Misschien moet je hem gewoon doodneuken. Hij is wel je type.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:33 schreef Moofasah het volgende:
Nja, in elk geval zou hij er zwaar beschadigd uitkomen die zielige opdonder.
quote:Russian ultra nationalist leader Maxim Martsinkevich kidnapped, then gave this gay youth a choice: lose an eye, or be sodomized with a fork.
Oh nee, echt niet. Hij heeft een lelijke kop, is klein van stuk en daarbij is hij vooral dik. En de slechtheid van zijn ziel zou zelfs het mooiste lichaam te niet doen als lelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Misschien moet je hem gewoon doodneuken. Hij is wel je type.
[ afbeelding ]
Perfect passende straf: death by homosexuality.
Moof. Dit is niet de eerste keer dat je zo uit een topic vetrekt of er zelfs uitgezet wordt. Misschien moet je daar eens een conclusie uit trekken over de manier waarop je je mening als beledigende feiten uit. Zou kunnen hoor. Maar misschien ben ik gek, is fok gek en zelfs de wereld gek en ben jij de enige die totaal geen blaam treft.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik laat me kennen ja. Maar daar kunnen mensen niet tegen, als je een eigen mening hebt. Want ja, zo kan het b.v. natuurlijk écht niet dat ik kleine emo jongetjes niet als ''echte mannen'' zie. Waar haal ik het gore lef vandaan om dat te vinden zeg!
Ja die discussie ben ik wel even klaar mee als je het niet erg vind.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moof. Dit is niet de eerste keer dat je zo uit een topic vetrekt of er zelfs uitgezet wordt. Misschien moet je daar eens een conclusie uit trekken over de manier waarop je je mening als beledigende feiten uit. Zou kunnen hoor. Maar misschien ben ik gek, is fok gek en zelfs de wereld gek en ben jij de enige die totaal geen blaam treft.
Ik zou echt ook voor z'n godsganse leven niet naar Rusland gaan nu nee. Moskou lijkt me een mooie stad, St Petersburg ook, en was er graag eens heengegaan. Maar dat risico ga ik echt niert lopen. EN al was er voor een tourist geen risico dan zou ik t het land niet eens gunnen dat er ook maar 1 EUR van mij uit daarheen gaat. Misschien dat als heel veel mensen er zo over denken dat iig al t tourisme op z'n gat valt, al betwijfel ik of dat een enorme bron van inkomsten is voor ze.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Klein lichtpuntje, die kerel is inmiddels opgepakt en er hangt hem 3-5 jaar boven het hoofd. Niet vanwege dit hoor, voor geweldpleging of neo-nazisme of iets in die richting. Dit wordt toegejuicht. Als Russen die zo behandeld zijn naar de politie gaan, worden ze in het beste geval genegeerd en in het slechtste geval mishandeld en opgepakt door de agenten.
Ik wil zo graag van de zomer nog eens naar St Petersburg om mijn vrienden te zien, maar ik durf niet meer. In 2012 was het al eng want toen was die wet daar al van kracht. Maar nu?
Wacht maar tot je die video die ik eerder postte kunt zien vanavond. Je avond is verknald, dat verklap ik je nu vast.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:42 schreef Moofasah het volgende:
[ afbeelding ]
Bah, ik word alleen maar bozer en bozer om dit te zien.
Datw as ook t eerste wat in mij opkwam bij die foto: Hey 2 gay bears! Druipt er zowat vanafquote:
Ah, dus TOCH issues? Dacht dat dat niet was?quote:We weten allemaal dit ik ook nogal wat struggles heb met mezelf.
Zoals ik neet boven al zei: is wel heel vaak de natuur van "de potenrammer". ZO enorm gefrustreerd zijn en geen uitweg weten dan geweld. Nou ja, milieu en dergelijke heeft er ook invloed op (vooral op geweld zien als oplossing van conflicten). En Rusland is op dit moment ook wel een enorme voedinmgsbodem voor dit soorrt gedrag. Het gedrag wordt aangemoedigd en een tegengeluid keihard afgestraftquote:Maar dat iemand zo ver gaat om zijn eigen struggles te onderdrukken maakt hem gewoon een in en in slecht mens. Hij laat anderen boeten voor de homoseksuele gevoelens die hij heeft maar waar hij niet mee klaarkomt.
Stamp dan inderdaad eens een paar keer aan tegen de gayscene met een paar negatieve comments en klaar. Maar dit zou alleen het laagste van het laagste soort mens over zijn hart kunnen krijgen... Wat zeg ik, welk hart
Moet ik gaan kiezen tussen "Interior: leather bar" en ditquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je die video die ik eerder postte kunt zien vanavond. Je avond is verknald, dat verklap ik je nu vast.
Die foto is alleen wel een photoshop.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Oh nee, echt niet. Hij heeft een lelijke kop, is klein van stuk en daarbij is hij vooral dik. En de slechtheid van zijn ziel zou zelfs het mooiste lichaam te niet doen als lelijk.
[ afbeelding ]
Over kasthomo gesproken.
We weten allemaal dit ik ook nogal wat struggles heb met mezelf. Maar dat iemand zo ver gaat om zijn eigen struggles te onderdrukken maakt hem gewoon een in en in slecht mens. Hij laat anderen boeten voor de homoseksuele gevoelens die hij heeft maar waar hij niet mee klaarkomt.
Stamp dan inderdaad eens een paar keer aan tegen de gayscene met een paar negatieve comments en klaar. Maar dit zou alleen het laagste van het laagste soort mens over zijn hart kunnen krijgen... Wat zeg ik, welk hart
Yep, alleen haat Maxim vanalles. Het lijkt ook alsof hij maar homo's is gaan haten als alternatief voor de haat op basis van ras (waarvoor hij al eerder heeft vastgezeten) wat niet meer zo geaccepteerd wordt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Datw as ook t eerste wat in mij opkwam bij die foto: Hey 2 gay bears! Druipt er zowat vanafEN het is al vaker uit onderzoeken naar voren gekomen dat potenrammers t vaak doen omdat ze zelf problemen hebben met gevoelens die ze krijgen.
Ja hier heeft ie weer meer waar ie iets mee kan doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:13 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die foto is alleen wel een photoshop.
[..]
Yep, alleen haat Maxim vanalles. Het lijkt ook alsof hij maar homo's is gaan haten als alternatief voor de haat op basis van ras (waarvoor hij al eerder heeft vastgezeten) wat niet meer zo geaccepteerd wordt.
Moet je dan ook nog 's zien wat daar naast die toiletpot staat. Zielig hoopje ectomorph in groepsvorm. Echt die ventjes moeten aangepakt worden door een groep bodybuilder homo's of beren. Dan piepen ze wel anders. Ze weten ook duidelijk wie ze selecteren op die gay chats. Laf tuig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Wacht maar tot je die video die ik eerder postte kunt zien vanavond. Je avond is verknald, dat verklap ik je nu vast.
Ja oke. Ik geef toe dat ik er niet blij mee ben dat ik homo ben, en als ik er een pilletje tegen kon nemen zou ik het ook doen. Niet omdat ik vind dat het slecht is als twee mannen behoefte aan elkaar hebben, maar gewoon omdat ik het niet kan vinden binnen die wereld en mijn geaardheid me alleen maar ongelukkig maakt. Het is heel frustrerend om naar iets te verlangen dat onmogelijk is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Ah, dus TOCH issues? Dacht dat dat niet was?Ik ga deze even printscreenen hoor
Het ergert me gewoon. Dat daar van die nietsnutten staan die zelf als man gewoon totaal niks voorstellen die anderen dan neer proberen te halen. Ik brak ieder teer botje van die klootviolen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Hoe je toch weer in elke post lichaamsvorm/uiterlijk kan wurmen heObsessed much?
Ja, best gek. En de manier waarop het besproken wordt is ook mooi, al gebruiken ze het woord transgender verkeerd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Toch wel frappant dat de docu van de EO is. Net zoals ik t frappant vind dat "Hij is een zij" van de KRO is, wat toch de Katholieke Radio Omroep is van oorsprong. Je zou zulke openhartige docu's toch eerder verwachten bij een andere zender anagezien de standpunten van Evangelie en Katholiek nou niete cht heel erg open zijn vaak.
Dat was met de programmaboekjes en PR al bij Angel. Daar werd travestiet, transgender en transseksueel al door elkaar heen gebruikt af en toequote:Op donderdag 30 januari 2014 16:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, best gek. En de manier waarop het besproken wordt is ook mooi, al gebruiken ze het woord transgender verkeerd.
Ik heb alleen de eerste nog maar gezien, waarbij ik bij de twee jongere meisjes die jongen zijn geworden echt keek van "Wow.... zie je echt to-taal niet". Vooral die ene is echt een knappe knul zeg, nondepie. Maar goed, daar gaat t niet om. Vind t verder ionteressant wat er dan speelt en in de hoofden omgaat en zo. Dit weekend maar weer lui verder kijken vanuit bed. Ze hadden t me aangeraden te kijken ivm de rol van Angel toen, maar nu pas tijd.quote:Overigens zijn de mensen uit Hij is een zij niet erg representatief voor mij. Ik kreeg een mailtje van mijn moeder, 'ik wist niet dat je het zo moeilijk hebt gehad', maar dat is dus omdat ik het niet zo moeilijk heb gehad. Gelukkig.
Ik krijg toch een beetje het "kwaad met kwaard vergelden" gevoel bij je, hoe overal in elke reactie maar staat hoe je ze gaat afrossen en hoe ze je niet tegen moeten komen, incl geitenneuker etc. Ik praat hen niet goed, maar dat is geen reden je te verlagen tot hun niveau als een soort van neanderthaler. Ik vind in beide statements iets te veel ongebreideld testosteron geremd door weinig verstand naar voren komen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef Moofasah het volgende:
En dan die schijt Afghaan van gister. Die blijft me ook ergeren. Kun je wel zeggen die mensen zijn dat niet waard, maar dit zijn wel de mensen die dingen als hierboven aanrichten met anderen.
Als hij de kans kreeg deed hij ook leuk mee met dit groepje. Hij beweerde namelijk dat hij zijn zoon ook wel 's flink in elkaar zou rammen als die thuis zou komen met het verhaal ''ik ben homo''.
Het IQ van de betreffende geitenneuker kun je wel raden. Lager dan laag.
Dat staat niet in bovenstaande reactie. Wel goed lezen hè.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg toch een beetje het "kwaad met kwaard vergelden" gevoel bij je, hoe overal in elke reactie maar staat hoe je ze gaat afrossen en hoe ze je niet tegen moeten komen, incl geitenneuker etc. Ik praat hen niet goed, maar dat is geen reden je te verlagen tot hun niveau als een soort van neanderthaler. Ik vind in beide statements iets te veel ongebreideld testosteron geremd door weinig verstand naar voren komen.
Ook al kan mijn bloed ook koken van dat soort foto's en filmpjes hoor.
Ik kan heel goed voor mezelf opkomen zonder te slaan eerst. Ik ben snel, ik ben flexibel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:54 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat staat niet in bovenstaande reactie. Wel goed lezen hè.
En dat hele ''slaan lost niets op verhaal'' is nou juist de reden waarom ze jongens zoals jou er tussenuit pikken op straat.
Kom ook voor jezelf op.
Wat wil je dan vriend? Samen met hun het gesprek aangaan? Denk je echt dat die mensen daartoe instaat zijn dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan heel goed voor mezelf opkomen zonder te slaan eerst. Ik ben snel, ik ben flexibel.
Daarnaast ben ik clubkampioen kwon-do karate geweest, dus slaan kan ik ook
Wellicht niet zo hard als John testosteron daar, maar ik weet de plekken en technieken.
Maar ik los t liever op andere manieren op.
Ik zie niet in wat het te maken heeft met "niet voor mezelf opkomen" als ik niet praat in termen van "Ik ros ze in elkaar en ram mijn pik samen met stuk hout in hun anus" en "Ze zouden mij eens tegen moeten komen man!". Alsof je alleen maar met fysiek geweld en het opzetten van je borst als een vogeltje kan opkomen voor jezelf. We lieven niet meer in de oertijd. Al lijkt t in Rusland daar wel naartoe te gaan.
Ja ik snap ook inderdaad best dat sporters die hier hun hele leven naartoe werken niet zomaar 1 2 3 dit aan de kant zetten. Maar vanuit andere hoeken (sponsoren, afgevaardigden, regeringen etc) mag er bes wel eens opgestaan worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:39 schreef TheVulture het volgende:
De fout is gemaakt door de bobo's die sportevenementen aan Rusland toe te wijzen... Ik vind een boycot door sporters die zich jarenlang de rambam trainen niet nodig maar een statement vanuit hoogwaardigheisbekleders is het minste wat je kan doen om je afkeer te laten blijken
Het doet mij heel erg denken aan de Olympische Spelen in Berlijn in 1936.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:39 schreef TheVulture het volgende:
De fout is gemaakt door de bobo's die sportevenementen aan Rusland toe te wijzen... Ik vind een boycot door sporters die zich jarenlang de rambam trainen niet nodig maar een statement vanuit hoogwaardigheisbekleders is het minste wat je kan doen om je afkeer te laten blijken
*nalezen*quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:02 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Het doet mij heel erg denken aan de Olympische Spelen in Berlijn in 1936.
Dat viel mij ook meteen op inderdaad, maar als zelfs de EO een docu maakt over homo's in Rusland dan is er wel écht iets mis daar in Rusland. Ik vind het ook altijd wel opmerkelijk om te zien dat de EO altijd de beste natuurdocumentaires uitzendt, terwijl ik in die docu's altijd vooral voorbeelden van de evolutie(theorie) zie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef Ang3l het volgende:
Toch wel frappant dat de docu van de EO is. Net zoals ik t frappant vind dat "Hij is een zij" van de KRO is, wat toch de Katholieke Radio Omroep is van oorsprong. Je zou zulke openhartige docu's toch eerder verwachten bij een andere zender anagezien de standpunten van Evangelie en Katholiek nou niete cht heel erg open zijn vaak.
Hij doet weliswaar niet mee aan de winterspelen, maar toch..quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik snap ook inderdaad best dat sporters die hier hun hele leven naartoe werken niet zomaar 1 2 3 dit aan de kant zetten. Maar vanuit andere hoeken (sponsoren, afgevaardigden, regeringen etc) mag er bes wel eens opgestaan worden.
Het voelt alleen zo krom er zoveel geld naar toe te brengen, wetende dat dit naar een regering gaat die dit soort praktijken steunt. Ik ben echt oprecht geïnteresseerd in de spelen dit keer, puur om te zien of er geluid gaat komen. Of er iemand op zal staan. Of er protesten komen, vanuit publiek, spelers of elders. Waar dit toe gaat leiden.
Die is zoooo cute.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hij doet weliswaar niet mee aan de winterspelen, maar toch..![]()
En met de kennis van nu, zou niemand willen deelnemen aan die spelen in 1936. Iedereen zou het boycotten, ook de sporters die er voor hebben getrained.quote:
Omdat het nu weliswaar misselijkmakend en heftig is, maar nog niet in te schatten valt hoe het verder gaat... Het heeft nog niet die proporties zoals Nazi-Duitsland aangenomenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En met de kennis van nu, zou niemand willen deelnemen aan die spelen in 1936. Iedereen zou het boycotten, ook de sporters die er voor hebben getrained.
Dus waarom nu dan niet?
Kalf. Put. Achteraf.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En met de kennis van nu, zou niemand willen deelnemen aan die spelen in 1936. Iedereen zou het boycotten, ook de sporters die er voor hebben getrained.
Dus waarom nu dan niet?
Ik denk dat de situatie in Rusland nu zich goed laat vergelijken met die van 1936. Inclusief de lafhartige appeasementpolitiek van andere landen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat het nu weliswaar misselijkmakend en heftig is, maar nog niet in te schatten valt hoe het verder gaat... Het heeft nog niet die proporties zoals Nazi-Duitsland aangenomen
Die link van vanochtend werkt inmiddels ook. #Gezelligquote:Op donderdag 30 januari 2014 21:33 schreef Moofasah het volgende:
Nou Ang3l, ik ga dat Looking nu eens kijken zoals ik gezegd heb...
Ja ik was dat al aan het kijken maar toen kwam er iets tussen. Ga nu verder. Zit pas op 2:28quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die link van vanochtend werkt inmiddels ook. #Gezellig
Nou ik heb 'm gezien Gellar. En je had gelijk, heb echt een schijt gevoel vanbinnen nu. Vreselijk om te zien dat dit soort mensen werkelijk bestaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die link van vanochtend werkt inmiddels ook. #Gezellig
Sorry!quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:46 schreef Moofasah het volgende:
En je had gelijk, heb echt een schijt gevoel vanbinnen nu.
Mij ook. Poetin is z'n keutel al aan het intrekken nu ("Iedereen kan gewoon zichzelf zijn tijdens de spelen" etc.). Vergeef me dat ik niet sta te juichen. Wat gebeurd er van tevoren? En na afloop?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:02 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het doet mij heel erg denken aan de Olympische Spelen in Berlijn in 1936.
quote:But would Jewish athletes be allowed to participate, and in particular on the German team? The answer to this question is a rather striking one: Jewish athletes were in fact actively recruited by the German team: a number of half-Jews were brought in from outside Germany, including Helene Mayer, a fencer, who had been exiled to California. She’d won gold in Amsterdam in 1928 for Germany, and won silver in Berlin, giving the Nazi salute with a swastika on her arm during the awards ceremony. Mayer’s participation was part of what we might call the ‘Jew-washing’ of the German Olympics: anti-Semitic propaganda was withheld from newspapers, ‘no Jews’ signs taken down, street violence was suppressed. In the end, many left Berlin in ’36 with the idea that things were getting better for Jews, not worse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |