SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Denk dat ik m'n S4 toch maar ga verkopen, niet echt verschil met de S3![]()
Alleen een stuk sneller en wat meer opties (die ik toch niet gebruik).Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
In Maart wordt de S5 gepresenteerd geloof ik. En in april mag ik een nieuwe telefoon uitkiezenquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:20 schreef dion_v_k het volgende:
Denk dat ik m'n S4 toch maar ga verkopen, niet echt verschil met de S3![]()
Alleen een stuk sneller en wat meer opties (die ik toch niet gebruik).![]()
![]()
GSM vind ik wel beter. Heb helaas mn ipad vervangen door een galaxy tab. Had ik niet moeten doenquote:![]()
![]()
Mwah mijn vriendin heeft een Iphone 5 maar daar kan ik totaal niet mee overweg.quote:
Samsung is wel stukken duidelijker dan een Iphone maar ik vind de verschillen zo klein t.o.v. de S3
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja daar kwam ik dus achter een paar uur nadat ik de S4 besteld hadquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In Maart wordt de S5 gepresenteerd geloof ik. En in april mag ik een nieuwe telefoon uitkiezen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Als je een iPhone niet duidelijk vindt is er echt wat mis met je.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mwah mijn vriendin heeft een Iphone 5 maar daar kan ik totaal niet mee overweg.
Samsung is wel stukken duidelijker dan een Iphone maar ik vind de verschillen zo klein t.o.v. de S3
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Het is natuurlijk net wat je gewend bent. Ik gebruik echt al jaren Samsung en wanneer ik 2 minuten de iPhone van m'n vriendin gebruik zit ik al in de knoopquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je een iPhone niet duidelijk vindt is er echt wat mis met je.![]()
Op zich is de iphone wel gebruikers vriendelijk, zoals alle apple producten. Opa's als ik en in bejaarden tehuizen enzo zitten al vrij massaal aan de ipad. Dus zo moeilijk kan de iphone toch niet zijn?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het is natuurlijk net wat je gewend bent. Ik gebruik echt al jaren Samsung en wanneer ik 2 minuten de iPhone van m'n vriendin gebruik zit ik al in de knoop![]()
![]()
Ben op zoek naar nog een niet al te duur silver team. Zijn er hier nog mensen die toevallig een leuk team weten?
De enige eis is dat er geen spelers uit mijn andere team worden gebruikt:![]()
![]()
Ja Ipad heb ik sinds vandaag in bezit, daarom had ik beter de Iphone 5 kunnen pakken bij m'n abonnement. Was wel makkelijk geweest wanneer je er aan gewend bent.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op zich is de iphone wel gebruikers vriendelijk, zoals alle apple producten. Opa's als ik en in bejaarden tehuizen enzo zitten al vrij massaal aan de ipad. Dus zo moeilijk kan de iphone toch niet zijn?
Misschien dat ik daarom toch de S4 verkoop en er wat geld bijleg voor de 5s.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Als je m net hebt... Dan heb je toch twee weken wettelijke bedenktijd?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja Ipad heb ik sinds vandaag in bezit, daarom had ik beter de Iphone 5 kunnen pakken bij m'n abonnement. Was wel makkelijk geweest wanneer je er aan gewend bent.
Misschien dat ik daarom toch de S4 verkoop en er wat geld bijleg voor de 5s.![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:43 schreef Freire het volgende:
Ben op zoek naar nog een niet al te duur silver team. Zijn er hier nog mensen die toevallig een leuk team weten?
De enige eis is dat er geen spelers uit mijn andere team worden gebruikt:
[ afbeelding ]
Bazenteam.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |