Valt CHVRCHES onder pop?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zo erg is 't echt niet hoor. Nou ja, het staat wel ver af van Marilyn Manson. Maar voor iemand die gewone pop kan waarderen is 't echt niet zo'n drama.
Gehad. Twee kandidaten, de tweede moet morgenquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wat spannend! Al gehad, of moet je nog?
Kun je al iets zeggen over het soort functie?
Adidas in de Bijlmer? Dan worden we bijna buren. Want je wordt het gewoon, uiteraard!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:58 schreef wonderer het volgende:
Gehad. Twee kandidaten, de tweede moet morgen![]()
Vertaler e-commerce bij Adidas.
Het lijkt me leuk, en sowieso weer in Nederland wonen (hah, woning zoeken in/bij amsterdam, dat wordt leuk) ook, maar als het even kan zou ik toch liever in Frankfurt blijven
Ik ben er twee jaar geleden mijn leven praktisch helemaal opnieuw begonnen. Dat schept wel een band. Ik weet niet of ik er al klaar voor ben om WEER opnieuw te beginnen...quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:04 schreef Gellarboy het volgende:
Wat heb je voor binding met Frankfurt? Gewoon een fijne stad?
Iquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:39 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, dat zou ik onder electropop classificeren. Leuk album!
Ze staan van de zomer op Best Kept Secretquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IElectro
En ze zijn live ook leuk (lowlands) dus we doen t in Amsterdam nog eens over.
Eh... de populariteit van K3 is in die leeftijd nog niet echt gender gebonden gehoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik word over een maand oom.... Laat het alsjeblieft een jongen zijn, anders moet ik nog te veel K3 aanhoren
Jij hebt het laten afwetenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoef tegenwoordig alleen nog maar te verschijnen om iemand weg te jagen
Zijn er nieuwe namen dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze staan van de zomer op Best Kept Secret
Ik viel er op het einde pas in... ik ben nooit zo van de protesten maar ik vind het wel kwalijk dat wij daar als land onze hoogwaardigheidsbekleders naar toe sturen omdat ze hun snoepreisje niet willen opgeven.... want no way dat ze daar natuurlijk een statement maken of de problematiek daadwerkelijk bespreekbaar maken met Poetin en coquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:42 schreef Gellarboy het volgende:
Volgt iemand dat Leve Sochi op TV? Schandalig!
Ik vind het eigenlijk wel raar dat wij als burger geen idee hebben wat er allemaal speelt daar in Den Haag. Nu heb ik er amper verstand van, maar is het niet de bedoeling dat er iets van openheid is?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef wonderer het volgende:
Ik heb echt het idee dat er allerlei belangen spelen waar de burger niks van weet en dat er daarom zo moeilijk gedaan wordt. Dat Putin de gaskraan dichtdraait (of eigenlijk denk ik dat er wat contracten voor export beloofd zijn waar het om gaat) als Rutte niet lief doet.
Als het verder geen kwalijke gevolgen heeft voor de burger, maakt het me eigenlijk niet zo veel uit. Maar in dit soort gevallen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:49 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel raar dat wij als burger geen idee hebben wat er allemaal speelt daar in Den Haag. Nu heb ik er amper verstand van, maar is het niet de bedoeling dat er iets van openheid is?
Och jongquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:44 schreef Gellarboy het volgende:
Oh ja, en dit dus! Durf je nou echt glashard te beweren dat je geen seksuele frustraties hebt nadat we ze zeer recentelijk nog uitgebreid besproken hebben?
Als ik een reactie krijg op iets kan ik het niet laten daar een weerwoord op te geven. Dus ook bij deze weer een reactie van mij in dit schijt topic ter reactie op jouw reactie op mij.quote:Dat wegblijven gaat je overigens ook goed af hè?
Ik heb nog een tip voor je, als je geen zin meer hebt in een topic... Blijf gewoon weg als je geen zin hebt, in plaats van dramatisch aan te kondigen dat je vertrekt om daarna gewoon door te blijven posten. Doe ik al 15 jaar en werkt als! een! trein! kan ik je vertellen.
Tja, wat kan ik zeggen. Ik heb het een kans gegeven maar ik kan nu wel stellen dat ik gewoon écht niks met homo's op heb. Niet mijn soort mensenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zoveelste topic waaruit Moof al dan niet vrijwillig of gedwongen vertrekt.... Yes, I've done my research. En ja dat is Engels, dus dat zul je dan wel weer vrouwelijk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |