Ik vind ze ook niet gay, maar wel meisjesachtig, mits het een S is. Die dingen rijden als een kartquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:37 schreef QuiCk01 het volgende:
Mini is een van de best sturende auto's. Noem het maar gay...![]()
Vaak genoeg met zo'n mini of countryman gereden. Countryman stuurt iets minder, maar nog steeds meer dan prima. En de countryman blijft gewoon bazenbak.![]()
[ afbeelding ]
* tenzij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:48 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet gay, maar wel meisjesachtig, mits het een S is. Die dingen rijden als een kart
Dat ben ik wel met je eens inderdaad. De One versies moet je lekker laten staan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:48 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet gay, maar wel meisjesachtig, mits het een S is. Die dingen rijden als een kart
Azijnzeiker.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:49 schreef BlackLining het volgende:
* tenzij.
Leer dat nou eens mensen
Niks mis met de Mini Cooper One S of Johny Works. Overige modellen ook dikke prima. Standaard One is gay.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:37 schreef QuiCk01 het volgende:
Vaak genoeg met zo'n mini of countryman gereden. Countryman stuurt iets minder, maar nog steeds meer dan prima. En de countryman blijft gewoon bazenbak.![]()
[ afbeelding ]
Het betekent gewoon heel iets anders. Mits is 'op voorwaarde dat'. Ik ken heel veel mensen die ontkennen en onderkennen door elkaar halen, ook zo'n zinloze fout.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:51 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens inderdaad. De One versies moet je lekker laten staan.
[..]
Azijnzeiker.
Solly, ik weet hoe het moet, maar soms maak je wel eens foutjes.quote:* tenzij.
Leer dat nou eens mensen
Ik zou ook best wel een mini als opvolger van de Seat willen, maar dan wel een Clubman of inderdaad een Countryman.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:37 schreef QuiCk01 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn geen Mini's meer, en dus niet mooi, want lompquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik zou ook best wel een mini als opvolger van de Seat willen, maar dan wel een Clubman of inderdaad een Countryman.
Dat hoef je mij niet uit te leggen, maar je bereikt er niets mee in dit topic. Er hangt een joviale stemming en het gaat over voetbal, chicks, ochtendsex en af en toe hiken. En dan opeens moeten we wel zorgen dat de spelling 100% correct is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:54 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Het betekent gewoon heel iets anders. Mits is 'op voorwaarde dat'. Ik ken heel veel mensen die ontkennen en onderkennen door elkaar halen, ook zo'n zinloze fout.
Een clubman vind ik best mooi, Die suicide achterdeur en de kofferdeurtjes zijn echt gaaf,.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:59 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dat zijn geen Mini's meer, en dus niet mooi, want lomp
Praktisch zijn ze wel, maar mooi is anders.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Een clubman vind ik best mooi, Die suicide achterdeur en de kofferdeurtjes zijn echt gaaf,.![]()
En lekker makkelijk om mijn mtb naar binnen te schuiven(mits hoog genoeg)
Wat voor een Fiat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik hoop stiekem nog altijd dat mijn moeder me een keer een fiatje of een mini cadeau doet. Als ze het geld zou hebben, zou ze het zo doen.
Maar de oude Abarth is wel gaaf.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat voor een Fiat?
Ik vind zo'n 500 zo'ngrafbak he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot je de prijzen ervan ziet, http://www.autowereld.nl/fiat/500-abarth/695-ss-5985435/foto.html.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:11 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Maar de oude Abarth is wel gaaf.Om naar het strand te gaan zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot je de prijzen ervan ziet, http://www.autowereld.nl/fiat/500-abarth/695-ss-5985435/foto.html.
Ik speel nog regelmatig Rollercoaster Tycoon 1quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb ze zelfs nog op mijn studentenkamer liggen, meegenomen toen ik twee jaar geleden verhuisde. Leuk toch man. Ik heb ook nog regelmatig een pokémonfase.
In een racewagentje?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Om naar het strand te gaan zeker?
Ik heb ze alle drie in de kast staan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik speel nog regelmatig Rollercoaster Tycoon 1
Bazenspelquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik speel nog regelmatig Rollercoaster Tycoon 1
Heb hem even verbeterd voor je.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef joppie_saus het volgende:
Doe mij maar een Skoda Fabia Ford Focus RS. Gifgroen graag.
Combiquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef joppie_saus het volgende:
Doe mij maar een Skoda Fabia RS. Gifgroen graag.
Heeft ie z'n baywatch jas weer aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:25 schreef Marco001 het volgende:
David Hasselhof nu op 3FM, geniaal!
Vind het stuur van Skoda's zo lelijk. Alleen daarom al geen Skoda voor mij..quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef joppie_saus het volgende:
Doe mij maar een Skoda Fabia RS. Gifgroen graag.
Ik ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb ze alle drie in de kast staan.![]()
En ja, een 500.
1 is gewoon de beste. Maar ik kan niet opslaan in 1. Geen idee of het ligt aan het spel, mijn versie van Ubuntu of dat ik iets verkeerd doe.quote:
Lig je lekker in het Amstel hotel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef Fiorano het volgende:
Nice, in gecheckt in het hotel Amsterdam. Avondje stappen met m'n matties
Waar ga je heen? Directeur van het bedrijf waar ik stage liep, is ook DJ en draait regelmatig in Amsterdamquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef Fiorano het volgende:
Nice, in gecheckt in het hotel Amsterdam. Avondje stappen met m'n matties
En wat dacht je van deze:quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:40 schreef Marco001 het volgende:
Ik moet mijn mening over het stuur van Skoda's terugtrekken. Dit stuur is best acceptabel:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238724957&asrc=st|s,sr
Maar dat is geen Fabia, maar een Superbquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:45 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
En wat dacht je van deze:
[ afbeelding ]
Voor dat geld kun je een stuk of 5-6 van dit soort Lada's kopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef Marco001 het volgende:
Das dan weer net boven mijn budget helaas.![]()
Zodra mijn belastinggeld er is heb ik, incl inruil van de Seat max c.a. 10k voor een nieuwe auto.
Octavia, en hij had het niet over alleen de Fabia:quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Babananana het volgende:
[..]
Maar dat is geen Fabia, maar een Superb
OT:quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:42 schreef Marco001 het volgende:
Vind het stuur van Skoda's zo lelijk. Alleen daarom al geen Skoda voor mij..
Naah, ben meer van de duitse auto's behalve BMW..quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je een stuk of 5-6 van dit soort Lada's kopen
Dan ben je toch wel een baas, met zoveel auto's voor de deur!
[ afbeelding ]
Gewoon de locatie een beetje globaal aangeven, dan bij opmerkingen de schade beschrijven. Heb jij toevallig een Sprinter hoogwerker met een bedieningsbakje met een niet werkend slot? Dat tijdens het rijden random kan openvallen? Dan heb je dezelfde als ik een maand of 2 geleden heb geredenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:41 schreef Pizzabodem het volgende:
Hoe ga ik ooit een schadecontrole van een hoogwerker invullen op het formulier voor een personenauto. Tekenen jullie er zelf een hoogwerker op ofzo? Gaat het ook om schade aan het bakje/hoogwerksysteem, of alleen om de auto (Cabine, bumpers. verlichting, wielen)?
Samengevat komt het neer op veel gelul over auto's, mooi of niet niet, hebben of niet hebben, rijdt kut blablablaquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:54 schreef trolley het volgende:
Tevens niks teruggelezen. In een dag even 8 pagina's vol baggeren, knap hoor jongens haha!
Maar ik zal niet veel gemist hebben denk ik, as usual
Ah, niet bijster veel dus. Volgende ronde weer nieuwe kansenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:55 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Samengevat komt het neer op veel gelul over auto's, mooi of niet niet, hebben of niet hebben, rijdt kut blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |