FOK! ik mocht niet naar buiten....quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:58 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Lul niet, groente is vaak genoeg in de aanbieding.
Vanavond nog 12 km gerend, wat is jouw besteding van de avond geweest?
Dat zijn ze ook..quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:00 schreef Partypoeper het volgende:
En dan ga je in mijn topic sportscholen belachelijk maken
Elk pondje gaat door het mondje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Tja het ging erg snel, het was eerst iedere dag een halve liter bier, toen de frikandelbroodjes die 2 voor 1 euro werden. Dus ik heb zeker een week lang iedere dag 4 frikandelbroodjes gegeten... Dan was er eens gebak in de aanbieding, de schnitte's bij de aldi, of een aldi taart die ik in mijn eentje opat in 3 dagen tijd...
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
FOK! ik mocht niet naar buiten....
[..]
Dat zijn ze ook..
Ja ik beweeg niet zoveel dat wel. Ik zit altijd op mijn stoel...quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Elk pondje gaat door het mondje.
Cutten on je gains en je kilo's moeten haast wel shrinken als je gewoon beweegt.
Nee maar beter dan de sportschool, altijd beter dan de sportschool. En ik schaam me wel, moest naar de huisarts voor problemen met blaas, en ze probeerde te voelen aan mijn blaas. Zo'n jonge meid nog die in opleiding is, en ze moest keihard drukken door mijn vet en kwam er niet bij en zei dat ze het niet kon voelen..quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:03 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Nee, een bmi van 40 is lekker
Ik zou me werkelijk kapot schamen.
AHA.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:05 schreef Spongeboss het volgende:
Ja ik beweeg niet zoveel dat wel. Ik zit altijd op mijn stoel...
Wat kan ik dan doen voor meer beweging? Ik kan wel niet veel sporten want ik heb een ziekte.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:06 schreef Scuidward het volgende:
[..]
AHA.
Ik voel me soms met Sherlock Holmes.
In elk geval kappen met trollen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat kan ik dan doen voor meer beweging?
Ga gewoon minder eten, gewoon niks in huis halen? 's avonds hardlopen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat kan ik dan doen voor meer beweging? Ik kan wel niet veel sporten want ik heb een ziekte.
Hardlopen plaatst teveel stress op mijn beenderen en botten vooral met mijn gewicht! Ik ga kijken of ik meer kan wandelen, misschien noridcwalking. Of een roeitrainer aanschaffen, misschien een paar dagen zwemmen ik weet het niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ga gewoon minder eten, gewoon niks in huis halen? 's avonds hardlopen?
Owja water natuurlijk ... daar kan je drijven met zo'n stang en wat bewegen. Voel je ook minder zwaar dacht ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hardlopen plaatst teveel stress op mijn beenderen en botten vooral met mijn gewicht! Ik ga kijken of ik meer kan wandelen, misschien noridcwalking. Of een roeitrainer aanschaffen, misschien een paar dagen zwemmen ik weet het niet.
Gaat goed komen over 5 maanden een pic van ik waar ik slank ben en waar ik dik was.
Tof ik ga dat doen denk ik! Wel duur maar beter dan fitnessen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Owja water natuurlijk ... daar kan je drijven met zo'n stang en wat bewegen. Voel je ook minder zwaar dacht ik.
JA so what Ik heb mezelf niet gemaakt.quote:
Ik bedoelde ook eerst afvallen door minder te eten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:11 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hardlopen plaatst teveel stress op mijn beenderen en botten vooral met mijn gewicht! Ik ga kijken of ik meer kan wandelen, misschien noridcwalking. Of een roeitrainer aanschaffen, misschien een paar dagen zwemmen ik weet het niet.
Gaat goed komen over 5 maanden een pic van ik waar ik slank ben en waar ik dik was.
Uitgesport dan nu?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:13 schreef Roadtrip het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn? Gewoon maximaal 1000 calorien eten en 6 per week naar de sportschool.
Ik ben zo dicht extreem snel af gevallen.
Ja ik eet nu vrij weinig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook eerst afvallen door minder te eten.
Iets minder. Maar ik vind het gewoon leuk om te doen. Je gaat je anders voelen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:13 schreef Scuidward het volgende:
En ook echt doen ... ik heb tijden niks gedaan op ander vlak en ik haal nu alles een beetje in.
[..]
Uitgesport dan nu?
Water drinken ipv frisdrank of doe je dat al?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja ik eet nu vrij weinig.
2 wheatabix
2 boterhammen
Avondeten
4-5 stukjes drop.
Eiwit shake x1 aanlengen met water.
Dat eet ik maar ik val nog niet af...
Vaak zo ja als je iets doet wat je leuk vind. Geniet ze!quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:15 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Iets minder. Maar ik vind het gewoon leuk om te doen. Je gaat je anders voelen.
Zwemmen werkt goedquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat kan ik dan doen voor meer beweging? Ik kan wel niet veel sporten want ik heb een ziekte.
Jij begrijpt mij!quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:15 schreef GhpH het volgende:
Laat je ook niet vangen door gebakjes zoals koffiekoek of vetdingen zoals frikadelbroodjes en croissants. Die zijn echt lipide bronnen. Ik weet dat ze lekker zijn. Ik voel je probleem :/ kan ook niet van die dingen af blijven als ze er staan
Ja maar soms spa fruit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Water drinken ipv frisdrank of doe je dat al?
Het gekke is, ik ben totaal geen sport mens. Letterlijk. Toen ik ging fitnessen had ik letterlijk jaren niet gesport. Alleen geskit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vaak zo ja als je iets doet wat je leuk vind. Geniet ze!
Ow ik ben al perfect.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het gekke is, ik ben totaal geen sport mens. Letterlijk. Toen ik ging fitnessen had ik letterlijk jaren niet gesport. Alleen geskit.
Maar naar de sportschool is lekker efficiënt. Je hebt het lekkere gevoel zonder dat het veel tijd kost.
Ga jij al naar de sportschool? Ik kan het zeker aanraden. Niet per se voor afvallen, maar wel voor lekkerder in je vel zitten, zelfvertrouwen en gelukkig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |