SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
Oh, ik heb uuuuren (nou ja, kwartieren) smut op mijn telefoon. Moet er meer bij?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:19 schreef TheVulture het volgende:
Heb je nog filmpjes in de "pijpleiding" () zitten Gellar, ik heb gisteravond even naar je andere werk gekeken
Wat spannend! Al gehad, of moet je nog?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef wonderer het volgende:
Sollicitatiegesprek. Dus misschien meer kans later
GEEFT NIKS!quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:39 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Sorry dat ik gisteravond een beetje lang doorging, maar ik kan dat echt niet hebben.
WAT SCREEUW JE!!!!quote:
Alleen als het boven de 18 isquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, ik heb uuuuren (nou ja, kwartieren) smut op mijn telefoon. Moet er meer bij?.
Cm? Opletten, daar hebben we t over gehad!quote:
Altijd en alleen maar. Het idee alleen al.quote:
Ja luister eens, het topic ligt maanden op zijn gat en ineens is er volop leven in de brouwerij... dat kan mijn hoofd allemaal niet aan hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cm? Opletten, daar hebben we t over gehad!
Was een grapje hequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Altijd en alleen maar. Het idee alleen al.
Ach, het was alleen gerel over spieren en kiddy pronquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja luister eens, het topic ligt maanden op zijn gat en ineens is er volop leven in de brouwerij... dat kan mijn hoofd allemaal niet aan hoor
Nou, er is nu wel iets heel belangrijks (en on-topic ook nogquote:
Hij's wegquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:20 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, en even alle hens aan dek. Er loopt een rel die wél belangrijk is.
Facebook vindt momenteel dat deze pagina prima kan volgens hun community guidelines: https://www.facebook.com/pydarasamsNE
Hordes mensen zijn nu de individuele content aan het reporten onder "containing graphic violence".
Helpt u mee?
Neem een voorbeeld aan mij!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Tja, ik kom binnen en dag 1 maak ik ruzie![]()
Volgens mij veranderd er dan weinig...quote:
Alleeen je smaak in mannenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Volgens mij veranderd er dan weinig...
Ja, heb ik eindelijk eens een kerel die ik leuk vind, moet ik jou voorbeeld volgen en het verpesten... nou vriendelijk bedanktquote:
Want jongens luisteren geen K3.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik word over een maand oom.... Laat het alsjeblieft een jongen zijn, anders moet ik nog te veel K3 aanhoren
Laat mij even in die waan wil je.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Want jongens luisteren geen K3..
Gelukkig, maar nu word wel mijn mailbox wéér volgespamt met repot reviews.quote:
Zo erg is 't echt niet hoor. Nou ja, het staat wel ver af van Marilyn Manson. Maar voor iemand die gewone pop kan waarderen is 't echt niet zo'n drama.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Laat mij even in die waan wil je.
Ja zeg hallo, je pomp is toch kapot, dus dat schoot al niet op!quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, heb ik eindelijk eens een kerel die ik leuk vind, moet ik jou voorbeeld volgen en het verpesten... nou vriendelijk bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |