Joh...hier wist ik niks vanquote:Op maandag 10 maart 2014 16:25 schreef Meike26 het volgende:
Gefeliciteerd Very met je PicOfTheDay op GTplanet![]()
Zag hem zojuist op twitter voorbij komen.
quote:Op maandag 10 maart 2014 16:37 schreef Meike26 het volgende:
Dat heb ik ook gedaan![]()
Het is wel alleen op twitter, maar als je kijkt hoeveel followers ze hebben, wow, ik vind het een eer hoor
Heb je die Mazda RX500 ofzo al, uit 1970 ? Enorm stoer ding, zeker de achterzijde, maar ook zijkant is erg 'sexy' in sommige kleurstellingen, zeg ik als vrouw zijndequote:Op maandag 10 maart 2014 16:46 schreef very het volgende:
[..]![]()
En ik vind het eigenlijk zelf niet eens een van mijn betere foto's
Vanavond weer ff photoshoppen
Gisteren de Miura gekocht <3
Die heb ik ook ja....die moet ik ook maar eens als model gebruiken binnenkort hahaquote:Op maandag 10 maart 2014 16:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heb je die Mazda RX500 ofzo al, uit 1970 ? Enorm stoer ding, zeker de achterzijde, maar ook zijkant is erg 'sexy' in sommige kleurstellingen, zeg ik als vrouw zijnde
Vanavond even flink bezig geweestquote:Op maandag 10 maart 2014 16:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Heb je die Mazda RX500 ofzo al, uit 1970 ? Enorm stoer ding, zeker de achterzijde, maar ook zijkant is erg 'sexy' in sommige kleurstellingen, zeg ik als vrouw zijnde
Edit, deze dus
Wazig. Zal eens kijken of dat bij mij ook is volgende keerquote:Op woensdag 12 maart 2014 17:38 schreef budvar het volgende:
Bij mij is de f430 scuderia fucked up, elke keer als ik hem uitkoos om te racen liep mijn ps3 vast. Ik denk dan verkoop hem wel en koop ik een nieuwe maar als ik in dealer pagina de f430 scuderia kies loopt de ps3 ook vast
Thanks, fijn complimentje hoorquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:20 schreef Dutchguy het volgende:
Comlimenten Very! Zeer gave pics.![]()
Heb GT6 een tijdje laten liggen maar hierdoor krijg ik weer zin om deze game weer op te pakken.
2e poging van mij deed ik het in 7:59:872quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vandaag geprobeerd onder de acht minuten te komen op de nordschleife met een c63 AMG () maar keer op keer verneuk ik dat einde finaal
![]()
![]()
Vandaag/morgen de foto's ervan
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:51 schreef very het volgende:
[..]
2e poging van mij deed ik het in 7:59:872
Het is de truuk om daar hard maar beheerst doorheen te komen. Het is een trickie bochten combinatie die heel wat onbalans in je wagen brengt. Voordat je onder de Bilstein brug doorrijd zit je al aan rechterkant van de baan en stuurt hem dan flauw in naar links (Tiergarten). Hier laat je hem op de motor afremmen voor de bocht Hohenrein en pas laatste meters aanremmen. Dan kom je als het goed is beter aanrijden tot de laatste rechts-links-rechts combi + gepaste snelheid = knallen door de bochten, de eerste neem je wat ruim, de laatste links en rechts kan je vrij scherp insturen.quote:
hoe weet je al die namen van die bochtenquote:Op zondag 16 maart 2014 17:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het is de truuk om daar hard maar beheerst doorheen te komen. Het is een trickie bochten combinatie die heel wat onbalans in je wagen brengt. Voordat je onder de Bilstein brug doorrijd zit je al aan rechterkant van de baan en stuurt hem dan flauw in naar links (Tiergarten). Hier laat je hem op de motor afremmen voor de bocht Hohenrein en pas laatste meters aanremmen. Dan kom je als het goed is beter aanrijden tot de laatste rechts-links-rechts combi + gepaste snelheid = knallen door de bochten, de eerste neem je wat ruim, de laatste links en rechts kan je vrij scherp insturen.
Nu weet jij ze ook (incl. hoe je ze moet benaderen en in welke versnelling je moet zitten)quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hoe weet je al die namen van die bochten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bochten ken ik toevallig. Merendeel ken ik niet. Bekendste zijn wel :
-Schwedenkreuz
-Adenauer Forst
-ExMuhle
-Karussel (waar ik altijd eerst Karlsruhe zeg of schrijf...)
-Hohe Acht
-Brunchen
-Tiergarten
Hohenrein moest ik zelf ook even opzoeken.![]()
Gister trouwens één van die one-make races gereden met de Nissan GTR op de Nordschleife. Met 100pp minder dan toegestaan = zweten en vaak opnieuw beginnen. Ik wil wel zo clean mogelijk inhalen en geen nissans van de baan beuken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |