Vanavond gelijk proberen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:07 schreef very het volgende:
Eindelijk....die nieuwe track De La Sierra is er. Mocht een keer tijd worden
Je bent de eerste die ik er over hoor klagen... ik heb op GTplanet de reacties bekeken en daar zijn ze vooral positief over het geluid dat veranderd is. Veel dynamischer en echter.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
De gigantische update 1.14 zou een grote verbetering van het geluid moeten geven maar het lijkt als een kleine ramp uit te pakken.
Door de toevoeging van meer banden en windgeluid wordt het motorgeluid vrijwel onhoorbaar bij een hoop auto's
Ik denk dat de kwaliteit sterk afhankelijk is van de tv of boxen waar het op geproduceerd wordt.quote:Op woensdag 26 november 2014 08:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik er over hoor klagen... ik heb op GTplanet de reacties bekeken en daar zijn ze vooral positief over het geluid dat veranderd is. Veel dynamischer en echter.
Ik race nu al bijna 4 jaar handgeschakeld in GT, zowel 5 als 6 en kan prima schakelen op toerental. Nooit problemen mee gehad dat ik toerental niet kon horen. En dan heb ik al echt met vele auto's gereden, zowel premiums als standaard wagens, van kleine koektrommels tot de LMP1 wagens... Dus ja, ik vind het eigenlijk wel bullshit wat er hier gezegd word. Wat betreft stofzuigers heb je nog wel gelijk misschien, maar geen schakelpunten horen.. ?quote:Op woensdag 26 november 2014 16:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk dat de kwaliteit sterk afhankelijk is van de tv of boxen waar het op geproduceerd wordt.
Op andere Gran Turismo forums zijn de reacties ook sterk verdeeld.
Sommige auto's klinken als een stofzuiger waarbij de toon geheel afhankelijk is van de snelheid ipv het motortoerental. Die zijn handgeschakeld onmogelijk te rijden want je hoort geen schakelpunten. [ afbeelding ]
Ik heb er standaard niets achter hangen. Het is mij uiteindelijk wel gelukt. Helaas wel via de update voor update truc. Downloaden, vervolg update cancellen, in-game install, spel starten, spel beëindigen etc. Duurde even (dik 5 uur) maar het is gelukt.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:28 schreef Meike26 het volgende:
Heb jij standaard een USB apparaat aan je PS hangen als hij aan staat? Controller? Headset? Of iets anders? Dit wil nog wel eens een vervelende Stoor zender zijn bij installeren van updates. Anders de PS hangen aan een ethernet kabel ipv wifi?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die onderste is toch wel erg gaaf. Ik kom er zelf trouwens achter dat ik misschien toch meer een casual racer ben, vermaak me erg goed met Grid Autosport momenteel.quote:Op zondag 25 januari 2015 09:59 schreef Meike26 het volgende:
Even afstoffen dit topic voor het jaar 2015. Onder andere krijgen we mogelijk aankomende week weer een nieuwe VGT gepresenteerd..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerdere gelekte afbeeldingen geven wat meer prijs...![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de Mitsu juist 1 van de leukste... echt een lekker gooi en smijt karretje, meer een rally wagen eigenlijk dan een racewagen. De nissan nog niet eens gereden (te lelijk) en de vw maar een paar keer (te saai, gewoon een gechopte golf 7 met obesitas).quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:56 schreef very het volgende:
nou, deze vgt ziet er wel ok uit, maar ze zijn lang niet allemaal mooi.
Die Nissan, Volkswagen en Mitsubishi zien er echt niet uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |