Ziet er goed uit toch. Tuurlijk, racegames gaan voor op alles, maar denk dat het samen met de audio het wel tot een erg leuke beleving maken. Hoe denken de buren daar over ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:54 schreef Catch22- het volgende:
Alleen met fifa er opkamer is 2.20 breed
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je het spel Supercar Challenge hebben, het is echt een ruk spel, maar het motorgeluid van die game is wel erg lekker hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:04 schreef Catch22- het volgende:
De buren?
Ik woon vrijstaand en deze ruimte is een uitbouw. In de woon- en slaapkamer hoor je er niets van. Er zit sowieso een ruimte van anderhalve meter tussen ons en de buren. Bij de uitbouw zit de tuin van de buren al. Ik kan dus all-out gaan zonder dat iemand er last van heeft.
Op zich kan mijn pc dat spel wel aan, maar zie het niet zitten om pc mee naar boven te slepen en weer terug. En pCars komt alleen naar de ps4 en niet naar ps3quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:13 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben voornemens om Assetto Corsa te gaan spelen. Dat lijkt me echt vet. Ook lekker geluid
De tering...wat heeft die gast allemaal voor randapparatuur manquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:13 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben voornemens om Assetto Corsa te gaan spelen. Dat lijkt me echt vet. Ook lekker geluid
Dat heb ik sinds vandaag met DTM Experiencequote:Op zaterdag 5 april 2014 15:13 schreef Catch22- het volgende:
SPOILER: Making OfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
Wat is dat, gt acedemy?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:35 schreef Sjemmert het volgende:
Iemand de gt academy al geprobeerd ? Mijn snelste tijd tot nu toe is een 1:03.530
Dat is een jaarlijks evenement georganiseerd door pd nissan en playstation om virtuele coureurs de kans te geven het te schoppen tot echte professionele coureurs. Neem anders een kijkje op de site voor meer info.quote:
SPOILER: Making OfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |