Er is een topic voor maar daar is al heel lang niet meer gepost. Misschien leuk om te uppen? Fijn dat alles goed gaat trouwensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:23 schreef Soempie het volgende:
Oh, ik val precies op het goede moment het topic binnen. Wat leuk die foto's van oudere kindjes en baby's.![]()
Ik mis een beetje een topic waar het alleen maar gaat over twee of meer kindjes, omdat het nu hier de grootste uitdaging -af en toe- en tegelijk het allerleukste is.![]()
Verder totaal niet bijgelezen, maar daar gaat vast verandering in komen. Na 6 weken begrijp ik eindelijk m'n baby.Waar dat met M. vanzelf ging viel het kwartje hier pas deze week. En nu hebben we een soort ritme te pakken en hoeft ze ook niet meer de hele dag op of aan me. Een tevreden babymeisje.
En wat meer tijd over voor mij.
Wat goed, die ga ik zo (of in elk geval ergens deze week nog) bijlezen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:35 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Er is een topic voor maar daar is al heel lang niet meer gepost. Misschien leuk om te uppen? Fijn dat alles goed gaat trouwens.
OUD / En dan heb je er twee! (Of drie, of vier, of...) deel 3
Oh echt? Heb ik gewoon zelf in het topic gepost?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:43 schreef Kyara het volgende:
Goed topic idd, ik ging even lezen en ik kwam meteen een post van Soempie tegen met een boekentip die ik zeker ga opzoeken in de bieb
Het is dat de systemen op het werk niet echt meewerken vandaag... maar zal me nu maar weer eens gaan focussenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
BJ, ken je dit boekje:
[img]http://http://home.planet.nl/~hout0299/plaatjes/vanmij/omslagvanmijgroot.jpg[/img]
Misschien een leuk idee om eens te lezen met Evie (en Liene).
Leuk topic. Gister had ik het er met m'n man over: een tweede kindje, hoe hij daar nu over denkt. We hebben altijd gezegd dat we het liefst twee kindjes zouden krijgen, maar nu vind ik het toch lastig. Het gaat nu zo goed, we zijn zo gelukkig. Wat als het bij een tweede ineens helemaal mis gaat (op wat voor manier dan ook)? En ik kan me niet voorstellen dat ik net zoveel kan houden van een tweede kindje. Daar ben ik wel bang voor. Maar als ik dan hier de verhalen lees, dan is de ervaring steeds weer dat dat wel goed zit. En heel langzaam begint er toch weer wat te kriebelen..
M'n man zei gister: maar ik gun het ons allemaal zo, ook het ongeboren kindje.![]()
Allereerst hier eens een poosje meelezen.
Ja, en een hele lieve post ook nog:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh echt? Heb ik gewoon zelf in het topic gepost?![]()
En nu is dat 2e kindje er gewoonquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:58 schreef Soempie het volgende:
Leuk topic. Gister had ik het er met m'n man over: een tweede kindje, hoe hij daar nu over denkt. We hebben altijd gezegd dat we het liefst twee kindjes zouden krijgen, maar nu vind ik het toch lastig. Het gaat nu zo goed, we zijn zo gelukkig. Wat als het bij een tweede ineens helemaal mis gaat (op wat voor manier dan ook)? En ik kan me niet voorstellen dat ik net zoveel kan houden van een tweede kindje. Daar ben ik wel bang voor. Maar als ik dan hier de verhalen lees, dan is de ervaring steeds weer dat dat wel goed zit. En heel langzaam begint er toch weer wat te kriebelen..
M'n man zei gister: maar ik gun het ons allemaal zo, ook het ongeboren kindje.![]()
Allereerst hier eens een poosje meelezen.
Ook dit keer was er hier weer een combinatie van verwondering (kijk nou, dit is ons kindje! Wat is ze klein, kijk die teentjes, enz.) en vanzelfsprekendheid (natuurlijk ben jij ons kindjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:51 schreef Shandaly het volgende:
Ok, die nieuwsgierigheid is wel erg sterk...
Leuk boek lijkt me dat, eens kijken of de bieb het hier heeft. En wat een lieve post, soempie. Hoe kijk je er nu tegenaan?
Ja, doe eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:50 schreef Clubsoda het volgende:
*ontlurkt* Soemp, wat doe je! Die eerste foto![]()
Nu moet ik ook een zusje voor mijn peuter
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:52 schreef Clubsoda het volgende:
Dat stuit wel op enige logistieke hindernissen
Klopt!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom hier soms ook 2 dagen niet, maar knal dan gewoon weer binnen en ga ervanuit dat jullie dat fantastisch vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |