abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136131665
Mini meets *O*
Kan wel even wat leuks gebruiken om naar uit te kijken.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:57:30 #152
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136131734
Kinderen zijn erg handig om achter te verstoppen O+

FR, niet aan jezelf twijfelen wb bevallen meid :*. Je mag volgens mij enorm trots zijn dat je lichaam toch al die tijd voor je dames heeft gezorgd en dat ze veilig ter wereld zijn gekomen, op welke manier dan ook :* Sterke vrouw!
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:57:55 #153
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136131746
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:55 schreef flowerbox het volgende:
Mini meets *O*
Kan wel even wat leuks gebruiken om naar uit te kijken.
Gaat het goed? :*
pi_136131865
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:38 schreef Cwen het volgende:
Ikke :* wat naar! Ze hebben geen idee waar de infectie zit?

En ja, de dames rond je uitgerekende datum zijn altijd wat specialer O+. Maar ik schrijf een beetje in m'n eentje :'( ;).
Sorry, heb het gewoon te druk om veel mee te lezen en te reageren.. En volgens mij word ik ook niet gemist als ik niet post, en dan lokt dat ook niet echt aan om er wel even voor te gaan zitten..

Ik vind het altijd wel leuk om van jou nog wat te lezen, toch ook een beetje het vergelijken van hoever andere babytjes van haar leeftijd zijn.
pi_136132028
De pest is dat een minimeet zo snel uitgroeit tot een grote meet, omdat er zoveel animo is om te meeten ;)
En hoe groot de meet ook is, er vormen zich toch als vanzelf allemaal kleine kletsgroepjes. En dan hobbel je eens naar een ander groepje... of je gaat je kind verschonen en rond de verschoningstafel vormt zich een nieuw groepje... of je krijgt uitleg over rugdragen, en daar vormt zich een nieuw groepje omheen... Echt... zo eng is het allemaal niet ;)

En als er iemand zin heeft om naar Eindhoven te komen.. weest welkom!

Balen van je auto f_r, ik duim voor goede uitslagen! Hoe is het nu met sac?

Laiv :*
pi_136132102
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef GotC het volgende:

[..]

Gaat het goed? :*
Neuh, niet echt. Maar komt vast weer goed. (zie sc)

Maar hoe is het bij jou dan? Met je mannetje.
Bij jou moet ik altijd aan die prachtige groene muur van jullie babykamer denken. O+
pi_136132138
flowerbox, las het net in de slowchat, echt vervelend! Zit hij in een sector die nog een beetje loopt?

Wij hadden in de kraamtijd een telefoontje dat er iemand uit moest, toen mocht mijn vriend gelukkig nog blijven. Begin december kwam hij wel thuis te zitten. En nu hebben we net de ww weer stopgezet voor in ieder geval 3 weken, maar waarschijnlijk langer.
pi_136132150
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:08 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Neuh, niet echt. Maar komt vast weer goed. (zie sc)

Maar hoe is het bij jou dan? Met je mannetje.
Bij jou moet ik altijd aan die prachtige groene muur van jullie babykamer denken. O+
Ow nee... dat is k*t! Gewoon zo, per direct?
pi_136132197
Yep, hij kon zo weer naar huis na de mededeling.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:14:59 #160
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136132256
Djeez wat enorm klote zeg.. ;(! Zomaar ineens out of the blue.. Snap niet dat dat mag en kan -O- Sterkte voor jullie allebei. Hoop dat je toch nog een (licht)roze wolk mag vinden :*

Groene muur ben ik nog steeds dol op, thanks O+ Al is de kamer nog steeds niet af (aankleding) :'). Zucht.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:26:04 #161
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136132618
Vraagje, wat voor kinderstoel hebben jullie en waarom die?
pi_136132665
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
flowerbox, las het net in de slowchat, echt vervelend! Zit hij in een sector die nog een beetje loopt?

Wij hadden in de kraamtijd een telefoontje dat er iemand uit moest, toen mocht mijn vriend gelukkig nog blijven. Begin december kwam hij wel thuis te zitten. En nu hebben we net de ww weer stopgezet voor in ieder geval 3 weken, maar waarschijnlijk langer.
We missen je wel hoor als je niet post. Dus wel hier blijven als was het maar om je geweldige usersnaam. Ik zeg hem regelmatig hardop. Lieveheersbeestje toch?
Maar bij jullie dus hetzelfde. Wat fijn dat hij nu tijdelijk weer werk heeft.
pi_136132687
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:12 schreef flowerbox het volgende:
Yep, hij kon zo weer naar huis na de mededeling.
Tijdelijk contract?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136132690
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:06 schreef Shandaly het volgende:
De pest is dat een minimeet zo snel uitgroeit tot een grote meet, omdat er zoveel animo is om te meeten ;)
En hoe groot de meet ook is, er vormen zich toch als vanzelf allemaal kleine kletsgroepjes. En dan hobbel je eens naar een ander groepje... of je gaat je kind verschonen en rond de verschoningstafel vormt zich een nieuw groepje... of je krijgt uitleg over rugdragen, en daar vormt zich een nieuw groepje omheen... Echt... zo eng is het allemaal niet ;)

Maar als je kind overstuur raakt van te veel geluid, win je weinig met al die subgroepjes. Waarschijnlijk had je het niet tegen mij he? :')

Heel erg offtopic hoor..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136132727
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tijdelijk contract?
Nope, vast contract.
pi_136132739
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:30 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Nope, vast contract.
Minimaal een maand opzeg termijn?

Hebben jullie rechtsbijstand?
pi_136132753
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Spirit82 het volgende:
LE, dan kom ik gewoon bij jou meeten binnenkort, als isa weer beter is. Mini genoeg? Die heeft trouwens oorontsteking dus we moeten heul veul zoutoplossing spuiten.

En waarom kondigt upc werkzaamheden niet aan??? Mooi rot, want ik heb een berg werk liggen waar je u tegen zegt, maar kan dus niks want geen internet }:|
Ah nee, daar kan je goed ziek van zijn idd. Arme Isa!

Jaaa minimeet! *O*
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:32:07 #168
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136132768
Wat bizar L-E :{ Kan me goed voorstellen dat he er verdrietig van wordt :* Hoe durft hij zo te doen! En wat heeft die man meegemaakt dat hij zo doet? :{
pi_136132781
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Minimaal een maand opzeg termijn?

Hebben jullie rechtsbijstand?
We zitten bij de vakbond. Dus jurist van hen. Idd maand opzegtermijn.
pi_136132812
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:32 schreef flowerbox het volgende:

[..]

We zitten bij de vakbond. Dus jurist van hen. Idd maand opzegtermijn.
sterkte...
pi_136132826
Le, zo'n buurman zou ik ook verdrietig van worden.
pi_136132871
Ik weet het niet. Ik heb geopperd om het even in alle kalmte binnen te bespreken, maar wij zijn 'schorem' en komen er niet in bij hem :')

Echt, je kan veel nare dingen over mij zeggen. Maar schorem?

flobo, ik had het gemist, maar jee, wat balen. Bizar ook dat dat tegenwoordig gewoon gebeurt.
pi_136132878
flowerbox, het was hier elke keer uitzendcontracten, dus de ene keer twee weken opzegtermijn, de laatste keer niet eens, dus hij hoorde op dinsdag dat er woensdag geen werk meer was.

Hij had per 1 januari voor 2 dagen in de week werk, en dat wordt nu (tijdelijk) naar fulltime uitgebreid.

En LE, wat een aparte buurman zeg! Ik zou daar ook erg verdrietig van worden.
pi_136132889
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:29 schreef L-E het volgende:

[..]

Maar als je kind overstuur raakt van te veel geluid, win je weinig met al die subgroepjes. Waarschijnlijk had je het niet tegen mij he? :')

Heel erg offtopic hoor..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou even aangifte doen van bedreiging… Misschien voert hij het nog uit ook.
pi_136132948
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zou even aangifte doen van bedreiging… Misschien voert hij het nog uit ook.
Dat was mijn gedachte ook nadat hij mijn man bedreigde, maar de politie raadde dat ons toen af. Wel officieel melding van gemaakt. De wijkagent heeft het te druk (want vanmiddag weer de politie gebeld hierover) dus er zal een buurtbemiddelaar contact met ons opnemen. Ik ben benieuwd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')