Ik heb twee keer een rit gekregen als ik maar een rit had staan die dag. Beide keren heb ik gewoon netjes gevraagd of ik gebruik kon maken van een van de computers die daar stonden, om de formulieren uit te printen. Beide keren vonden ze het geen probleem.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:50 schreef Kiprollade het volgende:
Hoe doen jullie dat dan als je een vervolgrit krijgt met de transportformulieren?
Ik heb van de formulieren die ik vaak nodig heb (stuk of 5) altijd een paar exemplaren bij, en van elk ander formulier 1 exemplaar (want bij sollicitatie meegekregen). Zo kan ik elke rit uitvoeren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:50 schreef Kiprollade het volgende:
Hoe doen jullie dat dan als je een vervolgrit krijgt met de transportformulieren?
Oh, ik bedoel niet dat ze onvriendelijk zijn hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:47 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Ja, gewoon proberen. Vooral als je maar 1 rit hebt en die rond het middaguur al hebt afgeleverd. Uiteindelijk is het dan ook voor AR beter om nog een aansluitende rit te zoeken. Af en toe bel ik ook wel is de dag van te voren, maar dan alleen toen ik bijvoorbeeld in een week waarin ik 5 dagen vrij had en op woensdag nog een kilometer gemaakt had, of 4 vrijdagen achter elkaar thuis had gezeten.
Sowieso reageren de planners (bijna) altijd gewoon vriendelijk als je belt. En zo niet, wat maakt mij het uit? Ik vind toch een beter gevoel dat als ik niet werk, dat ik het dan wel heb geprobeerd dan alleen heb afgewacht.
Heb jij je beschikbaarheid open voor hele dagen of enkel voor deel van de dag?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:48 schreef Kiprollade het volgende:
Pff, niet gebeld, en het is alweer 2 weken geleden dat ik voor het laatst heb gewerkt...
Morgen maar hopen op een leuk spoedje dan
Morgen en overmorgen allebei heel de dag, met bij vrijdag een opmerking dat ik tussen 3 en 4 uur een afspraak hebquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:51 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Heb jij je beschikbaarheid open voor hele dagen of enkel voor deel van de dag?
Neuh, verwacht ik ook niet. Ik heb 1x gehad dat ik niet gebeld werd, maar toen kreeg ik nog rond 8 uur 's ochtends een spoedjequote:Op woensdag 29 januari 2014 18:52 schreef Solidberg het volgende:
Voor vrijdag hoef je niks te verwachten danMaar ik ben tot nu toe voor elke dag gebeld worden, waar mijn beschikbaard aan stond voor hele dag.
Ik ging regelmatig op zoek naar een nieuw baantje dan. Om er na een half uur achter te komen dat er toch geen betere baan wasquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:05 schreef Kiprollade het volgende:
Echt frustrerend als je een poosje niet hebt gewerkt, dan je beschikbaarheid eindelijk weer open zet en je gewoon niet gebeld wordt...
Je gaat naar een LM en daar moet je dan de auto's idd wassen, of anders parkeren, schoonmaken oidquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef suikerbiet het volgende:
Misschien een beetje een noobievraag, maar wat kan ik verwachten van Locatiewerk? Zie het de laatste tijd steeds vaker voorbij komen.
Moet ik dan denken aan door de wasstraat rijden etc?
Heb nog een sollicitatie open staan waar ik gegarandeerd terecht kan wanneer een 1 van de werknemers een vaste baan heeft, hij is nu namelijk afgestudeerd en zoekt nog steeds naar een vaste baan. Betreft bezorgbaantje met de auto bij de Mediqquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:11 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik ging regelmatig op zoek naar een nieuw baantje dan. Om er na een half uur achter te komen dat er toch geen betere baan was
Dat laatste lijkt me erg mooi.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:22 schreef Pizzabodem het volgende:
Of een paar uur lang winterbanden (voor Sprinters en vrachtwagens) sjouwen op een rommelige zolder van een verhuurbedrijf. Wat een 'leuke' dag was dat.
Of gewoon de hele dag rijden, auto's ophalen bij klanten. Ik heb voor een verhuurder de hele dag de pendelauto moeten rijden, andere mensen ophalen en afzetten die auto's gingen halen/brengen. Dat was wel chill.
Moedersquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:27 schreef Sarasi het volgende:
Hiephoi! Afleveradres ligt vlakbij het huis van mijn vriendin, wat weer op de route ligt naar het dichtstbijzijnde station.![]()
Mijn moeder is al helemaal ongerust vanwege de gladheid enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |