quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Bindt haar vast aan je bed en gebruik kaarsvet
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:04 schreef J-Q het volgende:
Blinddoek, handboeien, anaal, op andere plek als je eigen kamer, en wat hierboven staat, snoeihard van achter nemen.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:04 schreef J-Q het volgende:
Blinddoek, handboeien, anaal, op andere plek als je eigen kamer, en wat hierboven staat, snoeihard van achter nemen.
Toen ik je username zag wist ik dat er iets nuttigs zou komenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:25 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Vastbinden, blinddoeken, en verschillende voorwerpen erbij pakken. Ijsblokjes en kaarsenvet is bv leuk om onverwacht te voelen, en doet geen pijn.
Goede tip!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Koop zo'n massage olie kaars.
Dan zet je die kaars neer, half uurtje aan laten minimaal.
En dan als je bezig bent, vertrouw je me ? Kan je zo die massage olie over dr heen gieten. Subtiel! Hahaha
Word niet warmer als 40 graden.. Is lekker.
Ja dat is echt heerlijk, maar kun je daar ook een gewone kaars of desnoods een waxinelichtje voor gebruiken? Of is dat onmogelijk? Ik heb zelf wel eens, toen ik heel dronken was, iemand kaarsvet zo van de kaars op me laten gieten en vond het zelf echt heel opwindend... Maar goed ik was dronken en voelde misschien niet zo veel en nuchter durf ik het niet ivm verbrandingsgevaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:43 schreef mitchelll0181 het volgende:
Koop zo'n massage olie kaars.
Dan zet je die kaars neer, half uurtje aan laten minimaal.
En dan als je bezig bent, vertrouw je me ? Kan je zo die massage olie over dr heen gieten. Subtiel! Hahaha
Word niet warmer als 40 graden.. Is lekker.
Je kan niet elke kaars ervoor gebruiken, sommige worden echt te heet en ik denk niet dat je brandvlekken achter wil laten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:24 schreef Zippow het volgende:
[..]
Ja dat is echt heerlijk, maar kun je daar ook een gewone kaars of desnoods een waxinelichtje voor gebruiken? Of is dat onmogelijk? Ik heb zelf wel eens, toen ik heel dronken was, iemand kaarsvet zo van de kaars op me laten gieten en vond het zelf echt heel opwindend... Maar goed ik was dronken en voelde misschien niet zo veel en nuchter durf ik het niet ivm verbrandingsgevaar
Ja maar het voelt zo lekker.. Tenminste in m'n herinnering toch haha. Massageolie vind ik viesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:20 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee dat is geen succes...
Dat is wel een tikkie warmer..
Plus dat je niks aan kaarsvet op je lichaam hebt hahaha
Die massage olie ruikt lekker en kan je overal voor gebruiken
Want ze wil volgens mij graag dat jij wat dominanter gaat doen, nou dan zou je met soft-SM kunnen beginnen en daarna kijken of dat voldoende is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:54 schreef RonnieGardocki het volgende:
Mijn inspiratie is momenteel helaas ver te zoeken, dus ik vraag me af of sommige mede-Fokkers wel wat bazen ideeën hebben?
Ze wil niet zelf dat ik dominanter wordt en SM hebben we geen interesse in. We experimenteren gewoon en het gaat steeds meer de 'ruigere' kant op. Er is een grens, zoals fysieke pijn bijvoorbeeld. Ook vastbinden vinden we niks aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:16 schreef F1978 het volgende:
Want ze wil volgens mij graag dat jij wat dominanter gaat doen, nou dan zou je met soft-SM kunnen beginnen en daarna kijken of dat voldoende is.
Je kan later altijd nog naar hardere variatie van SM gaan of zelf BDSM gaan doen samen natuurlijk.
Ja, dan zal je meer in verschillende standjes moeten wippen en dan ook wat harder en dieper hem erin stoppen bij haar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:35 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ze wil niet zelf dat ik dominanter wordt en SM hebben we geen interesse in. We experimenteren gewoon en het gaat steeds meer de 'ruigere' kant op. Er is een grens, zoals fysieke pijn bijvoorbeeld. Ook vastbinden vinden we niks aan.
Het is ook een best gevoelig punt aangezien haar ideale beeld van seks 'romantisch' was voor ze mij leerde kennen. Ze vond dat het speciaal en romantisch moest zijn, maar inmiddels proberen we het iets ruiger. Ik kreeg er meer interesse in en zij gaf toe dat het inderdaad wel lekker wasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:38 schreef F1978 het volgende:
Ja, dan zal je meer in verschillende standjes moeten wippen en dan ook wat harder en dieper hem erin stoppen bij haar.
Misschien kamasutra standjes bv ofzo ?
En de grens....dat is geen punt, dat gaat heus wel goed en ze zal het meteen zeggen als zij daar anders over denkt.
Ja, want altijd dezelfde standjes maakt het hele gebeuren saai in no-time.. zodra je merkt dat het saai aan het worden is moet je op tijd actie nemen en het zal zich in 10-voud terug betalen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:40 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Het is ook een best gevoelig punt aangezien haar ideale beeld van seks 'romantisch' was voor ze mij leerde kennen. Ze vond dat het speciaal en romantisch moest zijn, maar inmiddels proberen we het iets ruiger. Ik kreeg er meer interesse in en zij gaf toe dat het inderdaad wel lekker was
Ik focus me momenteel vooral op wat ik zeg tijdens de seks, om haar extra op te winden. Mezelf verdiepen in andere standjes is misschien inderdaad een goed idee
Alhoewel, moet wel vermelden dat ik al vrij creatief bezig ben laatste tijdquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:43 schreef F1978 het volgende:
Ja, want altijd dezelfde standjes maakt het hele gebeuren saai in no-time.. zodra je merkt dat het saai aan het worden is moet je op tijd actie nemen en het zal zich in 10-voud terug betalen.
En je vriendin zal me bedanken voor de goede tip
Ok.... goed te horen, ja ikzelf vind wat hardere seks ook weleens lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:44 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Alhoewel, moet wel vermelden dat ik al vrij creatief bezig ben laatste tijdook standjes die eerst 'niet lukte' lukken nu met veel inspanning wel. Soms is het lastig om te kiezen welke ik wil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Afwisseling is goed, alleen 4 van de 5 keer heb ik wel zin in ruiger tegenwoordigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:49 schreef F1978 het volgende:
Ok.... goed te horen, ja ikzelf vind wat hardere seks ook weleens lekker
Nope en ik ook nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:49 schreef F1978 het volgende:
Heeft ze weleens als fantasie gehad om het met 2 mannen tegelijk te doen ?![]()
Ach...wie weet wat jullie allemaal samen gaan beleven in de toekomst op seksgebied he... hoe meer ervaring, hoe beter en hoe lekkerder het allemaal wordt.... het kan alleen maar beter worden vanaf dit punt...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:50 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Afwisseling is goed, alleen 4 van de 5 keer heb ik wel zin in ruiger tegenwoordig
[..]
Nope en ik ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Verschilt, maar meestal rond de 3 of 4 keer in de week (we zien elkaar 1 avond doordeweeks en het hele weekend). In het begin was het soms wel 6 keerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:54 schreef F1978 het volgende:
Hoe vaak doen jullie het nu, dan jullie dus beide wel zin hebben ?
Goed bezig ....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:56 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Verschilt, maar meestal rond de 3 of 4 keer in de week (we zien elkaar 1 avond doordeweeks en het hele weekend). In het begin was het soms wel 6 keermaar de sessies worden langer per keer, dus dat compenseert.
Het meest ironische aan dit verhaal is dat ik totaal geen 'goed seksleven' had verwacht toen ik haar ontmoette. Mijn ex had bijna nooit zin in seks en ze wilde het absoluut niet ruig doen. Toen ik mijn huidige vriendin ontmoette vertelde ze mij ook dat ze niet heel vaak zin had, en het graag romantisch doet. Ik dacht toen nog: 'Fuck ik, ik ben gewoon gedoemd om meiden te ontmoeten die zo zijn'quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:01 schreef F1978 het volgende:
Goed bezig ....dat is wel een mooi aantal keer en ook zoals ik net zei door je ervaring gaat het allemaal wat langer duren, wat alleen maar mooi en goed is.
En het is juist ideaal dat je een vriendin hebt die wel wat harder lekker vind, want van zoiets moet je wel goed genieten vind ik.
Ja, wel mooi dat ze er toch voor open staat... anders ben je wel de lul idd... dat schiet zekers niet op.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:03 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Het meest ironische aan dit verhaal is dat ik totaal geen 'goed seksleven' had verwacht toen ik haar ontmoette. Mijn ex had bijna nooit zin in seks en ze wilde het absoluut niet ruig doen. Toen ik mijn huidige vriendin ontmoette vertelde ze mij ook dat ze niet heel vaak zin had, en het graag romantisch doet. Ik dacht toen nog: 'Fuck ik, ik ben gewoon gedoemd om meiden te ontmoeten die zo zijn'![]()
Achteraf blij dat ik het doorgezet, want ze is helemaal omgeslagen
Anaal is een van de dingen waar ze niet voor open staat, maar daar lig ik eigenlijk ook niet wakker van. Het is niet dat ik er echt behoefte daaraan hebquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:08 schreef F1978 het volgende:
Ja, wel mooi dat ze er toch voor open staat... anders ben je wel de lul idd... dat schiet zekers niet op.
En misschien wil ze ook wel extra speeltjes erbij, zoals een anaalstaafje ofzo.... zodat ze kan wennen aan anaal sessies in de toekomst, of staat ze daar niet voor open ?
Ok, en heb je weleens blinddoeken gedaan, dat je een blinddoekje omdoet.... en dat je dan bv om het spannender te maken, warme olie over haar heen doet en haar een erotische massage bezorgd, wat vind je daarvan ?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:10 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Anaal is een van de dingen waar ze niet voor open staat, maar daar lig ik eigenlijk ook niet wakker van. Het is niet dat ik er echt behoefte daaraan hebZelfde verhaal geldt voor trio. Eigenlijk zijn dat de enige twee dingen waar we niet echt voor openstaan (op sm en vreemde dingen met plas bijv na dan)
Dat zijn dingen die we wel hebben gedaan. Blinddoek toevallig afgelopen week voor het eerst! Beviel bij beide partijen goed. Ook heb ik heerlijke massageolie gekocht en haar daarmee een erotische massage bezorgd, wat ook goed beviel. Het was een leuke afwisseling!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:14 schreef F1978 het volgende:
Ok, en heb je weleens blinddoeken gedaan, dat je een blinddoekje omdoet.... en dat je dan bv om het spannender te maken, warme olie over haar heen doet en haar een erotische massage bezorgd, wat vind je daarvan ?
Ok... mooizo ... dat is iets wat je beter wel vaker bij haar kan doen, als voorspel is dat echtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:15 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Dat zijn dingen die we wel hebben gedaan. Blinddoek toevallig afgelopen week voor het eerst! Beviel bij beide partijen goed. Ook heb ik heerlijke massageolie gekocht en haar daarmee een erotische massage bezorgd, wat ook goed beviel. Het was een leuke afwisseling!
Ik heb een keer de lijst van die 100 standjes doorgekeken. Varieerde van 'gemakkelijk' tot 'echt uitdagend'. Bepaalde leken me vrijwel onmogelijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:20 schreef F1978 het volgende:
Ok... mooizo ... dat is iets wat je beter wel vaker bij haar kan doen, als voorspel is dat echt![]()
voor haar.
Tja... verder kan je natuurlijk voorlopig nog oefenen met elk standje van de kamasutra.... wordt je lenig van en daarnaast blijft het ook spannend dan voorlopig, aangezien dat meer dan 100 standjes kunnen zijn
Ja, klopt.... sommige zien er zeker wel lastig uit... sommige lijken zelfs wel pijn te doen als ik die weleens zie staan tussen die 100.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:22 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ik heb een keer de lijst van die 100 standjes doorgekeken. Varieerde van 'gemakkelijk' tot 'echt uitdagend'. Bepaalde leken me vrijwel onmogelijkOok kreeg ik bij een aantal het idee dat ze zijn 'afgestemd' op het gemiddelde lengteverschil tussen man en vrouw. Bij ons scheelt het bijna niets, waardoor bijvoorbeeld lepeltje lepeltje al een lastig standje is
Klopt. tijd zat om te oefenen! Was overigens blij om te zien dat ik er een paar al vaak heb gedaan waaronder op z'n hondjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:26 schreef F1978 het volgende:
Ja, klopt.... sommige zien er zeker wel lastig uit... sommige lijken zelfs wel pijn te doen als ik die weleens zie staan tussen die 100.
Maar een groot deel ervan is met de tijd wel haalbaar, oefening baart kunst sowieso...
Klopt, dat is ook een lekker standje idd, net zo lekker als dat zij op haar rug ligt met haar benen omhoog of opzij en dat jij dan van voren erin komt, bij beide standjes kan je lekker diep gaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:28 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Klopt. tijd zat om te oefenen! Was overigens blij om te zien dat ik er een paar al vaak heb gedaan waaronder op z'n hondjes.Beste standje!
Klopt! Zitten zeker in mijn top 3. Doggy is overigens mijn favoriet en die andere die van haar. Op nummer drie komt zij bovenopquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:30 schreef F1978 het volgende:
Klopt, dat is ook een lekker standje idd, net zo lekker als dat zij op haar rug ligt met haar benen omhoog of opzij en dat jij dan van voren erin komt, bij beide standjes kan je lekker diep gaan
Ja, dat zijn wel de bekendste 3 standjes vaak ja ... is bij iedereen hetzelfde... wat dus betekend dat jullie voor meer spanning gaan zorgen samen, door voor meer standjes te gaan... zodat je haar de hemel in kan wippen en zij flink en heftig klaarkomtquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:31 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Klopt! Zitten zeker in mijn top 3. Doggy is overigens mijn favoriet en die andere die van haar. Op nummer drie komt zij bovenop
Een standje dat in aanmerking komt voor de top 3 is de 'feutishouding' (weet de naam nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:38 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn wel de bekendste 3 standjes vaak ja ... is bij iedereen hetzelfde... wat dus betekend dat jullie voor meer spanning gaan zorgen samen, door voor meer standjes te gaan... zodat je haar de hemel in kan wippen en zij flink en heftig klaarkomt
En je zal zien dat die vanzelf komt... ik ga stoppen voor vandaag, fijne avond nogquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:40 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Een standje dat in aanmerking komt voor de top 3 is de 'feutishouding' (weet de naam niet)
Ben erg in voor experimenteren de laatste tijd, hoop op inspiratie de komende tijd
van hetzelfde !quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:46 schreef F1978 het volgende:
En je zal zien dat die vanzelf komt... ik ga stoppen voor vandaag, fijne avond nog
Mijn ex jonguh... heb nooit meer zo'n geweldige seksteef gehadquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:55 schreef tofastTG het volgende:
Snuif samen wat coke(je kunt het heel romantisch van haar lichaam af snuiven), garantie voor onbeschoft harde sex.
Moet ze daar wel van houden natuurlijk.
In bovenstaand scenario welquote:Op zondag 16 februari 2014 11:34 schreef BlackDragon6 het volgende:
Arabische woorden, maakt het inderdaad altijd spannender.
Als je in een kansenwijk woont de balkondeur openzetten dus.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:08 schreef Lon3 het volgende:
En als je stiekem wat Arabische woorden oefend kan je haar ontvoeren en tijdens de seks wat Arabische woorden roepen. Maakt het allemaal nog wat spannender.
quote:Op maandag 17 februari 2014 15:32 schreef fluffy2 het volgende:
Vrouwke erbij! Ook weer eens wat anders.
Ja is toch zo! Hij zal t niet vervelend vinden. En zn mokkel zal zich zeker dominanter opstellen... een geil trio met kaarsvet en handboeien oelalaquote:
Dan moet zijn huidige mokkel dat ook wel een leuk idee vinden.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:37 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ja is toch zo! Hij zal t niet vervelend vinden. En zn mokkel zal zich zeker dominanter opstellen... een geil trio met kaarsvet en handboeien oelala
tja dat zal vast niet whahaha. Meeste vrouwen zien dat niet zo zitten.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan moet zijn huidige mokkel dat ook wel een leuk idee vinden.
Niets mis met ideeën.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:41 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
tja dat zal vast niet whahaha. Meeste vrouwen zien dat niet zo zitten.
t was maar n idee!
Wat ben ik blij met mijn vriendinquote:Op maandag 17 februari 2014 15:41 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
tja dat zal vast niet whahaha. Meeste vrouwen zien dat niet zo zitten.
t was maar n idee!
Volgens mij is je opblaaspop lek want die van mij heeft er maar 3 bruikbare.....quote:Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef gabbermetzekalekop het volgende:
ze heeft in totaal 7 gaten, pick one
Dat biedt heel veel perspectief ja. Samen een andere dame oraal verwennen, of als je wat meer dominantie erbij wil betrekken de twee dames commanderen om x bij elkaar of bij jou te doen...quote:Op maandag 17 februari 2014 15:32 schreef fluffy2 het volgende:
Vrouwke erbij! Ook weer eens wat anders.
ik zou t wel uhmm geil vinden een vrouw erbij. Alleen ziet mn vent t niet zitten... *bummer*!!!!quote:Op maandag 17 februari 2014 20:40 schreef Musil het volgende:
[..]
Dat biedt heel veel perspectief ja. Samen een andere dame oraal verwennen, of als je wat meer dominantie erbij wil betrekken de twee dames commanderen om x bij elkaar of bij jou te doen...
Waarom ziet hij het niet zitten? Bummer indeed!quote:Op maandag 17 februari 2014 22:40 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
ik zou t wel uhmm geil vinden een vrouw erbij. Alleen ziet mn vent t niet zitten... *bummer*!!!!
Omdat hij me niet wil delen... met geen vent... maar ook niet met een vrouw. Jammer ik vind een mooie vrouw erbij wel iets hebben...quote:Op maandag 17 februari 2014 23:05 schreef Musil het volgende:
[..]
Waarom ziet hij het niet zitten? Bummer indeed!
Mmm... Tja ik zie het meer als samen een mooie vrouw delen, maarja, dat ervaart niet iedereen zo nee. I like it iigquote:Op maandag 17 februari 2014 23:08 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Omdat hij me niet wil delen... met geen vent... maar ook niet met een vrouw. Jammer ik vind een mooie vrouw erbij wel iets hebben...
ik zou ook vooral zelf met de dame in kwestie bezig willen zijn.. misschien dat dat hem dwars zit. Ik zou niet willen dat hij haar neemt zeg maar. Voorspel oke. Maar ik wil dat hij&zij voorvml met mij bezig zijn ghe ghe ego he :p.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:14 schreef Musil het volgende:
[..]
Mmm... Tja ik zie het meer als samen een mooie vrouw delen, maarja, dat ervaart niet iedereen zo nee. I like it iig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |