abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136148102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:38 schreef Cwen het volgende:
Ikke :* wat naar! Ze hebben geen idee waar de infectie zit?

En ja, de dames rond je uitgerekende datum zijn altijd wat specialer O+. Maar ik schrijf een beetje in m'n eentje :'( ;).
Sorry :@ maar ik heb echt te weinig tijd om alles bij te lezen.. Laat staan op iedereen te reageren dus post daarom ook weinig. Wie weer dat ik straks na wie is de mol nog wel even een updateje vanuit hier post ;)
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:36:05 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136148132
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:28 schreef Fieder het volgende:
Flower ik had nog niet gereageerd :* wat rot
Cwen beterschap :* met L gaat het goed en manlief heeft het incident overleefd Toonde voldoende berouw :P

Ik hou van marktplaats O+ heb weer superleuke dingen voor L's verjaardag gevonden
OMG :o say again?? Die is toch pasgeboren? O+

-edit- nee als ie torens bouwt en ogo/vogel zegt niet natuurlijk! _O_
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:38:34 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136148291
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef Tally het volgende:
7 minuten! 15 waren te veel :')

O en ze kan ook nee zeggen nu. Nee nee nee nee nee.......

:(
Haha, Feline dus ook al! Misschien een keer afspreken met Rosalie? ;)

Ik kijk er zóóóó naar uit dat E gaat praten! O+ Vind dat echt fantástisch om te volgen, die ontwikkeling! Heb ervan gesmuld bij mijn oppaskindje, die keek echt gefascineerd naar je mond om te kijken hoe je een woord zei O+
pi_136148373
Makkelijk heb ik niet altijd idd. Maar ik wil er niet teveel over zeuren. Ligt niet altijd aan mijn zuurklachten maar gewoon omdat ik nu precies weet hoe flowerbox zich moet voelen. Dat is erg frustrerend en daar word ik absoluut geen leuker mens van.

21 februari mag ik op gesprek bij de chirurg dan hoop ik wat meer te horen.

Tally wel lief dat ze je kan roepen.
pi_136148374
Och jemig, ik hou het niet meer bij :'(
Afgelopen week had ik een kaakontsteking en toen heb ik een kies eruit laten halen en daar ben ik nu allemaal een beetje van aan het herstellen en bijkomen, maar amper gecomputerd en zulks.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik postte trouwens met belle al in het rammelaarstopic, in 2009 al geloof ik! :D
Ja, lang geleden al! Ik postte daar al zo lang als ik deze kloon heb!

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

KD :D

Ik weet nu echt waar je het over hebt, zo tof O+ kon het me toen toch écht niet zo goed voorstellen, haha.
O+
quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Oh heerlijk, ik ben dus het topic vóór mijn bevalling aan het lezen O+ ik werd tot 2x toe 's nachts wakker met krampen en slijmverlies, en ik hoopte zó dat het vanzelf zou beginnen.... die anticipatie O+

Wat een geweldige tijd was dat zeg O+ De laatste dagen voor de geboorte van je eerste kind. Die totale cocon waar je in zit, je hebt heel veel verwachtingen maar toch ook géén idee waar je aan begint, en hoe het precies zal zijn.... En je weet dat je van je kind gaat houden, maar dat je in zo'n brok liefde verandert kún je gewoon vantevoren echt niet weten! O+!

[/zwijmel]
Dat precies!

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:32 schreef L-E het volgende:
Ik wil echt heel graag naar een meet. Maar de opkomst is steeds zo groot, dat houdt me tegen (want Sticker). Ik hou me wel aanbevolen voor een kleinschalige meet, als dat er ooit van komt.
Pick me Pick me O+ (Serieus, ik wil je echt graag ontmoeten!)

En bedreigende bejaarden :') Ik weet er alles van :'( Het enige wat ik er toen op kon zeggen was 'Ik wens u nog een paar fijne laatste jaren, zo met uzelf' :'(

Fieder & Suiker met mishandelde babies :'(

Verse mama's die nog geen ritme hebben en enkel nog tijd hebben voor baby O+ O+

Kloons die uit de kast komen :Y) Vulpenballetje wist ik ook nooit :o
Ik post zelf nog steeds onder m'n kloon dus :D

Herinneringen, verjaardagen, sentiment, nostalgie, ik hou ervan!

Mensen met wie je een extra band voelt, die heb ik ook! LB, omdat we al heel lang geleden samen postten en toen ging zij al voor het echie, bij mij duurde dat nog een paar jaar en uiteindelijk waren we gewoon tegelijk zwanger en bijna tegelijk bevallen :o O+ Ook L0t, omdat we tegelijk twee strepen hadden, haar nod was 1 dag later, dus toen zij al ver daarvoor twee strepen plaste, kon ik me niet meer inhouden en had ik er gewoon ook 2 O+ En toen zij beviel was ik ook voor het eerst echt heel zenuwachtig en stuiterig! En Suiker, omdat ik zij mijn bank kocht terwijl we allebei een dikke buik hadden, en we opeens op dezelfde dag mama zijn geworden O+ Maar ook de andere april-dames waar ik zo tegelijk mee opging. Verder L-E, omdat ik zoveel herken in haar posts en in de dingen die zij doet O+, Tally omdat ik haar al zooooooo lang ken en we nu gewoon een babytje van dezelfde leeftijd hebben O+ Fieder, omdat ze vlakbij woont :D O+ Maar er zijn er ook van de nieuwere lichting die ik zo leuk vind, zoals GotC, Mabawa, Limone (met d'r spring foto's), flowerbox, laiveneertiekje, enz enz enz. En Kyara met d'r twee dames die best gelijk op gaan met Nin, evenals Omen en Riley waarbij ik veel herken. Becky, met Isabel omdat ze me zo aan Nin doet denken elke keer! Incantrix, omdat ik haar gewoon heel lief vind op een of andere manier :? O+ En Danic met Rosalie die ook heel gelijk op gaat met Nin. Gulara, met haar avonturen aan de andere kant van de wereld, waar ik stiekem zelf ook wel heen zou willen O+ Nou ja, vandaar dus dat ik het amper bijgelezen houd, ik volg iedereen op de voet :') O+

Ik heb het trouwens echt vaak tegen mijn lief over jullie :D Die heeft volgens mij onderhand ook het gevoel dat ie jullie persoonlijk kent :')
pi_136148506
Ik bedenk me echt de hele tijd ook weer anderen waar ik graag van lees, ik kan aan de gang blijven :P Maar het zijn er hoopjes echt!

Shandaly en Kleurdoos en en en

ik lees (bijna) iedereen graag denk ik
pi_136148642
LB jah onvoorstelbaar :o en alles is al in huis, slingers, muts, alleen nog een taart regelen :o :'( O+

FR :*

Ahh Belle O+
Argh kaakontsteking wat vreselijk :X beterschap!!
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:46:11 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136148691
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef bellelena het volgende:
Ik heb het trouwens echt vaak tegen mijn lief over jullie :D Die heeft volgens mij onderhand ook het gevoel dat ie jullie persoonlijk kent :')
+1 _O-
"De moeder van het meisje dat 1 dag jonger is dan E..." :D

En kaakontsteking?? :X dat klinkt pijnlijk!!

FR, verrotte werksituatie.... ja daar kan ik ook wel over meepraten. Ik werk nu maar 1,5 dag per week vanwege aanstaande verhuizing, en dan kijk ik helemáál tegen mijn werkdag op. Echt, wat een kutbaantje. Tegelijk; ik héb tenminste wel een baan en wat inkomen. Heb alleen voor mijn gevoel wel een enorme brok trots moeten overwinnen om hier te solliciteren nadat ik altijd had gezegd nóóit callcenterwerk te gaan doen :')
Ik hoop alleen dat ik ooit een baan krijg die wel leuk is.... ik zie soms echt niet meer wat ik nou nog kan doen
pi_136148694
Slijmerd :{w

;) O+ Voel je je nu beter?

Deze was voor Belle, ninja's :@

[ Bericht 18% gewijzigd door Suikertante op 30-01-2014 20:52:54 ]
pi_136148701
Ja, dat was heavy, gaat gelukkig weer beter inmiddels! Ik heb vanavond voor het eerst weer wat 'vast' voedsel gegeten :D

En is je babytje al bijna jarig :o :o :o Dat kan echt nog niet joh! Maar tegelijk is het ook alweer zo'n grote O+ met z'n geklim en geklauter!
pi_136148765
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef bellelena het volgende:
Ik bedenk me echt de hele tijd ook weer anderen waar ik graag van lees, ik kan aan de gang blijven :P Maar het zijn er hoopjes echt!

Shandaly en Kleurdoos en en en

ik lees (bijna) iedereen graag denk ik
JA HOOR EN JE VERJAARSBUDDY HO MAAR.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:48:09 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136148799
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:47 schreef Olf het volgende:

[..]

JA HOOR EN JE VERJAARSBUDDY HO MAAR.
_O-
pi_136148851
Suiker! Jij en je gezin spannen denk ik wel de kroon hier thuis, zelfs m'n ouders hou ik op de hoogte van jullie :D

LB, jij bent hier 'het meisje van 31 maart' O+, L0t is 'het meisje waar ik tegelijk mee testte' en Fieder is 'het meisje dat daar bij het Kasteel woont' en Suiker is *insert echte naam* + naam van d'r vriend en naam van d'r baby :P

Ja Fuck You Olf, jij bent in een ander topic nu :W
pi_136148899
Maar for the record Olf, jij bent hier thuis 'het meisje dat ook bevriend is met *insert onze gezamelijk FB vriend*'
pi_136148906
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:49 schreef bellelena het volgende:
Suiker! Jij en je gezin spannen denk ik wel de kroon hier thuis, zelfs m'n ouders hou ik op de hoogte van jullie :D

LB, jij bent hier 'het meisje van 31 maart' O+, L0t is 'het meisje waar ik tegelijk mee testte' en Fieder is 'het meisje dat daar bij het Kasteel woont' en Suiker is *insert echte naam* + naam van d'r vriend en naam van d'r baby :P

Ja Fuck You Olf, jij bent in een ander topic nu :W
:+ de helft die je opnoemde ook. Maar ik vergeef je. Want verjaarsbuddy.
pi_136149000
Ohhh niet, ik heb al die andere topic-mensen nog buiten beschouwing gelaten, zoals Mango en Coco en Spees en jou dus :O ;)

(verjaarsbuddy O+ ik denk elke dag aan je om 10:03uur)
pi_136149084
En mij ;( :{w

:P
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:53:53 #222
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136149114
Glad ijs bellelena...... ;) })
pi_136149132
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_136149147
Belle krijgt spijt dat ze namen genoemd heeft. :+

Kom allemaal gauw naar de dreumesjes! Die zijn cool joh!
pi_136149178
Ohh damn...... Tijd om onder te duiken geloof ik.....

Tally redt me met een heleboel extreem schattige foto's!
pi_136149196
Tally je duo O+
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:56:26 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136149243
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:54 schreef Tally het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Die eerste! _O_ wat een blij bekkie!
pi_136149333
Aahhhwww Tal!! O+

Mijn post is verdwenen, maar ik schreef dat het zo tof is om te zien dat ze aan de ene kant echt al zo groot is en zoveel kan, maar aan de andere kant echt nog zo'n klein baby'tje O+ O+
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:58:24 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136149352
Oh en volslagen offtopic hoor, maar kiektan:
SPOILER
Eerste nieuwe jurkje weer. Ik ga er niet in kunnen voeden of kolven, maar ik ga er wel in strááálen! *O*
pi_136149435
Ooh, die is leuk LB!

En Tally, wat een lieve foto's O+
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:04:51 #231
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136149666
Ik heb nog een vraag; E drinkt eigenlijk al sinds ze met oud & nieuw ziek was (ik denk ivm tandjes toen) haar flessen maar heel matig als ze op het dagverblijf is. Waar ze eerst met gemak een fles van 200cc leegtrok, hebben ze nu moeite om 100cc er in 2 sessies in te krijgen. Ze dronk de afgelopen keren over de hele dag 200cc in 3 of 4 sessies. Fruit en brood gaat er wel in, en avondeten ook wel, maar ander drinken of yoghurt ofzo blieft ze niet.

Bij mij drinkt ze wel aardig goed, maar is er nou nog iets waar ik aan moet denken?
pi_136149808
Ik zie bij Tally ook al een voedingskussen liggen als landingsplek voor als het zitten ineens te vermoeiend is... We hebben de mijne vanmiddag ook als steuntje gebruikt:

LB, geen idee eigenlijk. Femke drinkt juist bij het kdv meer dan thuis ;) Misschien kunnen ze wat varieren met temperatuur? Nu ze met bijvoeding ook wat gewend is aan dingen die wat kouder of juist wat warmer zijn, misschien vindt ze haar flessen ook wel niet op de lekkere temperatuur...
pi_136149894
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef Tally het volgende:

[..]

Komt wel goed schatje! :*
O+ *; glas roosvicee?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:10:03 #234
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136149934
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef Shandaly het volgende:
Ik zie bij Tally ook al een voedingskussen liggen als landingsplek voor als het zitten ineens te vermoeiend is... We hebben de mijne vanmiddag ook als steuntje gebruikt:

[ afbeelding ]

LB, geen idee eigenlijk. Femke drinkt juist bij het kdv meer dan thuis ;) Misschien kunnen ze wat varieren met temperatuur? Nu ze met bijvoeding ook wat gewend is aan dingen die wat kouder of juist wat warmer zijn, misschien vindt ze haar flessen ook wel niet op de lekkere temperatuur...
Hm, dat kan ik even vragen of ze dat doen ja! Normaalgesproken maakt het haar geen biet uit of je het koud of warm geeft :') maar misschien nu wel ja!

En dat voedingskussen doen ze hier op de opvang ook ja :Y Alleen stort E meestal voorover ter aarde als ze met alle geweld dát speeltje wil pakken :')

Femke heeft echt zo schattige haartjes O+ en ook van die droopy oogjes, te cute!
pi_136150141
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:09 schreef flowerbox het volgende:

[..]

O+ *; glas roosvicee?
Laxo? ;)
pi_136150410
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef Shandaly het volgende:

[ afbeelding ]

Ze stort zich zo op eens op de grond dat het wel eens een klap heeft gegeven. Dat probeer ik te voorkomen met de voedingskussen. In de box en op de grond.
pi_136150670
Shandaly en Tally, wat een leuke fotos
O+

Lady wat een prachtig jurkje, helemaal mijn smaak.

Belle, je noemde mij. O+ Ik kijk altijd met jaloezie naar jouw fotos van Nin.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:33:25 #238
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136151246
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef flowerbox het volgende:
Lady wat een prachtig jurkje, helemaal mijn smaak.

V&D heeft nu een actie van 3 voor de prijs van 2 op NewLook jurkjes _O_
pi_136151312
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:14 schreef Tally het volgende:

[..]

Laxo? ;)
Nee, stop :D
pi_136152127
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:46 schreef bellelena het volgende:
Ja, dat was heavy, gaat gelukkig weer beter inmiddels! Ik heb vanavond voor het eerst weer wat 'vast' voedsel gegeten :D

:D :*

Schattig Tally, die mini!

Wat een mooie jurk LB, ik ben een klein ietsiepietsie jaloers.
pi_136152516
Zou gezellig zijn Tally, samen "nee" zeggen :P. Vanavond was ze ook steeds "nee" aan het schudden, maar ze kan ook heel goed last hebben van haar oortjes. Gezien de hoeveelheid snot enzo.

En je foto's O+ ze drinkt uit een tuitbeker :o knap zeg!

LB je jurkje O+ mooi zeg! Wat ga je je daar mooi in voelen!

En Fieder. Hij zei echt "vogel" hoor. Ik weet het zeker. Net als toen ik vanmorgen op de grond zat en Rosalie bij me kwam staan, leunend op mijn handen en we gingen "dansen" en ik ook steeds "dansendansendansen" zei. Ineens Rosalie: "dasuh". Was geen toeval hoor >:)
pi_136153015
Even een O+ voor belle's post
(ik was stiekem ook al naar een ander topic... maar toch ook niet want ik mag nog 6,5 week corrigeren)

En :* voor je kaakontsteking en zo. Klinkt erg heftig en pijnlijk zeg :o

En even O+ voor de moooie foto's en :W voor de rest!
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:20:06 #243
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136153300
Belle O+ Nin en F. zijn precies 6 maanden ouder, vind ik ook bijzonder O+

Tally en Shandaly, wat een geweldige foto's! Ik ben verliefd O+
pi_136157039
Hier dan even een updateje van mij ;)

Eline is flink bezig om proberen om te rollen mama haar armpje zit nog in de weg, met een mini "duwtje" lukt het haar wel. Ze is erg geïnteresseerd in wat buiten haar bereik ligt :P om haar as draaien is ze ook goed mee bezig, bind ik haar ineens heel anders terug in de box als hoe ik haar er in legde en het liefst nog met haar benen tussen de spijlen door naar buiten. O+

En grote broer is natuurlijk ook errug interessant en is dus erg leuk om samen heel hard te lachen

Verder doet ze het gewoon hartstikke goed en is ze lekker vrolijk dus ben helemaal happy.
Groentehapjes willen nog niet maar da komt wel, maar oma gaf haar vandaag een liga (eerste stap) en daar wist ze wel raad mee, die begon ze rap af de sabbelen en af te schrapen met haar tandjes zo lief. (Maar goed heb wel gezegd dat dat echt nog niet elke keer hoeft als ze daar komt, da vind ik echt niet nodig.. En hoorde dat ze het vorige week al een keer gehad had met jawel... sinaasappelsap... Zucht)

Verder zag ik hier nog veel mooie foto's en dat er interesse is in een ehv meet. Als dat het geval is ben ik er graag bij :Y dat durf ik denk ik wel en vind ik qua afstand ook goed te behapstukken ;)

Verder volg ik vooral cwen omdat Ellie op de zelfde dag geboren is en anderen die rond die datum geboren zijn. Maar ook weer de genen die ook een peuter hebben rond de leeftijd van Jelle.

En ook beterschap voor de zieke en/of verkouden kindjes :*
  vrijdag 31 januari 2014 @ 07:34:02 #245
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136160882
Lieve foto!! Slecht voor het rammelen O+

En oma.... ai :') het zit er toch vast in he. Maarre, dan is ze ook flink vroeg met tandjes of niet??
pi_136161067
Wat een leuke fotos weer. Ik vind het zo leuk om te zien hoe ze op iedere foto weer groter zijn en meer kunnen O+ en grote broers en zussen daar word ik altijd emo van

Ja Danic denk je? O+ dat is wel heel tof *O*
pi_136161124
Waarom wil A overal aanzitten wat niet voor hem is maar naar zijn speelgoed niet omkijkt?
En constant overal heenkruipt en dus niet meer op 1 plek speelt?
Goed dat hij ondernemend is maar wat vermoeiend zeg. :')
pi_136161144
Foto's met grote broers/zussen zijn tof O+ Ik vind het altijd zo grappig om te zien hoe Lars aan de ene kant zich ergert als zijn zusje aan zijn mouw trekt/aan zijn speelgoed zit/zijn eten probeert te pakken etc, maar aan de andere kant het ook telkens opzoekt door dicht bij haar te gaan spelen/eten.
(Ik heb trouwens een paar keer zitten kijken naar dat gekke beentje van Ellie, maar het is gewoon het sokje dat afgezakt is waardoor de hak midden onder het voetje zit!)

Wauw, de mini's van Danic en Fieder beginnen gewoon al te praten! :o

Hehe venco... dat is baby-eigen. Of liever gezegd: kind-eigen. Daar ben je voorlopig nog niet van af... ;)
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:05:08 #249
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136161713
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:16 schreef Shandaly het volgende:
Foto's met grote broers/zussen zijn tof O+ Ik vind het altijd zo grappig om te zien hoe Lars aan de ene kant zich ergert als zijn zusje aan zijn mouw trekt/aan zijn speelgoed zit/zijn eten probeert te pakken etc, maar aan de andere kant het ook telkens opzoekt door dicht bij haar te gaan spelen/eten.
:Y
herkenbaar!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:07:42 #250
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136161758
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:13 schreef vencodark het volgende:
Waarom wil A overal aanzitten wat niet voor hem is maar naar zijn speelgoed niet omkijkt?
En constant overal heenkruipt en dus niet meer op 1 plek speelt?
Goed dat hij ondernemend is maar wat vermoeiend zeg. :')
Toevallig dingen waar jij graag aan zit?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:23:06 #251
30252 Soempie
Procreating
pi_136162048
Oh, ik val precies op het goede moment het topic binnen. Wat leuk die foto's van oudere kindjes en baby's. O+

Ik mis een beetje een topic waar het alleen maar gaat over twee of meer kindjes, omdat het nu hier de grootste uitdaging -af en toe- en tegelijk het allerleukste is. O+

Verder totaal niet bijgelezen, maar daar gaat vast verandering in komen. Na 6 weken begrijp ik eindelijk m'n baby. 8)7 Waar dat met M. vanzelf ging viel het kwartje hier pas deze week. En nu hebben we een soort ritme te pakken en hoeft ze ook niet meer de hele dag op of aan me. Een tevreden babymeisje. _O_ En wat meer tijd over voor mij.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:35:05 #252
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136162263
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:23 schreef Soempie het volgende:
Oh, ik val precies op het goede moment het topic binnen. Wat leuk die foto's van oudere kindjes en baby's. O+

Ik mis een beetje een topic waar het alleen maar gaat over twee of meer kindjes, omdat het nu hier de grootste uitdaging -af en toe- en tegelijk het allerleukste is. O+

Verder totaal niet bijgelezen, maar daar gaat vast verandering in komen. Na 6 weken begrijp ik eindelijk m'n baby. 8)7 Waar dat met M. vanzelf ging viel het kwartje hier pas deze week. En nu hebben we een soort ritme te pakken en hoeft ze ook niet meer de hele dag op of aan me. Een tevreden babymeisje. _O_ En wat meer tijd over voor mij.
Er is een topic voor maar daar is al heel lang niet meer gepost. Misschien leuk om te uppen? Fijn dat alles goed gaat trouwens O+.

OUD / En dan heb je er twee! (Of drie, of vier, of...) deel 3
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:43:52 #253
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136162441
Goed topic idd, ik ging even lezen en ik kwam meteen een post van Soempie tegen met een boekentip die ik zeker ga opzoeken in de bieb :D
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:45:55 #254
30252 Soempie
Procreating
pi_136162483
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:35 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Er is een topic voor maar daar is al heel lang niet meer gepost. Misschien leuk om te uppen? Fijn dat alles goed gaat trouwens O+.

OUD / En dan heb je er twee! (Of drie, of vier, of...) deel 3
Wat goed, die ga ik zo (of in elk geval ergens deze week nog) bijlezen. *O* En dan schop ik hem vast nog wel omhoog.

Mijn duo:

*;

M'n meisje. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:47:10 #255
30252 Soempie
Procreating
pi_136162506
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:43 schreef Kyara het volgende:
Goed topic idd, ik ging even lezen en ik kwam meteen een post van Soempie tegen met een boekentip die ik zeker ga opzoeken in de bieb :D
Oh echt? Heb ik gewoon zelf in het topic gepost? :D 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')