abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136131865
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:38 schreef Cwen het volgende:
Ikke :* wat naar! Ze hebben geen idee waar de infectie zit?

En ja, de dames rond je uitgerekende datum zijn altijd wat specialer O+. Maar ik schrijf een beetje in m'n eentje :'( ;).
Sorry, heb het gewoon te druk om veel mee te lezen en te reageren.. En volgens mij word ik ook niet gemist als ik niet post, en dan lokt dat ook niet echt aan om er wel even voor te gaan zitten..

Ik vind het altijd wel leuk om van jou nog wat te lezen, toch ook een beetje het vergelijken van hoever andere babytjes van haar leeftijd zijn.
pi_136132028
De pest is dat een minimeet zo snel uitgroeit tot een grote meet, omdat er zoveel animo is om te meeten ;)
En hoe groot de meet ook is, er vormen zich toch als vanzelf allemaal kleine kletsgroepjes. En dan hobbel je eens naar een ander groepje... of je gaat je kind verschonen en rond de verschoningstafel vormt zich een nieuw groepje... of je krijgt uitleg over rugdragen, en daar vormt zich een nieuw groepje omheen... Echt... zo eng is het allemaal niet ;)

En als er iemand zin heeft om naar Eindhoven te komen.. weest welkom!

Balen van je auto f_r, ik duim voor goede uitslagen! Hoe is het nu met sac?

Laiv :*
pi_136132102
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef GotC het volgende:

[..]

Gaat het goed? :*
Neuh, niet echt. Maar komt vast weer goed. (zie sc)

Maar hoe is het bij jou dan? Met je mannetje.
Bij jou moet ik altijd aan die prachtige groene muur van jullie babykamer denken. O+
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_136132138
flowerbox, las het net in de slowchat, echt vervelend! Zit hij in een sector die nog een beetje loopt?

Wij hadden in de kraamtijd een telefoontje dat er iemand uit moest, toen mocht mijn vriend gelukkig nog blijven. Begin december kwam hij wel thuis te zitten. En nu hebben we net de ww weer stopgezet voor in ieder geval 3 weken, maar waarschijnlijk langer.
pi_136132150
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:08 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Neuh, niet echt. Maar komt vast weer goed. (zie sc)

Maar hoe is het bij jou dan? Met je mannetje.
Bij jou moet ik altijd aan die prachtige groene muur van jullie babykamer denken. O+
Ow nee... dat is k*t! Gewoon zo, per direct?
pi_136132197
Yep, hij kon zo weer naar huis na de mededeling.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:14:59 #160
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136132256
Djeez wat enorm klote zeg.. ;(! Zomaar ineens out of the blue.. Snap niet dat dat mag en kan -O- Sterkte voor jullie allebei. Hoop dat je toch nog een (licht)roze wolk mag vinden :*

Groene muur ben ik nog steeds dol op, thanks O+ Al is de kamer nog steeds niet af (aankleding) :'). Zucht.
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:26:04 #161
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136132618
Vraagje, wat voor kinderstoel hebben jullie en waarom die?
pi_136132665
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
flowerbox, las het net in de slowchat, echt vervelend! Zit hij in een sector die nog een beetje loopt?

Wij hadden in de kraamtijd een telefoontje dat er iemand uit moest, toen mocht mijn vriend gelukkig nog blijven. Begin december kwam hij wel thuis te zitten. En nu hebben we net de ww weer stopgezet voor in ieder geval 3 weken, maar waarschijnlijk langer.
We missen je wel hoor als je niet post. Dus wel hier blijven als was het maar om je geweldige usersnaam. Ik zeg hem regelmatig hardop. Lieveheersbeestje toch?
Maar bij jullie dus hetzelfde. Wat fijn dat hij nu tijdelijk weer werk heeft.
pi_136132687
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:12 schreef flowerbox het volgende:
Yep, hij kon zo weer naar huis na de mededeling.
Tijdelijk contract?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136132690
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:06 schreef Shandaly het volgende:
De pest is dat een minimeet zo snel uitgroeit tot een grote meet, omdat er zoveel animo is om te meeten ;)
En hoe groot de meet ook is, er vormen zich toch als vanzelf allemaal kleine kletsgroepjes. En dan hobbel je eens naar een ander groepje... of je gaat je kind verschonen en rond de verschoningstafel vormt zich een nieuw groepje... of je krijgt uitleg over rugdragen, en daar vormt zich een nieuw groepje omheen... Echt... zo eng is het allemaal niet ;)

Maar als je kind overstuur raakt van te veel geluid, win je weinig met al die subgroepjes. Waarschijnlijk had je het niet tegen mij he? :')

Heel erg offtopic hoor..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136132727
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tijdelijk contract?
Nope, vast contract.
pi_136132739
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:30 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Nope, vast contract.
Minimaal een maand opzeg termijn?

Hebben jullie rechtsbijstand?
pi_136132753
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef Spirit82 het volgende:
LE, dan kom ik gewoon bij jou meeten binnenkort, als isa weer beter is. Mini genoeg? Die heeft trouwens oorontsteking dus we moeten heul veul zoutoplossing spuiten.

En waarom kondigt upc werkzaamheden niet aan??? Mooi rot, want ik heb een berg werk liggen waar je u tegen zegt, maar kan dus niks want geen internet }:|
Ah nee, daar kan je goed ziek van zijn idd. Arme Isa!

Jaaa minimeet! *O*
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:32:07 #168
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136132768
Wat bizar L-E :{ Kan me goed voorstellen dat he er verdrietig van wordt :* Hoe durft hij zo te doen! En wat heeft die man meegemaakt dat hij zo doet? :{
pi_136132781
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Minimaal een maand opzeg termijn?

Hebben jullie rechtsbijstand?
We zitten bij de vakbond. Dus jurist van hen. Idd maand opzegtermijn.
pi_136132812
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:32 schreef flowerbox het volgende:

[..]

We zitten bij de vakbond. Dus jurist van hen. Idd maand opzegtermijn.
sterkte...
pi_136132826
Le, zo'n buurman zou ik ook verdrietig van worden.
pi_136132871
Ik weet het niet. Ik heb geopperd om het even in alle kalmte binnen te bespreken, maar wij zijn 'schorem' en komen er niet in bij hem :')

Echt, je kan veel nare dingen over mij zeggen. Maar schorem?

flobo, ik had het gemist, maar jee, wat balen. Bizar ook dat dat tegenwoordig gewoon gebeurt.
pi_136132878
flowerbox, het was hier elke keer uitzendcontracten, dus de ene keer twee weken opzegtermijn, de laatste keer niet eens, dus hij hoorde op dinsdag dat er woensdag geen werk meer was.

Hij had per 1 januari voor 2 dagen in de week werk, en dat wordt nu (tijdelijk) naar fulltime uitgebreid.

En LE, wat een aparte buurman zeg! Ik zou daar ook erg verdrietig van worden.
pi_136132889
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:29 schreef L-E het volgende:

[..]

Maar als je kind overstuur raakt van te veel geluid, win je weinig met al die subgroepjes. Waarschijnlijk had je het niet tegen mij he? :')

Heel erg offtopic hoor..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou even aangifte doen van bedreiging… Misschien voert hij het nog uit ook.
pi_136132948
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik zou even aangifte doen van bedreiging… Misschien voert hij het nog uit ook.
Dat was mijn gedachte ook nadat hij mijn man bedreigde, maar de politie raadde dat ons toen af. Wel officieel melding van gemaakt. De wijkagent heeft het te druk (want vanmiddag weer de politie gebeld hierover) dus er zal een buurtbemiddelaar contact met ons opnemen. Ik ben benieuwd.
pi_136132980
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:37 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat was mijn gedachte ook nadat hij mijn man bedreigde, maar de politie raadde dat ons toen af. Wel officieel melding van gemaakt. De wijkagent heeft het te druk (want vanmiddag weer de politie gebeld hierover) dus er zal een buurtbemiddelaar contact met ons opnemen. Ik ben benieuwd.
Hmz.. Waarom raden ze dat af? Dat de situatie nog erger wordt?
pi_136133041
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hmz.. Waarom raden ze dat af? Dat de situatie nog erger wordt?
Ze vonden dat te heftig gezien hetgeen er gebeurd was. Mijn man zegt dat het veel geblaat en weinig wol is en dat we niets hoeven te vrezen, maar ik vind het typisch zo'n figuur die op een zeker moment *snap* doet en iedereen te lijf gaat met zijn kukidentgeweer ofzo.
pi_136133162
Kukidentgeweer? :D
pi_136133477
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:01 schreef GotC het volgende:
Ik was wel aardig overrompeld door de vorige meet, zo veel mensen met dreumessen :o Wel alsnog erg gezellig :Y
Speaking of..waar zijn Juud-- en Hilz?

L-E, wat was dat heftig, die periode.. :*..

Spirit, hoe ging het bij de HA? En wat knap, zelf drinken pakken enzo!

Heupecho was echt een echo en ging prima. :)
Oh haiii :W Still alive and kicking

SPOILER
Dus. Maar ik probeer nog wel mee te lezen, alleen van reageren komt het ff nauwelijks.. het voelt ook een beetje aso om zo binnen te denderen en dan hopeloos achter te lopen.

Ik wil nog wel ff zeggen met wie ik een dingetje voel, want daar ben ik nu met bijlezen :+

Spark en LB omdat zij ook een E. hebben O+
Bubs omdat ze rond dezelfde tijd als ik was uitgerekend en iets later is bevallen
Cwen omdat ze 2 weken eerder is bevallen
GotC omdat ik Yur ken en je tegen kwam op je werk :)
Tijdens mijn zwangerschap lurkte ik in Z&G, maar heb me hier in het babytopic pas gemeld toen E. 4 weken was geloof ik..
  donderdag 30 januari 2014 @ 13:55:08 #180
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136133560
Le wat een nare buurman :X

Flobo dat zegt helaas helemaal niks sterkte :*
pi_136133760
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:44 schreef flowerbox het volgende:
Kukidentgeweer? :D
Levensgevaarlijk, bejaarden.
pi_136134293
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:34 schreef L-E het volgende:
Ik weet het niet. Ik heb geopperd om het even in alle kalmte binnen te bespreken, maar wij zijn 'schorem' en komen er niet in bij hem :')

Echt, je kan veel nare dingen over mij zeggen. Maar schorem?

flobo, ik had het gemist, maar jee, wat balen. Bizar ook dat dat tegenwoordig gewoon gebeurt.
Ik zou daar dus keihard binnen een potje om gaan janken, als iemand zo tegen mij zou doen. Oh en als hij 1 vinger naar mijn kind uit zou durven steken dan zou hij echt een GROOT probleem hebben :( als hij schorem wil hebben, kan hij het krijgen hoor. Moet ik even bij hem langs gaan?? O-)
Sarcasme. Herken het.
pi_136134386
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:40 schreef L-E het volgende:

[..]

Ze vonden dat te heftig gezien hetgeen er gebeurd was. Mijn man zegt dat het veel geblaat en weinig wol is en dat we niets hoeven te vrezen, maar ik vind het typisch zo'n figuur die op een zeker moment *snap* doet en iedereen te lijf gaat met zijn kukidentgeweer ofzo.
Ik ben als kind een keer achterna gezeten door een Boze Buur met een gieter. Hij woonde naast een steeg waar veel door gerolschaatst werd door kinderen. Kwam ik er een keer doorheen (ik rolschaatste echt nooit als kind want bang om te vallen :') ) kwam er ineens een scheldende oude vent achter me aan met zijn gieter. Hij is door een andere opa opgevangen, maar ik had echt de schrik van mn leven. Ik was 10 ofzo. Soms knappen mensen gewoon en dan staan ze niet meer voor zichzelf in :@ Ik zou het wel echt serieus nemen hoor, want jou en je man doet hij waarschijnlijk niks omdat jullie wat terug kunnen doen, maar je wilt echt niet meemaken dat hij wel achter je nietkleuter aan gaat.
Sarcasme. Herken het.
pi_136134770
Fijn zn buurman :N en dan zeggen ze wat over de jeugd tegenwoordig, nou die oudjes kunnen er ook wat van.

flobo :* dat zijn nare berichten. Hopelijk vindt hij snel wat anders.

Ow ik ben echt een zeef :') rest alweer vergeten

Hier gaat t goed. M is koorts vrij. Alle kweken waren negatief dus wat t geweest is is nog een raadsel. Hopelijk mag hij zaterdag mee naar huis.
pi_136135903
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben als kind een keer achterna gezeten door een Boze Buur met een gieter. Hij woonde naast een steeg waar veel door gerolschaatst werd door kinderen. Kwam ik er een keer doorheen (ik rolschaatste echt nooit als kind want bang om te vallen :') ) kwam er ineens een scheldende oude vent achter me aan met zijn gieter. Hij is door een andere opa opgevangen, maar ik had echt de schrik van mn leven. Ik was 10 ofzo. Soms knappen mensen gewoon en dan staan ze niet meer voor zichzelf in :@ Ik zou het wel echt serieus nemen hoor, want jou en je man doet hij waarschijnlijk niks omdat jullie wat terug kunnen doen, maar je wilt echt niet meemaken dat hij wel achter je nietkleuter aan gaat.
Nouja, dat dus. En ik ben er zo angstig van dat ik voor het eerst in een maand weer een paniekaanal heb gehad :@
pi_136135975
Ojee, Boze Buur doet me denken aan de toestand die Spees had met haar buren. Daar werd ik ook helemaal eng van.

Ikke: ik hoop ook dat hij snel naar huis mag!
pi_136135994
Fijn nieuws ikke, ik hoop voor jullie dat hij lekker mee naar huis mag zaterdag! :)
pi_136136457
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:10 schreef L-E het volgende:

[..]

Nouja, dat dus. En ik ben er zo angstig van dat ik voor het eerst in een maand weer een paniekaanal heb gehad :@
Aahwww :* Sorry ik wil je helemaal niet bang maken joh ;( Het zal allemaal wel meevallen! En als je je er beter onder voelt, misschien toch aangifte doen dan? :@
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:38:18 #189
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136136868
Potver LE wat een hork!! :(

Ik zou ook andere buren inlichten over die idiote opmerking, kan iedereen een oogje in het zeil houden. En je zoon vertellen dat ie bij m uit de buurt blijft. (in het kader van voorkomen is beter dan genezen)
pi_136137706
Hè wat naar LE. Wat een zak tabak. :( :* Wij hebben (iig) 1 gekkie buurman die midden in de nacht op de muren ging bonken toen Mimi net geboren was. Heel bedreigend vond ik dat. Als ik m nu tegenkom op straat kijkt hij altijd heel boos als ik m groet. :')

Sterkte Flobo.

M. heeft al tijden een rocheltje. Het lijkt wel een rokersrocheltje. :@ Dus ben ik daarnet maar even naar de huisarts gegaan, om de bevestiging te krijgen dat er niets aan de hand was. Wist ik wel hoor, ze ziet er zo goed uit, maar gisteravond ging het knagen, dat rocheltje. En toen ging ik googlen en kwam toen op verborgen reflux en precies op dat moment projectielkotst zij mij helemaal onder. Dus ja, dat moest het wel zijn! Ze rook ook zuur ja duh en ze moest ook de hele tijd slikken ja duh. :')

Anyway, niets aan de hand. Dus sorry voor de oplopende zorgkosten. :@
pi_136139169
Wij hebben gewoon geen contact met de buren :') Meneer is sinds december 2012 dagelijks aan het klussen en vond het gek als ik kwam klagen over geluidsoverlast :') Boerenlul. Helemaal toen ik net bevallen was kon ik hem wel doodgooien.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_136139276
Le wat een horrorbuurman zeg. En dat je door zo'n figuur weer terug geslingerd wordt qua herstel. Ze zouden verboden moeten worden.C

Ikke tjee zeg wat zijn jullie allang in het ziekenhuis zeg. Hopelijk mogen jullie zaterdag naar huis.

Flobo dat is ook schrikken zeg. Zit hij in een sector waar nog banen in zijn?

Letiekje fijn dat je vent weer aan de slag is.

Shandaly ik deed je na met de auto ook een kapotte accu. Dus ik mooi naar de bushalte gelopen bleken ze heel de dienstregeling omgegooid te hebben. De bus rijdt nog maar 1x in het uur ik was maar net op tijd. En dat zou ik toch eigenlijk geweten moeten hebben want hij rijdt door onze straat. Over een stukje van max10km zit ik ruim 40min in de bus. Ik bedacht mij toen ik in de bus zat dat ik ook wel had kunnen gaan fietsen.

En mini mee omg. Eindhoven prima idee.

De mdl-arts schrok van de hoeveelheid maagzuur dat ik nog heb met medicatie. Dus nu een afspraak bij de chirurg om de operatie te bespreken. Niet zo gek dus dat ik niet fatsoenlijk kan werken gezien de meting die diep in het rood ging.
pi_136141893
f_r, wanneer denk je dan dat ze je gaan opereren?

en ikke, fijn dat je M alweer bijna mee naar huis mag nemen.. Hopelijk wordt het ook echt zaterdag.
pi_136142693
GotC fijn dat de echo meeviel. Wij hebben de alombekende Ikea kinderstoel (Antilop, geniale naam) omdat L hier goed in zit. In andere kinderstoelen zit hij wat onderuit gezakt omdat er dan geen steuntje tussen zijn benen zit. Ik heb mijn houten kinderstoel verkocht om die reden.
Wat ik ook fijn vindt is dat het blad een opstaande rand heeft zodat stukjes niet zo makkelijk weg kunnen glippen. En hij is goedkoop (sorry, ben Ikea fan :@ )

LE wat rot voor je :* hopelijk houdt die gek zich in

Ikke, fijn *O*
pi_136145540
LE, wat een vreselijke vent!! :( Ik zou 'm heeeel goed in de gaten houden...

GotC, fijn dat de echo goed was! Wij hebben een Stokke met baby- en newbornzitje. Ellie zit er heel goed en graag in.

Laiv :*. Ik wil juist graag weten hoe het met V gaat!

FR, je klachten vallen nog steeds niet mee he? Hopelijk kunnen ze snel overgaan tot de operatie.

Fieder, hoe is het nu met L?

Ellie is nog steeds snipverkouden en heeft weer krampjes en groene poep, ocharm :'(. Ze is echt niet lekker... Wil zelfs niet op me slapen, alleen maar in haar bedje (ze lijkt op mama wat dat betreft...).
Home is where the O+ is...
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:13:51 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136146966
Ah Ellie -O- dan maar flink slapen in dat bedje, dan is ze er hopelijk snel weer vanaf!

Spirit, oorontsteking? :o arme Isa! Geen antibiotica?

FR, soms wou ik jou wel een knuffel geven... volgens mij heb jij het nog steeds niet makkelijk :*

Flower, wat rot!! En ook plotseling begrijp ik?
En woon jij ook in Groningen? :W

Verder een :* voor iedereen die zich hier onopgemerkt voelt! We kunnen niet allemaal altijd tijd maken voor monsterposts of 20 posts per dag, en dan heb je misschien inderdaad wat minder 'smoel' hier. Maar dat maakt niet dat je dan niet over je kind kunt komen kletsen! ^O^
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:15:00 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136147023
Ik kom hier soms ook 2 dagen niet, maar knal dan gewoon weer binnen en ga ervanuit dat jullie dat fantastisch vinden oO<
pi_136147372
Ontzettend leuk dat ze mama kan zeggen en mij nu ook echt roept.

Minder leuk is dat ik weet dat ik binnen nu en een kwartier uit bad moet omdat ze over de zeik gaat omdat mama niet komt (terwijl ze bij papa zit).
pi_136147534
Ladyblack, :W zie je me zwaaien?
Bedankt voor het meeleven allemaal. Sfeer zou hier gewoon nu leuk moeten zijn met zo'n mooie dochter. Ligt nu toch wat anders :X
pi_136147660
Flower ik had nog niet gereageerd :* wat rot
Cwen beterschap :* met L gaat het goed en manlief heeft het incident overleefd Toonde voldoende berouw :P

Ik hou van marktplaats O+ heb weer superleuke dingen voor L's verjaardag gevonden
pi_136147767
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef flowerbox het volgende:
Ladyblack, :W zie je me zwaaien?
Bedankt voor het meeleven allemaal. Sfeer zou hier gewoon nu leuk moeten zijn met zo'n mooie dochter. Ligt nu toch wat anders :X
Komt wel goed schatje! :*
pi_136147822
7 minuten! 15 waren te veel :')

O en ze kan ook nee zeggen nu. Nee nee nee nee nee.......

:(
pi_136147842
Dank je Fieder. Iedereen leeft hier zo mee, lief!

Wat heb je gevonden op Mp?
pi_136148069
Tally wat schattig dat ze je roept maar ik snap je frustratie :P :*

Flower; een klein gereedschapstafeltje met licht en geluid O+

Mijn bijna-dreumes heeft vandaag een toren gebouwd van zijn stapelbekers :o en we kijken samen altijd naar de vogels in de tuin en hij zei iets dat als 'ogo' klonk. Maar dat was vast toeval :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')