Totaal niet noemenswaardig dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:37 schreef Chai het volgende:
Ik heb in groep 8 nog een keer een dichtwedstrijd gewonnen.Was gewoon zo'n typisch sinterklaasgedichtje met rijmgemurmel en een plottwistje op het einde.
Wat had je gewonnen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:37 schreef Chai het volgende:
Ik heb in groep 8 nog een keer een dichtwedstrijd gewonnen.Was gewoon zo'n typisch sinterklaasgedichtje met rijmgemurmel en een plottwistje op het einde.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn gedicht groot ingelijst. En eeuwige roem natuurlijk.
Flikken ze altijd bij kindjes. Ik heb ook nog een keer het dagboek van Anne-Frank met iets gewonnen op de basisschool. Dat was wel een leuke prijs.quote:
Nu kent iedereen in van de basisschool je als chai de auti dichter.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn gedicht groot ingelijst. En eeuwige roem natuurlijk.
Nee, dat gedicht hangt bij mij thuis.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nu kent iedereen in van de basisschool je als chai de auti dichter.
Laat een zien :$quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, dat gedicht hangt bij mij thuis.
Ik kom vrijdag wel langs. Klote projecten. Ik moet ook nog veel doen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben niet thuis. Zit op school te doen alsof ik een steentje bijdraag aan een project.
jouw aanwezigheid is genoegquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben niet thuis. Zit op school te doen alsof ik een steentje bijdraag aan een project.
Ik ben vrijdagochtend om 7 u in Amsterdam.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik kom vrijdag wel langs. Klote projecten. Ik moet ook nog veel doen.
perfect tochquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Srs. Ik zeg gewoon af en toe iets slims en iedereen vindt altijd dat ik genoeg doe.
Oh, jij bent er zo een.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Srs. Ik zeg gewoon af en toe iets slims en iedereen vindt altijd dat ik genoeg doe.
Ik vroeg je niet waar je vrijdag ochtend bent. Zorg maar dat je in de avond thuis bent.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben vrijdagochtend om 7 u in Amsterdam.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik vroeg je niet waar je vrijdag ochtend bent. Zorg maar dat je in de avond thuis bent.
Kom je er nog makkelijk vanaf. Ik moest voor een heel legioen sinterklaasgedichten schrijven terug in de dag.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:37 schreef Chai het volgende:
Hehe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:55 schreef Chai het volgende:
SEX / Travel pussy (reis kutje)
Geniale review
ooit zo'n ding gekocht in een kroeg. de gene die hem mee naar huis heeft genomen, beweert hem nog steeds niet te hebben gebruiktquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:55 schreef Chai het volgende:
SEX / Travel pussy (reis kutje)
Geniale review
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |