De websitequote:'Looking' offers up the unfiltered experiences of three close friends living -- and loving -- in modern-day San Francisco. Friendship may bind them, but each is at a markedly different point in his journey: Patrick (Jonathan Groff) is the 29-year-old video game designer getting back into the dating world in the wake of his ex's engagement; aspiring artist Agustín (Frankie J. Alvarez), 31, is questioning the idea of monogamy amid a move to domesticate with his boyfriend; and the group's oldest member -- longtime waiter Dom (Murray Bartlett), 39 -- is facing middle age with romantic and professional dreams still unfulfilled.
The trio's stories intertwine and unspool dramatically as they search for happiness and intimacy in an age of unparalleled choices -- and rights -- for gay men. Also important to the ‘Looking' mix is the progressive, unpredictable, sexually open culture of the Bay Area, with real San Francisco locations serving as a backdrop for the group's lives. Rounding out the ‘Looking' world are a bevy of dynamic gay men including Kevin (Russell Tovey), Lynn (Scott Bakula), and Richie (Raul Castillo), as well as a wide-range of supporting characters like Dom's roommate Doris (Lauren Weedman), Agustín's boyfriend Frank (O.T. Fagbenle), and Patrick's co-worker Owen (Andrew Law).
'Looking' was created by Michael Lannan and is executive produced by Sarah Condon ('Bored to Death') and Andrew Haigh, who wrote and directed the critically-lauded 'Weekend.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
“I don't think I've had sex since 1994. Hanging out with you guys is not so good for my vagina.”quote:Op zondag 18 januari 2015 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Hij was idd weer erg fijn
Ik lig steeds krom om Doris.
Kijk je ook Cucumber / Banana / Tofu?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 19:50 schreef WheeleE het volgende:
Dit topic heeft veel te weinig reacties!
Wat een toffe series is dit zeg. Veel 'gewoner' dan bijvoorbeeld Queer as Folk. Jonathan/Patrick en Russell/Kevin zijn een schattig stel samen
Op naar seizoen 2!
Oef...die sexscene!quote:Op woensdag 11 februari 2015 06:55 schreef Ang3l het volgende:
Oke oke oke Patrick & Kevin zijn leuk samen.
Maar Kevin moet wel echt en beslissing gaan maken.
Ik zie dit al weer heerlijk realistisch voortslepen met Patrick als "the other woman".
Die sexscene though van aflevering 3![]()
Moet wel zeggen dat ik de indie "Weekend" feel van seizoen 1 een beetje vind wegsijpelen en dat het meer een "gewoon relatiedrama" wordt op deze manier. Echter, nog steeds een hele dikke prima.
En Doris blijft hysterisch
Ja! Althans, C & B, Tofu heb ik nog niet gezien. Toffe series ook, en hilarische eerste paar minuten van aflevering 1 waar de diverse stadia werden uitgelegd.quote:Op woensdag 11 februari 2015 06:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk je ook Cucumber / Banana / Tofu?
Is van de schrijver van QAF UK.
3 series die heel erg met elkaar verbonden zijn, waarbij Cucumber meer over de oudere generatie homo's gaat, Banana over de jeugd en Tofu is een korte documentaire steeds over het gay leven daar. Cucumber en Banana hebben veel dezelfde hoofdrolspelers en lopen dus door elkaar heen qua gebeurtenissen. Erg leuk gedaan.
Overigens zijn Cucumber Banana en Tofu de 3 stadia van de mannelijke erectie/hardheidbeginnend met de slappe tofu dus.
"Too gay to function" van Mean Girlsquote:Op woensdag 11 februari 2015 07:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oef...die sexscene!
Die nieuwe crush/date van Augustine, die grote bebaarde gozer, die vind ik trouwens een erg leuke aanvulling.
T heb ik ook nog niet gekeken. Zit in Singapore dus aan de afleveringen komen is wat lastig.quote:[..]
Ja! Althans, C & B, Tofu heb ik nog niet gezien. Toffe series ook, en hilarische eerste paar minuten van aflevering 1 waar de diverse stadia werden uitgelegd.
Oooh is hij datquote:Op woensdag 11 februari 2015 07:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Too gay to function" van Mean Girls
Ik heb door die opmerking vandaag Mean Girls zitten kijken. Damian is tofquote:
Een van m'n favoriete afleveringen. Mens, ik heb gegriend als een klein babynichtje die er achter gekomen is dat ie de D&G sale gemist heeft of t concert van Beyonce. Twee dingen die me absoluut niet interesseren, maar Doris welquote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:32 schreef criminal_mind het volgende:
Vooral die van vorige week was echt mooi met Doris.
En Kevin zo opeens op het laatst dat hij toch eindelijk zijn vriend heeft verlaten voor hem![]()
Hopelijk komt er ook een 3rde seizoen.
Alleen wordt die nu uitgekotst door gay Amerika vanwege zijn statement over verwijfde homo'squote:Op donderdag 19 februari 2015 13:59 schreef Dizer het volgende:
I'm loving it. Een van de beste series van afgelopen jaren.
Fav character: Kevin Matheson gespeeld door Russel Tovey.![]()
![]()
![]()
Heb meteen dezelfde avond zijn trui besteld uit afl 2 of 3.
[ afbeelding ]
Wat had ie erover te zeggen dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen wordt die nu uitgekotst door gay Amerika vanwege zijn statement over verwijfde homo's
En ik kom je keihard spotten in die trrui Dize!
Iets met hekel hebben aan of zo. Ik weet t niet precies. Gewoon de standaard uitspraak die vaak gedaan wordt door "minder vrouwelijke homo's". Geen idee of ie t had over smaak, vallen op of iets anders. Niet verder gelezen, maar leek een beetje "op alle slakken zout leggen". En hij heeft z'n excuses aangeboden. Crisis averted.quote:
Ik ga NU fappen!quote:P.s. zie facebook foto's...
Gelukkig, cuz he's my new hero! En ik weet dat de verhaallijn waarschijnliojk zal gaan dat hij exit gaat en Ritchie weer in beeld komt, maar liever dat hij met dinges eindigtquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets met hekel hebben aan of zo. Ik weet t niet precies. Gewoon de standaard uitspraak die vaak gedaan wordt door "minder vrouwelijke homo's". Geen idee of ie t had over smaak, vallen op of iets anders. Niet verder gelezen, maar leek een beetje "op alle slakken zout leggen". En hij heeft z'n excuses aangeboden. Crisis averted.
Nog maar 1 aflevering te gaan dit seizoen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk dit seizoen? Denk dat we al weer bijna aan t einde zijn, niet?
quote:HBO has cancelled series Looking after two seasons. However, it has announced that it plans to air a "special" that will wrap up the show's storyline.
quote:HBO has confirmed the debut date for LOOKING: THE MOVIE, with the feature-length presentation scheduled to debut SATURDAY, JULY 23 (10:00–11:30 p.m. ET/PT), exclusively on HBO.
Starring Jonathan Groff, Frankie J. Alvarez and Murray Bartlett, LOOKING: THE MOVIE wraps up the story of three close friends living in San Francisco who explore the options available to a new generation of gay men seeking fulfillment in love and life. In the film, Patrick (Groff) returns to the city for the first time in almost a year to celebrate a momentous event with his old friends. In the process, he must face the unresolved relationships he left behind and make difficult choices about what’s important to him.
LOOKING: THE MOVIE is written by Andrew Haigh and Michael Lannan; directed by Andrew Haigh; executive producers, Andrew Haigh, Michael Lannan, Sarah Condon.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |