best een goed ideequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:13 schreef Diemux het volgende:
Kijk eens bij de tweedehandshoek, daar ligt een variëteit aan onderdelen. Daarnaast kan je het ook vragen bij de serviceafdeling.
http://www.vanhoecke.be/quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:00 schreef cracktor het volgende:
Zijn de ladegeleiders van ikea ook los te verkrijgen? Zie ze op de site alleen met een lade.. Maar wil mijn eigen lades maken. (specifieke maat)
Je kan de inboorscharnieren wel los kopen namelijk.
Koopjeshoek in de IKEAquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:21 schreef cracktor het volgende:
ik wil gewoon de nieuwe van ikea verkopen zie die los ja of nee hoe moeilijk is dat
Ik zie ze wel eens liggen (Groningen)quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
Nee, die worden niet los verkocht.
(tenzij toevallig in de koopjeshoek, maar die kans is nihil volgens mij)
Nihil wil niet zeggen dat het niet gebeuren kan he...quote:Op zondag 9 februari 2014 00:17 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zie ze wel eens liggen (Groningen)
Ik wilde voor de TS aangeven in welk filiaal er regelmatig wel geleiders liggen hè.....quote:Op zondag 9 februari 2014 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nihil wil niet zeggen dat het niet gebeuren kan he...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |