abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136102184
Ik belde 2 jaar terug veel vaker zelf. Toen kwam het bericht dat ze er niet op zitten te wachten. En laatst weer een mailtje dat ze juist aanmoedigen om een rit vroeg uit te voeren en daarna te bellen.

Maar ik kreeg meestal wel werk, ook zonder te bellen. Alleen voor morgen nog niets, dat zou dan de 3e dag op rij worden zonder werk.
.
pi_136102380
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:50 schreef Kiprollade het volgende:
Hoe doen jullie dat dan als je een vervolgrit krijgt met de transportformulieren?
Ik heb twee keer een rit gekregen als ik maar een rit had staan die dag. Beide keren heb ik gewoon netjes gevraagd of ik gebruik kon maken van een van de computers die daar stonden, om de formulieren uit te printen. Beide keren vonden ze het geen probleem.

Morgen een ritje gekregen.

Drachten - Amsterdam in een Ducato :+
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_136102425
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:50 schreef Kiprollade het volgende:
Hoe doen jullie dat dan als je een vervolgrit krijgt met de transportformulieren?
Ik heb van de formulieren die ik vaak nodig heb (stuk of 5) altijd een paar exemplaren bij, en van elk ander formulier 1 exemplaar (want bij sollicitatie meegekregen). Zo kan ik elke rit uitvoeren. :)
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_136102436
Hmm top, gaan we dat voortaan doen. Ik probeer, tenzij ik een aanval van extreme luiheid heb, altijd zo vroeg mogelijk alles te rijden. En dan eindig ik om 11.00 in het Noorden van het land :') dan ga ik liever met een auto terug naar het mooie Brabant dan met de trein.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 17:47 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Ja, gewoon proberen. Vooral als je maar 1 rit hebt en die rond het middaguur al hebt afgeleverd. Uiteindelijk is het dan ook voor AR beter om nog een aansluitende rit te zoeken. Af en toe bel ik ook wel is de dag van te voren, maar dan alleen toen ik bijvoorbeeld in een week waarin ik 5 dagen vrij had en op woensdag nog een kilometer gemaakt had, of 4 vrijdagen achter elkaar thuis had gezeten.

Sowieso reageren de planners (bijna) altijd gewoon vriendelijk als je belt. En zo niet, wat maakt mij het uit? Ik vind toch een beter gevoel dat als ik niet werk, dat ik het dan wel heb geprobeerd dan alleen heb afgewacht.
Oh, ik bedoel niet dat ze onvriendelijk zijn hoor :) alleen ik krijg altijd de indruk dat ze met stoom uit hun oren aan het werk zijn en vooral niet afgeleid willen worden :D

Ik heb trouwens van vrijwel alle (grote) klanten altijd een stuk of 4 lege formulieren in mijn tas zitten, en gisteren nog 25 normale AR formulieren erbij gedaan. Dat is meestal geen probleem.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136102505
Ik liet EW de formulieren dan altijd faxen. Alleen laatste keer dat ik dat had (ergens in december) was er net een verbouwing geweest op kantoor waardoor ze geen fax meer hebben _O-
Dus toen laten mailen naar de CP die het toen printte.
pi_136102887

Dat bakbeest kreeg ik vandaag mee, toen ik hem opzocht schrok ik, want had uberhaupt nog nooit een busje gereden, maar het viel allemaal mee en vond hem zelfs lekker rijden.
pi_136103326
Ik vind bakwagens niet prettig meer om te rijden. Komt denk ik vooral omdat ik een keer een kleine schade heb gereden met zo'n ding. Daarvoor was er niets aan de hand, toen vond ik ze wel oké. Maar daarna liever niet meer :p

1e keer dat ik zo'n bakwagen moest rijden lag er sneeuw, het parkeerdek bij die met de vogel was spekglad en doordat de achterbak leeg was bijna geen grip (achterwielaandrijver), maar uiteindelijk toch aangekomen waar ik moest zijn.
.
pi_136104602
Beschikbaarheid voor morgen nog maar open gooien, examen van vrijdag is zo makkelijk, paar uurtjes leren en je weet het al.
Planning van universiteit is ook weer lekker bezig, elke dag wel weer iets volgend semester :r
Nee, toch niet
  woensdag 29 januari 2014 @ 18:48:36 #35
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136104648
Pff, niet gebeld, en het is alweer 2 weken geleden dat ik voor het laatst heb gewerkt...
Morgen maar hopen op een leuk spoedje dan ;(
pi_136104756
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:48 schreef Kiprollade het volgende:
Pff, niet gebeld, en het is alweer 2 weken geleden dat ik voor het laatst heb gewerkt...
Morgen maar hopen op een leuk spoedje dan ;(
Heb jij je beschikbaarheid open voor hele dagen of enkel voor deel van de dag?
Nee, toch niet
  woensdag 29 januari 2014 @ 18:52:00 #37
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136104793
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:51 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Heb jij je beschikbaarheid open voor hele dagen of enkel voor deel van de dag?
Morgen en overmorgen allebei heel de dag, met bij vrijdag een opmerking dat ik tussen 3 en 4 uur een afspraak heb
pi_136104828
Voor vrijdag hoef je niks te verwachten dan ;) Maar ik ben tot nu toe voor elke dag gebeld worden, waar mijn beschikbaard aan stond voor hele dag.
Nee, toch niet
  woensdag 29 januari 2014 @ 18:55:18 #39
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136104940
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:52 schreef Solidberg het volgende:
Voor vrijdag hoef je niks te verwachten dan ;) Maar ik ben tot nu toe voor elke dag gebeld worden, waar mijn beschikbaard aan stond voor hele dag.
Neuh, verwacht ik ook niet. Ik heb 1x gehad dat ik niet gebeld werd, maar toen kreeg ik nog rond 8 uur 's ochtends een spoedje
pi_136105177
Ik werd al een keer om zondag half 10 in de avond gebeld voor m'n eerste werkdag :P
Nee, toch niet
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:05:32 #41
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136105449
Echt frustrerend als je een poosje niet hebt gewerkt, dan je beschikbaarheid eindelijk weer open zet en je gewoon niet gebeld wordt... }:|
pi_136105766
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:05 schreef Kiprollade het volgende:
Echt frustrerend als je een poosje niet hebt gewerkt, dan je beschikbaarheid eindelijk weer open zet en je gewoon niet gebeld wordt... }:|
Ik ging regelmatig op zoek naar een nieuw baantje dan. Om er na een half uur achter te komen dat er toch geen betere baan was :')
pi_136105796
Mijn broer heeft zn Volvo V70 voor een Opel Astra 1.6 ingeruild 8)7
Nee, toch niet
pi_136106137
Misschien een beetje een noobievraag, maar wat kan ik verwachten van Locatiewerk? Zie het de laatste tijd steeds vaker voorbij komen.

Moet ik dan denken aan door de wasstraat rijden etc?
pi_136106175
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:18 schreef suikerbiet het volgende:
Misschien een beetje een noobievraag, maar wat kan ik verwachten van Locatiewerk? Zie het de laatste tijd steeds vaker voorbij komen.

Moet ik dan denken aan door de wasstraat rijden etc?
Je gaat naar een LM en daar moet je dan de auto's idd wassen, of anders parkeren, schoonmaken oid
Nee, toch niet
pi_136106355
Of een paar uur lang winterbanden (voor Sprinters en vrachtwagens) sjouwen op een rommelige zolder van een verhuurbedrijf. Wat een 'leuke' dag was dat.

Of gewoon de hele dag rijden, auto's ophalen bij klanten. Ik heb voor een verhuurder de hele dag de pendelauto moeten rijden, andere mensen ophalen en afzetten die auto's gingen halen/brengen. Dat was wel chill.
.
  woensdag 29 januari 2014 @ 19:23:09 #47
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_136106399
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:11 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik ging regelmatig op zoek naar een nieuw baantje dan. Om er na een half uur achter te komen dat er toch geen betere baan was :')
Heb nog een sollicitatie open staan waar ik gegarandeerd terecht kan wanneer een 1 van de werknemers een vaste baan heeft, hij is nu namelijk afgestudeerd en zoekt nog steeds naar een vaste baan. Betreft bezorgbaantje met de auto bij de Mediq :P
pi_136106630
Hiephoi! Afleveradres ligt vlakbij het huis van mijn vriendin, wat weer op de route ligt naar het dichtstbijzijnde station. 8-)

Mijn moeder is al helemaal ongerust vanwege de gladheid enzo. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_136106674
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:22 schreef Pizzabodem het volgende:
Of een paar uur lang winterbanden (voor Sprinters en vrachtwagens) sjouwen op een rommelige zolder van een verhuurbedrijf. Wat een 'leuke' dag was dat.

Of gewoon de hele dag rijden, auto's ophalen bij klanten. Ik heb voor een verhuurder de hele dag de pendelauto moeten rijden, andere mensen ophalen en afzetten die auto's gingen halen/brengen. Dat was wel chill.
Dat laatste lijkt me erg mooi.

Beetje taxi spelen, geen gedonder met papier, ideaal!
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136106680
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:27 schreef Sarasi het volgende:
Hiephoi! Afleveradres ligt vlakbij het huis van mijn vriendin, wat weer op de route ligt naar het dichtstbijzijnde station. 8-)

Mijn moeder is al helemaal ongerust vanwege de gladheid enzo. :')
Moeders :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')