En weer "ik wordt" met dt posten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:47 schreef Palladium999.5 het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van het nummer met die clip van die rodeogast die bloedt en een roos die dan op de grond valt. Ze hebben ook een nieuw nummer en dan gaat het eerst van poem poem poem,vorig jaar was ie Veel Op mtv hits haha Ik wordt dement thnx
Je link werkt niet meer, maar geloof dat het dit nummer was:quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:52 schreef paep het volgende:
Weet iemand het nummer wat in deze video zit ?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:52 schreef paep het volgende:
Weet iemand het nummer wat in deze video zit ?
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:12 schreef paep het volgende:
Heb er een nieuwe link bij gezet want de video is copyright dacht ik en word telkens verwijderd maar mensen zetten hem er dan weer op.
Tifa - Champion Bubblerquote:Op maandag 3 maart 2014 00:55 schreef Makarov het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk liedje er wordt afgespeeld vanaf 32:00 tot 33:08. Shazam herkent het helaas niet bij mij.
Alvast bedankt
https://soundcloud.com/rishiromero/official-zsa-zsa-su-mixtape-by
Maakt niet uitquote:Op zondag 2 maart 2014 20:21 schreef Nr7 het volgende:
[..]
[..]
Mmmm, dat is dus toch iets anders dan ik dacht. Dus niet Andres Power. Excuus.
Dat is hem inderdaad, echt bedanktquote:
Ik denk je moet bij de buren zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:49 schreef bambino het volgende:
Wie oh wie kan mij helpen.
Ik zoek een film, volgens mij al redelijk oud.
Gaat over een groepje dat op winter vakantie ofzo gaat naar zo'n huisje in the middle of nowhere.
En ergens in het verhaal zit een van die lui om de pot, en komt er een worm/slang omhoog en eet hem op/ half op.
Voor de rest weet ik er nog weinig van...
Dreamcatcher?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:49 schreef bambino het volgende:
Gaat over een groepje dat op winter vakantie ofzo gaat naar zo'n huisje in the middle of nowhere.
En ergens in het verhaal zit een van die lui om de pot, en komt er een worm/slang omhoog en eet hem op/ half op.
Nop dat is em niet.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:49 schreef bambino het volgende:
Probeer het eens hier: TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 46quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Nop dat is em niet.
Lijkt er wel een klein beetje op.
Speelt zich ook af in een onbewoond gebied, alles vol met sneeuw. En iemand is ook ziek (of allemaal? weet het niet meer).
Als 1 op de pot gaat zitten komt dat beest daar ook uit
Ah crap, dit is MUZquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Probeer het eens hier: TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 46
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah crap, dit is MUZ
Dacht dat het een globaal help ik zoek topic was
My bad
Nou... vooruit dan maarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Ah crap, dit is MUZ
Dacht dat het een globaal help ik zoek topic was
My bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |