maken nee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Het vak is toch voorbij?
Dan zou ik een praatje maken. Als je nog in een afhankelijkheidspositie komt zou ik nog even wachten.
Hey wat leuk je hier te treffenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:44 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Nee hij heeft niets meer met m'n vak te maken nee.
Ik ga maar eens bedenken hoe ik een gesprek ga starten
Thanks voor de inspiratiequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hey wat leuk je hier te treffen
Ja, dat klopt wel geloof ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Klopt het dat je hiervoor minstens 50 man op facebook moet hebben ?
Ach, elke man reageert meestal wel hoor.quote:
Waarom zou je wachten? Hij speelt heus niet dat, nou ga ik niks sturen spelletje met je.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:33 schreef Jurrgirl het volgende:
Update: Hij is vandaag jarig, dus prive bereichtje gestuurd om m te feliciteren...hij reageert gelijk en bedankt me enzo en toen vroeg ik hoe het gaat en hij zegt goed etc en vraagt hoe het mij gaat en ik heb nog niet gereageerd...ik wacht wel ff tot morgen als ie niet meer jarig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |