Fixedquote:Op donderdag 11 december 2014 22:16 schreef mschol het volgende:
Mooi, ik moet nog even sparen voor een nieuwe videokaart
ik kon hem met een hd5870 al draaien, maar die is in de loop van dit jaar vervangen voor een R9 290quote:
Ik zit nu in het laatste hoofdstuk. Sinds een week of drie al, maar moet het nog eens afmaken. Denk dat ik tegen mei het nog wel eens volledig (deel 1 en 2) zal uitspelen, maar een ander pad ga kiezen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik nog eindigen maar kom er nooit doorheen
Ik doelde meer op deel 3 en mijn huidige 6970 videokaartquote:Op donderdag 11 december 2014 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kon hem met een hd5870 al draaien, maar die is in de loop van dit jaar vervangen voor een R9 290
Dan bof je dat je van de ontwikkelaars 12 weken extra de tijd hebt gekregen om voor een hendig sjieke videokaart te sparenquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik doelde meer op deel 3 en mijn huidige 6970 videokaart
Zodra hij uit is wil ik hem wel op het hoogst kunnen spelen
Ik heb twee volgens mij in ~20 uur gedaan + sidequests.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:21 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik zit nu in het laatste hoofdstuk. Sinds een week of drie al, maar moet het nog eens afmaken. Denk dat ik tegen mei het nog wel eens volledig (deel 1 en 2) zal uitspelen, maar een ander pad ga kiezen.
Ik wil ook alle sidequests doen, dus een playthrough kost me ongeveer 40-50 uur
Hey whitey! Ya pubes white too?quote:
Aangezien die nog niet uit is kunnen we dat nog niet echt zeggen. Maar bij twee hoefde je een ook niet te spelen. Waren wel wat verwijzingen maar niet echt heel belangrijk voor het spel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:36 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik wil deze game spelen maar heb 1 & 2 nooit gespeeld.
Moet ik deze twee spellen eerst spelen om iets te begrijpen of kan je 3 spelen zonder voor kennis?
deel 2 gaat niet echt ergens over, maar in deel 1 wordt wel veel uitgelegd over wat de witchers zijn en wat er met Geralt gebeurd is, je leert hem in 1 veel beter kennen dan in 2 en die voorkennis is wel handig, anders mis je het concept van de wild hunt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:36 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik wil deze game spelen maar heb 1 & 2 nooit gespeeld.
Moet ik deze twee spellen eerst spelen om iets te begrijpen of kan je 3 spelen zonder voor kennis?
Wanneer heb je 'm voor het laatst gespeeld?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je verder zegt over deel 1 klopt wel. Ik raad ook aan gewoon beide delen te spelen.
[ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 05-03-2015 09:49:51 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:43 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wanneer heb je 'm voor het laatst gespeeld?En we krijgen eindelijk Ciri in actie te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je verder zegt over deel 1 klopt wel. Ik raad ook aan gewoon beide delen te spelen.![]()
Ben wel benieuwd of Time of Disdain een verwijzing of simpelweg een andere vertaling is voor Time of Contempt (het 2e boek)."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Linkje naar die goede vriendquote:Op woensdag 1 april 2015 15:11 schreef JaqenHghar het volgende:
Damn ik heb van een goede vriend van me the witcher 3 gekregen
Nice, ik GTA5... Witcher koop ik uiteraard zelf wel, die moet er komen!quote:Op woensdag 1 april 2015 15:11 schreef JaqenHghar het volgende:
Damn ik heb van een goede vriend van me the witcher 3 gekregen
Omgekeerd hier. GTAVquote:Op woensdag 1 april 2015 15:37 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nice, ik GTA5... Witcher koop ik uiteraard zelf wel, die moet er komen!
Boffen we allebei weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |