Sorryquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:38 schreef Cwen het volgende:
Ikkewat naar! Ze hebben geen idee waar de infectie zit?
En ja, de dames rond je uitgerekende datum zijn altijd wat specialer. Maar ik schrijf een beetje in m'n eentje
![]()
.
OMGquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:28 schreef Fieder het volgende:
Flower ik had nog niet gereageerdwat rot
Cwen beterschapmet L gaat het goed en manlief heeft het incident overleefd Toonde voldoende berouw
![]()
Ik hou van marktplaatsheb weer superleuke dingen voor L's verjaardag gevonden
Haha, Feline dus ook al! Misschien een keer afspreken met Rosalie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef Tally het volgende:
7 minuten! 15 waren te veel
O en ze kan ook nee zeggen nu. Nee nee nee nee nee.......
Ja, lang geleden al! Ik postte daar al zo lang als ik deze kloon heb!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik postte trouwens met belle al in het rammelaarstopic, in 2009 al geloof ik!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
KD![]()
Ik weet nu echt waar je het over hebt, zo tofkon het me toen toch écht niet zo goed voorstellen, haha.
Dat precies!quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Oh heerlijk, ik ben dus het topic vóór mijn bevalling aan het lezenik werd tot 2x toe 's nachts wakker met krampen en slijmverlies, en ik hoopte zó dat het vanzelf zou beginnen.... die anticipatie
Wat een geweldige tijd was dat zegDe laatste dagen voor de geboorte van je eerste kind. Die totale cocon waar je in zit, je hebt heel veel verwachtingen maar toch ook géén idee waar je aan begint, en hoe het precies zal zijn.... En je weet dat je van je kind gaat houden, maar dat je in zo'n brok liefde verandert kún je gewoon vantevoren echt niet weten!
!
[/zwijmel]
Pick me Pick mequote:Op donderdag 30 januari 2014 11:32 schreef L-E het volgende:
Ik wil echt heel graag naar een meet. Maar de opkomst is steeds zo groot, dat houdt me tegen (want Sticker). Ik hou me wel aanbevolen voor een kleinschalige meet, als dat er ooit van komt.
+1quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef bellelena het volgende:
Ik heb het trouwens echt vaak tegen mijn lief over jullieDie heeft volgens mij onderhand ook het gevoel dat ie jullie persoonlijk kent
JA HOOR EN JE VERJAARSBUDDY HO MAAR.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef bellelena het volgende:
Ik bedenk me echt de hele tijd ook weer anderen waar ik graag van lees, ik kan aan de gang blijvenMaar het zijn er hoopjes echt!
Shandaly en Kleurdoos en en en
ik lees (bijna) iedereen graag denk ik
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:47 schreef Olf het volgende:
[..]
JA HOOR EN JE VERJAARSBUDDY HO MAAR.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:49 schreef bellelena het volgende:
Suiker! Jij en je gezin spannen denk ik wel de kroon hier thuis, zelfs m'n ouders hou ik op de hoogte van jullie
LB, jij bent hier 'het meisje van 31 maart', L0t is 'het meisje waar ik tegelijk mee testte' en Fieder is 'het meisje dat daar bij het Kasteel woont' en Suiker is *insert echte naam* + naam van d'r vriend en naam van d'r baby
Ja Fuck You Olf, jij bent in een ander topic nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:54 schreef Tally het volgende:
Die eerste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een blij bekkie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste nieuwe jurkje weer. Ik ga er niet in kunnen voeden of kolven, maar ik ga er wel in strááálen!![]()
Hm, dat kan ik even vragen of ze dat doen ja! Normaalgesproken maakt het haar geen biet uit of je het koud of warm geeftquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef Shandaly het volgende:
Ik zie bij Tally ook al een voedingskussen liggen als landingsplek voor als het zitten ineens te vermoeiend is... We hebben de mijne vanmiddag ook als steuntje gebruikt:
[ afbeelding ]
LB, geen idee eigenlijk. Femke drinkt juist bij het kdv meer dan thuisMisschien kunnen ze wat varieren met temperatuur? Nu ze met bijvoeding ook wat gewend is aan dingen die wat kouder of juist wat warmer zijn, misschien vindt ze haar flessen ook wel niet op de lekkere temperatuur...
Ze stort zich zo op eens op de grond dat het wel eens een klap heeft gegeven. Dat probeer ik te voorkomen met de voedingskussen. In de box en op de grond.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef Shandaly het volgende:
Ik zie bij Tally ook al een voedingskussen liggen als landingsplek voor als het zitten ineens te vermoeiend is... We hebben de mijne vanmiddag ook als steuntje gebruikt:
[ afbeelding ]
LB, geen idee eigenlijk. Femke drinkt juist bij het kdv meer dan thuisMisschien kunnen ze wat varieren met temperatuur? Nu ze met bijvoeding ook wat gewend is aan dingen die wat kouder of juist wat warmer zijn, misschien vindt ze haar flessen ook wel niet op de lekkere temperatuur...
V&D heeft nu een actie van 3 voor de prijs van 2 op NewLook jurkjesquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef flowerbox het volgende:
Lady wat een prachtig jurkje, helemaal mijn smaak.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:46 schreef bellelena het volgende:
Ja, dat was heavy, gaat gelukkig weer beter inmiddels! Ik heb vanavond voor het eerst weer wat 'vast' voedsel gegeten
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:16 schreef Shandaly het volgende:
Foto's met grote broers/zussen zijn tofIk vind het altijd zo grappig om te zien hoe Lars aan de ene kant zich ergert als zijn zusje aan zijn mouw trekt/aan zijn speelgoed zit/zijn eten probeert te pakken etc, maar aan de andere kant het ook telkens opzoekt door dicht bij haar te gaan spelen/eten.
Toevallig dingen waar jij graag aan zit?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:13 schreef vencodark het volgende:
Waarom wil A overal aanzitten wat niet voor hem is maar naar zijn speelgoed niet omkijkt?
En constant overal heenkruipt en dus niet meer op 1 plek speelt?
Goed dat hij ondernemend is maar wat vermoeiend zeg.
Er is een topic voor maar daar is al heel lang niet meer gepost. Misschien leuk om te uppen? Fijn dat alles goed gaat trouwensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:23 schreef Soempie het volgende:
Oh, ik val precies op het goede moment het topic binnen. Wat leuk die foto's van oudere kindjes en baby's.![]()
Ik mis een beetje een topic waar het alleen maar gaat over twee of meer kindjes, omdat het nu hier de grootste uitdaging -af en toe- en tegelijk het allerleukste is.![]()
Verder totaal niet bijgelezen, maar daar gaat vast verandering in komen. Na 6 weken begrijp ik eindelijk m'n baby.Waar dat met M. vanzelf ging viel het kwartje hier pas deze week. En nu hebben we een soort ritme te pakken en hoeft ze ook niet meer de hele dag op of aan me. Een tevreden babymeisje.
En wat meer tijd over voor mij.
Wat goed, die ga ik zo (of in elk geval ergens deze week nog) bijlezen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Er is een topic voor maar daar is al heel lang niet meer gepost. Misschien leuk om te uppen? Fijn dat alles goed gaat trouwens.
OUD / En dan heb je er twee! (Of drie, of vier, of...) deel 3
Oh echt? Heb ik gewoon zelf in het topic gepost?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:43 schreef Kyara het volgende:
Goed topic idd, ik ging even lezen en ik kwam meteen een post van Soempie tegen met een boekentip die ik zeker ga opzoeken in de bieb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |