Tja ook niet alle hondenbezitters, zijn ook nog deskundig...Maar als je een NFL hebt, moet je dat niet doen dusquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
het was meegegeven door de eigenaar, ben ik nou de enige die het heeft gehoord?
Maar goed, t ging om de spelltjesDat die ermee gedaan moesten worden en dat Andrea het zo had gegeven. Emil vond het erg grappig.
Wel toevallig dat bijna iedereen die daar zit jointjes rookt en zo!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:18 schreef Dotteke het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 29 januari 2014 10:06 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ja, dit is een gevoelig onderwerp.
Ze krijgen namelijk soms al een lijntje, achter.
Daar deze mensen nogal dom en labiel zijn, kun je dus maar beter gelijk een soundlock schakelen.
iedereen krijgt voortaan een agenda?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Gaan ze het centraal voorbereiden?
Het moet niet gekker worden.
ja de g4 bereidt het even voorquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:23 schreef RVer het volgende:
Ze gaan nu vergaderen over hetgene wat ze straks gaan bespreken tijdens de vergadering?
Vergadercultuurquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:23 schreef RVer het volgende:
Ze gaan nu vergaderen over hetgene wat ze straks gaan bespreken tijdens de vergadering?
Zullen ze dat echt krijgen?! Bij DGK destijds zou t me niet verbazen. Dat Paul GHB verslaafd zou zijn geweest stond ik wel van te kijken, lig je daar dan als 54 jarige savonds knock out op de bank met je stijve plasser man man manquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:22 schreef Thom2802 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat bijna iedereen die daar zit jointjes rookt en zo!
Hoe hebben ze het uitgezocht!
Roken mag niet, maar ze mogen het continu over drank en drugs hebben
Ja, en dan na de (extra vroege) lunch centraal zodat ze de middag nog hebben om wat te doen (gisteren). Nu zeggen ze dat centraal 2 of 3 uur kan duren. Hahahaquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:23 schreef RVer het volgende:
Hoe efficïent. Ze trekken 2 of 3 uur uit voor de vergadering. Ze hebben toch niks anders te doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:23 schreef RVer het volgende:
Heb je die offerte nou al af?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:17 schreef rokkutsaains het volgende:
Wordt er vandaag een nieuwe bewoner afgeleverd?
Zo niet, dan ga ik iets zinnigs doen vandaag.
Dat zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Gaan ze het centraal voorbereiden?
Het moet niet gekker worden.
'vieren wat we bereikt hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:25 schreef Voxs het volgende:
agenda:
Hakimshow
Financiën
Visiegeouwehoer (alweer) Vieren wat we hebben bereikt aldus Aike
Ze vergeten de biomarkt haaha
Net als die verkiezing tussen RuuT en Laura, drie keer stemmen??? Stel je voor dat de 2e kamerverkiezingen zo werden gedaan....Inderdaad een dictatuurquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:26 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Dat zou me niet verbazen.
Gaat vaker zo, in een zich voorzichtig ontkiemende dictatuur.
Je zegt eerst dat het overleg een puinhoop is - wat klopt - en dat je er structuur in wilt aanbrengen.
Dan stel je voor, dat er een bus komt, waar iedereen zijn briefjes met in te brengen punten, in kan deponeren. De inhoud van die bus ga je vervolgens eenzijdig schiften. Klaar.
Zullen ze dat echt krijgen?! Bij DGK destijds zou t me niet verbazen. Dat Paul GHB verslaafd zou zijn geweest stond ik wel van te kijken, lig je daar dan als 54 jarige savonds knock out op de bank met je stijve plasser man man manquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:22 schreef Thom2802 het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat ze het krijgen achter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zullen ze dat echt krijgen?! Bij DGK destijds zou t me niet verbazen. Dat Paul GHB verslaafd zou zijn geweest stond ik wel van te kijken, lig je daar dan als 54 jarige savonds knock out op de bank met je stijve plasser man man man
Is die al aangesproken op die mislukte koop van hem?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:28 schreef Voxs het volgende:
Paul wil de penibele staat van de kas niet meedelen om onrust te voorkomen. De zak!
daar heeft hij wel gelijk in, die kas flikkert zo in elkaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:28 schreef Voxs het volgende:
Paul wil de penibele staat van de kas niet meedelen om onrust te voorkomen. De zak!
Om daar vervolgens uren over Centraal te gaan, en alles wat ze besproken hebben komt niet uit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:23 schreef RVer het volgende:
haha, ja Paul heeft hem bijna voor elkaar, kas leeg, Rienk blijquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:28 schreef Voxs het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:29 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
daar heeft hij wel gelijk in, die kas flikkert zo in elkaar
Nou, wat zei ik?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog een halfuurtje om de melkbussen te reinigen, vullen en aan de deur te zetten.
Waarschijnlijk storten ze zich net als de anderen op de honden, zodat het hele melk/kaasgebeuren vergeten wordt..
tis te hopen dat ze nog ff gaan liggen...quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:25 schreef Pearlbitch het volgende:
God Heremetijd, wat zijn die dozen weer irritant hyper![]()
[ afbeelding ]
Die zwarte lijkt idd wel op een beerquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:30 schreef schizolientje het volgende:
de meiden zien de honden voor het eerst. kijijijk we hebben beren
môgguh.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Wat een slap geleuter weer. Kunnen ze niet gewoon wat gaan doen?
Goeiemorgen overigens.
[..]
paul gaat dan in dienst bij andrea?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:31 schreef Voxs het volgende:
Paul wil dat iedereen verantwoordelijk wordt gehouden voor een deel. je moet 100 euro op leveren en anders ga je bij iemand in dienst.
Bedenk wie er in de redactie zit en think again..quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:28 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat ze het krijgen achter.
Hakim breekt het zweet uit want dan moet hij ook iets gaan doenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:31 schreef Voxs het volgende:
Paul wil dat iedereen verantwoordelijk wordt gehouden voor een deel. je moet 100 euro op leveren en anders ga je bij iemand in dienst.
Goed bedacht...Overhead yepquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:32 schreef psclgrn het volgende:
Hup Aike en Hakim zijn opeens "overhead" en doen de komende maanden niks
Zat ik ook al aan te denken, wordt het weer om 11 uur opgehaald?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog een halfuurtje om de melkbussen te reinigen, vullen en aan de deur te zetten.
Waarschijnlijk storten ze zich net als de anderen op de honden, zodat het hele melk/kaasgebeuren vergeten wordt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |