Sorry, heb het gewoon te druk om veel mee te lezen en te reageren.. En volgens mij word ik ook niet gemist als ik niet post, en dan lokt dat ook niet echt aan om er wel even voor te gaan zitten..quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:38 schreef Cwen het volgende:
Ikkewat naar! Ze hebben geen idee waar de infectie zit?
En ja, de dames rond je uitgerekende datum zijn altijd wat specialer. Maar ik schrijf een beetje in m'n eentje
![]()
.
Neuh, niet echt. Maar komt vast weer goed. (zie sc)quote:
Ow nee... dat is k*t! Gewoon zo, per direct?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:08 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Maar komt vast weer goed. (zie sc)
Maar hoe is het bij jou dan? Met je mannetje.
Bij jou moet ik altijd aan die prachtige groene muur van jullie babykamer denken.
We missen je wel hoor als je niet post. Dus wel hier blijven als was het maar om je geweldige usersnaam. Ik zeg hem regelmatig hardop. Lieveheersbeestje toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
flowerbox, las het net in de slowchat, echt vervelend! Zit hij in een sector die nog een beetje loopt?
Wij hadden in de kraamtijd een telefoontje dat er iemand uit moest, toen mocht mijn vriend gelukkig nog blijven. Begin december kwam hij wel thuis te zitten. En nu hebben we net de ww weer stopgezet voor in ieder geval 3 weken, maar waarschijnlijk langer.
Tijdelijk contract?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:12 schreef flowerbox het volgende:
Yep, hij kon zo weer naar huis na de mededeling.
Maar als je kind overstuur raakt van te veel geluid, win je weinig met al die subgroepjes. Waarschijnlijk had je het niet tegen mij he?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:06 schreef Shandaly het volgende:
De pest is dat een minimeet zo snel uitgroeit tot een grote meet, omdat er zoveel animo is om te meeten
En hoe groot de meet ook is, er vormen zich toch als vanzelf allemaal kleine kletsgroepjes. En dan hobbel je eens naar een ander groepje... of je gaat je kind verschonen en rond de verschoningstafel vormt zich een nieuw groepje... of je krijgt uitleg over rugdragen, en daar vormt zich een nieuw groepje omheen... Echt... zo eng is het allemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minimaal een maand opzeg termijn?quote:
Ah nee, daar kan je goed ziek van zijn idd. Arme Isa!quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Spirit82 het volgende:
LE, dan kom ik gewoon bij jou meeten binnenkort, als isa weer beter is. Mini genoeg? Die heeft trouwens oorontsteking dus we moeten heul veul zoutoplossing spuiten.
En waarom kondigt upc werkzaamheden niet aan??? Mooi rot, want ik heb een berg werk liggen waar je u tegen zegt, maar kan dus niks want geen internet
We zitten bij de vakbond. Dus jurist van hen. Idd maand opzegtermijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Minimaal een maand opzeg termijn?
Hebben jullie rechtsbijstand?
sterkte...quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:32 schreef flowerbox het volgende:
[..]
We zitten bij de vakbond. Dus jurist van hen. Idd maand opzegtermijn.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar als je kind overstuur raakt van te veel geluid, win je weinig met al die subgroepjes. Waarschijnlijk had je het niet tegen mij he?
Heel erg offtopic hoor..Ik zou even aangifte doen van bedreiging… Misschien voert hij het nog uit ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Dat was mijn gedachte ook nadat hij mijn man bedreigde, maar de politie raadde dat ons toen af. Wel officieel melding van gemaakt. De wijkagent heeft het te druk (want vanmiddag weer de politie gebeld hierover) dus er zal een buurtbemiddelaar contact met ons opnemen. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zou even aangifte doen van bedreiging… Misschien voert hij het nog uit ook.
Hmz.. Waarom raden ze dat af? Dat de situatie nog erger wordt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook nadat hij mijn man bedreigde, maar de politie raadde dat ons toen af. Wel officieel melding van gemaakt. De wijkagent heeft het te druk (want vanmiddag weer de politie gebeld hierover) dus er zal een buurtbemiddelaar contact met ons opnemen. Ik ben benieuwd.
Ze vonden dat te heftig gezien hetgeen er gebeurd was. Mijn man zegt dat het veel geblaat en weinig wol is en dat we niets hoeven te vrezen, maar ik vind het typisch zo'n figuur die op een zeker moment *snap* doet en iedereen te lijf gaat met zijn kukidentgeweer ofzo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hmz.. Waarom raden ze dat af? Dat de situatie nog erger wordt?
Oh haiiiquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:01 schreef GotC het volgende:
Ik was wel aardig overrompeld door de vorige meet, zo veel mensen met dreumessenWel alsnog erg gezellig
![]()
Speaking of..waar zijn Juud-- en Hilz?
L-E, wat was dat heftig, die periode....
Spirit, hoe ging het bij de HA? En wat knap, zelf drinken pakken enzo!
Heupecho was echt een echo en ging prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Maar ik probeer nog wel mee te lezen, alleen van reageren komt het ff nauwelijks.. het voelt ook een beetje aso om zo binnen te denderen en dan hopeloos achter te lopen.
Ik wil nog wel ff zeggen met wie ik een dingetje voel, want daar ben ik nu met bijlezen![]()
Spark en LB omdat zij ook een E. hebben![]()
Bubs omdat ze rond dezelfde tijd als ik was uitgerekend en iets later is bevallen
Cwen omdat ze 2 weken eerder is bevallen
GotC omdat ik Yur ken en je tegen kwam op je werk
Tijdens mijn zwangerschap lurkte ik in Z&G, maar heb me hier in het babytopic pas gemeld toen E. 4 weken was geloof ik..
Ik zou daar dus keihard binnen een potje om gaan janken, als iemand zo tegen mij zou doen. Oh en als hij 1 vinger naar mijn kind uit zou durven steken dan zou hij echt een GROOT probleem hebbenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:34 schreef L-E het volgende:
Ik weet het niet. Ik heb geopperd om het even in alle kalmte binnen te bespreken, maar wij zijn 'schorem' en komen er niet in bij hem
Echt, je kan veel nare dingen over mij zeggen. Maar schorem?
flobo, ik had het gemist, maar jee, wat balen. Bizar ook dat dat tegenwoordig gewoon gebeurt.
Ik ben als kind een keer achterna gezeten door een Boze Buur met een gieter. Hij woonde naast een steeg waar veel door gerolschaatst werd door kinderen. Kwam ik er een keer doorheen (ik rolschaatste echt nooit als kind want bang om te vallenquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze vonden dat te heftig gezien hetgeen er gebeurd was. Mijn man zegt dat het veel geblaat en weinig wol is en dat we niets hoeven te vrezen, maar ik vind het typisch zo'n figuur die op een zeker moment *snap* doet en iedereen te lijf gaat met zijn kukidentgeweer ofzo.
Nouja, dat dus. En ik ben er zo angstig van dat ik voor het eerst in een maand weer een paniekaanal heb gehadquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben als kind een keer achterna gezeten door een Boze Buur met een gieter. Hij woonde naast een steeg waar veel door gerolschaatst werd door kinderen. Kwam ik er een keer doorheen (ik rolschaatste echt nooit als kind want bang om te vallen) kwam er ineens een scheldende oude vent achter me aan met zijn gieter. Hij is door een andere opa opgevangen, maar ik had echt de schrik van mn leven. Ik was 10 ofzo. Soms knappen mensen gewoon en dan staan ze niet meer voor zichzelf in
Ik zou het wel echt serieus nemen hoor, want jou en je man doet hij waarschijnlijk niks omdat jullie wat terug kunnen doen, maar je wilt echt niet meemaken dat hij wel achter je nietkleuter aan gaat.
Aahwwwquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Nouja, dat dus. En ik ben er zo angstig van dat ik voor het eerst in een maand weer een paniekaanal heb gehad
Komt wel goed schatje!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef flowerbox het volgende:
Ladyblack,zie je me zwaaien?
Bedankt voor het meeleven allemaal. Sfeer zou hier gewoon nu leuk moeten zijn met zo'n mooie dochter. Ligt nu toch wat anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |