Qua geluid in ieder geval. Gisteren weer even wat rondjes gereden in GT6 maar dat geluid...quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:29 schreef very het volgende:
Zou dit een Gran Turismo killer worden?
GAM / Project CARS [Coming 2014] PC, PS4, Wii U, XboX One
Die nieuwe update he? Vanavond eens downloaden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:44 schreef very het volgende:
Nieuwe BMW is een fijn bakkie hoor...ook voor Photomode
(klik hier voor full res)
[ afbeelding ]
Nieuwe update brengt een hoop goedsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Die nieuwe update he? Vanavond eens downloaden.
Gisteren nog even gespeeld na de update. Speelt prima inderdaad. Alleen dat geluid he, ik hoop echt dat ze voor de PS4 versie echt dat op de schop gooien. Echt nodig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nieuwe update brengt een hoop goeds![]()
Pitstop bug is opgelost = Geen slechtere banden meer ná je 1e pitstop.
Startcyclus bij online racen is veranderd, eerst telden ze af van 3 naar 1 en Go... Nu hebben een variabele startcyclus met startlichten zoals in de F1 en DTM. Wanneer de 5 lichten aan zijn, dan kan het willekeurig kort of lang duren voordat de lichten uit zijn. Erg leuke feature en heeft al mooie starts opgeleverd afgelopen week![]()
Graphics zijn verbeterd, met name in de replay nu goed te zien. Eerst zag je met snelle beelden nogal een ongename blur/ghosting van objecten en auto's die uit beeld verdwijnen, nu gaat dat vloeiender en is het meer natuurgetrouw.
De BMW Vision GT nog niet echt heel erg aan de tand gevoeld, erg listig wagentje, maar ook wel een mooi ding. Komende week maar eens wat racen in oppen lobbies.
Dat het geluid niet goed is, ben ik het zeker mee eens. Wat dat betreft heeft de Formule 1 een unieke prestatie geleverd om het geluid van GT6 te evenaren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gisteren nog even gespeeld na de update. Speelt prima inderdaad. Alleen dat geluid he, ik hoop echt dat ze voor de PS4 versie echt dat op de schop gooien. Echt nodig.
Qua handling blijft de GT serie ongeevenaard.
'Wat dat betreft heeft de Formule 1 een unieke prestatie geleverd om het geluid van GT6 te evenaren.' Geniale opmerking.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat het geluid niet goed is, ben ik het zeker mee eens. Wat dat betreft heeft de Formule 1 een unieke prestatie geleverd om het geluid van GT6 te evenaren.
Maar eerlijk gezegd vind ik geluid maar bijzaak. Ik heb zondag ook weer een heerlijke race gereden, 31 ronden lang een aanval gedaan op de 3e positie, maar de 4e positie in de laatste 4 ronden uit handen gegeven. Dan ben je zo met het racen bezig, dat het geluid er voor mij niet zo toe doet.
Kijk, als je nu zo'n simpel spel hebt als Supercar Challenge (10 euro op psn), dan heb je echt een bout spel qua besturing, maar het geluid is prima te doen van dat spel. Maar de besturing is zo verschrikkelijk slecht, dat we echt blij mogen zijn met een spel als gt6. En straks misschien overstappen naar Project Cars.
Thank god it's fridayquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:22 schreef Meike26 het volgende:
Update 1.08 is nu te downloaden, 1.4gb aan data ! Wat zit er in ?
Ayrton Senna content !
Jaren 70 kart
Ralt F3
'John Player' Special Lotus T97 (maar zonder tabaksreclame dus)
Helmen en overalls van Senna.
Monza en Brands Hatch zijn nu ook in jaren 80 lay-out te rijden, helaas wel in een rare set van moderne surroundings, vangrails enzo, terwijl men toen nog tussen de hooibalen door sjeeste ?
Er is ook weer een nieuwe VGT wagen vrij gekomen, die van Mitsubsidie
Have fun
Nice, is er een plaatje van de VGT van Mitsubishi? Had verwacht dat die van VW zou komen omdat die gister in het nieuws was.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:22 schreef Meike26 het volgende:
Update 1.08 is nu te downloaden, 1.4gb aan data ! Wat zit er in ?
Ayrton Senna content !
Jaren 70 kart
Ralt F3
'John Player' Special Lotus T97 (maar zonder tabaksreclame dus)
Helmen en overalls van Senna.
Monza en Brands Hatch zijn nu ook in jaren 80 lay-out te rijden, helaas wel in een rare set van moderne surroundings, vangrails enzo, terwijl men toen nog tussen de hooibalen door sjeeste ?
Er is ook weer een nieuwe VGT wagen vrij gekomen, die van Mitsubsidie
Have fun
Vind die VW ook maar een gaar ding.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 10:41 schreef budvar het volgende:
[..]
Nice, is er een plaatje van de VGT van Mitsubishi? Had verwacht dat die van VW zou komen omdat die gister in het nieuws was.
[ afbeelding ]
Vind het niet echt geslaagd.
Wel heel vet dat die Lotus er bijkomtheb er 2 jaar geleden nog op 1 meter van gestaan toen dat ding werd gestart en wegreed in Zandvoort.
Stuk beter dan die VWquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:34 schreef very het volgende:
[..]
Vind die VW ook maar een gaar ding.
Dit is de Mitsubishi
[ afbeelding ]
(HIER meer)
Goed nieuws !! Dit kan diverse dingen betekenen. Zowel voor de banen gecertificeerd bij/door de Fia, als ook FIA kampioenschappen als het DTM / WTCC / WEC / Formule 1 / WRC en de bijbehorende wagens + specificaties.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:13 schreef nils7 het volgende:
http://www.fia.com/news/l(...)ong-term-partnership
Gt5 of 6, wat maakt het uit, als je maar lol hebtquote:Op zaterdag 13 september 2014 08:13 schreef Gewas het volgende:
Is dit topic voor Gran Turismo 5 of 6?
Ik ben deze week weer verder gegaan in Gran Turismo 5. Enorm verslavende game. Ben bezig om hem zo ver mogelijk uit te spelen behalve die Endurance races. Ga echt geen races rijden die uren duren.
Leukste in dit spel vind ik de rally races.
Alleen die B-Spec coureur van mij kan de meest simpele races niet eens winnen.
Thanks voor de tips.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Gt5 of 6, wat maakt het uit, als je maar lol hebt
De Endurance races zijn juist leuk om te doen en je kan (tegen het realisme in) je race tussentijds pauzeren. 24 uurs race doe je dan in een paar dagen tot een week over.
Wat betreft je bob-coureur, als hij niet eens de simpelste races kan winnen, heb je waarschijnlijk een TE temperament volle coureur gekozen, die erg snel gefrustreerd is en fouten maakt. Je moet juist de kalme coureurs hebben, een beetje op de helft die zijn subskills, zoals overtaking, al redelijk op orde hebben. Er zijn geloof ik iets van 120 profielen waar je uit kan kiezen, gewoon even je duim het werk doen tot je een middelmatig karakter heb gevonden met genoeg skills. Laat je Bob ook niet te makkelijk winnen, geef hem de uitdaging die je zelf ook zou willen. Push niet te hard & je hebt erg snel een succesvolle Bob- coureur.
Ten tweede, in B-spec krijg je betere wagens als beloning dan in A-spec
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |