abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:23:06 #251
30252 Soempie
Procreating
pi_136162048
Oh, ik val precies op het goede moment het topic binnen. Wat leuk die foto's van oudere kindjes en baby's. O+

Ik mis een beetje een topic waar het alleen maar gaat over twee of meer kindjes, omdat het nu hier de grootste uitdaging -af en toe- en tegelijk het allerleukste is. O+

Verder totaal niet bijgelezen, maar daar gaat vast verandering in komen. Na 6 weken begrijp ik eindelijk m'n baby. 8)7 Waar dat met M. vanzelf ging viel het kwartje hier pas deze week. En nu hebben we een soort ritme te pakken en hoeft ze ook niet meer de hele dag op of aan me. Een tevreden babymeisje. _O_ En wat meer tijd over voor mij.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:35:05 #252
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136162263
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:23 schreef Soempie het volgende:
Oh, ik val precies op het goede moment het topic binnen. Wat leuk die foto's van oudere kindjes en baby's. O+

Ik mis een beetje een topic waar het alleen maar gaat over twee of meer kindjes, omdat het nu hier de grootste uitdaging -af en toe- en tegelijk het allerleukste is. O+

Verder totaal niet bijgelezen, maar daar gaat vast verandering in komen. Na 6 weken begrijp ik eindelijk m'n baby. 8)7 Waar dat met M. vanzelf ging viel het kwartje hier pas deze week. En nu hebben we een soort ritme te pakken en hoeft ze ook niet meer de hele dag op of aan me. Een tevreden babymeisje. _O_ En wat meer tijd over voor mij.
Er is een topic voor maar daar is al heel lang niet meer gepost. Misschien leuk om te uppen? Fijn dat alles goed gaat trouwens O+.

OUD / En dan heb je er twee! (Of drie, of vier, of...) deel 3
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:43:52 #253
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136162441
Goed topic idd, ik ging even lezen en ik kwam meteen een post van Soempie tegen met een boekentip die ik zeker ga opzoeken in de bieb :D
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:45:55 #254
30252 Soempie
Procreating
pi_136162483
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:35 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Er is een topic voor maar daar is al heel lang niet meer gepost. Misschien leuk om te uppen? Fijn dat alles goed gaat trouwens O+.

OUD / En dan heb je er twee! (Of drie, of vier, of...) deel 3
Wat goed, die ga ik zo (of in elk geval ergens deze week nog) bijlezen. *O* En dan schop ik hem vast nog wel omhoog.

Mijn duo:

*;

M'n meisje. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:47:10 #255
30252 Soempie
Procreating
pi_136162506
quote:
2s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:43 schreef Kyara het volgende:
Goed topic idd, ik ging even lezen en ik kwam meteen een post van Soempie tegen met een boekentip die ik zeker ga opzoeken in de bieb :D
Oh echt? Heb ik gewoon zelf in het topic gepost? :D 8)7
pi_136162533
Ow ja.. dat topic was ook erg interessant ja... Maar toen niet veel in meegepost omdat nr. 2 nog niet zo opschoot ;) Vanavond maar eens lezen (als ik mijn nieuwsgierigheid over welk boek het gaat zo lang kan bedwingen)

Mooi stel, Soemp! *;
pi_136162604
*ontlurkt* Soemp, wat doe je! Die eerste foto O+ O+ Nu moet ik ook een zusje voor mijn peuter }:| :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_136162624
Ok, die nieuwsgierigheid is wel erg sterk...

Leuk boek lijkt me dat, eens kijken of de bieb het hier heeft. En wat een lieve post, soempie. Hoe kijk je er nu tegenaan?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

BJ, ken je dit boekje:

[img]http://http://home.planet.nl/~hout0299/plaatjes/vanmij/omslagvanmijgroot.jpg[/img]

Misschien een leuk idee om eens te lezen met Evie (en Liene). :)

Leuk topic. Gister had ik het er met m'n man over: een tweede kindje, hoe hij daar nu over denkt. We hebben altijd gezegd dat we het liefst twee kindjes zouden krijgen, maar nu vind ik het toch lastig. Het gaat nu zo goed, we zijn zo gelukkig. Wat als het bij een tweede ineens helemaal mis gaat (op wat voor manier dan ook)? En ik kan me niet voorstellen dat ik net zoveel kan houden van een tweede kindje. Daar ben ik wel bang voor. Maar als ik dan hier de verhalen lees, dan is de ervaring steeds weer dat dat wel goed zit. En heel langzaam begint er toch weer wat te kriebelen..

M'n man zei gister: maar ik gun het ons allemaal zo, ook het ongeboren kindje. :D O+

Allereerst hier eens een poosje meelezen. :)
Het is dat de systemen op het werk niet echt meewerken vandaag... maar zal me nu maar weer eens gaan focussen
pi_136162679
Wat leuk weer zoveel foto-updates! En inderdaad, ook ik heb de raarste redenen om de een actiever te volgen dan de ander. Bijvoorbeeld de naam of streepjesdata.

Hier een koortsig jongetje, sneu maar lief.
En een of meer lijkt mij ook een wereld van verschil :Y
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:54:07 #260
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136162689
Soemp wat een mooi meisje zeg!! O+! Die ogen O+!

Hillie ook al zo'n snelle, net zoals Ellie! Mooie dame O+
  vrijdag 31 januari 2014 @ 10:18:29 #261
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136163229
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:47 schreef Soempie het volgende:

[..]

Oh echt? Heb ik gewoon zelf in het topic gepost? :D 8)7
Ja, en een hele lieve post ook nog:

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Soempie het volgende:
Leuk topic. Gister had ik het er met m'n man over: een tweede kindje, hoe hij daar nu over denkt. We hebben altijd gezegd dat we het liefst twee kindjes zouden krijgen, maar nu vind ik het toch lastig. Het gaat nu zo goed, we zijn zo gelukkig. Wat als het bij een tweede ineens helemaal mis gaat (op wat voor manier dan ook)? En ik kan me niet voorstellen dat ik net zoveel kan houden van een tweede kindje. Daar ben ik wel bang voor. Maar als ik dan hier de verhalen lees, dan is de ervaring steeds weer dat dat wel goed zit. En heel langzaam begint er toch weer wat te kriebelen..

M'n man zei gister: maar ik gun het ons allemaal zo, ook het ongeboren kindje. :D O+

Allereerst hier eens een poosje meelezen. :)
En nu is dat 2e kindje er gewoon O+ O+ O+
pi_136165747
LB, wat een leuk jurkje O+ Ik wilde echt dat ik ook jurkjes zou kunnen dragen, lijkt me zo relaxed!

Foto's O+ O+ O+ Al die snoetjes, zo eigen en stuk voor stuk om op te vreten! En duo's ook zo tof! Dat is ook iets wat ik me echt nog niet voor kan stellen! Ik denk ook dat dat hier nog wel even zal gaan duren, ik ben nog steeds niet helemaal gewend aan deze ene :@ Eerst dit maar eens in een rustiger vaarwater, voordat we weer het diepe in springen :D
pi_136165766
Soempie, prachtige dochter heb je daar! En een bekend broekje op de eerst foto, die heeft mini flobo hier ook. :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_136166959
Soempie, je foto's O+

Belle, waarom kun jij geen jurkjes dragen dan? :@ Corrigerende onderjurkjes ftw!!

Ik zit op mijn werk en krijg allemaal foto's toegestuurd van mijn man, die heeft papadag. Maar hij is ook ziekjes en Isa wil weer niet eten, alleen maar slapen. Dus ik zit nu, in plaats van te werken, al een half uur te zwijmelen bij de foto's van Isa tegen mn man aangeplakt op de bank O+

Aan de andere kant maak ik me nu toch weer zorgen. We zijn gisteren nog bij de huisarts geweest en toen zag hij dus dat ze een rood oor had en moesten we heel veel sprayen, maar vandaag schijnt ze dus alleen maar te huilen en te slapen ;( Zo zielig... Volgens de huisarts moesten we alleen terugkomen als de koorts weer opliep, maar dit lijkt me toch ook niet de bedoeling.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:54:53 #265
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136167233
Oh soemp wat een mooie foto's! En die post uit 2012 O+

Brusjes zijn zo leuk! Ze reageren op elkaar, willen samen spelen, de peuter die de hele tijd "samen spelen samen delen" roept, samen liedjes zingen, Kiekeboe spelen en elkaar slaan als het anders gaat dan gepland (het blijven jonge kinderen :') ) O+

ik had gisteren trouwens nog een hele mooie foto van Lauren gemaakt
De facebookers hebben hem al gezien ;)

pi_136169503
Wat een leuke foto pessie!

En die naaimachinekoffer, mijn moeder heeft dezelfde. Naaimachine lijkt ook wel wat op die ze heeft..
pi_136169505
Hè bah, wat sneu Spirit! Maar veel slapen hoort wel bij ziek zijn (griep en verkoudheid enzo hè). Drinkt ze wel genoeg? En dat huilen, tja, dat lijkt mij ook logisch, maar als je het niet vertrouwt gewoon weer terug naar de dokter.

Aah de nieuwe Isabel Marant! Ze heeft in elk geval een bijpassende eclectische outfit aan, Pessie! :+
  vrijdag 31 januari 2014 @ 14:08:08 #268
30252 Soempie
Procreating
pi_136169604
Lauren O+ Wat een leuke, vrolijke foto.
Hier ook een 'samen spelen, samen delen' roepende peuter, maar dan bij oudere kindjes nog. Ben benieuwd hoe het gaat zijn over bijvoorbeeld een jaar samen. Ik hoop zoals jij het beschrijft.

Ach spirit wat sneu. Wel heel lief van je man. En zo kom je gewoon niet aan werken toe. :+
En bij Suiker ook een zieke, beterschap!

quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:51 schreef Shandaly het volgende:
Ok, die nieuwsgierigheid is wel erg sterk...

Leuk boek lijkt me dat, eens kijken of de bieb het hier heeft. En wat een lieve post, soempie. Hoe kijk je er nu tegenaan?

Ook dit keer was er hier weer een combinatie van verwondering (kijk nou, dit is ons kindje! Wat is ze klein, kijk die teentjes, enz.) en vanzelfsprekendheid (natuurlijk ben jij ons kindje O+ , dat kon ook niet anders). De vanzelfsprekendheid dat juist zij het was en tegelijk ook die verliefdheid en verwondering, heel bijzonder. En dat je dus inderdaad genoeg ruimte en liefde hebt om ook van een tweede zoveel te houden.

Alleen waar ik met M. echt alle tijd had om alles in me op te nemen is dat met J. minder. Daarom hebben we ook pas na 6 weken wat meer ritme. Ik begreep eerder haar signalen domweg niet. Of ik had in elk geval niet de rust om er goed naar te kijken en er op in te spelen.
En ik vind het jammer dat die verwondering toch wat minder is. Er is wat minder tijd voor en misschien ook omdat ze de tweede is. 's Nachts als ik naar haar lig te kijken of als we samen 'gesprekjes' voeren en naar elkaar lachen dan komt dat gevoel wel hoor. O+

Ondertussen is m'n peuter naar gym geweest, hebben we boterhammen gegeten, gespeeld, geslapen, enz. en ik heb dus geen idee meer wat ik wilde schrijven en of ik zo antwoord heb gegeven op je vraag. :D Ik post maar gewoon, voor een van de twee wakker wordt en er niks meer van komt. :P
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:13:47 #269
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136172012
Ik vond en vind het inderdaad "jammer" dat ik minder tijd had om van Lauren te genieten, maar ik bedacht me gelukkig op tijd dat de babytijd van Nathan heel heftig was (dus alsnog weinig genieten) en zo voorbij was. Elk momentje dat kon heb ik geprobeerd eruit te halen wat erin zat. Was ze op mij in slaap gevallen terwijl het leek alsof er een bom in mijn huis was ontploft, dan bleef ik zitten, genietend van dit kindje, gewoon omdat het nu nog kon. Ontploffende woonkamers blijven wel, baby's zijn maar 1x klein.

Haha laiv, dit is de oude van mijn moeder, ik heb em nu gebruikt om een verjaardagsslinger te maken voor Lauren haar verjaardag.
pi_136173243
Spirit, ik heb 1001 verschillende jurkjes gepast en elke keer barst ik in huilen uit als ik mezelf dan zie :'( Ik ben nog geen jurkje tegen gekomen dat me staat, of waar ik me in ieder geval enigszins prettig in voel. Zelfs niet met corrigerend ondergoed (daarvan heb ik ook nog nooit fijne gevonden die bij mij helpen :') )
pi_136173254
Pessie wat een geweldige foto <3 Mooi ogen heeft ze!
  vrijdag 31 januari 2014 @ 15:50:50 #272
30252 Soempie
Procreating
pi_136173284
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:50 schreef Clubsoda het volgende:
*ontlurkt* Soemp, wat doe je! Die eerste foto O+ O+ Nu moet ik ook een zusje voor mijn peuter }:| :+
Ja, doe eens. O+
pi_136173331
Dat stuit wel op enige logistieke hindernissen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:01:57 #274
30252 Soempie
Procreating
pi_136173595
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 15:52 schreef Clubsoda het volgende:
Dat stuit wel op enige logistieke hindernissen :+
:+

Ja, het is jammer dat je geen hermafrodiet bent.. -O-
  vrijdag 31 januari 2014 @ 16:04:52 #275
381212 Gulara
From the future
pi_136173668
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom hier soms ook 2 dagen niet, maar knal dan gewoon weer binnen en ga ervanuit dat jullie dat fantastisch vinden oO<
Klopt! *;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')