quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:33 schreef drakin het volgende:
paris je taime
le petite lili
blue is the wsrmest color
quote:Net als zijn vader verdient ook Thomas Seyr de kost met een schimmige huizenhandel. Wanneer hij op een dag de impresario van zijn overleden moeder ontmoet, groeit bij Thomas de begeerte om net zoals zijn moeder concertpianist te worden.
quote:Xavier is een student economie die voor een jaar op Erasmus gaat in Barcelona. Hem is een goede baan in het vooruitzicht gesteld, maar daarvoor moet hij daar wel eerst een postdoctoraal proefschrift schrijven en de Spaanse taal leren.
jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Noem je nu gewoon random franse films?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Les poupees russes & L'auberge espagnole
Ik had er wel over gehoord maar wist niet dat hij nu al uitkwam. Les poupées russes vond ik nog best leuk op zich.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zag onlangs nog een trailer in de bioscoop voor een derde deel, wist niet eens dat ze daarmee bezig waren.
quote:: How does it look?
: Looks clear.
steps forward, and a creature flies out towards them. They duck and it flies into the night
: You said it was clear!
: I said it *looked* clear.
: Well, how does it look now?
: Looks clear.
quote:actually performed the shoulder-dislocation stunt (when
breaks free for the second time) for the crew, holding a chain between his hands, although he couldn't do it with the cuffs on. The version we see is mostly him with some special effects thrown in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |