SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
AJ![]()
Ook oa Candreva, Giovinco, Balotelli, El Shaarawy, Asamoah, Guarin en Ibarboquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:34 schreef DutchSL het volgende:
Ze hebben in H2H zelfs Pogba en Marchisio 4* skills gegeven![]()
![]()
Hij vierde zijn doelpunt bij een camera. Een fotocameraquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat was er te zien?Obeche, maar waarom?
![]()
![]()
Dat was hijzelf niet toch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij vierde zijn doelpunt bij een camera. Een fotocameraMijn vader zei al dat het bij DWDD zou komen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee, dat was Manu.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat was hijzelf niet toch.Mijn vader zei al dat het bij DWDD zou komen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik zie dat verschil echt nietquote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Iemand nog meer opgevallen dat bij het nieuwsbericht van Luuk de Jong het Newcastle-embleem in beeld kwam ter vervanging van het Borussia-embleem? Alleen jammer dat het dat van Gladbach was![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Isco zie ik hier wel eens voorbij komen, Kan ik hem als CAM gebruiken in 4222? Of kan ik daar beter Modric of SIF Rakitic neerzetten?![]()
Isco juist. Heeft iets meer diepgang dan de andere 2 imo (heb met NIF Isco, Modric en NIF en SIF Rakitic gespeeld).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:48 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Isco zie ik hier wel eens voorbij komen, Kan ik hem als CAM gebruiken in 4222? Of kan ik daar beter Modric of SIF Rakitic neerzetten?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had hem daar, was geen geweldenaar maar heeft wel een lekkere voorzet in huis.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:48 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Isco zie ik hier wel eens voorbij komen, Kan ik hem als CAM gebruiken in 4222? Of kan ik daar beter Modric of SIF Rakitic neerzetten?![]()
Pricefixwaardig.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef DutchSL het volgende:
Nounkeu naar andere Turkse club, gaat uit de packs.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bij de mac krijg je gewoon 1 glas bij een menu. Vind ik iets redelijker.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Slaat nergens op om het zo om te rekenen natuurlijk..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die is rijkelijk aanwezig in FUT toch? Zie hem niet echt schaars worden. Wat denk je van El Ghanassy?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef DutchSL het volgende:
Nounkeu naar andere Turkse club, gaat uit de packs.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Isco juist. Heeft iets meer diepgang dan de andere 2 imo (heb met NIF Isco, Modric en NIF en SIF Rakitic gespeeld).Ik ga nog een paar potjes met mijn 4231 (2) spelen, als het weer kut gaat ga ik weer lekker terug naar 4222.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik had hem daar, was geen geweldenaar maar heeft wel een lekkere voorzet in huis.
IF Benzema - IF Balotelli
IF Isco - IF Tevez
Pogba - Marchisio
Marcelo - Chiellini - SIF Benatia - SIF Maicon
Marchetti
Als dat niet goed speelt dan weet ik het ook niet meer.![]()
Ik heb toch maar even de goedkoopste gepakt voor 5100, misschien dat ik er nog iets mee ga doen (Nounkeu-Chedjou-Melo driehoekje).![]()
Mocht dat niet lukken, ga je gewoon lekker fijfettebekkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Ik ga nog een paar potjes met mijn 4231 (2) spelen, als het weer kut gaat ga ik weer lekker terug naar 4222.
IF Benzema - IF Balotelli
IF Isco - IF Tevez
Pogba - Marchisio
Marcelo - Chiellini - SIF Benatia - SIF Maicon
Marchetti
Als dat niet goed speelt dan weet ik het ook niet meer.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb er ook eentje opgepikt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb toch maar even de goedkoopste gepakt voor 5100, misschien dat ik er nog iets mee ga doen (Nounkeu-Chedjou-Melo driehoekje).Met Anchor voor 6k. Gooi 'm ook ergens in m'n club.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
www.livetv.ru/enquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:55 schreef Kamikazie het volgende:
Wat zijn goede sites voor streams? Wil vnv arsenal zien. Eckte HD only.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik dacht eerst dat het Tbakkert was met een .RU link.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:52 schreef DutchSL het volgende:
Nounkeu naar andere Turkse club, gaat uit de packs.
edit. gelijk 2k duurderquote:Op donderdag 2 januari 2014 02:21 schreef ThadCastle het volgende:
Zicu en Nounkeu worden zero weight
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |