2nd that.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:18 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Allerslechtste advies. Gewoon minder eten in je muil proppen, meer hoef je niet te doen.
Waarom is dat slecht advies?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:18 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Allerslechtste advies. Gewoon minder eten in je muil proppen, meer hoef je niet te doen.
Kunnen bodybuilders daarom veel ongezonde shit naaar binnen werken zomder dik te worden ze hebben een goede schildklier en sporten insane hard soms wel 2 keer per dagquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:35 schreef Pulzzar het volgende:
Volgens mij gaat door sporten je metabolisme omhoog en draagt het bij aan afvallen. Zeker als je bijvoorbeeld krachttraining doet, omdat je vetreserves dan worden aangesproken, waardoor de spieren kunnen herstellen en groeien.
En anabolen of 10000 supplementen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:25 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Bodybuilders verbranden gewoon veel door hun spiermassa en vele trainen, daarbuiten zijn de bijna arnold types vaak geobsedeerd qua voeding en eten die echt geen vette troep ook niet in de bulk.
toppertjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En anabolen of 10000 supplementen.
Het gaat goed ik ben nu 124.5Dus bedankt voor je advies.
Waar slaat dat nou op?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:20 schreef vegeta015 het volgende:
[..]
Kunnen bodybuilders daarom veel ongezonde shit naaar binnen werken zomder dik te worden ze hebben een goede schildklier en sporten insane hard soms wel 2 keer per dag
op naar 130!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En anabolen of 10000 supplementen.
Het gaat goed ik ben nu 124.5Dus bedankt voor je advies.
ik zij al een paar paginas terug begin een lekkere crack verslaving fok al die dieet shakes en afval pillen reclames gewoon aande ouder wetse vertrouwde thug crackquote:
Je zal afvallen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:18 schreef Koeketrommel het volgende:
Bij de Lidl verkopen ze nu Sonja Bakker boeken waar ze werkt met de producten van de Lidl zodat het nog betaalbaar blijft, in tegenstelling tot haar andere boeken waar veel A-merken gebruikt werden.
Heb 'em opgepikt en ben van plan binnenkort te gaan starten. Misschien een tip voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |