SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat ik m'n S4 toch maar ga verkopen, niet echt verschil met de S3![]()
Alleen een stuk sneller en wat meer opties (die ik toch niet gebruik).Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
In Maart wordt de S5 gepresenteerd geloof ik. En in april mag ik een nieuwe telefoon uitkiezenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:20 schreef dion_v_k het volgende:
Denk dat ik m'n S4 toch maar ga verkopen, niet echt verschil met de S3![]()
Alleen een stuk sneller en wat meer opties (die ik toch niet gebruik).![]()
![]()
GSM vind ik wel beter. Heb helaas mn ipad vervangen door een galaxy tab. Had ik niet moeten doenquote:![]()
![]()
Mwah mijn vriendin heeft een Iphone 5 maar daar kan ik totaal niet mee overweg.quote:
Samsung is wel stukken duidelijker dan een Iphone maar ik vind de verschillen zo klein t.o.v. de S3
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja daar kwam ik dus achter een paar uur nadat ik de S4 besteld hadquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Maart wordt de S5 gepresenteerd geloof ik. En in april mag ik een nieuwe telefoon uitkiezen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Als je een iPhone niet duidelijk vindt is er echt wat mis met je.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mwah mijn vriendin heeft een Iphone 5 maar daar kan ik totaal niet mee overweg.
Samsung is wel stukken duidelijker dan een Iphone maar ik vind de verschillen zo klein t.o.v. de S3
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Het is natuurlijk net wat je gewend bent. Ik gebruik echt al jaren Samsung en wanneer ik 2 minuten de iPhone van m'n vriendin gebruik zit ik al in de knoopquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je een iPhone niet duidelijk vindt is er echt wat mis met je.![]()
Op zich is de iphone wel gebruikers vriendelijk, zoals alle apple producten. Opa's als ik en in bejaarden tehuizen enzo zitten al vrij massaal aan de ipad. Dus zo moeilijk kan de iphone toch niet zijn?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het is natuurlijk net wat je gewend bent. Ik gebruik echt al jaren Samsung en wanneer ik 2 minuten de iPhone van m'n vriendin gebruik zit ik al in de knoop![]()
![]()
Ben op zoek naar nog een niet al te duur silver team. Zijn er hier nog mensen die toevallig een leuk team weten?
De enige eis is dat er geen spelers uit mijn andere team worden gebruikt:![]()
![]()
Ja Ipad heb ik sinds vandaag in bezit, daarom had ik beter de Iphone 5 kunnen pakken bij m'n abonnement. Was wel makkelijk geweest wanneer je er aan gewend bent.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich is de iphone wel gebruikers vriendelijk, zoals alle apple producten. Opa's als ik en in bejaarden tehuizen enzo zitten al vrij massaal aan de ipad. Dus zo moeilijk kan de iphone toch niet zijn?
Misschien dat ik daarom toch de S4 verkoop en er wat geld bijleg voor de 5s.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Als je m net hebt... Dan heb je toch twee weken wettelijke bedenktijd?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja Ipad heb ik sinds vandaag in bezit, daarom had ik beter de Iphone 5 kunnen pakken bij m'n abonnement. Was wel makkelijk geweest wanneer je er aan gewend bent.
Misschien dat ik daarom toch de S4 verkoop en er wat geld bijleg voor de 5s.![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:43 schreef Freire het volgende:
Ben op zoek naar nog een niet al te duur silver team. Zijn er hier nog mensen die toevallig een leuk team weten?
De enige eis is dat er geen spelers uit mijn andere team worden gebruikt:
[ afbeelding ]
Bazenteam.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Voor het kennen van het besturingssysteem is het inderdaad wel makkelijker denk ik. Ik heb tijden zo'n Galaxy Tab gebruikt en toen ik een telefoon kocht, wist ik wel al waar ik alle instellingen kon vinden etc. Dan de hele tijd dingen anders moeten doen omdat de lay-out helemaal verschilt, lijkt me inderdaad helemaal niks.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja Ipad heb ik sinds vandaag in bezit, daarom had ik beter de Iphone 5 kunnen pakken bij m'n abonnement. Was wel makkelijk geweest wanneer je er aan gewend bent.
Misschien dat ik daarom toch de S4 verkoop en er wat geld bijleg voor de 5s.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
hehe, ik heb eindelijk eens divisie 1 behaald in FUT..
behoor ik nu tot de grote jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:06 schreef Downstar het volgende:
hehe, ik heb eindelijk eens divisie 1 behaald in FUT..
behoor ik nu tot de grote jongens
Ik was net gehandhaafd in 3 en toen viel mijn verbinding 'weg'. Internet deed het nog, maarja, UT werd verlaten. Nu zit ik dus weer in 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand trouwens Van Persie al gebruikt? Wat een schot heeft die man zeg.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Achja mijn doel was om hem te behalenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:09 schreef The_Yakuza het volgende:
Nice!
Ik degradeerde er direct weer uit.. das dus gelukt!
heeft een tijdje geduurd nadat ik enorm vaak Eaids had in divisie 2..Ik begon het seizoen in divisie 2 met een 4-0 voorsprong in de 81ste minuut..quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik was net gehandhaafd in 3 en toen viel mijn verbinding 'weg'. Internet deed het nog, maarja, UT werd verlaten. Nu zit ik dus weer in 4.![]()
Iemand trouwens Van Persie al gebruikt? Wat een schot heeft die man zeg.
verbinding weg(?).. wedstrijd stopt er mee.. 3-0 verlies aangerekend en aanpassing ban NV factor of hoe die shit ook mag heten..![]()
2e pot tegen een team van alle toppers uit de Bundesliga (reus,robben,neuer, IF lahm,gotze etc..)
ik had het me een partij moeilijk.. maar hield gelukkig goed stand en hield tot de 90ste minuut de 1-1 vast.. was ik al te vreden met een puntje.. 92ste minuut, kerel gooit een bal erover heen..
schweinsteiger kopt vanuit buiten de 16 keihard in de bovenhoek... 2-1 verlies..![]()
3e pot gelijk opgaande strijd.. en ik maak in de 86ste minuut nog de 4-4..
92ste minuut.. en spelers beginnen tegen elkaar aan te schieten en bal komt niet uit de 16..
5-4...![]()
![]()
![]()
Denk nouja wordt dus weer een kut seizoen, maargoed heb hem dus toch nog afgesloten met een kampioenschap![]()
![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je m net hebt... Dan heb je toch twee weken wettelijke bedenktijd?
Edit:
Retourneren binnen zichttermijn
Voor geleverde telefoons en apparaten geldt een zichttermijn van acht werkdagen na ontvangst. Binnen deze termijn kunt u de producten, zonder opgaaf van reden, terugzenden als deze onbeschadigd, compleet en ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.
Met ongebruikt bedoelen ze dus zonder gebruikerssporen, toestel mag wel getest worden![]()
![]()
[ Bericht 38% gewijzigd door dion_v_k op 29-01-2014 01:27:27 ]Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dat is goed rechtgezet dan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
Achja mijn doel was om hem te behalen.. das dus gelukt!
heeft een tijdje geduurd nadat ik enorm vaak Eaids had in divisie 2..
[..]
Ik begon het seizoen in divisie 2 met een 4-0 voorsprong in de 81ste minuut..
verbinding weg(?).. wedstrijd stopt er mee.. 3-0 verlies aangerekend en aanpassing ban NV factor of hoe die shit ook mag heten..![]()
2e pot tegen een team van alle toppers uit de Bundesliga (reus,robben,neuer, IF lahm,gotze etc..)
ik had het me een partij moeilijk.. maar hield gelukkig goed stand en hield tot de 90ste minuut de 1-1 vast.. was ik al te vreden met een puntje.. 92ste minuut, kerel gooit een bal erover heen..
schweinsteiger kopt vanuit buiten de 16 keihard in de bovenhoek... 2-1 verlies..![]()
3e pot gelijk opgaande strijd.. en ik maak in de 86ste minuut nog de 4-4..
92ste minuut.. en spelers beginnen tegen elkaar aan te schieten en bal komt niet uit de 16..
5-4...![]()
![]()
![]()
Denk nouja wordt dus weer een kut seizoen, maargoed heb hem dus toch nog afgesloten met een kampioenschap
Dat overkomt mij ook vaak genoeg inderdaad, van die balletjes waarbij je hem maar niet je 16 uit krijgt. Dan kun je beter gewoon vrede hebben met een tegendoelpunt, want anders word je er alleen maar agressief van.![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is dat zo?
Edit:
Retourneren binnen zichttermijn
Voor geleverde telefoons en apparaten geldt een zichttermijn van acht werkdagen na ontvangst. Binnen deze termijn kunt u de producten, zonder opgaaf van reden, terugzenden als deze onbeschadigd, compleet en ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.
Met ongebruikt bedoelen ze dus zonder gebruikerssporen, toestel mag wel getest worden![]()
![]()
![]()
Probleem opgelost. Slotje.
![]()
Ik ga nog even met Llorente knallen, wanneer komt daar een IF van? Als hij er dit weekend nou even 3 inlegt tegen Inter...![]()
Altijd als jij een avond 'vrij' bent is de rest er nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga nog even met Llorente knallen, wanneer komt daar een IF van? Als hij er dit weekend nou even 3 inlegt tegen Inter...![]()
![]()
Low/Med.. dat is toch verschrikkelijk irritant voor een spits of niet ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Heer Tankquote:Nog gefeliciteerd met de overwinning. En niet meer zulke lelijke plaatjes met AZ dildo's doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja ik ben er nu wel aan gewend...quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
Altijd als jij een avond 'vrij' bent is de rest er nietHaha, ach je moet af en toe op hem wachten. Maar dat is ook wel goed want ik wil altijd veel te snel 1-2tjes doen en dan met de vleugels er doorheen. Je moet wat rustiger naar de achterlijn toelopen en kijken wanneer hij in positie is, maar als hij er staat is hij dodelijk. Met 92 strength, 86 finishing en 93 heading is dat ook niet zo vreemd. Heb in dit team 7 potjes met hem gespeeld en hij heeft 10 keer gescoord, dat is dik 2 maal zoveel als IF Benzema.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Low/Med.. dat is toch verschrikkelijk irritant voor een spits of niet ?
Gewoon rustig alles opbouwen en dan komt het wel goed. Net even 4 potjes gespeeld. De 2 potjes divisie 1 gingen maar moeizaam. Ze liepen niet goed en hij krijg veel klutsballetjes. Beide potjes 20-30 tackles ofzo, maar de bal bij me houden kreeg ik niet voor elkaar. Natuurlijk een penalty tegen krijgen in de 90e minuut...
Daarna even voor de cup gespeeld en daar moeiteloos de finale gewonnen.![]()
IF Benzema deed het bij mij ook niet, ik scoorde meer met de regular versie.
Di Maria of Sanchez op RM in een 442?![]()
Ligt er aan of je graag naar binnen trekt en op goal schiet, of dat je voor de cross gaat. Sanchez natuurlijk voor het laatste logischer met zn 3 wf en rechts, Di Maria heeft maar 2 wf en is links.quote:Op woensdag 29 januari 2014 03:52 schreef The_Yakuza het volgende:
IF Benzema deed het bij mij ook niet, ik scoorde meer met de regular versie.
Di Maria of Sanchez op RM in een 442?![]()
Ja, dat zal meestal kut zijn al kan die soms goed vallen.. beter terugkappen naar je goede been.
Ik zou overigens voor Pedro gaan, stuk goedkoper ook dan Di Maria en beter dan Sanchez imo.![]()
Pedro had ik idd eerst geprobeerd maar hij wordt bij mij van de bal gejenst door iedereen (lage strength)![]()
Met Robben heb ik het altijd drama gevonden het crossen met z'n chocoladebeenquote:Op woensdag 29 januari 2014 04:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Maar Di Maria heeft 89 crossing, blijft dan kut met zn 2* voet?Wat Dutch zegt: Terug halen en crossen met het goede been dan. Ik vind zelf dat type spelers wel makkelijk te verdedigen, omdat je van te voren al eigenlijk weet dat ze toch de bal goed voor de linker moeten leggen.
![]()
Zeker gezien de prijs van Sanchez kun je er geen risico mee lopen eigenlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 04:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Goed puntidd. Probeer Sanchez eerst even![]()
![]()
IPhonequote:Op woensdag 29 januari 2014 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mwah mijn vriendin heeft een Iphone 5 maar daar kan ik totaal niet mee overweg.
Samsung is wel stukken duidelijker dan een Iphone maar ik vind de verschillen zo klein t.o.v. de S3![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties Forumhop: Hop naar: