Inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:36 schreef Pino112 het volgende:
Hahaha Fleur
Wat laat ze zich weer kennen
Blof ft. Nielsonquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:46 schreef Pino112 het volgende:
'Zure Fleur' staat ook op de Gielbingo.
Sprekendquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:08 schreef ieniminimuis het volgende:
De site geeft aan dat dit Train is met Drops of Jupiter
Dat komt nog wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een rare namen op BKS. Driekwart wordt NOOIT op 3FM gedraaid.... Opvallend.
Verdomme.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:14 schreef SilentChaos het volgende:
Arme meid
Stuur maar een foto en misschien mag ze bij SC uithuilen op m'n zwaar getrainde en gespierde schouder
Is die schouder niet al bezet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:14 schreef SilentChaos het volgende:
Arme meid
Stuur maar een foto en misschien mag ze bij SC uithuilen op m'n zwaar getrainde en gespierde schouder
Ik heb er 2...quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is die schouder niet al bezet?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:14 schreef SilentChaos het volgende:
Arme meid
Leuke plaatquote:
Echt zo vaak al ja?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
434 keer![]()
![]()
.
Wilbertpiemel met z'n core aarstiesten.
Fixedquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:44 schreef Sersjee het volgende:
Niemand die blij verrast reageert op Radio Free Europe, maar wel meerdere klaagreacties op Happy. Mensen Nederlanders zijn ongelofelijke zeikerds.
Zonnestraaltje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:44 schreef Sersjee het volgende:
Niemand die blij verrast reageert op Radio Free Europe, maar wel meerdere klaagreacties op Happy. Mensen zijn zeikerds.
Bijna 3 uur.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
Nu nog in bed liggen(mits je geen avond/nachtdiensten hebt
)
Ik ben gvd al bijna 3 uur aan het werk
Ik begin als eerste hier om 8 uur, de rest komt pas rond 9 aankakkenquote:
Hier begint iedereen om 7 uur.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik begin als eerste hier om 8 uur, de rest komt pas rond 9 aankakken
Mag je wel op tijd naar huis toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hier begint iedereen om 7 uur.
Verdomme, wat was dat wennen in het begin.
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hier begint iedereen om 7 uur.
Verdomme, wat was dat wennen in het begin.
Ik stop rond 5 uur.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag je wel op tijd naar huis toch?
Ik maar een half uurquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik stop rond 5 uur.![]()
Daarentegen hebben we wel 5 kwartier pauze.
quote:
Gefeliciteerdquote:
twitter:Politie_Rdam twitterde op woensdag 29-01-2014 om 10:45:13Rotterdam - Gezocht - Mishandeling conducteur http://t.co/5gjlxJELT2 reageer retweet
Ik mis de grap?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:45 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:Politie_Rdam twitterde op woensdag 29-01-2014 om 10:45:13Rotterdam - Gezocht - Mishandeling conducteur http://t.co/5gjlxJELT2 reageer retweet
![]()
Vind je het nou echt nodig om dit meerde malen per dag te zeggen?quote:
Verdomme Muis.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind je het nou echt nodig om dit meerde malen per dag te zeggen?
Deze muziek laat mij dat wel doen ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind je het nou echt nodig om dit meerde malen per dag te zeggen?
Een beetje. Maar waar mensen mee schelden moeten zij weten, maar ik vind schelden met religie of scheldwoorden/zinnen die daarvan afkomen en ziektes niet zo maatschappelijk aanvaardbaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Deze muziek laat mij dat wel doen ja.
Je neemt er aanstoot van?
Razende apenaids!11 vind je dus ook niet zo maatschappelijk aanvaardbaar?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een beetje. Maar waar mensen mee schelden moeten zij weten, maar ik vind schelden met religie of scheldwoorden/zinnen die daarvan afkomen en ziektes niet zo maatschappelijk aanvaardbaar.
Dat heb je correct ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Razende apenaids!11 vind je dus ook niet zo maatschappelijk aanvaardbaar?
Vervelend he dat ik hier nog een maand rondhang?quote:
quote:
NOS op 3 he. Sensatie alles.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:04 schreef Etcetera het volgende:
wat negatief gebracht dat nieuws over Netflix, want ik las ergens anders dat ze echt een vliegende start gemaakt hebben in Nederland
Telegraafniveauquote:
quote:
Het valt me normaal blijkbaar niet opquote:
Soms wel jaquote:
Hoeft van mij niet hoor.quote:
Domien doet een WillemBos-je?quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja
http://instagram.com/p/jwYvHHISRM/
Goede plaatquote:
Pandaplintquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Goede plaat
Moet je eens luisteren
Elke keer dat ik die reclame hoor koop ik een plofkip.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik kan geen plofhamster meer zien.
Dan koop jij wel veel kip.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Elke keer dat ik die reclame hoor koop ik een plofkip.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Ja, daarom.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]Iewwww ik zag laatst betere foto's van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds niet mijn ding hoor, maar het valt erg mee.know'm sayin?
word? word.
Hobie?quote:
Nee, echt geen ideequote:
Die komt in m'n 90's Toplijst.quote:
Oh Hobie is een andere Baywatch 'acteur'?quote:
Hobie speelde de zoon van David Hasselhoff.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh Hobie is een andere Baywatch 'acteur'?
Ik keek vroeger The A-Team
Oftewel. De morsige kantine stagiair die hardcore gamer isquote:
Fuckzooiquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:28 schreef 3rdRock het volgende:
totaal niet 3fmgerelateerd dit maar:
kut, door tegenvallende markten en resultaten en halfzacht beleid verdwijnt over een paar maanden mijn functie (en die van veel collegae) en sta ik wellicht op straat. kut.
Kut!quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:28 schreef 3rdRock het volgende:
kut, door tegenvallende markten en resultaten en halfzacht beleid verdwijnt over een paar maanden mijn functie (en die van veel collegae) en sta ik wellicht op straat. kut.
Stom, kut en fuck.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:28 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:28 schreef 3rdRock het volgende:
rauw! koken in de schil? er een vlaggetje inprikken?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus we eten hier rode kool met gehaktballen en aardappels. Nu wil ik de aardappels niet simpelweg gekookt voorschotelen. Iemand een idee? Aardappelpuree?
We hebben geen vlaggetjes. Anders zou ik het serieus overwegen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rauw! koken in de schil? er een vlaggetje inprikken?
heb je tandenstokertjes en papier? opgelost!quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben geen vlaggetjes. Anders zou ik het serieus overwegen.
Gebakken aardappeltjesquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus we eten hier rode kool met gehaktballen en aardappels. Nu wil ik de aardappels niet simpelweg gekookt voorschotelen. Iemand een idee? Aardappelpuree?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je tandenstokertjes en papier? opgelost!
en anders...een dampende bolus op de schaal draaien en daar de piepers in etaleren
Ik eet dus nooit bij jou, dat weet ik welquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je tandenstokertjes en papier? opgelost!
en anders...een dampende bolus op de schaal draaien en daar de piepers in etaleren
was je daar 10min geleden nog wel voor te porren dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik eet dus nooit bij jou, dat weet ik wel![]()
Ja, je hebt je hand overspeeld.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was je daar 10min geleden nog wel voor te porren dan?
kak. oh...juist daardoor denk ikquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak. oh...juist daardoor denk ik
het is zo lastig pokeren als je niet eens weet dat je pokert
nou ja, die royal toiletflush kan ik wel vergeten denk ikquote:
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Enige verschil was dat ik mijn oordopjes in de jas had laten zitten. Die van mij deden het ook nog.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:54 schreef alors het volgende:
WTF, mijn oordopjes in mijn broek laten zitten, broek de was in de gedaan, ik vloeken en tieren natuurlijk. Test ik ze nog even voor de zekerheid, doen ze het gewoon nog![]()
Echt chillquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:00 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Die van mij deden het ook nog.
Timur & Rámon gaan de CSSHOW een week overnemen vanaf 17 februaritwitter:DitjesDatjes3FM twitterde op woensdag 29-01-2014 om 19:36:14Vooruitblik op de komende tijd: Paul is op 17-feb terug. Verder is Coen er in de week van 10-feb niet. Die week daarna Timur/Ramon. #3FM reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op woensdag 29-01-2014 om 20:04:21Ok, geen grap. David Hasselhoff komt morgen bij ons langs in de studio. HOE MOOI!!! http://t.co/HOuuYH3ngy #3FM reageer retweet
Mijn Nokia 3120 heeft 2 wasbeurten overleefdquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:54 schreef alors het volgende:
WTF, mijn oordopjes in mijn broek laten zitten, broek de was in de gedaan, ik vloeken en tieren natuurlijk. Test ik ze nog even voor de zekerheid, doen ze het gewoon nog![]()
Met zo'n vriend heb je geen vijanden nodigquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Als Vriend van Domien moeten kiezen tussen Liar Liar en Mannenharten![]()
Godverdomme.
Ik zou voor Mannenharten kiezen. Liar Liar staat nu samen met Trumpets op 1 in De Apenaidsnummer Top 50 van 2014.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme.
Ik ga nog liever naar de kerstzender van Sky luisteren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou voor Mannenharten kiezen. Liar Liar staat nu samen met Trumpets op 1 in De Apenaidsnummer Top 50 van 2014.
Zie mij Sonos hebben postquote:
Ik heb nog exact 0 afleveringen van het avondprogramma meegekregen dit jaar. Bedankt voor de bevestiging dat ik niets mis.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |