dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:
nee ik was ook niet serieus hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
tis maar 28 dagen sofje dan kun je niet inens stoppen
gelukkig ik was namelijk al bangquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik was ook niet serieus hoor
ik schrok alquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:07 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik was ook niet serieus hoor
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had even weer een "Wat doe ik met mijn leven momentje"
dat is HET moment om weg te gaanquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had even weer een "Wat doe ik met mijn leven momentje"
Wel kut van zijn moeder.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:09 schreef Typisch het volgende:
in ander nieuws
een van mijn maten wordt binnen korte tijd miljonair
zijn oma van zijn moeders kant (die al een tijdje overleden is) is een paar weken terug ook overleden en zij laat haar kapitaal aan hem achter
einde bericht
woooow is hij haar enige kleinkind?quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:09 schreef Typisch het volgende:
in ander nieuws
een van mijn maten wordt binnen korte tijd miljonair
zijn oma van zijn moeders kant (die al een tijdje overleden is) is een paar weken terug ook overleden en zij laat haar kapitaal aan hem achter
einde bericht
nee, zit een beetje ingewikkeld in elkaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
woooow is hij haar enige kleinkind?
heeft hij nooit echt bewust gekend, maar zeker waar jaquote:
was een grapje hoorquote:
Zet het verhaal dan ook niet in vlegel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, zit een beetje ingewikkeld in elkaar
uh watquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zet het verhaal dan ook niet in vlegel.
ja in 5centjhesquote:
wat dom van hemquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
uh wat
ik wilde jullie gewoon even melden dat ik straks een rijke maat heb
hij zei ''ja dan krijgen jullie ook echt wel wat hoor''
[ afbeelding ]
#poppinchampaign
quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
uh wat
[ afbeelding ]
#poppinchampaign
golddiggerquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
uh wat
[ afbeelding ]
#poppinchampaign
ik zou dan mijn hele leven gewoon beetje studeren enzoquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
als ik een erfenis zou krijgen zou het niet goed gaan
Haha, dromen over het commiblock en dan denken in termen van geldquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
inso heb je wel genoeg geld om naar rusland te gaan?
quote:Zoals mijn FoBo tot nu toe al aangeeft ben ik gezegend met vele FOK! vrienden en contacten. Toch zal ook mijn leven verder gaan en droom ook ik over een mooie toekomst. Een toekomst in een ver land bij voorkeur in Rusland of Polen.
Ik zie mijzelf al genietend zitten. In de ene hand een peuk, de andere een fles wodka terwijl ik mijn weinige rooskleurige toekomstperspectief in alle rust zal ondergaan.
Geld op? Af en toe een orgaan verkopen in het voorportiek is het devies.
Toch verveling? Altijd wel wat crocodile in de badkuip.
De commiblock als ideaal. Een droom of toch de werkelijkheid? Ooit zal ik neerdalen in dit geschetste paradijs samen met mijn kameraden SuperSof en Insomnia_
ik heb 15,65 in vijf centenquote:
okequote:Op woensdag 29 januari 2014 00:14 schreef Jimbo het volgende:
Mensen die voor ajax zijn mogen niet over domheid spreken. Dit zijn ze helaas zelf al en hierdoor is hun mening toch geen kut waard
nee natuurlijk is dat niet goed, dan is er iemand dood..quote:Op woensdag 29 januari 2014 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
als ik een erfenis zou krijgen zou het niet goed gaan
ja hopelijk dan welquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:13 schreef supersof het volgende:
inso heb je wel genoeg geld om naar rusland te gaan?
hoort er bijquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee natuurlijk is dat niet goed, dan is er iemand dood..
wil je echt gaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |