quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:54 schreef Tally het volgende:
Die eerste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een blij bekkie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste nieuwe jurkje weer. Ik ga er niet in kunnen voeden of kolven, maar ik ga er wel in strááálen!![]()
Hm, dat kan ik even vragen of ze dat doen ja! Normaalgesproken maakt het haar geen biet uit of je het koud of warm geeftquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef Shandaly het volgende:
Ik zie bij Tally ook al een voedingskussen liggen als landingsplek voor als het zitten ineens te vermoeiend is... We hebben de mijne vanmiddag ook als steuntje gebruikt:
[ afbeelding ]
LB, geen idee eigenlijk. Femke drinkt juist bij het kdv meer dan thuisMisschien kunnen ze wat varieren met temperatuur? Nu ze met bijvoeding ook wat gewend is aan dingen die wat kouder of juist wat warmer zijn, misschien vindt ze haar flessen ook wel niet op de lekkere temperatuur...
Ze stort zich zo op eens op de grond dat het wel eens een klap heeft gegeven. Dat probeer ik te voorkomen met de voedingskussen. In de box en op de grond.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:07 schreef Shandaly het volgende:
Ik zie bij Tally ook al een voedingskussen liggen als landingsplek voor als het zitten ineens te vermoeiend is... We hebben de mijne vanmiddag ook als steuntje gebruikt:
[ afbeelding ]
LB, geen idee eigenlijk. Femke drinkt juist bij het kdv meer dan thuisMisschien kunnen ze wat varieren met temperatuur? Nu ze met bijvoeding ook wat gewend is aan dingen die wat kouder of juist wat warmer zijn, misschien vindt ze haar flessen ook wel niet op de lekkere temperatuur...
V&D heeft nu een actie van 3 voor de prijs van 2 op NewLook jurkjesquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:23 schreef flowerbox het volgende:
Lady wat een prachtig jurkje, helemaal mijn smaak.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:46 schreef bellelena het volgende:
Ja, dat was heavy, gaat gelukkig weer beter inmiddels! Ik heb vanavond voor het eerst weer wat 'vast' voedsel gegeten
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:16 schreef Shandaly het volgende:
Foto's met grote broers/zussen zijn tofIk vind het altijd zo grappig om te zien hoe Lars aan de ene kant zich ergert als zijn zusje aan zijn mouw trekt/aan zijn speelgoed zit/zijn eten probeert te pakken etc, maar aan de andere kant het ook telkens opzoekt door dicht bij haar te gaan spelen/eten.
Toevallig dingen waar jij graag aan zit?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:13 schreef vencodark het volgende:
Waarom wil A overal aanzitten wat niet voor hem is maar naar zijn speelgoed niet omkijkt?
En constant overal heenkruipt en dus niet meer op 1 plek speelt?
Goed dat hij ondernemend is maar wat vermoeiend zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |