quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
Hoi Luuk, wil je echt voor de rest van je leven geconfronteerd worden met je vraag hier op FOK!? Zo nee, dan zou ik even je achternaam weghalen.
Dat kan wel, maar ik verwacht toch dat er iets niet helemaal goed zit op het moment dat hij automatisch terug gaat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:53 schreef Woelwater het volgende:
Uit zichzelf weer aan gegaanKan je dat ding er niet gewoon uitdraaien.
Kan je hem niet even wisselen met een andere? Hij zou ook gewoon stuk kunnen zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:57 schreef luckyLuuk93 het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar ik verwacht toch dat er iets niet helemaal goed zit op het moment dat hij automatisch terug gaat.
Nee, de stop wel. De stop werkt nog wel goed, maar de knop waar de stop wordt aan en uitgezet schiet direct terugquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:59 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Kan je hem niet even wisselen met een andere? Hij zou ook gewoon stuk kunnen zijn natuurlijk.
Ja, dan is die kapot.. Kan natuurlijk nooit zo zijn dat als iemand aan die groep wilt werken dat de spanning er nooit vanaf zou kunnen.. Neem aan dat de knoppen van andere groepen wel gewoon uit blijven staan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:08 schreef luckyLuuk93 het volgende:
[..]
Nee, de stop wel. De stop werkt nog wel goed, maar de knop waar de stop wordt aan en uitgezet schiet direct terug
Inderdaad, dat is een beetje gevaarlijk.. De andere knoppen werken wel gewoon, ik ben ondertussen klaar met m'n ventilator en ik leef nog steeds. Bedank voor je hulpquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:15 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ja, dan is die kapot.. Kan natuurlijk nooit zo zijn dat als iemand aan die groep wilt werken dat de spanning er nooit vanaf zou kunnen.. Neem aan dat de knoppen van andere groepen wel gewoon uit blijven staan.
Dit dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:27 schreef Daeron het volgende:
Is de stop niet gewoon verkeerd om gemonteerd en dat die steeds uit springt ipv aan springt?
Een stop die automagisch aanspringt kan volgens mij fysiek gezien niet eens omdat de veerconstructie de andere kant op werkt, toch?
Heb zelf ook zo'n oude groepenkast en daarbij moet je de schakelaar tegen de veer induwen om hem uit te zetten. Als de vergrendeling op de uit-stand niet werkt springt hij gewoon weer aan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:27 schreef Daeron het volgende:
Is de stop niet gewoon verkeerd om gemonteerd en dat die steeds uit springt ipv aan springt?
Een stop die automagisch aanspringt kan volgens mij fysiek gezien niet eens omdat de veerconstructie de andere kant op werkt, toch?
Levensgevaarlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:40 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Heb zelf ook zo'n oude groepenkast en daarbij moet je de schakelaar tegen de veer induwen om hem uit te zetten. Als de vergrendeling op de uit-stand niet werkt springt hij gewoon weer aan.
Onvoorstelbaar dat dit soort troep ooit op de markt is toegelaten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:40 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Heb zelf ook zo'n oude groepenkast en daarbij moet je de schakelaar tegen de veer induwen om hem uit te zetten. Als de vergrendeling op de uit-stand niet werkt springt hij gewoon weer aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |