abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144578686
Eindelijk....die nieuwe track De La Sierra is er. Mocht een keer tijd worden
People assume too much.
pi_144578976
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:07 schreef very het volgende:
Eindelijk....die nieuwe track De La Sierra is er. Mocht een keer tijd worden
Vanavond gelijk proberen. :)
pi_144619007
Iemand online race? op ps3 add me : daviej100
Geniet van het leven:):)
  dinsdag 25 november 2014 @ 22:56:12 #254
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_147007922
De gigantische update 1.14 zou een grote verbetering van het geluid moeten geven maar het lijkt als een kleine ramp uit te pakken.
Door de toevoeging van meer banden en windgeluid wordt het motorgeluid vrijwel onhoorbaar bij een hoop auto's :{
Wie dit leest is gek
pi_147012737
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 november 2014 22:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
De gigantische update 1.14 zou een grote verbetering van het geluid moeten geven maar het lijkt als een kleine ramp uit te pakken.
Door de toevoeging van meer banden en windgeluid wordt het motorgeluid vrijwel onhoorbaar bij een hoop auto's :{
Je bent de eerste die ik er over hoor klagen... ik heb op GTplanet de reacties bekeken en daar zijn ze vooral positief over het geluid dat veranderd is. Veel dynamischer en echter.
pi_147026153
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 08:27 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Je bent de eerste die ik er over hoor klagen... ik heb op GTplanet de reacties bekeken en daar zijn ze vooral positief over het geluid dat veranderd is. Veel dynamischer en echter.
Ik denk dat de kwaliteit sterk afhankelijk is van de tv of boxen waar het op geproduceerd wordt.
Op andere Gran Turismo forums zijn de reacties ook sterk verdeeld.
Sommige auto's klinken als een stofzuiger waarbij de toon geheel afhankelijk is van de snelheid ipv het motortoerental. Die zijn handgeschakeld onmogelijk te rijden want je hoort geen schakelpunten. 13.gif
Wie dit leest is gek
pi_147046905
quote:
99s.gif Op woensdag 26 november 2014 16:46 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ik denk dat de kwaliteit sterk afhankelijk is van de tv of boxen waar het op geproduceerd wordt.
Op andere Gran Turismo forums zijn de reacties ook sterk verdeeld.
Sommige auto's klinken als een stofzuiger waarbij de toon geheel afhankelijk is van de snelheid ipv het motortoerental. Die zijn handgeschakeld onmogelijk te rijden want je hoort geen schakelpunten. [ afbeelding ]
Ik race nu al bijna 4 jaar handgeschakeld in GT, zowel 5 als 6 en kan prima schakelen op toerental. Nooit problemen mee gehad dat ik toerental niet kon horen. En dan heb ik al echt met vele auto's gereden, zowel premiums als standaard wagens, van kleine koektrommels tot de LMP1 wagens... Dus ja, ik vind het eigenlijk wel bullshit wat er hier gezegd word. Wat betreft stofzuigers heb je nog wel gelijk misschien, maar geen schakelpunten horen.. ? :{w

Kijk, dat Gt6 een geweldige game is, hoor je mij óók niet zeggen en die Kazanouri heeft op vele vlakken fouten gemaakt door dingen te beloven die hij later niet kon waarmaken. Deels aan te schrijven aan de crappy ps3, maar maak die beloftes dan ook niet. Als ze dit met Gt7 weer weten te presteren op de ps4, dan is dat de laatste titel die we van GT gaan zien. Jammer maar helaas, maar heeft de laatste jaren zijn fans bedrogen en misleid.. geen goede strategie. Ik stap straks denk ik eerder over op Project Cars of ga sim-racen met de pc (maar is mij eerlijk gezegd TE hardcore).
  vrijdag 28 november 2014 @ 19:43:58 #258
205364 Pwnie
je weet toch
pi_147096683
GT6 opnieuw in de PS3 gedrukt na maanden afwezigheid. Één en al blijheid met de nieuwe patch waardoor ik toch weer overstag ben gegaan en wil racen. Wat wil het geval. De één na de andere install error. Krijg die shit met geen mogelijkheid geinstalleerd. Ik dus zo van, PS kapot? Kan prima.

Op de zaak een andere gepakt (hebben er 4 staan, om te testen) en ook deze is niet te voorzien van de laatste 1.14 patch voor GT6. De grote zoektocht begint. Moet fucking elke patch afzonderlijk downloaden, installen, game starten, ingame installen, uit de game, downloaden etc.

WHAT THE FUCK? Dit is niet cool.
pi_147100757
Heb jij standaard een USB apparaat aan je PS hangen als hij aan staat? Controller? Headset? Of iets anders? Dit wil nog wel eens een vervelende Stoor zender zijn bij installeren van updates. Anders de PS hangen aan een ethernet kabel ipv wifi?

Ik zelf heb totaal geen probleem gehad met de update. Oude ps3 80gb omgebouwd naar een harde schijf met 500gb. Voor de rest niets bijzonders.
  maandag 1 december 2014 @ 16:35:34 #260
205364 Pwnie
je weet toch
pi_147187615
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 21:28 schreef Meike26 het volgende:
Heb jij standaard een USB apparaat aan je PS hangen als hij aan staat? Controller? Headset? Of iets anders? Dit wil nog wel eens een vervelende Stoor zender zijn bij installeren van updates. Anders de PS hangen aan een ethernet kabel ipv wifi?
Ik heb er standaard niets achter hangen. Het is mij uiteindelijk wel gelukt. Helaas wel via de update voor update truc. Downloaden, vervolg update cancellen, in-game install, spel starten, spel beëindigen etc. Duurde even (dik 5 uur) maar het is gelukt.
pi_147364924
Op GT-Planet is een paar weken geleden het idee ontstaan om een Community Based VGT (Vision Gran Turismo) te ontwerpen en uit te denken. Dit topic heeft een behoorlijke vlucht genomen en zijn alweer wat polletjes verder. Niet alleen van de buitenkant (het ontwerp), maar ook motorisch, de technieken, hybride of niet, eigenlijk alles om dit concept een 'eerlijke' kans te geven en mogelijk ooit in het spel kan komen, die komen aan bod om deze VGT vorm te gaan geven.

Ze zoeken nog wel wat inmenging van tekenaars/denkers om de concept een echte VGT te maken. Zover ik weet van Very is dat hij aan product design doet? Is dit ook iets voor jou om je er mee te bemoeien? :)

Wat er tot nu toe al besloten is ;

Poll Results:
Engine Position : MR
Engine Type : Piston
Stroke Cycles : Two Stroke
Numbers of Cylinders : 4
Cylinder Configuration : V
Fuel : Gasoline/Petrol
Forced Induction : Turbocharged
Transmission : Sequential Manual Transmission
Numbers of Gears : 8 Speed
Car body Type : City Car (AS A SIZE REFERENCE ONLY)
Wheels : 4 Wheels
Tech : Hybrid, and Hopefully Some Other New Groundbreaking Technologies
Interior : Needed
Facebook Group : Needed
pi_147521262
Weer een kleine update over de Community VGT. Er is nog niets zeker, maar 1 fanatieke tekenaar heeft een (ooit) en concept getekend die erg dicht in de buurt zit van de Com.VGT ;

Designed by Nessy from @GTplanet.net

Niet gezegd dat dit hem word, maar het is wel erg dicht in de buurt van wat de mensen in dit topic (waaronder ik zelf) willen en verwachten te maken van dit project.
pi_149033332
Even afstoffen dit topic voor het jaar 2015. Onder andere krijgen we mogelijk aankomende week weer een nieuwe VGT gepresenteerd..

Eerdere gelekte afbeeldingen geven wat meer prijs... _O_ :9~

De VGT's worden er bijna alleen maar mooier op :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149100317
nou, deze vgt ziet er wel ok uit, maar ze zijn lang niet allemaal mooi.
Die Nissan, Volkswagen en Mitsubishi zien er echt niet uit :r
People assume too much.
pi_149102881
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:59 schreef Meike26 het volgende:
Even afstoffen dit topic voor het jaar 2015. Onder andere krijgen we mogelijk aankomende week weer een nieuwe VGT gepresenteerd..

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Eerdere gelekte afbeeldingen geven wat meer prijs... _O_ :9~

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die onderste is toch wel erg gaaf. Ik kom er zelf trouwens achter dat ik misschien toch meer een casual racer ben, vermaak me erg goed met Grid Autosport momenteel.
pi_149256473
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:56 schreef very het volgende:
nou, deze vgt ziet er wel ok uit, maar ze zijn lang niet allemaal mooi.
Die Nissan, Volkswagen en Mitsubishi zien er echt niet uit :r
Ik vind de Mitsu juist 1 van de leukste... echt een lekker gooi en smijt karretje, meer een rally wagen eigenlijk dan een racewagen. De nissan nog niet eens gereden (te lelijk) en de vw maar een paar keer (te saai, gewoon een gechopte golf 7 met obesitas).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')