Heeft ie z'n baywatch jas weer aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:25 schreef Marco001 het volgende:
David Hasselhof nu op 3FM, geniaal!
Vind het stuur van Skoda's zo lelijk. Alleen daarom al geen Skoda voor mij..quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef joppie_saus het volgende:
Doe mij maar een Skoda Fabia RS. Gifgroen graag.
Ik ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb ze alle drie in de kast staan.![]()
En ja, een 500.
1 is gewoon de beste. Maar ik kan niet opslaan in 1. Geen idee of het ligt aan het spel, mijn versie van Ubuntu of dat ik iets verkeerd doe.quote:
Lig je lekker in het Amstel hotel?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef Fiorano het volgende:
Nice, in gecheckt in het hotel Amsterdam. Avondje stappen met m'n matties
Waar ga je heen? Directeur van het bedrijf waar ik stage liep, is ook DJ en draait regelmatig in Amsterdamquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef Fiorano het volgende:
Nice, in gecheckt in het hotel Amsterdam. Avondje stappen met m'n matties
En wat dacht je van deze:quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:40 schreef Marco001 het volgende:
Ik moet mijn mening over het stuur van Skoda's terugtrekken. Dit stuur is best acceptabel:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=238724957&asrc=st|s,sr
Maar dat is geen Fabia, maar een Superbquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:45 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
En wat dacht je van deze:
[ afbeelding ]
Voor dat geld kun je een stuk of 5-6 van dit soort Lada's kopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:53 schreef Marco001 het volgende:
Das dan weer net boven mijn budget helaas.![]()
Zodra mijn belastinggeld er is heb ik, incl inruil van de Seat max c.a. 10k voor een nieuwe auto.
Octavia, en hij had het niet over alleen de Fabia:quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:52 schreef Babananana het volgende:
[..]
Maar dat is geen Fabia, maar een Superb
OT:quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:42 schreef Marco001 het volgende:
Vind het stuur van Skoda's zo lelijk. Alleen daarom al geen Skoda voor mij..
Naah, ben meer van de duitse auto's behalve BMW..quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je een stuk of 5-6 van dit soort Lada's kopen
Dan ben je toch wel een baas, met zoveel auto's voor de deur!
[ afbeelding ]
Gewoon de locatie een beetje globaal aangeven, dan bij opmerkingen de schade beschrijven. Heb jij toevallig een Sprinter hoogwerker met een bedieningsbakje met een niet werkend slot? Dat tijdens het rijden random kan openvallen? Dan heb je dezelfde als ik een maand of 2 geleden heb geredenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:41 schreef Pizzabodem het volgende:
Hoe ga ik ooit een schadecontrole van een hoogwerker invullen op het formulier voor een personenauto. Tekenen jullie er zelf een hoogwerker op ofzo? Gaat het ook om schade aan het bakje/hoogwerksysteem, of alleen om de auto (Cabine, bumpers. verlichting, wielen)?
Samengevat komt het neer op veel gelul over auto's, mooi of niet niet, hebben of niet hebben, rijdt kut blablablaquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:54 schreef trolley het volgende:
Tevens niks teruggelezen. In een dag even 8 pagina's vol baggeren, knap hoor jongens haha!
Maar ik zal niet veel gemist hebben denk ik, as usual
Ah, niet bijster veel dus. Volgende ronde weer nieuwe kansenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:55 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Samengevat komt het neer op veel gelul over auto's, mooi of niet niet, hebben of niet hebben, rijdt kut blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |