het gaat snel hequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
ik ben lekker aan het scrollen door jullie posts
ik de jouwe ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef supersof het volgende:
Dan moet je die documentaire nog een keer kijken en lachen om het eenzijdige beeld. Kan je dit niet dan is het tijd om te verhuizen en je uit het wereldje te trekken.quote:
Toch heb ik die gehele scriptie periode niet zo vele stress gehad als nuquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah, klinkt goed zeg! Ik ben over de helft gok ik. Maandag even langs de begeleider voor vragen etc.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Nee toch niet. Ik heb de gemeette users uberhaupt nog niet op FOK! gezien, dat is ook wel bijzonder
Uhu, maar hoeft ook niet door te gaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die periode hoeft niet te eindigen.
Ik neem die documentaire uiterst serieus.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je die documentaire nog een keer kijken en lachen om het eenzijdige beeld. Kan je dit niet dan is het tijd om te verhuizen en je uit het wereldje te trekken.
Hoevele heb jij gemeet dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
de users die ik gemeet heb heb ik al heel veel mee van te voren gepraat
bij jimbo voornamelijk met zijn vriendin, maar goed
welke documentairequote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik neem die documentaire uiterst serieus.
en toch reageer jequote:
Mijn wijfquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
de users die ik gemeet heb heb ik al heel veel mee van te voren gepraat
bij jimbo voornamelijk met zijn vriendin, maar goed
Dat is wel wat anders overigens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik neem die documentaire uiterst serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |